SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
DI 30-09 Nominatie
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Jammer, ik had gehoopt op een leuk centraal. Discussies over geld en zo.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:08 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, denk te vermoeiend voor de inwoners![]()
![]()
B en Joey hebben weinig gepreksonderwerpen, dus maar even over wat Isa gezegd heeft en of Joey nog iets gezegd heeft en wat Isa dan weer gezegd heeft etc. etc. En weer verder over de emoties van Joey. Of beter: het gebrek daar aan.![]()
![]()
Ruud wel, die heeft verstand van heel veel zaken, een van de hoogopgeleiden die uitgezocht zijn voor die programma.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Ruud is een kunstkenner, dat weten we allemaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die is er morgen, vandaag niet omdat ze BenB gasten hebben, dan gebeurt dat nooit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer, ik had gehoopt op een leuk centraal. Discussies over geld en zo.![]()
IK heb het 5 minuten volgehouden, wat een stram gesprek, nou ja gesprek.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:12 schreef Mirjam152 het volgende:
B en Joey hebben weinig gepreksonderwerpen, dus maar even over wat Isa gezegd heeft en of Joey nog iets gezegd heeft en wat Isa dan weer gezegd heeft etc. etc. En weer verder over de emoties van Joey. Of beter: het gebrek daar aan.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zamel momenteel geld in voor een vliegtuigje met een zelfmoordterrorist om Billy de crackjunk aan te vallen, voor de rest niks.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
TS, ben jij een Ruud-sopper? Gezien je TT's?![]()
![]()
morgen als het goed is, zo snel mogelijk als de b en b gasten vertrokken zijnquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer, ik had gehoopt op een leuk centraal. Discussies over geld en zo.![]()
Wat ze eigenlijk wil weten, mevrouw Joey is geen relatiemateriaal voor mij, wat voel je voor mij?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:12 schreef Mirjam152 het volgende:
B en Joey hebben weinig gepreksonderwerpen, dus maar even over wat Isa gezegd heeft en of Joey nog iets gezegd heeft en wat Isa dan weer gezegd heeft etc. etc. En weer verder over de emoties van Joey. Of beter: het gebrek daar aan.
[ afbeelding ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Denk dat hij het wel leuk vind, want hij gaat zelf steeds met haar zitten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:12 schreef Cactus1 het volgende:
Wat zit die LauB nu weer te vissen. Wat is dat wijf toch vermoeiend. Zeg gewoon wat je van hem wil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan is ze weer bang voor afwijzing enzo. Hoe denkt ze dat het aantrekkelijk is om over Joey's vermeende tekortkomingen te hebben???quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:12 schreef Cactus1 het volgende:
Wat zit die LauB nu weer te vissen. Wat is dat wijf toch vermoeiend. Zeg gewoon wat je van hem wil.
En verder over wat Colinda heeft gedaan en gezegd.![]()
neusvretertjes? zoiets als de schuimpbellaas maar dan minder lekkerquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
TS, ben jij een Ruud-sopper? Gezien je TT's?... en huiver mee![]()
Het is echt zoeken naar gesprekstof.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het 5 minuten volgehouden, wat een stram gesprek, nou ja gesprek.![]()
B&B gasten komen altijd op de meest ongelukkige tijden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:13 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Die is er morgen, vandaag niet omdat ze BenB gasten hebben, dan gebeurt dat nooit.![]()
![]()
Wil je ook geld doneren voor het vliegtuigje?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
neusvretertjes? zoiets als de schuimpbellaas maar dan minder lekker![]()
Maar het leidt vooralsnog nergens toe, of is dat juist de bedoeling? Just friendsquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat hij het wel leuk vind, want hij gaat zelf steeds met haar zitten.![]()
![]()
Het is echt verschrikkelijk, vooral die LauraBorderline.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:14 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Het is echt zoeken naar gesprekstof.![]()
Is die oven al klaar?![]()
Leuk hè, zo'n wijf dat je wil veranderen voor dat je een überhaupt al een relatie hebt. 'Wat zit je goor te boeren, wat zit je vies nagels te bijten.'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik ben benieuwd of Isa om 10 uur kan gaan oefenen, dat niet weer die mafkees ineens achter de pc zit.![]()
Alsof mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar het leidt vooralsnog nergens toe, of is dat juist de bedoeling? Just friendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: