Luchttoevoer afknellen tot ze bewusteloos raakt, niks mis mee, prettiger voor iedereen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:43 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik vind dat Ruud billy gewoon mag slaan daar, zonder gevolgen.
Ja ze moet wel definitief uitgeschakelt zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Luchttoevoer afknellen tot ze bewusteloos raakt, niks mis mee, prettiger voor iedereen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil wel schrijven aan de RLS van Ruud en Billy.
"Ruuhuut, kom nou!"
"Ja schatje, ik kom zo."
"Wat ben je aan het doen dan?"
"Dat weet ik niet zo."
"Kom nou hie-ier."
"Ik kom zo, even de caravan in brand steken."
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil wel schrijven aan de RLS van Ruud en Billy.
"Ruuhuut, kom nou!"
"Ja schatje, ik kom zo."
"Wat ben je aan het doen dan?"
"Dat weet ik niet zo."
"Kom nou hie-ier."
"Ik kom zo, even de caravan in brand steken."
Ik mag daar nog wel op maar vanaf april niks meer zeggen op de chat of iets schrijven op de site. En ik scheld niet eens, beetje zoals hier.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij ook al een ban op de streams ?
Ik mag van ome John er ook al niet meer op ..
Ik post de foto van charmante billy maar niet meer.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef asini het volgende:
Marjet: ik heb geen makeup meer op, nu ben ik lelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Manmagnet ... Wie wil er nu niet over zo'n wijf heen... kotsen?
Nee, zo krijg je Billy mooi op de kast. GA DOOR RUUD!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef Jian het volgende:
Kan iemand die microfoon grof, ja grof, rectaal inbrengen bij één van debielen die er de hele avond al doorheen aan het blèren zijn.
Eigenlijk is het gewoon tijd voor een jong, leuk, goodlooking, beetje fragiel tiepje/meisje/meisje in de loods, net 20, grappig, knap............en alle mannen met hormoonstress!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:42 schreef Haropro het volgende:
[..]
Marije is niet geslaagd, Charlotte niet, en nu probeert deze grijze muis van een LauraB Joey verliefd te maken?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef Jian het volgende:
Kan iemand die microfoon grof, ja grof, rectaal inbrengen bij één van debielen die er de hele avond al doorheen aan het blèren zijn.
Nee, ik mag er wel op, maar de streams willen op het moment niet laden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:48 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik mag daar nog wel op maar vanaf april niks meer zeggen op de chat of iets schrijven op de site. En ik scheld niet eens, beetje zoals hier.
Ik krijg eerder nachtmerries.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
'Onder dat mooie lichaam zit ook nog een mooi innerlijk, je bent een magneet en je trekt alle mannen aan.'
Heren, u hoort het.
LauraB is toch al 27?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:48 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon tijd voor een jong, leuk, goodlooking, beetje fragiel tiepje/meisje/meisje in de loods, net 20, grappig, knap............en alle mannen met hormoonstress!![]()
Er was een tijd terug een leuk meisje in de B&B of eten bij Vanes, hoogblond a la Billy, tenger, met een hoedje, scheef haar.............dat is wel wat voor het manvolk!
Ik heb ook kpn heb nergens last van.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, ik mag er wel op, maar de streams willen op het moment niet laden.
Schijnt iets bij KPN te zijn ofzo.
Hmm, vreemd ..quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:50 schreef DeboraBora het volgende:
[..]
Ik heb ook kpn heb nergens last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |