Oktober baby maken, begin november positief testen en 9 juli bevallenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat zou nog eens leuk zijn! Hoe is het met jou? Voel je je goed?
Je zei gaatje whehequote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja goed! Ik was met vakantie en daar ongesteld geworden. Wel netjes 27 dagen.De volgende vruchtbare periode valt midden in de week en we hebben het zo knallend druk, dat ik niet weet of we nog ergens een gaatje (
) kunnen vinden. Net als jij vind ik het niet zo erg als het allemaal wat langer duurt.
Ja, had ik geregeld voor vorige keer, maar niet blijven plakken nie hè.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zei gaatje whehe
Oh ja, wel herkenbaar. Ik begreep dat vroeger nooit zo, geen tijd voor seks, maar nu met twee kinderen is de tijd met ons twee doordeweeks wel echt heel minimaal. Mijn eisprong lijkt steeds in het weekend te vallen, veel handiger joh, moet je ook regelen
Zo ongeveer. Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong precies is. Mijn app geeft een vrij ruime marge aan.quote:
gemiddeld duurt dat veertien dagen. Met een korte lf heb je kans dat een eitje niet nestelt omdat alles dan weer wordt schoongespoeld Door je menstruatie. Maar dat hoeft niet. Wat dat betreft ben ik wel blij met een langere lfquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:41 schreef sproetjes het volgende:
Misschien een stomme vraag maar wanneer is een LF kort en waarom is dit nou precies "minder fijn" of dergelijke? Ik heb er al wat over zitten lezen maar dat kwartje valt niet echt
Aaah...quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:14 schreef Limone het volgende:
De Luteale Fase: http://nl.wikipedia.org/wiki/Menstruatiecyclus
Ik heb (had) een LF van 7-8 dagen. Het komt er in het kort op neer dat een eventueel bevrucht eitje niet eens de kans krijgt om in te nestelen, of niet de kans krijgt om voldoende HCG te produceren om door te geven aan het lichaam dat het niet mag menstrueren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:41 schreef sproetjes het volgende:
Misschien een stomme vraag maar wanneer is een LF kort en waarom is dit nou precies "minder fijn" of dergelijke? Ik heb er al wat over zitten lezen maar dat kwartje valt niet echt
Nee dat sowieso niet. Maar t geeft een indicatie. Ik doe sowieso maar wat omdat ik geen zin heb in ovulatietesten en consequent temperaturen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
gemiddeld duurt dat veertien dagen. Met een korte lf heb je kans dat een eitje niet nestelt omdat alles dan weer wordt schoongespoeld Door je menstruatie. Maar dat hoeft niet. Wat dat betreft ben ik wel blij met een langere lf
cygne mijn app klopt nooit, ondanks de ruime marge
Je kan in die appjes, na meerdede cyclussen een gemiddelde laten berekenen. Ergens in de instellingen. Anders blijft hij uitgaan van de aantal cyclus dagen die je ingevoerd hebt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 07:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Menstruatie is nu echt door gebroken. En voor t eerst in maanden heb ik ook echt gemene krampen. Zo dat t me Nog beperkt ook. Op naar volgende ronde. App geeft ondanks deze langere cyclus aan dat mijn nod 17 oktober is
is ook t gemiddeldequote:Op zaterdag 20 september 2014 09:26 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Je kan in die appjes, na meerdede cyclussen een gemiddelde laten berekenen. Ergens in de instellingen. Anders blijft hij uitgaan van de aantal cyclus dagen die je ingevoerd hebt.
Ooooh okayquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is ook t gemiddeldegeloof dat ik zeven van de tien cyclussen 27 dagen had. Een keer 28 en 26. Nu voor t eerst dertig
Nee, ik heb geen Implanon. Ik heb niets van anticonceptie, kan er niet tegen en na 11-12 jaar ben ik er maar gewoon mee gekapt (ben nu 24).quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:51 schreef Hilzillah het volgende:
Ik denk dat je in het verkeerde topic zitiedereen hier wacht juist wél op een tweede streepje.
Maar als antwoord op je vraag. Je hebt een staafje, implanon neem ik aan. Dan ben je beschermd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |