quote:Op donderdag 18 september 2014 11:47 schreef -Spring het volgende:
Dat je aan de dierenarts vraagt of honden/katten/konijnen toevallig ook hcg aanmaken tijdens de zwangerschap en if so, of ie dan toevallig geen ultragevoelige test heeft.
En dat ie jou dan vraagt of je weet waar de h in hcg voor staat.
![]()
![]()
Wanneer kan je testen?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:47 schreef -Spring het volgende:
Dat je aan de dierenarts vraagt of honden/katten/konijnen toevallig ook hcg aanmaken tijdens de zwangerschap en if so, of ie dan toevallig geen ultragevoelige test heeft.
![]()
![]()
Dat is al bijnaquote:Op donderdag 18 september 2014 11:56 schreef -Spring het volgende:
[..]
Met de gevoeligste test die ik kon vinden dinsdag (de 23e). De 30e is mn nod.
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:47 schreef -Spring het volgende:
![]()
![]()
Klopt! Mini is nu 7 maanden en dat gevoel heb ik nog steeds. Ook bij de maxi en midi trouwens.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:46 schreef Risu het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe nog steeds vreemd. Brief van kraamzorg komt binnen 'gefeliciteerd met zwangerschap' enzo. Eeh, oh ja lool!
Maar schijnt zelfs als je kind al een jaar is nog wel vreemd te zijn. Zo van woah, deze is gewoon van mij. Heb ik van horen zeggen hoor, dit is voor mij ook pas de eerste.
kat mag ook, alleen een kater is een man, kat (kater-poes-kitten) is een verzamelnaam vergelijkbaar met hond (reu-teef-puppy)quote:Op donderdag 18 september 2014 14:17 schreef Kursor het volgende:
Wie weet lijken de sequenties op elkaar en daardoor de eiwitten ook en als de test niet heel specifiek is voor alleen hCG maar ook een crossreactie geeft bij bijvoorbeeld hond of poes, dan kan het in theorie best. (Maar nu geen gelegenheid om wat te spelen).
Zoiets probeerde ik nog uit te leggen, maar dan zonder moeilijke woorden en met logisch verstand, maar hij kon me niet helpen, zei ie.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:17 schreef Kursor het volgende:
Wie weet lijken de sequenties op elkaar en daardoor de eiwitten ook en als de test niet heel specifiek is voor alleen hCG maar ook een crossreactie geeft bij bijvoorbeeld hond of poes, dan kan het in theorie best. (Maar nu geen gelegenheid om wat te spelen).
Haha! Taal is dan weer wat anders dan moleculaire biologie/biochemiequote:Op donderdag 18 september 2014 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kat mag ook, alleen een kater is een man, kat (kater-poes-kitten) is een verzamelnaam vergelijkbaar met hond (reu-teef-puppy)
/eindenuttelozeinfo
Mijn menstruatie was sinds t stoppen met de pil ook 4x maar 2 dagen... Nu voor t eerst 2 "normale" dagen en nu heeeeel lichtjes nog iets. Mijn NOD heb ik gewoon berekend vanaf dag 1 en klopte meestal goed, of er zat maar een dag verschil in. Mijn ei is meestal wat "laat" elke keer pas tegen dag 16.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:36 schreef Malteser het volgende:
Humz, hier is mijn menstruatie alweer gestopt na 2,5 dag. Heel fijn zou je denken, ware het niet dat ik voor de pil altijd een volle week menstrueerde en met pil toch ook wel een dag of 5.
Het voelde wel echt als een menstruatie (en het zag er ook zo uit). Dus nu weet ik het even niet. Morgen nacontrole bij de gyn, daar maar eens vragen.
Iemand een idee over wat dan nu bij mijn NOD is? Gewoon 13 oktober? En wanneer heb ik nu dan in godsnaam mijn ei? Miskramen zijn stom.
*kruipt nog even weg in een hoekje*
Welkomquote:Op woensdag 17 september 2014 16:59 schreef Krisvc het volgende:
Hi,
Ik kom hier heel voorzichtig om de hoek kijken.![]()
Na jaren (ja, jaren) trouw lurken in OUD mag ik van mezelf eindelijk mee gaan posten. Vriend Man en ik gaan proberen een kindje te krijgen.
Korte voorstel? Kris, 25, 9 jaar samen met man, sinds vorige week getrouwd, spiraaltje begin deze maand eruit laten halen, uit de stad achter de duinen, doodsbang en hyperenthousiast.
Voorlopig proberen we het nog op z'n beloop te laten () dus ik hoef nog niet in een lijsje en ik laat het afscheiding kijken ook nog even voor wat het is.
En nu ga ik op invoeren klikken, want muts die ik ben vind het helemaal spannend om mee te gaan posten.
Ja goed! Ik was met vakantie en daar ongesteld geworden. Wel netjes 27 dagen.quote:
Wachten op onze vruchtbare week. Volgens app is onze eisprong (de 28ste) op onze twee jarig huwelijks jubileum. Nou als dat geen romantisch dag is...quote:Op donderdag 18 september 2014 20:54 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Welkom Kris! Succes![]()
Hoe is het nu met jou Dottey?
Ga jij mij dan een verjaardagsbaby gevenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja goed! Ik was met vakantie en daar ongesteld geworden. Wel netjes 27 dagen.De volgende vruchtbare periode valt midden in de week en we hebben het zo knallend druk, dat ik niet weet of we nog ergens een gaatje (
) kunnen vinden. Net als jij vind ik het niet zo erg als het allemaal wat langer duurt.
Dat zou nog eens leuk zijn! Hoe is het met jou? Voel je je goed?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:06 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ga jij mij dan een verjaardagsbaby geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |