h je wel een hele korte lfquote:Op woensdag 17 september 2014 14:04 schreef Minarosa het volgende:
[..]
21 dagenen dat je dan gewoon elke drie weken een kans hebt (als je gewoon goede eisprong hebt). Klinkt behoorlijk ideaal. Behalve als je dertien bent
Ah, great, ik ben dus een grensgevalletje...! Als ik in de toekomst een keertje naar de huisarts ga, gooi ik er wel een daggie bovenop. ;pquote:Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik las in een van de infofolders van de gyn geloof ik dat >42 'afwijkend' is. Maar dat hoeft niet te zeggen dat je geen eisprong hebt.
Ik begin t een beetje te hopen.. ook niet goed.. Te veel mee bezig zijn snap ik niet. We hebben al vijf goede kansen gehad. En vanaf januari regelmatig met spotting. Nog even geduld tot zaterdag dan maarquote:Op woensdag 17 september 2014 17:28 schreef Mariposas het volgende:
Innesteling Cassandra? Geen idee of je lichaam van slag kan zijn door er teveel mee bezig te zijn.
Welkom mede-achterdeduiner en mede-pasgetrouwde!
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:59 schreef Krisvc het volgende:
Hi,
Ik kom hier heel voorzichtig om de hoek kijken.![]()
Na jaren (ja, jaren) trouw lurken in OUD mag ik van mezelf eindelijk mee gaan posten. Vriend Man en ik gaan proberen een kindje te krijgen.
Korte voorstel? Kris, 25, 9 jaar samen met man, sinds vorige week getrouwd,Lol, ik las dat je ergens achter de duinen buiten de stad ergens heel doodsbang door iemand het spiraaltje eruit heb laten halen. Ik dacht al heuh??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig proberen we het nog op z'n beloop te laten () dus ik hoef nog niet in een lijsje en ik laat het afscheiding kijken ook nog even voor wat het is.
En nu ga ik op invoeren klikken, want muts die ik ben vind het helemaal spannend om mee te gaan posten.
En ja, is ook heel spannend. Ik heb eerst nog een tijdje in het rammeltopic gezeten. Beetje wennen aan het idee dat ik in dit subforum zit enzo.
Afscheiding. Ben blij dat ik er tijdens de pogingen niet teveel aandacht aan heb gegeven, nu kan ik twee keer per dag nieuw inlegkruisje pakken en dan nog met een vieze onderbroek zitten. The joys..![]()
Ik vind het af en toe nog steeds vreemd. Brief van kraamzorg komt binnen 'gefeliciteerd met zwangerschap' enzo. Eeh, oh ja lool!quote:Op woensdag 17 september 2014 19:57 schreef Krisvc het volgende:
Ja, dat voor het echie lijkt nog niet helemaal door te dringen. Ergens tijdens een eventuele zwangerschap moet dat vast goed komen ga ik maar vanuit. En anders is een bevalling vast wel realistisch genoeg.
Ooohw! Ik tikte net een 'spannond' bericht Cassandra! Stomquote:Op woensdag 17 september 2014 16:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Gewoon een gemiddelde nemen
Ik begin m te knijpen. Gisteren kramp en lichte afscheiding. Heel licht roze. Vanochtend nog steeds. Vanaf tien uur alleen witte afscheiding, in dezelfde hoeveelheid als wanneer ik spotting zou hebben. Waarom zou mijn cyclus nu afwijken, echt alleen omdat ik ermee bezig ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |