abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144578184
Ongesteld. *O* *O*
pi_144578250
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef Cygne het volgende:
Ongesteld. *O* *O*
Jeujjj! *O*
pi_144578942
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef Cygne het volgende:
Ongesteld. *O* *O*
Dat is ook mooi snel Cygne! Hier ook, gisteren overdag leek het mee te vallen maar gisteravond werd het heel duidelijk. Onze lijven doen het weer *O*!
pi_144583923
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:18 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dat is ook mooi snel Cygne! Hier ook, gisteren overdag leek het mee te vallen maar gisteravond werd het heel duidelijk. Onze lijven doen het weer *O*!
Ja!
Ik ben echt superblij dat mijn lichaam het weer snel opgepakt heeft. En dat ik dus niet ongesteld ben met het weekendje weg volgende week. *O*

Volgende week ook uitgerekende datum van de eerste zwangerschap. Daar hik ik wel een beetje tegenop.
pi_144587140
Ik. Wil. Testen! Maar dat kan pas de 26e.

Ik voel me ook al mega zwanger. Ik waggel zelfs al een beetje. :+

[ Bericht 35% gewijzigd door -Spring op 16-09-2014 15:30:34 ]
pi_144591563
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:56 schreef -Spring het volgende:
Ik. Wil. Testen! Maar dat kan pas de 26e.

Ik voel me ook al mega zwanger. Ik waggel zelfs al een beetje. :+
Hahaha, lekker ding!
Nog 10 dagen joh, de 26e, dat duurt nog wel even.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_144591820
Bijleespost

Hillz typisch dat ze nu met de ov testen komen he haha. gelukkig kon je er je schoonzusje mee blij maken!

gestreeptestoel balen van je periode :{

-Spring ik ken die testen niet, t ronde vakje is de ovulatiestreepstreep? Zo ja, dan hoop ik dat je die goed hebt kunnen benutten,, verjaardag of niet :P

Mariposas: Ik houd mn afscheiding wel in de gaten, heb t twee keer goed kunnen herkennen. Deze maand was t anderhalve dag af en aan, maar niet overvloedig of overduidelijk helaas. Hopelijk maakt dat niets uit en test ik deze week gewoon positief :') 't ziet er bij mij uit als doorzichtig snot :+

Dottey fijn dat de familiedag mee viel. Ander soort klussen is ook leuk!!

Malteser en Cygne kunnen weer door! Hoera voor normale maandelijkse stonden. Dat deze cyclus maar erg vruchtbaar mag worden, en vooral, een erg 'plakkerig' resultaat!

Cygne hopelijk komt er wat uit de onderzoeken en krijgen jullie inderdaad een lief en gezond kindje

Minarosa, dat is alweer ff geleden, begin juli. Balen zo'n lange cyclus

Knuffel voor sproetjes met een herkenbaar gevoel..

En een knuffel en veel sterkte voor Cygne met de naderende datum.. :*

Hier nog steeds geen spotting. Vanmiddag even pijnlijke borsten met lopen (normaal ook niet) maar dat was na 10 minuten weer weg dus ook niet hoop gevend..
Ik heb nu, 26 - 27 - 28 - 26 - 27 - 27 - 26 - 27 - 27 - ?
Waarbij 26 een beetje schommelt want altijd 3 dagen spotting, en dat wil gerust helderrood zijn.
Maar een net gemiddelde. Een keer eerder geen spotting gehad en dat was met mijn langste cyclus van 28 dagen Is niet waar. Even teruggezocht, was cyclus nr. 5 en duurde 27 dagen. Vandaag zit ik op dag 27, morgen nod, dus als ik donderdag nog niet ongesteld ben wordt t spannend. Maar stel t testen uit tot vrijdag of zaterdag.
O+ is trouwens heel nuchter en die denkt dat ik geen bloedverlies heb omdat ik te veel bezig ben met, oooh geen spotting, t wordt spannend! Partypooper -O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Cassandra87 op 16-09-2014 17:48:18 ]
pi_144594436
Vraag, mijn ei is laat, nl. dag 17/18. Mijn nod is 9/10 dagen later. Kan ik op mijn nod testen of is de kans groot dat ik 14 dagen na mijn ei pas zou kunnen testen?
pi_144597966
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hahaha, lekker ding!
Nog 10 dagen joh, de 26e, dat duurt nog wel even.
Hou op.

Er komt vocht uit mn borsten. Serieus.
De kans is alsnog heel groot dat het een vroege miskraam wordt natuurlijk, maar vooralsnog ben ik volgens mij hartstikke bevrucht.
pi_144598174
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Vraag, mijn ei is laat, nl. dag 17/18. Mijn nod is 9/10 dagen later. Kan ik op mijn nod testen of is de kans groot dat ik 14 dagen na mijn ei pas zou kunnen testen?
14 dagen na ei is beter. Je NOD schuift op met een late eisprong.

Je mag trouwens in je eentje testen van het weekend. ( ;( )
pi_144600312
Aah nee toch cocci ;( helemaal doorgebroken?
pi_144600520
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:40 schreef Hilzillah het volgende:
O+

Nog even afwachten dus...
Vent is heel nuchter onder dat soort dingen. Die wil eerst een plaatje zien en dan is het pas echt in zijn ogen :')

Ik spring ondertussen voor 2 :D
Aaaw wat leuk! Gefeliciteerd! *O* O+ En Spring ook! Waarom is er nog geen update van? :+
pi_144600547
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef coccinelle het volgende:

[..]

14 dagen na ei is beter. Je NOD schuift op met een late eisprong.

Je mag trouwens in je eentje testen van het weekend. ( ;( )
Ach. :*
pi_144603326
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:11 schreef -Spring het volgende:

[..]

Hou op.

Er komt vocht uit mn borsten. Serieus.
De kans is alsnog heel groot dat het een vroege miskraam wordt natuurlijk, maar vooralsnog ben ik volgens mij hartstikke bevrucht.
Dat worden lange dagen. Pfff, wat is dat wachten stom, he?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_144605061
Zeurende kramp voor mijn nod -O-
Well.. zullen maar blij zijn dat ik nog steeds regelmatig ben..
pi_144610246
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:19 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Niet leuk idd, maar ik probeer er niet te veel aan te denken. En te denken in maanden ipv weken. Ik ga donderdag naar de gyn ivm lange cycli. Hoe gaat het nu bij jou?
Succes bij de gyn meis! Ben superbenieuwd! Ook ik probeer er nu wat minder mee bezig te zijn, en dat lukt best aardig. Al is het ook ingegeven door de gedachte dat er vast iets "kapot is aan mijn stokken." Beetje zelfbescherming dus.

Nu op dag 24, en nog geen ei in zicht.

Wat ik me wel een beetje af vraag: stel dat ik terugkeer naar de 42-daagse cyclus van het pre-pil-tijdperk (en dan tel ik de vorige 84 dagen maar even als een eenmalige skip), is dat dan een normale cyclus, of zou dat sowieso te lang en dus problematisch zijn...?
pi_144610497
Nog even over het afscheiding-verhaal: ik heb nooit doorzichtig snot/glibberig spul in mijn onderbroek... vandaar dat ik dacht dat je echt moest schede-schrapen.... :)

(Ojee, ojee.... zie je wel, ik ben kapot/nou ja, iedere vrouw is anders....)
pi_144611696
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:56 schreef Sara82 het volgende:
Nog even over het afscheiding-verhaal: ik heb nooit doorzichtig snot/glibberig spul in mijn onderbroek... vandaar dat ik dacht dat je echt moest schede-schrapen.... :)

(Ojee, ojee.... zie je wel, ik ben kapot/nou ja, iedere vrouw is anders....)
Mijn onderbroek plakt hier ook nooit van vast aan mijn onderkant ^^, Als ik sommige verhalen moet geloven kunnen ze het ook gebruiken als lijm :+
Dik stevig plakkerig de ander weer dun slijmerig....

Fijn juist dat er zoveel verschil is om het allemaal even duidelijk te houden :')
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144611784
Er is een beetje veel gepost om op iedereen afzonderlijk te reageren (of in een massa quote post)
Ik kan het even niet meer zo goed bijhouden :')

Sorry, dat ik dus niet zo goed reageer. Ik heb wel lieve berichtjes gelezen als reactie op mijn spoiler O+

Lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144621380
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:49 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Succes bij de gyn meis! Ben superbenieuwd! Ook ik probeer er nu wat minder mee bezig te zijn, en dat lukt best aardig. Al is het ook ingegeven door de gedachte dat er vast iets "kapot is aan mijn stokken." Beetje zelfbescherming dus.

Nu op dag 24, en nog geen ei in zicht.

Wat ik me wel een beetje af vraag: stel dat ik terugkeer naar de 42-daagse cyclus van het pre-pil-tijdperk (en dan tel ik de vorige 84 dagen maar even als een eenmalige skip), is dat dan een normale cyclus, of zou dat sowieso te lang en dus problematisch zijn...?
Ik zit het op te zoeken, maa een heel duidelijk antwoord kan ik niet vinden. Wel dat tussen de 28-30 dagen onder een normale cyclus valt
pi_144621421
Ik had gister ergens gelezen dat je spreekt van een onregelmatige cyclus / lange cyclus bij minder dan ? Aantal menstruaties per jaar... Kan het niet meer terug vinden.
pi_144621466
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:28 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Ik zit het op te zoeken, maa een heel duidelijk antwoord kan ik niet vinden. Wel dat tussen de 28-30 dagen onder een normale cyclus valt
Ik las in een van de infofolders van de gyn geloof ik dat >42 'afwijkend' is. Maar dat hoeft niet te zeggen dat je geen eisprong hebt.
pi_144621721
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Ik las in een van de infofolders van de gyn geloof ik dat >42 'afwijkend' is. Maar dat hoeft niet te zeggen dat je geen eisprong hebt.
Nu lees ik dit:

De gemiddelde duur van een normale menstruatiecyclus bedraagt 25 tot 35 dagen, maar kan uiteenlopen van 21 dagen tot drie maanden. Het verloop wordt gecoördineerd door hormonen.

Ach, ik geloof dat dit ook niet zozeer van een precies aantal afhangt
pi_144622466
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Nu lees ik dit:

De gemiddelde duur van een normale menstruatiecyclus bedraagt 25 tot 35 dagen, maar kan uiteenlopen van 21 dagen tot drie maanden. Het verloop wordt gecoördineerd door hormonen.

Ach, ik geloof dat dit ook niet zozeer van een precies aantal afhangt
21 dagen :D en dat je dan gewoon elke drie weken een kans hebt (als je gewoon goede eisprong hebt). Klinkt behoorlijk ideaal. Behalve als je dertien bent })
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')