abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2014 @ 21:47:27 #51
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144531694
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef smolly het volgende:
Dames,
Een tijdje terug heb ik via eBay ovulatietesten gekocht. Veel te veel bleek. Ik ben zwanger! Nu heb ik er nog 33 over. Wie kan ik er blij mee maken tegen verzendkosten?
Ik stuur je een pm!!

En gefeliciteerd! *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door sproetjes op 14-09-2014 22:01:06 ]
  maandag 15 september 2014 @ 11:17:13 #52
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144544610
En hier weer een illusie minder... Was 2 dagen te laat volgens mijn vorige cyclussen... Maargoed net wat licht roze bloed met naar t toilet gaan -O- op naar volgende ronde dan maar
  maandag 15 september 2014 @ 11:50:27 #53
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144545350
Balen sproetjes! Al is er misschien nog een kans als het nog niet helemaal heeft doorgezet?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_144547614
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  maandag 15 september 2014 @ 13:39:26 #55
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144548070
gelukkig maar dottey!
pi_144549501
Even ego. Vanavond bijlezen. Dit is vast de goden verzoeken. Normaal vanaf dag 25 bloedverlies/spotting. Nu dag 26 en niks te bekennen. Verder niets aan symptomen (min borsten zijn niet pijnlijk voor de verandering. Telt dat ook? :') ) dus denk dat ik spotting oversla en alsnog ongesteld ga worden maar heb een heeeel klein beetje hoop
pi_144552442
Hier sinds vandaag ook bloed. Het lijkt op dit moment nog het meest op een menstruatie maar dan in ietwat afgezwakte vorm. Hopelijk zet het door de komende dagen, dan weet ik waar ik aan toe ben. Bovendien verklaart het de gespannen borsten en het gerommel in mijn buik. Dus een voorzichtige opluchting hier, mijn lijf lijkt het weer te doen!

Ah, Sproetjes, jammer. Op naar de volgende ronde.

Fijn dat het mee viel Dottey!

Oeh, Cassandra, spannend!
pi_144555531
Hier nog niks, maar t zit er wel aan te komen.

Vandaag gyn, niks gevonden in weefsel. Toen bloedprikken maar eerst een nieuwe polikaart want die waren ze kwijtgeraakt op de poli. Man konden ze prikken maar mij niet want ik moest nuchter zijn. Morgen weer terug dus. :')
pi_144555752
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Even ego. Vanavond bijlezen. Dit is vast de goden verzoeken. Normaal vanaf dag 25 bloedverlies/spotting. Nu dag 26 en niks te bekennen. Verder niets aan symptomen (min borsten zijn niet pijnlijk voor de verandering. Telt dat ook? :') ) dus denk dat ik spotting oversla en alsnog ongesteld ga worden maar heb een heeeel klein beetje hoop
Dit zou zo mijn post kunnen zijn behalve dat ik al op dag 34 zit. Normaal 3 dagen na de eisprong al spotting en na 8 dagen brak het echt door. Ik zit nu op dag 8 en gelukkig nog geen bloed gezien! Dan begin je echt hoop te krijgen he!
Vanaf wanneer brak jouw menstruatie door?

Qua symptomen heb ik niets behalve érg moe.

Balen cygne dat je morgenochtend nog een keer langs moet komen om nuchter te komen!
pi_144556276
Cygne, hoe lang is de curretage bij jou nu geleden? Ik weet dat het een maandag was maar 3 of 4 weken geleden?
Bij mij as woensdag 5 weken dus menstruatie zou kunnen. Al is 'ie nog wat lafjes :7.
Balen dat je morgen terug moet. Krijg je dat allemaal geregeld met je werk of ben je nog niet terug aan het werk? En niks gevonden in het weefsel? Wat kunnen ze nu verder onderzoeken?
Ik heb vrijdag nacontrole.
pi_144556290
Ook voor jou spannend Coccinelle!
pi_144556500
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:47 schreef Malteser het volgende:
Cygne, hoe lang is de curretage bij jou nu geleden? Ik weet dat het een maandag was maar 3 of 4 weken geleden?
Bij mij as woensdag 5 weken dus menstruatie zou kunnen. Al is 'ie nog wat lafjes :7.
Balen dat je morgen terug moet. Krijg je dat allemaal geregeld met je werk of ben je nog niet terug aan het werk? En niks gevonden in het weefsel? Wat kunnen ze nu verder onderzoeken?
Ik heb vrijdag nacontrole.
4 weken geleden.
En ik heb geen werk, dus dat is geen probleem. Man gaat mee, die heeft net gebeld en dat was geen probleem. Echt. Mijn mans werk. O+

In t weefsel niks gevonden. Mijn man en ik krijgen chromosoom onderzoek en bij mij kijken ze ook nog naar stollingsafwijkingen.
pi_144556682
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 17:54 schreef Cygne het volgende:

[..]

4 weken geleden.
En ik heb geen werk, dus dat is geen probleem. Man gaat mee, die heeft net gebeld en dat was geen probleem. Echt. Mijn mans werk. O+

In t weefsel niks gevonden. Mijn man en ik krijgen chromosoom onderzoek en bij mij kijken ze ook nog naar stollingsafwijkingen.
Oké, wel spannend nog dus. Duren die onderzoeken lang? (Als in: voor je de uitslag krijgt)
En durf je in de tussentijd voor twee strepen te gaan of wil je de uitslagen eerst echt afwachten?
pi_144556801
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 17:32 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Dit zou zo mijn post kunnen zijn behalve dat ik al op dag 34 zit. Normaal 3 dagen na de eisprong al spotting en na 8 dagen brak het echt door. Ik zit nu op dag 8 en gelukkig nog geen bloed gezien! Dan begin je echt hoop te krijgen he!
Vanaf wanneer brak jouw menstruatie door?

Qua symptomen heb ik niets behalve érg moe.

Balen cygne dat je morgenochtend nog een keer langs moet komen om nuchter te komen!
cyclus 27 dagen daarna ongesteld. Nod is woensdag. Tel ik als verwachte dag 1 dus. Weet nooit of ik moet zeggen dat ik op dag 28 ongesteld word of na dag 27 :+
Ik heb wel meer afscheiding maar dat kan ook meer opvallen omdat het nu ineens kleurloos is :')

Samen voor streepjes gaan dan maar?

Merk wel dat ik geestelijk in mijn cocon kruip. Hoe meer hoop ik krijg Hoe erger ik opzie tegen teleurstelling. Zie gewoon op tegen woensdag. En dan voel ik me zo een aansteller -O-
pi_144556870
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 17:59 schreef Malteser het volgende:

[..]

Oké, wel spannend nog dus. Duren die onderzoeken lang? (Als in: voor je de uitslag krijgt)
En durf je in de tussentijd voor twee strepen te gaan of wil je de uitslagen eerst echt afwachten?
8 weken.
We kijken hoe t loopt. Ik hoop natuurlijk dat t vette pech is geweest en dat we ook gewoon n lief kindje gaan krijgen.
pi_144557746
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

cyclus 27 dagen daarna ongesteld. Nod is woensdag. Tel ik als verwachte dag 1 dus. Weet nooit of ik moet zeggen dat ik op dag 28 ongesteld word of na dag 27 :+
Ik heb wel meer afscheiding maar dat kan ook meer opvallen omdat het nu ineens kleurloos is :')

Samen voor streepjes gaan dan maar?

Merk wel dat ik geestelijk in mijn cocon kruip. Hoe meer hoop ik krijg Hoe erger ik opzie tegen teleurstelling. Zie gewoon op tegen woensdag. En dan voel ik me zo een aansteller -O-
Samen streepjes, deal! (Met de rest die 2 streepjes verlangen, ook van het andere topic)

Aan de ene kant kan ik niet wachten om te testen, in de hoop dat er een tweede streep verschijnt. Maar aan de andere kant ben ik ook zo bang voor wéér een blanco test oO< . Zaterdag of zondag ga ik testen, mits mijn menstruatie niet eerder komt.
pi_144557906
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:31 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Samen streepjes, deal! (Met de rest die 2 streepjes verlangen, ook van het andere topic)

Aan de ene kant kan ik niet wachten om te testen, in de hoop dat er een tweede streep verschijnt. Maar aan de andere kant ben ik ook zo bang voor wéér een blanco test oO< . Zaterdag of zondag ga ik testen, mits mijn menstruatie niet eerder komt.
uiteraard voor de anderen ook een de meeste gun ik t Nog meer dan mijzelf want Veel verdriet en wachten etc. Ik ben weer opnieuw begonnen, nieuwe vent nieuwe kansen.
Zag dat wij rond t zelfde weekend een gesprongen ei hadden :D
pi_144558098
Klinkt hoopvol Cassandra! En ik duim ook voor coccinelle.

Ik had vorige week beetje krampen, heb ik altijd voor mijn menstruatie. Was ervan overtuigd dat het zou beginnen, maar hij(/zij :')) kwam maar niet. Zaterdag negatief getest. Cyclusdag 1 was begin juli. Maar geen bloed = hoop hè.
pi_144563438
@ malteser
Fijn om te weten dat je lichaam weer funtioneert zoals t hoort. Dat werkt gelukkig weer.

@ cygne
Dat is best lang 8 weken, of niet?
pi_144563570
Dottey, fijn vd familiedag. Je ma heeft t misschien wel in de gaten, maar vind t misschien nog lastig?

Succes voor de wachtenden!

Hier zijn de dijken gister doorgebroken en vandaag wel heel erg! Pff... Bah bah.
pi_144564754
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 20:45 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ malteser
Fijn om te weten dat je lichaam weer funtioneert zoals t hoort. Dat werkt gelukkig weer.

@ cygne
Dat is best lang 8 weken, of niet?
Dat schijnt normaal te zijn.
  maandag 15 september 2014 @ 21:39:02 #72
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_144566455
Hier heeft het inmiddels ook doorgezet. Ik weet dat we nog niet lang bezig zijn maar ergens knaagt er een gevoel vandaag van "het gaat nooit lukken" en "als er maar niks mis is"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144573040
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:43 schreef Minarosa het volgende:
Klinkt hoopvol Cassandra! En ik duim ook voor coccinelle.

Ik had vorige week beetje krampen, heb ik altijd voor mijn menstruatie. Was ervan overtuigd dat het zou beginnen, maar hij(/zij :')) kwam maar niet. Zaterdag negatief getest. Cyclusdag 1 was begin juli. Maar geen bloed = hoop hè.
Poe, weer zo'n afschuwelijk lange cyclus... niet leuk! die krampen heb ik bij mijn vorige (12-weken) cyclus ook gehad, heel vreemd. Had ook niks met een naderend lek te maken, want daarna duurde het nog 3 weken of zo...

En ik blijf hopen voor je, zorg dat je dat ei vangt! :)
pi_144573955
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dottey, fijn vd familiedag. Je ma heeft t misschien wel in de gaten, maar vind t misschien nog lastig?

Succes voor de wachtenden!

Hier zijn de dijken gister doorgebroken en vandaag wel heel erg! Pff... Bah bah.
Jammer Stoel en Sproetjes :(

En fingers crossed voor Cassandra & Coccinelle!
pi_144577727
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 23:45 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Poe, weer zo'n afschuwelijk lange cyclus... niet leuk! die krampen heb ik bij mijn vorige (12-weken) cyclus ook gehad, heel vreemd. Had ook niks met een naderend lek te maken, want daarna duurde het nog 3 weken of zo...

En ik blijf hopen voor je, zorg dat je dat ei vangt! :)
Niet leuk idd, maar ik probeer er niet te veel aan te denken. En te denken in maanden ipv weken. Ik ga donderdag naar de gyn ivm lange cycli. Hoe gaat het nu bij jou?
pi_144578184
Ongesteld. *O* *O*
pi_144578250
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef Cygne het volgende:
Ongesteld. *O* *O*
Jeujjj! *O*
pi_144578942
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef Cygne het volgende:
Ongesteld. *O* *O*
Dat is ook mooi snel Cygne! Hier ook, gisteren overdag leek het mee te vallen maar gisteravond werd het heel duidelijk. Onze lijven doen het weer *O*!
pi_144583923
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:18 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dat is ook mooi snel Cygne! Hier ook, gisteren overdag leek het mee te vallen maar gisteravond werd het heel duidelijk. Onze lijven doen het weer *O*!
Ja!
Ik ben echt superblij dat mijn lichaam het weer snel opgepakt heeft. En dat ik dus niet ongesteld ben met het weekendje weg volgende week. *O*

Volgende week ook uitgerekende datum van de eerste zwangerschap. Daar hik ik wel een beetje tegenop.
pi_144587140
Ik. Wil. Testen! Maar dat kan pas de 26e.

Ik voel me ook al mega zwanger. Ik waggel zelfs al een beetje. :+

[ Bericht 35% gewijzigd door -Spring op 16-09-2014 15:30:34 ]
pi_144591563
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:56 schreef -Spring het volgende:
Ik. Wil. Testen! Maar dat kan pas de 26e.

Ik voel me ook al mega zwanger. Ik waggel zelfs al een beetje. :+
Hahaha, lekker ding!
Nog 10 dagen joh, de 26e, dat duurt nog wel even.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_144591820
Bijleespost

Hillz typisch dat ze nu met de ov testen komen he haha. gelukkig kon je er je schoonzusje mee blij maken!

gestreeptestoel balen van je periode :{

-Spring ik ken die testen niet, t ronde vakje is de ovulatiestreepstreep? Zo ja, dan hoop ik dat je die goed hebt kunnen benutten,, verjaardag of niet :P

Mariposas: Ik houd mn afscheiding wel in de gaten, heb t twee keer goed kunnen herkennen. Deze maand was t anderhalve dag af en aan, maar niet overvloedig of overduidelijk helaas. Hopelijk maakt dat niets uit en test ik deze week gewoon positief :') 't ziet er bij mij uit als doorzichtig snot :+

Dottey fijn dat de familiedag mee viel. Ander soort klussen is ook leuk!!

Malteser en Cygne kunnen weer door! Hoera voor normale maandelijkse stonden. Dat deze cyclus maar erg vruchtbaar mag worden, en vooral, een erg 'plakkerig' resultaat!

Cygne hopelijk komt er wat uit de onderzoeken en krijgen jullie inderdaad een lief en gezond kindje

Minarosa, dat is alweer ff geleden, begin juli. Balen zo'n lange cyclus

Knuffel voor sproetjes met een herkenbaar gevoel..

En een knuffel en veel sterkte voor Cygne met de naderende datum.. :*

Hier nog steeds geen spotting. Vanmiddag even pijnlijke borsten met lopen (normaal ook niet) maar dat was na 10 minuten weer weg dus ook niet hoop gevend..
Ik heb nu, 26 - 27 - 28 - 26 - 27 - 27 - 26 - 27 - 27 - ?
Waarbij 26 een beetje schommelt want altijd 3 dagen spotting, en dat wil gerust helderrood zijn.
Maar een net gemiddelde. Een keer eerder geen spotting gehad en dat was met mijn langste cyclus van 28 dagen Is niet waar. Even teruggezocht, was cyclus nr. 5 en duurde 27 dagen. Vandaag zit ik op dag 27, morgen nod, dus als ik donderdag nog niet ongesteld ben wordt t spannend. Maar stel t testen uit tot vrijdag of zaterdag.
O+ is trouwens heel nuchter en die denkt dat ik geen bloedverlies heb omdat ik te veel bezig ben met, oooh geen spotting, t wordt spannend! Partypooper -O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Cassandra87 op 16-09-2014 17:48:18 ]
pi_144594436
Vraag, mijn ei is laat, nl. dag 17/18. Mijn nod is 9/10 dagen later. Kan ik op mijn nod testen of is de kans groot dat ik 14 dagen na mijn ei pas zou kunnen testen?
pi_144597966
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hahaha, lekker ding!
Nog 10 dagen joh, de 26e, dat duurt nog wel even.
Hou op.

Er komt vocht uit mn borsten. Serieus.
De kans is alsnog heel groot dat het een vroege miskraam wordt natuurlijk, maar vooralsnog ben ik volgens mij hartstikke bevrucht.
pi_144598174
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Vraag, mijn ei is laat, nl. dag 17/18. Mijn nod is 9/10 dagen later. Kan ik op mijn nod testen of is de kans groot dat ik 14 dagen na mijn ei pas zou kunnen testen?
14 dagen na ei is beter. Je NOD schuift op met een late eisprong.

Je mag trouwens in je eentje testen van het weekend. ( ;( )
pi_144600312
Aah nee toch cocci ;( helemaal doorgebroken?
pi_144600520
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:40 schreef Hilzillah het volgende:
O+

Nog even afwachten dus...
Vent is heel nuchter onder dat soort dingen. Die wil eerst een plaatje zien en dan is het pas echt in zijn ogen :')

Ik spring ondertussen voor 2 :D
Aaaw wat leuk! Gefeliciteerd! *O* O+ En Spring ook! Waarom is er nog geen update van? :+
pi_144600547
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef coccinelle het volgende:

[..]

14 dagen na ei is beter. Je NOD schuift op met een late eisprong.

Je mag trouwens in je eentje testen van het weekend. ( ;( )
Ach. :*
pi_144603326
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:11 schreef -Spring het volgende:

[..]

Hou op.

Er komt vocht uit mn borsten. Serieus.
De kans is alsnog heel groot dat het een vroege miskraam wordt natuurlijk, maar vooralsnog ben ik volgens mij hartstikke bevrucht.
Dat worden lange dagen. Pfff, wat is dat wachten stom, he?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_144605061
Zeurende kramp voor mijn nod -O-
Well.. zullen maar blij zijn dat ik nog steeds regelmatig ben..
pi_144610246
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:19 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Niet leuk idd, maar ik probeer er niet te veel aan te denken. En te denken in maanden ipv weken. Ik ga donderdag naar de gyn ivm lange cycli. Hoe gaat het nu bij jou?
Succes bij de gyn meis! Ben superbenieuwd! Ook ik probeer er nu wat minder mee bezig te zijn, en dat lukt best aardig. Al is het ook ingegeven door de gedachte dat er vast iets "kapot is aan mijn stokken." Beetje zelfbescherming dus.

Nu op dag 24, en nog geen ei in zicht.

Wat ik me wel een beetje af vraag: stel dat ik terugkeer naar de 42-daagse cyclus van het pre-pil-tijdperk (en dan tel ik de vorige 84 dagen maar even als een eenmalige skip), is dat dan een normale cyclus, of zou dat sowieso te lang en dus problematisch zijn...?
pi_144610497
Nog even over het afscheiding-verhaal: ik heb nooit doorzichtig snot/glibberig spul in mijn onderbroek... vandaar dat ik dacht dat je echt moest schede-schrapen.... :)

(Ojee, ojee.... zie je wel, ik ben kapot/nou ja, iedere vrouw is anders....)
pi_144611696
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:56 schreef Sara82 het volgende:
Nog even over het afscheiding-verhaal: ik heb nooit doorzichtig snot/glibberig spul in mijn onderbroek... vandaar dat ik dacht dat je echt moest schede-schrapen.... :)

(Ojee, ojee.... zie je wel, ik ben kapot/nou ja, iedere vrouw is anders....)
Mijn onderbroek plakt hier ook nooit van vast aan mijn onderkant ^^, Als ik sommige verhalen moet geloven kunnen ze het ook gebruiken als lijm :+
Dik stevig plakkerig de ander weer dun slijmerig....

Fijn juist dat er zoveel verschil is om het allemaal even duidelijk te houden :')
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144611784
Er is een beetje veel gepost om op iedereen afzonderlijk te reageren (of in een massa quote post)
Ik kan het even niet meer zo goed bijhouden :')

Sorry, dat ik dus niet zo goed reageer. Ik heb wel lieve berichtjes gelezen als reactie op mijn spoiler O+

Lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv :*
pi_144621380
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:49 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Succes bij de gyn meis! Ben superbenieuwd! Ook ik probeer er nu wat minder mee bezig te zijn, en dat lukt best aardig. Al is het ook ingegeven door de gedachte dat er vast iets "kapot is aan mijn stokken." Beetje zelfbescherming dus.

Nu op dag 24, en nog geen ei in zicht.

Wat ik me wel een beetje af vraag: stel dat ik terugkeer naar de 42-daagse cyclus van het pre-pil-tijdperk (en dan tel ik de vorige 84 dagen maar even als een eenmalige skip), is dat dan een normale cyclus, of zou dat sowieso te lang en dus problematisch zijn...?
Ik zit het op te zoeken, maa een heel duidelijk antwoord kan ik niet vinden. Wel dat tussen de 28-30 dagen onder een normale cyclus valt
pi_144621421
Ik had gister ergens gelezen dat je spreekt van een onregelmatige cyclus / lange cyclus bij minder dan ? Aantal menstruaties per jaar... Kan het niet meer terug vinden.
pi_144621466
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:28 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Ik zit het op te zoeken, maa een heel duidelijk antwoord kan ik niet vinden. Wel dat tussen de 28-30 dagen onder een normale cyclus valt
Ik las in een van de infofolders van de gyn geloof ik dat >42 'afwijkend' is. Maar dat hoeft niet te zeggen dat je geen eisprong hebt.
pi_144621721
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Ik las in een van de infofolders van de gyn geloof ik dat >42 'afwijkend' is. Maar dat hoeft niet te zeggen dat je geen eisprong hebt.
Nu lees ik dit:

De gemiddelde duur van een normale menstruatiecyclus bedraagt 25 tot 35 dagen, maar kan uiteenlopen van 21 dagen tot drie maanden. Het verloop wordt gecoördineerd door hormonen.

Ach, ik geloof dat dit ook niet zozeer van een precies aantal afhangt
pi_144622466
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Nu lees ik dit:

De gemiddelde duur van een normale menstruatiecyclus bedraagt 25 tot 35 dagen, maar kan uiteenlopen van 21 dagen tot drie maanden. Het verloop wordt gecoördineerd door hormonen.

Ach, ik geloof dat dit ook niet zozeer van een precies aantal afhangt
21 dagen :D en dat je dan gewoon elke drie weken een kans hebt (als je gewoon goede eisprong hebt). Klinkt behoorlijk ideaal. Behalve als je dertien bent })
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')