Ik stuur je een pm!!quote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef smolly het volgende:
Dames,
Een tijdje terug heb ik via eBay ovulatietesten gekocht. Veel te veel bleek. Ik ben zwanger! Nu heb ik er nog 33 over. Wie kan ik er blij mee maken tegen verzendkosten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dit zou zo mijn post kunnen zijn behalve dat ik al op dag 34 zit. Normaal 3 dagen na de eisprong al spotting en na 8 dagen brak het echt door. Ik zit nu op dag 8 en gelukkig nog geen bloed gezien! Dan begin je echt hoop te krijgen he!quote:Op maandag 15 september 2014 14:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Even ego. Vanavond bijlezen. Dit is vast de goden verzoeken. Normaal vanaf dag 25 bloedverlies/spotting. Nu dag 26 en niks te bekennen. Verder niets aan symptomen (min borsten zijn niet pijnlijk voor de verandering. Telt dat ook?) dus denk dat ik spotting oversla en alsnog ongesteld ga worden maar heb een heeeel klein beetje hoop
4 weken geleden.quote:Op maandag 15 september 2014 17:47 schreef Malteser het volgende:
Cygne, hoe lang is de curretage bij jou nu geleden? Ik weet dat het een maandag was maar 3 of 4 weken geleden?
Bij mij as woensdag 5 weken dus menstruatie zou kunnen. Al is 'ie nog wat lafjes.
Balen dat je morgen terug moet. Krijg je dat allemaal geregeld met je werk of ben je nog niet terug aan het werk? En niks gevonden in het weefsel? Wat kunnen ze nu verder onderzoeken?
Ik heb vrijdag nacontrole.
Oké, wel spannend nog dus. Duren die onderzoeken lang? (Als in: voor je de uitslag krijgt)quote:Op maandag 15 september 2014 17:54 schreef Cygne het volgende:
[..]
4 weken geleden.
En ik heb geen werk, dus dat is geen probleem. Man gaat mee, die heeft net gebeld en dat was geen probleem. Echt. Mijn mans werk.![]()
In t weefsel niks gevonden. Mijn man en ik krijgen chromosoom onderzoek en bij mij kijken ze ook nog naar stollingsafwijkingen.
cyclus 27 dagen daarna ongesteld. Nod is woensdag. Tel ik als verwachte dag 1 dus. Weet nooit of ik moet zeggen dat ik op dag 28 ongesteld word of na dag 27quote:Op maandag 15 september 2014 17:32 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Dit zou zo mijn post kunnen zijn behalve dat ik al op dag 34 zit. Normaal 3 dagen na de eisprong al spotting en na 8 dagen brak het echt door. Ik zit nu op dag 8 en gelukkig nog geen bloed gezien! Dan begin je echt hoop te krijgen he!
Vanaf wanneer brak jouw menstruatie door?
Qua symptomen heb ik niets behalve érg moe.
Balen cygne dat je morgenochtend nog een keer langs moet komen om nuchter te komen!
8 weken.quote:Op maandag 15 september 2014 17:59 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oké, wel spannend nog dus. Duren die onderzoeken lang? (Als in: voor je de uitslag krijgt)
En durf je in de tussentijd voor twee strepen te gaan of wil je de uitslagen eerst echt afwachten?
Samen streepjes, deal! (Met de rest die 2 streepjes verlangen, ook van het andere topic)quote:Op maandag 15 september 2014 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
cyclus 27 dagen daarna ongesteld. Nod is woensdag. Tel ik als verwachte dag 1 dus. Weet nooit of ik moet zeggen dat ik op dag 28 ongesteld word of na dag 27
Ik heb wel meer afscheiding maar dat kan ook meer opvallen omdat het nu ineens kleurloos is
Samen voor streepjes gaan dan maar?
Merk wel dat ik geestelijk in mijn cocon kruip. Hoe meer hoop ik krijg Hoe erger ik opzie tegen teleurstelling. Zie gewoon op tegen woensdag. En dan voel ik me zo een aansteller
uiteraard voor de anderen ook een de meeste gun ik t Nog meer dan mijzelf want Veel verdriet en wachten etc. Ik ben weer opnieuw begonnen, nieuwe vent nieuwe kansen.quote:Op maandag 15 september 2014 18:31 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Samen streepjes, deal! (Met de rest die 2 streepjes verlangen, ook van het andere topic)
Aan de ene kant kan ik niet wachten om te testen, in de hoop dat er een tweede streep verschijnt. Maar aan de andere kant ben ik ook zo bang voor wéér een blanco test. Zaterdag of zondag ga ik testen, mits mijn menstruatie niet eerder komt.
Dat schijnt normaal te zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 20:45 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ malteser
Fijn om te weten dat je lichaam weer funtioneert zoals t hoort. Dat werkt gelukkig weer.
@ cygne
Dat is best lang 8 weken, of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poe, weer zo'n afschuwelijk lange cyclus... niet leuk! die krampen heb ik bij mijn vorige (12-weken) cyclus ook gehad, heel vreemd. Had ook niks met een naderend lek te maken, want daarna duurde het nog 3 weken of zo...quote:Op maandag 15 september 2014 18:43 schreef Minarosa het volgende:
Klinkt hoopvol Cassandra! En ik duim ook voor coccinelle.
Ik had vorige week beetje krampen, heb ik altijd voor mijn menstruatie. Was ervan overtuigd dat het zou beginnen, maar hij(/zij) kwam maar niet. Zaterdag negatief getest. Cyclusdag 1 was begin juli. Maar geen bloed = hoop hè.
Jammer Stoel en Sproetjesquote:Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dottey, fijn vd familiedag. Je ma heeft t misschien wel in de gaten, maar vind t misschien nog lastig?
Succes voor de wachtenden!
Hier zijn de dijken gister doorgebroken en vandaag wel heel erg! Pff... Bah bah.
Niet leuk idd, maar ik probeer er niet te veel aan te denken. En te denken in maanden ipv weken. Ik ga donderdag naar de gyn ivm lange cycli. Hoe gaat het nu bij jou?quote:Op maandag 15 september 2014 23:45 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Poe, weer zo'n afschuwelijk lange cyclus... niet leuk! die krampen heb ik bij mijn vorige (12-weken) cyclus ook gehad, heel vreemd. Had ook niks met een naderend lek te maken, want daarna duurde het nog 3 weken of zo...
En ik blijf hopen voor je, zorg dat je dat ei vangt!
Dat is ook mooi snel Cygne! Hier ook, gisteren overdag leek het mee te vallen maar gisteravond werd het heel duidelijk. Onze lijven doen het weerquote:
Ja!quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:18 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat is ook mooi snel Cygne! Hier ook, gisteren overdag leek het mee te vallen maar gisteravond werd het heel duidelijk. Onze lijven doen het weer!
Hahaha, lekker ding!quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:56 schreef -Spring het volgende:
Ik. Wil. Testen! Maar dat kan pas de 26e.
Ik voel me ook al mega zwanger. Ik waggel zelfs al een beetje.![]()
Hou op.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hahaha, lekker ding!
Nog 10 dagen joh, de 26e, dat duurt nog wel even.
14 dagen na ei is beter. Je NOD schuift op met een late eisprong.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Vraag, mijn ei is laat, nl. dag 17/18. Mijn nod is 9/10 dagen later. Kan ik op mijn nod testen of is de kans groot dat ik 14 dagen na mijn ei pas zou kunnen testen?
Aaaw wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:40 schreef Hilzillah het volgende:
![]()
Nog even afwachten dus...
Vent is heel nuchter onder dat soort dingen. Die wil eerst een plaatje zien en dan is het pas echt in zijn ogen![]()
Ik spring ondertussen voor 2
Ach.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef coccinelle het volgende:
[..]
14 dagen na ei is beter. Je NOD schuift op met een late eisprong.
Je mag trouwens in je eentje testen van het weekend. ()
Dat worden lange dagen. Pfff, wat is dat wachten stom, he?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hou op.
Er komt vocht uit mn borsten. Serieus.
De kans is alsnog heel groot dat het een vroege miskraam wordt natuurlijk, maar vooralsnog ben ik volgens mij hartstikke bevrucht.
Succes bij de gyn meis! Ben superbenieuwd! Ook ik probeer er nu wat minder mee bezig te zijn, en dat lukt best aardig. Al is het ook ingegeven door de gedachte dat er vast iets "kapot is aan mijn stokken." Beetje zelfbescherming dus.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:19 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Niet leuk idd, maar ik probeer er niet te veel aan te denken. En te denken in maanden ipv weken. Ik ga donderdag naar de gyn ivm lange cycli. Hoe gaat het nu bij jou?
Mijn onderbroek plakt hier ook nooit van vast aan mijn onderkant ^^, Als ik sommige verhalen moet geloven kunnen ze het ook gebruiken als lijmquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:56 schreef Sara82 het volgende:
Nog even over het afscheiding-verhaal: ik heb nooit doorzichtig snot/glibberig spul in mijn onderbroek... vandaar dat ik dacht dat je echt moest schede-schrapen....![]()
(Ojee, ojee.... zie je wel, ik ben kapot/nou ja, iedere vrouw is anders....)
Ik zit het op te zoeken, maa een heel duidelijk antwoord kan ik niet vinden. Wel dat tussen de 28-30 dagen onder een normale cyclus valtquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:49 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Succes bij de gyn meis! Ben superbenieuwd! Ook ik probeer er nu wat minder mee bezig te zijn, en dat lukt best aardig. Al is het ook ingegeven door de gedachte dat er vast iets "kapot is aan mijn stokken." Beetje zelfbescherming dus.
Nu op dag 24, en nog geen ei in zicht.
Wat ik me wel een beetje af vraag: stel dat ik terugkeer naar de 42-daagse cyclus van het pre-pil-tijdperk (en dan tel ik de vorige 84 dagen maar even als een eenmalige skip), is dat dan een normale cyclus, of zou dat sowieso te lang en dus problematisch zijn...?
Ik las in een van de infofolders van de gyn geloof ik dat >42 'afwijkend' is. Maar dat hoeft niet te zeggen dat je geen eisprong hebt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:28 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ik zit het op te zoeken, maa een heel duidelijk antwoord kan ik niet vinden. Wel dat tussen de 28-30 dagen onder een normale cyclus valt
Nu lees ik dit:quote:Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik las in een van de infofolders van de gyn geloof ik dat >42 'afwijkend' is. Maar dat hoeft niet te zeggen dat je geen eisprong hebt.
21 dagenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Nu lees ik dit:
De gemiddelde duur van een normale menstruatiecyclus bedraagt 25 tot 35 dagen, maar kan uiteenlopen van 21 dagen tot drie maanden. Het verloop wordt gecoördineerd door hormonen.
Ach, ik geloof dat dit ook niet zozeer van een precies aantal afhangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |