Die afspraak bestaat niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:36 schreef SadPanda het volgende:
Vergeet ook niet de afspraak tussen de SU en NAVO dat de NAVO niet naar het oosten zal uitbreiden.
De NAVO bedoelde Oost-Duitsland ten tijde van een gespannen conflict situatie.quote:When I spoke with Baker, he agreed that he told Gorbachev that if the Soviet Union allowed German reunification and membership in NATO, the West would not expand NATO "one inch to the east." But "the east," for Baker, meant East Germany -- not Eastern Europe.
twitter:GrahamWP_UK twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 16:49:03Forgotten people. Pensions stopped in June, no money for food, medicine, pensioners forced into hospitals to survive. http://t.co/8S0CCayGSt reageer retweet
Dit kan ook gewoon in Rusland zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:40 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:GrahamWP_UK twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 16:49:03Forgotten people. Pensions stopped in June, no money for food, medicine, pensioners forced into hospitals to survive. http://t.co/8S0CCayGSt reageer retweet
Bedankt coup.
Ik koester nog steeds de naïeve gedachte dat de Russen geen behoefte hebben aan verdere escalatiequote:Op vrijdag 12 september 2014 19:36 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Resolutie 2165 werd op 14 juli aangenomen, liet humanitaire konvooien naar Syrië toe zonder dat ze de toestemming van Damascus moesten hebben. Een week later kondigde Moskou z'n humanitair konvooi naar Lugansk aan.
Jij denkt dat Putin dit nieuwe precedent niet zal gebruiken?
Was geen ondertekend document, maar dat doet er niks van af dat de NAVO de belofte brak.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Link naar het ondertekende document?
De NAVO zegt dat die niet bestaat, dat is wat anders.quote:
Je hebt dus totaal geen bron voor je uitspraak.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Was geen ondertekend document, maar dat doet er niks van af dat de NAVO de belofte brak.
[..]
De NAVO zegt dat die niet bestaat, dat is wat anders.
Natuurlijk zal de NAVO zeggen dat ze wat anders bedoelde, zou vreemd zijn als ze zouden erkennen dat ze een belofte breken.
Conclusie: wij van wc eend.
Graham Philips heeft tot nu toe altijd wel relatief betrouwbaar nieuws gehad voor een RT verslaggever.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:41 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Dit kan ook gewoon in Rusland zijn.
Daar worden de pensioenen gewoon betaalt en hoeven ze dus niet in het ziekenhuis te liggen om te overleven.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:41 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Dit kan ook gewoon in Rusland zijn.
Dat hebben ze ook niet echt. Rusland zit niet echt te wachten op verdere isolatie of een conflict met het Westen. Rusland wil wel kijken hoe ver ze kunnen gaan en het liefst wat voormalige Russische staten annexeren.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik koester nog steeds de naïeve gedachte dat de Russen geen behoefte hebben aan verdere escalatie
Ik weet niet of je de NSB'ers (of Hitler Duitsland sympatisanten) van vroeger landverraders wil noemen?quote:
Dus je hebt geen bron, en wat je roept slaat ook nog eens nergens op omdat het compleet voorbij gaat aan het zelfbeschikkingsrecht van voormalig oostblok landen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Was geen ondertekend document, maar dat doet er niks van af dat de NAVO de belofte brak.
[..]
De NAVO zegt dat die niet bestaat, dat is wat anders.
Natuurlijk zal de NAVO zeggen dat ze wat anders bedoelde, zou vreemd zijn als ze zouden erkennen dat ze een belofte breken.
Conclusie: wij van wc eend.
Dit kan ik beamen, zie weinig bijzonders aan die foto.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Graham Philips heeft tot nu toe altijd wel relatief betrouwbaar nieuws gehad voor een RT verslaggever.
Maar, ik werk in een verpleeghuis en als je foto's gaat maken van oude mensen die liggen te slapen zonder kunstgebit e.d. kun je het ook hier als een hel laten uitzien.
Dat zeg ik niet, genoeg bronnen te vinden met 1 sec Google werk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:44 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Je hebt dus totaal geen bron voor je uitspraak.
Nee maar wel van andere landen zonder gegronde reden die Rusland wel heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, de Russen lappen meerdere verdragen aan hun laars. De VS heeft de territoriale integriteit van Oekraïne niet geschonden.
Waar was het zelfbeschikkingsrecht van Cuba toen ze de Russische raketten in hun land wouden houden?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:45 schreef DeJori het volgende:
en wat je roept slaat ook nog eens nergens op omdat het compleet voorbij gaat aan het zelfbeschikkingsrecht van voormalig oostblok landen.
Expansie van je land is geen gegronde reden en bevolking beschermen is een zwak excuus wat in het verleden ook al door andere leiders misbruikt is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee maar wel van andere landen zonder gegronde reden die Rusland wel heeft.
Ik vind haar best aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat jij maagd bent en toch wel erg onzeker, iedere andere gezonde man zou nooit iets met dat mens willen doen.
Heb je wel eens goed naar die afgesleten kop gekeken?
Jezus.....quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik vind haar best aantrekkelijk.
Geen flauw idee waar jij vandaan komt maar ik zie niet veel mooiere dames hier rondlopen.
Nogmaals, als je tegen de misdaden van Amerika bent getuigd het van consequentie nu ook tegen die van Rusland te zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waar was het zelfbeschikkingsrecht van Cuba toen ze de Russische raketten in hun land wouden houden?
Nee serieus maar ik woon dan ook niet in amsterdam ofzo.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jezus.....
Jij bent niet meer te helpen.
Het word blijkbaar liever gebruikt om de huidige acties van Rusland goed te praten...quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nogmaals, als je tegen de misdaden van Amerika bent getuigd het van consequentie nu ook tegen die van Rusland te zijn.
Ummm dat heeft niks met Amsterdam te maken, je moet in een of ander vaag gerucht wonen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee serieus maar ik woon dan ook niet in amsterdam ofzo.
Volendam?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee serieus maar ik woon dan ook niet in amsterdam ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |