abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144458448
quote:
[ afbeelding ]
Kuril eilanden?
Nee Russisch vaste land
Ура для россии
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:39:17 #53
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_144458769
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Beetje maar hoor.
Tja, in de jaren 1930 werden er ook legio mensen lid van de NSB.
pi_144458979
quote:
Martin Schulz: #EU will provide 8 billion euros for reform in #Ukraine
quote:
Dzhemilev: Russia could launch an offensive from the Crimea soon
Dat roept ie al maanden...
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:28 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Nee Russisch vaste land
weet ik, bedoelde of ze misschien oefeningen zouden gaan doen op de Kuril eilanden.
pi_144459030
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:39 schreef tfors het volgende:

[..]

Tja, in de jaren 1930 werden er ook legio mensen lid van de NSB.
Dus??
pi_144459935
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus??
Toen:

Nu:

pi_144460193
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-beetje-raar.dhtml

Nounounou, Putin die doet echt wel een paar stappen terug voor onze sancties hoor !.. :') _O-

Man, die vent lacht ons gewoon vierkant uit, sancties een "een beetje raar"... muahahah
pi_144460538
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:32 schreef theunderdog het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-beetje-raar.dhtml

Nounounou, Putin die doet echt wel een paar stappen terug voor onze sancties hoor !.. :') _O-

Man, die vent lacht ons gewoon vierkant uit, sancties een "een beetje raar"... muahahah
Je had een andere reactie verwacht? Hij zal de pijn altijd ontkennen zoals het een totalitair regime betaamt.
pi_144460624
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:46 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je had een andere reactie verwacht? Hij zal de pijn altijd ontkennen zoals het een totalitair regime betaamt.
Het doet hem gewoon niets.
  vrijdag 12 september 2014 @ 17:52:33 #60
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_144460699
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:46 schreef 99.999 het volgende:

[..]

We kunnen inderdaad deze aardige mensen:

steunen.

:') :') :') :')
pi_144460735
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:52 schreef betyar het volgende:

[..]

We kunnen inderdaad deze aardige mensen:
[ afbeelding ]

steunen.

:') :') :') :')
tja, al dat type loopt in Rusland ook meer dan zat rond en die steun jij onvoorwaardelijk.
pi_144460801
Rusland heeft meer een democratisch gevoel dan Europa dat ooit zal hebben. We leven in een omgekeerde wereld.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  vrijdag 12 september 2014 @ 18:00:28 #63
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_144460873
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

tja, al dat type loopt in Rusland ook meer dan zat rond en die steun jij onvoorwaardelijk.
slap excuus. Jij steunt nazi's, ik niet.
  vrijdag 12 september 2014 @ 18:03:44 #64
104871 remlof
Europees federalist
pi_144460956
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:57 schreef Bredemug het volgende:
Rusland heeft meer een democratisch gevoel dan Europa dat ooit zal hebben. We leven in een omgekeerde wereld.
:')!
Yankee go home!
pi_144461007
Ik zat te luisteren naar

The 11th Yalta European Strategy Annual Meeting will be streamed live at yes-ukraine.org

Er was een chinees in een paneldiscussie. Hij propageerde chinees exceptionalisme, gebaseerd op de chinese filosofie & cultuur. Volgens deze dient iedereen zijn natuurlijke plaats te krijgen en zich daarna te voegen. Dat voorkomt nodeloze strijd.

Die "natuurlijke plaats" blijkt de hele geschiedenis verkeert te worden begrepen (kastenstelsel, discriminatie, etc ...) Ik heb sterk het gevoel dat de opkomende landen en nieuwe naties de 19e eeuw gaan herhalen op wereldschaal. Je natie afbakenen, nationalisme kweken, machtsspel spelen, je reet afvegen met westerse waarden (waaronder de lessen die wijzelf uit de 19e en 20e getrokken hebben), om na veel strijd op hetzelfde uit te komen.
The view from nowhere.
pi_144461109
quote:
Leg eens uit?
pi_144461115
Aangezien er dienstplicht is zouden die Russen gewoon pech hebben daar gestationeerd te zijn of zou er een vorm van vrijwilligheid in zitten (Russische dienstplicht kennende lijkt me dat sterk eigenlijk) om te gaan vechten in Oekraïne?
pi_144461173
quote:
Laat mij eens raden:

Poetin = Russische volkswil.
The view from nowhere.
  vrijdag 12 september 2014 @ 18:13:42 #69
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_144461242
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:09 schreef Speculant. het volgende:
Aangezien er dienstplicht is zouden die Russen gewoon pech hebben daar gestationeerd te zijn of zou er een vorm van vrijwilligheid in zitten (Russische dienstplicht kennende lijkt me dat sterk eigenlijk) om te gaan vechten in Oekraïne?
Ze gaan er alleen vrijwillig heen zonder orders van het Russische leger, iets anders is niet bewezen en is een complottheorie.
Anti-Turkije
pi_144461364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:13 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ze gaan er alleen vrijwillig heen zonder orders van het Russische leger, iets anders is niet bewezen en is een complottheorie.
Inderdaad ik wil ook wel meedoen, volgens mij zijn er zelfs vrijwilligers uit Duitsland en Frankrijk en wat andere landen die daar vechten.
pi_144461381
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:13 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Als dat grote vormen aanneemt, kan een land een ander land binnenvallen en veroveren, zonder officieel oorlog te voeren. Ik zie de opkomst van vrijwilligerslegers; geen land kan zonder.
The view from nowhere.
  vrijdag 12 september 2014 @ 18:19:21 #72
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_144461408
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als dat grote vormen aanneemt, kan een land een ander land binnenvallen en veroveren, zonder officieel oorlog te voeren. Ik zie de opkomst van vrijwilligerslegers; geen land kan zonder.
Hé dat gebeurt al, namelijk in Syrië behalve dat veroveren dan. Dat is mislukt.
Anti-Turkije
pi_144461409
Poetin is de hitler van dit moment. Discriminatie, concentratiekampen en landverovering. De anti fascisten zijn de fascisten van deze tijd. Kijk uit voor de pro russische propaganda spam. Ze willen je laten denken dat extreem rechts een meerderheid heeft in de oekraine, om vervolgens zelf de nazi uit te hangen door discriminatie.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_144461415
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:09 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Ongeveer 80% van het Russische volk houdt van Putin. Meer dan elk land die voor een eigen politieke partij ''democratisch'' kiest.

Waarom houden russen zoveel van Putin?

Omdat putin persoonlijk corrupte bedrijven(bedrijven die werknemers te slecht betalen of misbruiken) opzoekt en hij letterlijk met een hele groep journalisten binnenkomt vallen en ze dwingt om contracten te veranderen. (een goed voorbeeld was waarin hij aan alle managers vroeg of ze hun handtekening hadden gezet op de nieuwe contract - zoals betere voorzieningen voor de medewerkers - Alle managers/ceo zeiden ja - waarin putin reageerde op iemand van ''Ik zie jou handtekening hier niet, kom hier en zet je handtekening'' ) vervolgens publiceren ze filmpjes online als waarschuwingen voor andere ratten.

Fucking PRACHTIG . Die man komt op voor zijn volk, maar je hoort hier niks over in het westen, want dat mag niet, want dan kunnen de navo/eu hun agenda niet verder duwen om hun versie van ''DEMONcratie overal te plaatsen''.

Ik zie ons kabinet et al, zoiets nooit doen. Nee in feite, criminelen worden beloond. Ik vind het oprecht jammer dat er zo weinig wordt gedeeld over wat Putin allemaal voor zijn volk doet, vooral de minderheden. Het is een totaal ander beeld dan wat je hier op de t.v ziet.

Terwijl wij hier in Europa moeten bukken voor ratten, kunnen de russen tenminste hangen op iemand die ze niet vanuit elke hoek naait.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_144461460
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:19 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Ongeveer 80% van het Russische volk houdt van Putin. Meer dan elk land die voor een eigen politieke partij ''democratisch'' kiest.

Waarom houden russen zoveel van Putin?

Omdat putin persoonlijk corrupte bedrijven(bedrijven die werknemers te slecht betalen of misbruiken) opzoekt en hij letterlijk met een hele groep journalisten binnenkomt vallen en ze dwingt om contracten te veranderen. (een goed voorbeeld was waarin hij aan alle managers vroeg of ze hun handtekening hadden gezet op de nieuwe contract - zoals betere voorzieningen voor de medewerkers - Alle managers/ceo zeiden ja - waarin putin reageerde op iemand van ''Ik zie jou handtekening hier niet, kom hier en zet je handtekening'' ) vervolgens publiceren ze filmpjes online als waarschuwingen voor andere ratten.

Fucking PRACHTIG . Die man komt op voor zijn volk, maar je hoort hier niks over in het westen, want dat mag niet, want dan kunnen de navo/eu hun agenda niet verder duwen om hun versie van ''DEMONcratie overal te plaatsen''.

Ik zie ons kabinet et al, zoiets nooit doen. Nee in feite, criminelen worden beloond. Ik vind het oprecht jammer dat er zo weinig wordt gedeeld over wat Putin allemaal voor zijn volk doet, vooral de minderheden. Het is een totaal ander beeld dan wat je hier op de t.v ziet.

Terwijl wij hier in Europa moeten bukken voor ratten, kunnen de russen tenminste hangen op iemand die ze niet vanuit elke hoek naait.
Wanneer vertrek je?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')