quote:Martin Schulz: #EU will provide 8 billion euros for reform in #Ukraine
Dat roept ie al maanden...quote:Dzhemilev: Russia could launch an offensive from the Crimea soon
weet ik, bedoelde of ze misschien oefeningen zouden gaan doen op de Kuril eilanden.quote:
Dus??quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:39 schreef tfors het volgende:
[..]
Tja, in de jaren 1930 werden er ook legio mensen lid van de NSB.
Je had een andere reactie verwacht? Hij zal de pijn altijd ontkennen zoals het een totalitair regime betaamt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:32 schreef theunderdog het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-beetje-raar.dhtml
Nounounou, Putin die doet echt wel een paar stappen terug voor onze sancties hoor !..![]()
![]()
Man, die vent lacht ons gewoon vierkant uit, sancties een "een beetje raar"... muahahah
Het doet hem gewoon niets.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je had een andere reactie verwacht? Hij zal de pijn altijd ontkennen zoals het een totalitair regime betaamt.
We kunnen inderdaad deze aardige mensen:quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je had een andere reactie verwacht? Hij zal de pijn altijd ontkennen zoals het een totalitair regime betaamt.
tja, al dat type loopt in Rusland ook meer dan zat rond en die steun jij onvoorwaardelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:52 schreef betyar het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad deze aardige mensen:
[ afbeelding ]
steunen.
![]()
![]()
![]()
slap excuus. Jij steunt nazi's, ik niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
tja, al dat type loopt in Rusland ook meer dan zat rond en die steun jij onvoorwaardelijk.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:57 schreef Bredemug het volgende:
Rusland heeft meer een democratisch gevoel dan Europa dat ooit zal hebben. We leven in een omgekeerde wereld.
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:57 schreef Bredemug het volgende:
Rusland heeft meer een democratisch gevoel dan Europa dat ooit zal hebben. We leven in een omgekeerde wereld.
Laat mij eens raden:quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:57 schreef Bredemug het volgende:
Ze gaan er alleen vrijwillig heen zonder orders van het Russische leger, iets anders is niet bewezen en is een complottheorie.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:09 schreef Speculant. het volgende:
Aangezien er dienstplicht is zouden die Russen gewoon pech hebben daar gestationeerd te zijn of zou er een vorm van vrijwilligheid in zitten (Russische dienstplicht kennende lijkt me dat sterk eigenlijk) om te gaan vechten in Oekraïne?
Inderdaad ik wil ook wel meedoen, volgens mij zijn er zelfs vrijwilligers uit Duitsland en Frankrijk en wat andere landen die daar vechten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze gaan er alleen vrijwillig heen zonder orders van het Russische leger, iets anders is niet bewezen en is een complottheorie.
Als dat grote vormen aanneemt, kan een land een ander land binnenvallen en veroveren, zonder officieel oorlog te voeren. Ik zie de opkomst van vrijwilligerslegers; geen land kan zonder.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze gaan er alleen vrijwillig heen zonder orders van het Russische leger, iets anders is niet bewezen en is een complottheorie.
Hé dat gebeurt al, namelijk in Syrië behalve dat veroveren dan. Dat is mislukt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als dat grote vormen aanneemt, kan een land een ander land binnenvallen en veroveren, zonder officieel oorlog te voeren. Ik zie de opkomst van vrijwilligerslegers; geen land kan zonder.
Ongeveer 80% van het Russische volk houdt van Putin. Meer dan elk land die voor een eigen politieke partij ''democratisch'' kiest.quote:
Wanneer vertrek je?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:19 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van het Russische volk houdt van Putin. Meer dan elk land die voor een eigen politieke partij ''democratisch'' kiest.
Waarom houden russen zoveel van Putin?
Omdat putin persoonlijk corrupte bedrijven(bedrijven die werknemers te slecht betalen of misbruiken) opzoekt en hij letterlijk met een hele groep journalisten binnenkomt vallen en ze dwingt om contracten te veranderen. (een goed voorbeeld was waarin hij aan alle managers vroeg of ze hun handtekening hadden gezet op de nieuwe contract - zoals betere voorzieningen voor de medewerkers - Alle managers/ceo zeiden ja - waarin putin reageerde op iemand van ''Ik zie jou handtekening hier niet, kom hier en zet je handtekening'' ) vervolgens publiceren ze filmpjes online als waarschuwingen voor andere ratten.
Fucking PRACHTIG . Die man komt op voor zijn volk, maar je hoort hier niks over in het westen, want dat mag niet, want dan kunnen de navo/eu hun agenda niet verder duwen om hun versie van ''DEMONcratie overal te plaatsen''.
Ik zie ons kabinet et al, zoiets nooit doen. Nee in feite, criminelen worden beloond. Ik vind het oprecht jammer dat er zo weinig wordt gedeeld over wat Putin allemaal voor zijn volk doet, vooral de minderheden. Het is een totaal ander beeld dan wat je hier op de t.v ziet.
Terwijl wij hier in Europa moeten bukken voor ratten, kunnen de russen tenminste hangen op iemand die ze niet vanuit elke hoek naait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |