quote:Martin Schulz: #EU will provide 8 billion euros for reform in #Ukraine
Dat roept ie al maanden...quote:Dzhemilev: Russia could launch an offensive from the Crimea soon
weet ik, bedoelde of ze misschien oefeningen zouden gaan doen op de Kuril eilanden.quote:
Dus??quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:39 schreef tfors het volgende:
[..]
Tja, in de jaren 1930 werden er ook legio mensen lid van de NSB.
Je had een andere reactie verwacht? Hij zal de pijn altijd ontkennen zoals het een totalitair regime betaamt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:32 schreef theunderdog het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-beetje-raar.dhtml
Nounounou, Putin die doet echt wel een paar stappen terug voor onze sancties hoor !..![]()
![]()
Man, die vent lacht ons gewoon vierkant uit, sancties een "een beetje raar"... muahahah
Het doet hem gewoon niets.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je had een andere reactie verwacht? Hij zal de pijn altijd ontkennen zoals het een totalitair regime betaamt.
We kunnen inderdaad deze aardige mensen:quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je had een andere reactie verwacht? Hij zal de pijn altijd ontkennen zoals het een totalitair regime betaamt.
tja, al dat type loopt in Rusland ook meer dan zat rond en die steun jij onvoorwaardelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:52 schreef betyar het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad deze aardige mensen:
[ afbeelding ]
steunen.
![]()
![]()
![]()
slap excuus. Jij steunt nazi's, ik niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
tja, al dat type loopt in Rusland ook meer dan zat rond en die steun jij onvoorwaardelijk.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:57 schreef Bredemug het volgende:
Rusland heeft meer een democratisch gevoel dan Europa dat ooit zal hebben. We leven in een omgekeerde wereld.
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:57 schreef Bredemug het volgende:
Rusland heeft meer een democratisch gevoel dan Europa dat ooit zal hebben. We leven in een omgekeerde wereld.
Laat mij eens raden:quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:57 schreef Bredemug het volgende:
Ze gaan er alleen vrijwillig heen zonder orders van het Russische leger, iets anders is niet bewezen en is een complottheorie.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:09 schreef Speculant. het volgende:
Aangezien er dienstplicht is zouden die Russen gewoon pech hebben daar gestationeerd te zijn of zou er een vorm van vrijwilligheid in zitten (Russische dienstplicht kennende lijkt me dat sterk eigenlijk) om te gaan vechten in Oekraïne?
Inderdaad ik wil ook wel meedoen, volgens mij zijn er zelfs vrijwilligers uit Duitsland en Frankrijk en wat andere landen die daar vechten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze gaan er alleen vrijwillig heen zonder orders van het Russische leger, iets anders is niet bewezen en is een complottheorie.
Als dat grote vormen aanneemt, kan een land een ander land binnenvallen en veroveren, zonder officieel oorlog te voeren. Ik zie de opkomst van vrijwilligerslegers; geen land kan zonder.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze gaan er alleen vrijwillig heen zonder orders van het Russische leger, iets anders is niet bewezen en is een complottheorie.
Hé dat gebeurt al, namelijk in Syrië behalve dat veroveren dan. Dat is mislukt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als dat grote vormen aanneemt, kan een land een ander land binnenvallen en veroveren, zonder officieel oorlog te voeren. Ik zie de opkomst van vrijwilligerslegers; geen land kan zonder.
Ongeveer 80% van het Russische volk houdt van Putin. Meer dan elk land die voor een eigen politieke partij ''democratisch'' kiest.quote:
Wanneer vertrek je?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:19 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van het Russische volk houdt van Putin. Meer dan elk land die voor een eigen politieke partij ''democratisch'' kiest.
Waarom houden russen zoveel van Putin?
Omdat putin persoonlijk corrupte bedrijven(bedrijven die werknemers te slecht betalen of misbruiken) opzoekt en hij letterlijk met een hele groep journalisten binnenkomt vallen en ze dwingt om contracten te veranderen. (een goed voorbeeld was waarin hij aan alle managers vroeg of ze hun handtekening hadden gezet op de nieuwe contract - zoals betere voorzieningen voor de medewerkers - Alle managers/ceo zeiden ja - waarin putin reageerde op iemand van ''Ik zie jou handtekening hier niet, kom hier en zet je handtekening'' ) vervolgens publiceren ze filmpjes online als waarschuwingen voor andere ratten.
Fucking PRACHTIG . Die man komt op voor zijn volk, maar je hoort hier niks over in het westen, want dat mag niet, want dan kunnen de navo/eu hun agenda niet verder duwen om hun versie van ''DEMONcratie overal te plaatsen''.
Ik zie ons kabinet et al, zoiets nooit doen. Nee in feite, criminelen worden beloond. Ik vind het oprecht jammer dat er zo weinig wordt gedeeld over wat Putin allemaal voor zijn volk doet, vooral de minderheden. Het is een totaal ander beeld dan wat je hier op de t.v ziet.
Terwijl wij hier in Europa moeten bukken voor ratten, kunnen de russen tenminste hangen op iemand die ze niet vanuit elke hoek naait.
En Oekraine grossiert ook in milities van vrijwilligers.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Poetin is de hitler van dit moment. Discriminatie, concentratiekampen en landverovering. De anti fascisten zijn de fascisten van deze tijd. Kijk uit voor de pro russische propaganda spam. Ze willen je laten denken dat extreem rechts een meerderheid heeft in de oekraine, om vervolgens zelf de nazi uit te hangen door discriminatie.
Respect hebben voor een leider/land/volk = gelijk aan daar willen wonen. 1+1 = zeker ook 3?quote:
Polen etc vechten aan de kant van Oekraïne en andere eu landen ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
En Oekraine grossiert ook in milities van vrijwilligers.
Dit is gewoon dom gelul. Nul kennis van Rusland , nog minder van Europa.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:57 schreef Bredemug het volgende:
Ik heb het dus over vrijwillig in de zin ' we gaan daar heen. wie gaat ermee?'. Niet in de zin zoals bijv. Nederlanders in Syrië waar jij volgens mij op doelt?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee hoor Rusland heeft meer democratie dan dit land.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:24 schreef waht het volgende:
[..]
Dit is gewoon dom gelul. Nul kennis van Rusland , nog minder van Europa.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:24 schreef waht het volgende:
[..]
Dit is gewoon dom gelul. Nul kennis van Rusland , nog minder van Europa.
Ja, daar doel ik op.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:25 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ik heb het dus over vrijwillig in de zin ' we gaan daar heen. wie gaat ermee?'. Niet in de zin zoals bijv. Nederlanders in Syrië waar jij volgens mij op doelt?
Het Russische leger is iig wel zo aardig om ze te behandelen en doden terug naar huis te brengen. Dat is dan wel een goede service voor als je vrijwillig voor een ander leger gaat vechten.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:19 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van het Russische volk houdt van Putin. Meer dan elk land die voor een eigen politieke partij ''democratisch'' kiest.
Waarom houden russen zoveel van Putin?
Omdat putin persoonlijk corrupte bedrijven(bedrijven die werknemers te slecht betalen of misbruiken) opzoekt en hij letterlijk met een hele groep journalisten binnenkomt vallen en ze dwingt om contracten te veranderen. (een goed voorbeeld was waarin hij aan alle managers vroeg of ze hun handtekening hadden gezet op de nieuwe contract - zoals betere voorzieningen voor de medewerkers - Alle managers/ceo zeiden ja - waarin putin reageerde op iemand van ''Ik zie jou handtekening hier niet, kom hier en zet je handtekening'' ) vervolgens publiceren ze filmpjes online als waarschuwingen voor andere ratten.
Fucking PRACHTIG . Die man komt op voor zijn volk, maar je hoort hier niks over in het westen, want dat mag niet, want dan kunnen de navo/eu hun agenda niet verder duwen om hun versie van ''DEMONcratie overal te plaatsen''.
Ik zie ons kabinet et al, zoiets nooit doen. Nee in feite, criminelen worden beloond. Ik vind het oprecht jammer dat er zo weinig wordt gedeeld over wat Putin allemaal voor zijn volk doet, vooral de minderheden. Het is een totaal ander beeld dan wat je hier op de t.v ziet.
Terwijl wij hier in Europa moeten bukken voor ratten, kunnen de russen tenminste hangen op iemand die ze niet vanuit elke hoek naait.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Laat mij eens raden:
Poetin = Russische volkswil.
Ze rekruteren niet maar dat hoeft ook niet genoeg aantrekkingskracht mensen die het zat zijn met de navo en eu.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, daar doel ik op.
Als het eerste waar zou zijn zou er allang bewijs zijn opgedoken dmv filmpjes of iets dergelijks.
Mensen die een beperkte bron van informatie hebben zullen sowieso nooit open kunnen staan voor die mogelijkheid. Hun beker is al vol.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kan jij je niet inbeelden dat dat misschien daadwerkelijk zo is?
Je moet bij mij niet komen slijmen hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:31 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Mensen die een beperkte bron van informatie hebben zullen sowieso nooit open kunnen staan voor die mogelijkheid. Hun beker is al vol.
Ik val niet op jongens (geen zorgen).quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet bij mij niet komen slijmen hoor.
Het werkt alleen alsquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kan jij je niet inbeelden dat dat misschien daadwerkelijk zo is?
http://www.reuters.com/ar(...)dUSKBN0H70S920140912quote:(Reuters) - Late last month Yelena Tumanova was handed the body of her son in a coffin at her home in Russia's Western Volga region. Anton Tumanov was 20 and a soldier serving in the Russian army in the North Caucasus region of Chechnya.
The documents Yelena Tumanova was given with the body raised more questions than they answered - questions about how her son died and about the Russian government’s denials that its troops are in Ukraine. The records do not show Anton Tumanov’s place of death, said human rights activists who spoke to his mother after she got in touch with them.
"Medical documents said there were shrapnel wounds, that is he died from a loss of blood, but how it happened and where were not indicated,” said Sergei Krivenko, who heads a commission on military affairs on Russia’s presidential human rights council.
Yelena Tumanova could not be reached for comment and Reuters was unable to review the documents. But more than 10 soldiers in her dead son’s unit told Krivenko and Ella Polyakova, another member of the presidential human rights council, that Anton Tumanov died in an Aug. 13 battle near the Ukrainian town of Snizhnye. The battle, the soldiers said, killed more than 100 Russian soldiers serving in the 18th motorized rifle brigade of military unit 27777, which is based outside the Chechen capital of Grozny.
Rolan, 23, a fellow soldier who served with Tumanov, told Reuters that his comrade died on the operating table after he was hit by shrapnel from rockets. Rolan said he was steps away in an armored personnel carrier when the rockets struck. He said two in his group died, including another soldier, named Robert.
"I was inside an APC, hatches were open, and as a result I was lightly stunned and shell-shocked," said Rolan.
"Robert and Anton were outside two or three steps away and they simply did not manage to hide. Robert died right there. We gave first aid to Anton, he was already on the operating table when he died," said Rolan, now at home in Russia's Krasnodar region where he is recovering from an injury.
Human rights workers and military workers say some 15 other Russian soldiers have been killed in Ukraine, with hundreds more now in hospital.
The fact that Russian soldiers have died in a war in which they officially have no involvement is a problem in Russia. Chatter about young soldiers returning home in coffins has begun to spread over the past few weeks. Though still limited, such talk has powerful echoes of earlier Russian wars such as Chechnya and Afghanistan.
Ukrainian President Petro Poroshenko said this week that Russia had moved most of its forces back across the border into Russian territory after a ceasefire between Kiev and the separatists in Donetsk and Luhansk provinces. But a NATO military officer said on Thursday that Russia still had 1,000 troops in the country.
The idea of an outright invasion of eastern Ukraine by Russian troops is highly unpopular in Russia. A survey by pro-Kremlin pollster Fund of Social Opinions said 57 percent of Russians support the separatist Donetsk and Luhansk People's Republics, but only 5 percent support an invasion of Ukrainian territory.
Russian authorities have worked to systematically silence rights workers' complaints over soldiers’ deaths, intimidating those who question the Kremlin's denials that its soldiers are in Ukraine.
Krivenko and Polyakova, who is also the head of an organization representing soldiers' mothers in St. Petersburg, filed a petition on Aug. 25 asking Russian investigators for an explanation for the deaths at Snizhnye.
So far they have heard nothing. But soon after the petition was filed to the Investigative Committee, a law enforcement body that answers only to President Vladimir Putin, Polyakova was told her organization, which has existed since the 1991 break-up of the Soviet Union, had been branded a 'foreign agent.'
The term, brought in by Putin in 2012 to set apart non-governmental organizations that receive foreign funding and engage in political activities, carries no real punitive measures but is often used to discredit critics of the Kremlin.
Polyakova says she has been at odds with the authorities over her stance toward Russia's annexation of Crimea. She believes authorities gave her the ‘foreign agent’ tag because of her petition and an Aug. 28 interview with Reuters in which she first accused Moscow of covering up the deaths of Russian soldiers.
"It's all linked. This was just the last drop, so to speak," she said.
[...]
Je maakt het allemaal veel moeilijker dan nodig. Als de meerderheid van de bevolking van Rusland nog steeds achter Putin staat, dan is het toch goed?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het werkt alleen als
1. Poetin's goede bedoelingen samenvallen met het behartigen van de belangen van de bevolking
2. De bevolking alleen eenduidige objectieve belangen heeft.
Klopt ze kiezen hun eigen leider en zijn tevreden waar zeuren we dan over?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je maakt het allemaal veel moeilijker dan nodig. Als de meerderheid van de bevolking van Rusland nog steeds achter Putin staat, dan is het toch goed?
Wij zeuren over het feit dat Putin een land bezet, dat staat nogal los van elkaar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Klopt ze kiezen hun eigen leider en zijn tevreden waar zeuren we dan over?
Nee Rusland en daarbij komt dat hij zijn burgers moet beschermen omdat in dat land een coup is gepleegd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wij zeuren over het feit dat Putin een land bezet, dat staat nogal los van elkaar.
Alleen is het niet gezond voor een democratie als één en dezelfde persoon lang aan de macht blijft. Daarom zijn er in echte democratiën ook maximale termijnen die niet zomaar even door de minister-president of president omzeild kunnen worden, bijvoorbeeld door van positie te ruilen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
Een groot deel van Rusland houd ook van Putin die sancties maken dat cijfer alleen maar hoger.
Ga maar eens vragen in Rusland wat mensen van Putin vinden.
Dit is de beste grap van de week!quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:57 schreef Bredemug het volgende:
Wij hebben geen maximale termijn?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen is het niet gezond voor een democratie als één en dezelfde persoon lang aan de macht blijft. Daarom zijn er in echte democratiën ook maximale termijnen die niet zomaar even door de minister-president of president omzeild kunnen worden.
Onze minister-president heeft dan ook nauwelijks macht, gelukkig.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wij hebben geen maximale termijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |