hmm okè ken ik niet. Maar vriendin van mij woont daar vlakbij en woont dr met dr kinderen en man al vele jaren heel tevreden voor zover ik weet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:36 schreef TheWeeknd het volgende:
Neenee..het heet schoonveld trouwens, en dat is zelfs de straatnaam denk ik
Ligt aan slinge
Ah klinkt goed hahaquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
hmm okè ken ik niet. Maar vriendin van mij woont daar vlakbij en woont dr met dr kinderen en man al vele jaren heel tevreden voor zover ik weet.
Ja. Als vrijwilligerquote:
Al succes? In dat geval -->PM!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:33 schreef artm het volgende:
Heeft iemand toevallig het telefoonnummer van de dokter? Ik wil binnenkort op consult komen bij deze medische professionals.
Graag via PM.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Had me ook opgegeven maar niks meer van gehoord
Hoop dat het er volgend jaar weer isquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb me wel vermaakt daar. Gisteren de hele avond in Hotel New York gewerkt. Paar shows gezien die erg tof waren. En zo te horen waren het publiek + cabaretiers erg tevreden over het festival. Dus ik denk (hoop) dat het volgend jaar weer is. En Katendrecht is ook een toplocatie voor zoiets.
De velden zijn op zich wel prima. Waar kom je nu vandaan? Ken je de buurt waar je gaat wonen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:36 schreef TheWeeknd het volgende:
Neenee..het heet schoonveld trouwens, en dat is zelfs de straatnaam denk ik
Ligt aan slinge
Ik ken rotterdam zuidplein/maashaven/charlois he goed. Derest niet zo eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De velden zijn op zich wel prima. Waar kom je nu vandaan? Ken je de buurt waar je gaat wonen?
Oeh ja, als je alles zelfstandig wilt en niet in een complete bouwval wil zitten moet je dan wel gaan inleveren op locatie... Al vraag ik me af of 2 uit 3 al gaat lukken....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
¤ 75.000 max. Dus echt een heel klein budget.
Bouwval is ook geen drama. Een likje verf en ander verwarming doet vaak wonderen. Mijn eerste huis was een enkelsteens arbeidershuisje waar de slakken in rondkropen. Met 30.000 euro winst verkocht.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oeh ja, als je alles zelfstandig wilt en niet in een complete bouwval wil zitten moet je dan wel gaan inleveren op locatie... Al vraag ik me af of 2 uit 3 al gaat lukken....
Succes! De wijken die je noemt ken ik alleen uit de verhalen, dus niets zinnigs over te zeggen!
Dan kom je al snel op Charlois uit. Als je dichtbij Zuidplein zit, kan je er nog prima wonen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is een taalfout die door de verkeerde mensen in stand wordt gehouden.quote:
daar komt het ook vandaanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is een taalfout die door de verkeerde mensen in stand wordt gehouden.
Aan de andere kant, Zuid ligt "op" een eiland, dus het kan wel.
moet eerlijk zeggen dat k minder last heb van de polen naast me dan de nl'ers onder me..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou in al die wijken prima kunnen wonen hoor. Zou alleen wel een beetje letten op de bewoning in de rest van het portiek, dat je niet tussen allemaal huisjesmelkerswoningen zit met 12 Polen erin.
Dit ook idd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:29 schreef Isegrim het volgende:
Aan de Dordtselaan kun je een flinke woning kopen voor zo'n bedrag.
Voor het bedrag aan k.k. en maandelijkse vaste lasten kan je in Rotterdam heel wat nachten overnachten in een hotel. Ja, de stad wordt wat populairder, maar er zijn ook best wat hotels bijgebouwd, waardoor er steeds meer hotelkamers op vakantieveiling / booking / groupon voor weinig worden aangeboden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Als je houdt van een omgeving die lekker pauper is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:29 schreef Isegrim het volgende:
Aan de Dordtselaan kun je een flinke woning kopen voor zo'n bedrag.
Woon jij dan op je huis ipv in je huis? En ben jij dan doordeweeks in je werk ipv op je werk?quote:
Misschien woont hij op de pof op kamers op zuidquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:32 schreef Craptacular het volgende:
Woon jij dan op je huis ipv in je huis? En ben jij dan doordeweeks in je werk ipv op je werk?
Man zannik niet, ik zeg gewoon zoals het van oudsher is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:32 schreef Craptacular het volgende:
Woon jij dan op je huis ipv in je huis? En ben jij dan doordeweeks in je werk ipv op je werk?
Op de Dordstelaan zit mijn tandarts, maar ik zou er zeker niet willen wonen neequote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:32 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als je houdt van een omgeving die lekker pauper is.
[..]
heb er bijna vijf jaar gewoond.. Meer geweld/schiet-/steek- en vechtpartijen gezien dan me lief was. Wat een gedonder daar altijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:00 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Op de Dordstelaan zit mijn tandarts, maar ik zou er zeker niet willen wonen nee
Dan gaan we het nu hebben over zwarte (zeur)piet!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:02 schreef Danielle83 het volgende:
En de discussie van op Zuid in Zuid is al te vaak voorbij gekomen, volgens mij. Zeurpietjes
Ik zit heel toevallig net een filmpje te kijken op dumpert. Gewoon rellen te kansloos!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan gaan we het nu hebben over zwarte (zeur)piet!
Woningbouwcoorporaties hebben wel wat huizen voor dat budget. Althans, ons huis was 89000 destijds. Volgens mij hebben we gekocht bij woonbron. Vrij dichtbij het centrum, niet op zuid.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
vandaag op werk dacht iemand ff snugger te zijn. 5000 man mailen met zijn website om Piet te redden....enige wat die gewonnen heeft is ontslagquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan gaan we het nu hebben over zwarte (zeur)piet!
is gerucht, weet niet zeker. Maar kom ff op. Dit soort dingen hoort niet op de werkvloer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:03 schreef Isegrim het volgende:
Oh nee.
Ontslag vind ik wel sneu...
Lijkt me toch bijna wel? Als je even overlegt met een medewerker of zo?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef littledrummergirl het volgende:
Weet iemand of je, als je in blijdorp bent en je er ff uit moet (in ons geval om de hond uit te laten) er dan later weer terug in kan?
De website ligt eruitdus kan t niet vinden
lijkt me ook, met zon stempelsysteem zoals in de kroeg ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lijkt me toch bijna wel? Als je even overlegt met een medewerker of zo?
mn tante mocht het ook x om de parkeermeter te vullen bij de oude ingang.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Ah de site is weer online.. Alleen in bijzondere gevallen na overleg met personeellekker vaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dagje stad.Mezelf nog even verwend bij platenboef.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Aldus de politie op Twitter...quote:Vanavond zal de gemeente @rotterdam het Noordereiland, de Willemsbrug en de Boompjes afzetten i.v.m. het hoog water op 22-10-2014, 06:00.
Cormac McCarthy is de kunstenaar. Hij staat redelijk hoog aangeschreven. Ik heb ooit eens van hem een overzichtstentoonstelling gezien in Gent. Eén en al vunzigheid.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:56 schreef bioloogje het volgende:
Mijn hemel... dat daar geld aan besteed wordt zeg.
Ewwquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:35 schreef richolio het volgende:
Mooi dagje stad.Mezelf nog even verwend bij platenboef.
Je hebt gelijk. Cormac is de schrijver oa the road.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:22 schreef n0a het volgende:
Paul McCarthy toch? http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_McCarthy
Ja regelmatig. Heb zelf niet de meest uitgebreide collectie, maar ken ondertussen aardig wat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:57 schreef LostFormat het volgende:
Iemand van jullie die wel eens bordspellen speelt of dat wel leuk lijkt? Ikzelf speel regelmatig maar het is altijd leuk om met anderen te spelen en/of nieuwelingen te besmetten..
meest catan of monopolyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:57 schreef LostFormat het volgende:
Iemand van jullie die wel eens bordspellen speelt of dat wel leuk lijkt? Ikzelf speel regelmatig maar het is altijd leuk om met anderen te spelen en/of nieuwelingen te besmetten..
Wat speel je zelf het liefst? Ik speel zelf het liefst thematische spellen. Spellen met bluf, verraders of veel verhaal. Favorieten op dit moment zijn: cosmic encounter, dead of winter en descent 2.0.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja regelmatig. Heb zelf niet de meest uitgebreide collectie, maar ken ondertussen aardig wat.
En anders www.boardgaming-online.com :p
Het mooie is, er is zoveel meer dan dat. Spellen als one night werewolf waarin je binnen 15 minuten er achter moet komen wie de weerwolf is en alles bij elkaar liegt. Of string railway waarin je spoorwegen met touwtjes legt. K2 is een barre race om wie het eerst op de top is. Het is te veel om op te noemen.quote:
Wat meer strategische spellen. Van het wat makkelijkere Ticket to Ride (steden met spoorwegen verbinden) tot worker placement games als Andermans Veren (politiek spel), Russian Railroads (spoorlijn bouwen) of Automobile (autofabriekje spelen). En laatst ook wat coöperatieve spellen geprobeerd als Pandemic (virus uitroeien).quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:27 schreef LostFormat het volgende:
Wat speel je zelf het liefst? Ik speel zelf het liefst thematische spellen. Spellen met bluf, verraders of veel verhaal. Favorieten op dit moment zijn: cosmic encounter, dead of winter en descent 2.0.
Film?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand nog een goed idee om een middag iets met een 15 jarig neefje te gaan doen? We gaan 's avonds naar feyenoord en hij is nog net te jong om de middag gewoon te bieren
Iets met thema Rotterdam liefstquote:
Speedo is al een goed ideequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:32 schreef Isegrim het volgende:
Railz Miniworld? Of te kinderachtig? Blijdorp? Speedo? Film?
Gewoon bieren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand nog een goed idee om een middag iets met een 15 jarig neefje te gaan doen? We gaan 's avonds naar feyenoord en hij is nog net te jong om de middag gewoon te bieren
Is het niet voor die zombie walk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:54 schreef Craptacular het volgende:
Vanavond de zombie walk. Ik ben in de stad. Benieuwd of het wat is.
Weet iemand waarom de coolsingel is afgesloten vanwege een "evenement"?
Cool, wat gaan jullie verkopen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Ja en de lijst van kraamhouders wordt alsmaar langer.Nog een maand of vier, vijf, dan staan wij er ook.
Leuk zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Desembrood en koek(jes)! Zie ook mijn post history.
Leuk zeg. Ik kom er elke maand. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Ja en de lijst van kraamhouders wordt alsmaar langer.Nog een maand of vier, vijf, dan staan wij er ook.
Zwembad bedoel je?quote:Op maandag 3 november 2014 23:07 schreef kikoooooo het volgende:
Weet iemand welke plek in Rotterdam dit is rond 2:10 ?
Aan de achtergrond te zien ergens op de Wilhelminapier.quote:
Nee kan kloppen wat ze zegt. Zo heel ver zit dat ook niet van elkaar.quote:Op maandag 3 november 2014 23:18 schreef Tem het volgende:
Dacht ik eerst ook maar uitzicht is te industrieel. Lijkt me meer richting Pernis ofzo.
2:10 is het Inntel hotel. De scene daarna is vanaf de noordkant bij de fietsingang van de Maastunnel met blik over de Maas op het Charloisse hoofd. Kan ook vanaf de Lloydpier zijn. Wilhelminapier, met veel zoom stroomafwaarts.quote:Op maandag 3 november 2014 23:07 schreef kikoooooo het volgende:
Weet iemand welke plek in Rotterdam dit is rond 2:10 ?
Teveel kranen en boten volgens mij. Als je bij Hotel NY staat zie je meer van de stad.quote:Op maandag 3 november 2014 23:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee kan kloppen wat ze zegt. Zo heel ver zit dat ook niet van elkaar.
quote:Op maandag 3 november 2014 23:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook maar uitzicht is te industrieel. Lijkt me meer richting Pernis ofzo.
quote:Op maandag 3 november 2014 23:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar op die punt en dan wat meer naar links gedraaid toch gewoon
Je hebt gelijk. Nog ff via maps gekeken en lijkt me inderdaad de plek.quote:Op maandag 3 november 2014 23:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar op die punt en dan wat meer naar links gedraaid toch gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |