Die lopen voornamelijk door de binnenstad geloof ik.quote:
Cool, wat gaan jullie verkopen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Ja en de lijst van kraamhouders wordt alsmaar langer.Nog een maand of vier, vijf, dan staan wij er ook.
Desembrood en koek(jes)! Zie ook mijn post history.quote:
Leuk zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Desembrood en koek(jes)! Zie ook mijn post history.
Leuk zeg. Ik kom er elke maand. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Ja en de lijst van kraamhouders wordt alsmaar langer.Nog een maand of vier, vijf, dan staan wij er ook.
Zwembad bedoel je?quote:Op maandag 3 november 2014 23:07 schreef kikoooooo het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Feis - Superman ft. Winne
Weet iemand welke plek in Rotterdam dit is rond 2:10 ?
Nee die scène daarna.quote:
Aan de achtergrond te zien ergens op de Wilhelminapier.quote:
Dacht ik eerst ook maar uitzicht is te industrieel. Lijkt me meer richting Pernis ofzo.quote:
Nee kan kloppen wat ze zegt. Zo heel ver zit dat ook niet van elkaar.quote:Op maandag 3 november 2014 23:18 schreef Tem het volgende:
Dacht ik eerst ook maar uitzicht is te industrieel. Lijkt me meer richting Pernis ofzo.
2:10 is het Inntel hotel. De scene daarna is vanaf de noordkant bij de fietsingang van de Maastunnel met blik over de Maas op het Charloisse hoofd. Kan ook vanaf de Lloydpier zijn. Wilhelminapier, met veel zoom stroomafwaarts.quote:Op maandag 3 november 2014 23:07 schreef kikoooooo het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Feis - Superman ft. Winne
Weet iemand welke plek in Rotterdam dit is rond 2:10 ?
Teveel kranen en boten volgens mij. Als je bij Hotel NY staat zie je meer van de stad.quote:Op maandag 3 november 2014 23:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee kan kloppen wat ze zegt. Zo heel ver zit dat ook niet van elkaar.
quote:Op maandag 3 november 2014 23:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook maar uitzicht is te industrieel. Lijkt me meer richting Pernis ofzo.
quote:Op maandag 3 november 2014 23:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar op die punt en dan wat meer naar links gedraaid toch gewoon
Je hebt gelijk. Nog ff via maps gekeken en lijkt me inderdaad de plek.quote:Op maandag 3 november 2014 23:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar op die punt en dan wat meer naar links gedraaid toch gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop