Sommige mensen hebben qua uitzicht weinig te klagenquote:Op maandag 29 september 2014 20:52 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Zeker een mooi uitzicht! Een vriendin van me woont in de potloodflat en zij heeft uitzicht op het water. Ook mooi. Ik mis de stad
loop er straks ook ff langs denk ik, moet toch de pup uitlatenquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:07 schreef TheFastOne het volgende:
Net even een kijkje genomen bij dat cruiseschip. Heel de Erasmusbrug stond veel met bewonderende mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flatgebouw in het water.
Hij is alweer onderweg. Hij gaat nu naar de Botlek voor onderhoud, schijnt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
loop er straks ook ff langs denk ik, moet toch de pup uitlatenaltijd wel tof die megaboten
padum tsshjquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij is alweer onderweg. Hij gaat nu naar de Botlek voor onderhoud, schijnt.
13 oktober is ie weer terug.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij is alweer onderweg. Hij gaat nu naar de Botlek voor onderhoud, schijnt.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:03 schreef Craptacular het volgende:
De opening morgen van de Markthal is besloten las ik.
Maakt wel gelijk een einde aan de discussiequote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:23 schreef Breuls het volgende:
http://www.missethoreca.n(...)-Rotterdam-1611629W/
Wanneer de fuck zijn deze foto's gemaakt? Gisteravond waren ze nog druk aan het verbouwen en inrichten.
Patat/Friet. Het is natuurlijk patat, wat Bram Ladage hier bevestigdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:27 schreef Breuls het volgende:
Welke discussie?
En hej, is dat Bram in de Markthal? Nice.
Wie gaat er na de opening ook effe kijken?
Ahaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Patat/Friet. Het is natuurlijk patat, wat Bram Ladage hier bevestigd![]()
Ik ga sowieso straks even langs, maar ik verwacht eigenlijk dat het te druk is om rustig rond te kunnen struinen. Maar ik heb al een paar keer van buiten naar binnen gekeken, en er zit van alles in: van een donutshop tot een cafe tot een Chinese supermarkt, bloemenkraam, et cetera.quote:Het is wel de bedoeling daar een aantal keer te gaan kijken ja
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maakt wel gelijk een einde aan de discussie![]()
[ afbeelding ]
Niet zo gierig doen jijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:48 schreef Craptacular het volgende:
Jammer, als Willy de opening zou doen was het vast geen besloten feestje. Hij houdt niet zo van die gekkigheid.
Anyway het is tot 22.00 geopend, dus ik ga zeker rondlopen. Ben wel benieuwd wat het prijsniveau zal zijn.
Is het van voordeur tot ingang niet zelfs iets dichterbij?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Aha
Ja, natuurlijk.
[..]
Ik ga sowieso straks even langs, maar ik verwacht eigenlijk dat het te druk is om rustig rond te kunnen struinen. Maar ik heb al een paar keer van buiten naar binnen gekeken, en er zit van alles in: van een donutshop tot een cafe tot een Chinese supermarkt, bloemenkraam, et cetera.
Mogelijk ben ik uiteindelijk heel blij dat het op een steenworp afstand van mijn huis is. Het is nauwelijks verder dan Jumbo.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:52 schreef Breuls het volgende:
Het wordt in ieder geval lekker druk:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:52 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig werk ik thuis vandaag. Ik werk naast de markthal en ga gewoon relaxed in het weekend kijken (hoop ik)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:52 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Raar; het linkje is dan kapot. Maar hier kun je sowieso veel beter de foto's zien: https://www.flickr.com/photos/breulsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Niet al je foto's doen het. Wel gaaf zeg.
Het zou open zijn tot tien uur. Misschien kwam iedereen toen naar buiten?quote:Ik reed er drie kwartier geleden langs en het was nog steeds bizar druk.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Raar; het linkje is dan kapot. Maar hier kun je sowieso veel beter de foto's zien: https://www.flickr.com/photos/breuls
Inderdaad, ook al denk ik dat dit weekend nog steeds niet bepaald relaxed gaat zijn, misschien de komende maand niet eens...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:53 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig werk ik thuis vandaag. Ik werk naast de markthal en ga gewoon relaxed in het weekend kijken (hoop ik)
Leuk!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:53 schreef Breuls het volgende:
Raar; het linkje is dan kapot. Maar hier kun je sowieso veel beter de foto's zien: https://www.flickr.com/photos/breuls
En toch ben ik retenieuwsgierig hoe het ervan binnen uitziet. Heb al wat foto's op facebook voorbij zien komen. Super leuk dat ze een laag met terrasjes hebben gebouwd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Inderdaad, ook al denk ik dat dit weekend nog steeds niet bepaald relaxed gaat zijn, misschien de komende maand niet eens...
Op die terrasjes zaten gisteravond voornamelijk kakkers. NRC meisjes je kent ze wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:46 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
En toch ben ik retenieuwsgierig hoe het ervan binnen uitziet. Heb al wat foto's op facebook voorbij zien komen. Super leuk dat ze een laag met terrasjes hebben gebouwd.
Dan zou ik toch eens doorklikken naar mijn foto's.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:46 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
En toch ben ik retenieuwsgierig hoe het ervan binnen uitziet. Heb al wat foto's op facebook voorbij zien komen. Super leuk dat ze een laag met terrasjes hebben gebouwd.
Heb ik al gedaan stiekemquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens doorklikken naar mijn foto's.
Nee nog nooit van gehoord. NRC ken ik niet. Alleen de Witte Aapquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:33 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Op die terrasjes zaten gisteravond voornamelijk kakkers. NRC meisjes je kent ze wel.
Het is net geopend, mensen willen er allemaal een kijkje nemen. Het zal wat dat betreft wel loslopen qua drukte.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:38 schreef Breuls het volgende:
Het was er net ook weer behoorlijk druk. Je kunt niet effe stilstaan zonder de flow van mensen te irriteren, of van richting veranderen zonder anderen voor de voeten te lopen.
Klinkt als de gewone markt op zaterdag, maar dan in een halquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:38 schreef Breuls het volgende:
Het was er net ook weer behoorlijk druk. Je kunt niet effe stilstaan zonder de flow van mensen te irriteren, of van richting veranderen zonder anderen voor de voeten te lopen.
De gewone markt is er 2-3 keer per week. Een groenteboer is 7 dagen per week tot 8 uur open.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:06 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het is net geopend, mensen willen er allemaal een kijkje nemen. Het zal wat dat betreft wel loslopen qua drukte.
Ik snap sowieso de verkoper van vers groente niet in de Markthal. 2 stappen verder en je staat op de markt waar je voor een habbekrats hetzelfde kan kopen.
Klopt, en het was rond 5 uur alweer rustiger. Kon gewoon relaxed effe wat dingetjes kopen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:06 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het is net geopend, mensen willen er allemaal een kijkje nemen. Het zal wat dat betreft wel loslopen qua drukte.
Toen ik naar buiten liep was er anders geen markt hoor.quote:Ik snap sowieso de verkoper van vers groente niet in de Markthal. 2 stappen verder en je staat op de markt waar je voor een habbekrats hetzelfde kan kopen.
Tijd van de lichtshow klopt niet, die is om 9 uur. En vandaag zijn ze hem volgens mij helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:29 schreef DutchTrain het volgende:
Vanmiddag in de lunchpauze even naar de markthal geweest. Nog erg druk inderdaad en nauwelijks de mogelijkheid om te bekijken wat er werd verkocht. Ook zijn nog niet alle plekken ingericht.
Even afwachten tot het wat rustiger, dan kom ik wel weer terug om de pintxos of de macarons te proberen. Nu alleen een borek van een euro gehaald bij het turkse bakkertje
Ik zag overigens veel mensen met een stempelkaart waar je bij vele stalletjes voor 1 euro iets kon proberen. Geen idee hoe ze daar aan kwamen eigenlijk, maar dat kan ook komen omdat ik via de achteringang naar binnen was gegaan.
En ik zie nu ook dat er elke avond om 20.00 een lichtshow in de hal is
In het midden, naast de Churros tent, is een stalletje waar je een kaart kunt halen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:29 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zag overigens veel mensen met een stempelkaart waar je bij vele stalletjes voor 1 euro iets kon proberen. Geen idee hoe ze daar aan kwamen eigenlijk, maar dat kan ook komen omdat ik via de achteringang naar binnen was gegaan.
Mooi.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:01 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
De Rotterdammert in de mist
Je tip kwam gister zeker van pas! Leuk initiatief dingen proberen voor een ¤1. Verder vind ik het echt een aanwinst voor Rdamquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
In het midden, naast de Churros tent, is een stalletje waar je een kaart kunt halen.
Er was een feest op de SS Rotterdam omdat RTL 25 jaar bestond.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:11 schreef marcel-o het volgende:
best vuurwerk gister avond![]()
waar was dat van ? als k t wist, had k ff naar t water gefietst
Het was dan ook om n zeer logische tijdquote:
Laat de kleine kinderen dan gewoon thuis.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:24 schreef Tem het volgende:
Ja, ik wacht ook nog even een paar weekjes. Met kleine kinderen die massa in heb ik niet veel trek in.
Zelf heb ik ook niet zo'n zin om hutjemutje te lopen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat de kleine kinderen dan gewoon thuis.
Ik liep er vanmiddag ook even langs en ik ben maar snel doorgelopen. Het was zó druk, niet normaal. Ik ga volgende maand ofzo wel eens een keer kijken op een doordeweekse dag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben net in de Markthal geweest, samen met half Rotterdam. De nieuwigheid maakt het, zeker op een mooie zaterdagmiddag waarop de stad toch al druk is, allejezus vol daarbinnen, maar het is wel érg gaaf. Ik vond het van buiten al een tof gebouw, maar de binnenkant is nog veel toffer. De kraampjes zien er gelikt uit en het is een mooie combinatie van koopwaar die ze aanbieden. Echt een gigantische aanwinst, dat ding.
Ik ben benieuwd hoe het er over een jaar of 5 bij staat. De huur schijnt nogal pittig te zijn, dus er moet flink wat geld binnen komen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben net in de Markthal geweest, samen met half Rotterdam. De nieuwigheid maakt het, zeker op een mooie zaterdagmiddag waarop de stad toch al druk is, allejezus vol daarbinnen, maar het is wel érg gaaf. Ik vond het van buiten al een tof gebouw, maar de binnenkant is nog veel toffer. De kraampjes zien er gelikt uit en het is een mooie combinatie van koopwaar die ze aanbieden. Echt een gigantische aanwinst, dat ding.
Op Radio Rijnmond zei een standhouder van de week 1800 euro per maand. Weet niet welke kraam en hoe groot (kan me voorstellen dat er per locatie nog verschil is). Hij vertelde ook dat op de markt een kraam 60 euro per dag kost.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het er over een jaar of 5 bij staat. De huur schijnt nogal pittig te zijn, dus er moet flink wat geld binnen komen.
Voor de niet ondernemers hier, hoe verhoudt zich dat tot een pand aan de Meent of Lijnbaan? Snap wel dat het niet helemaal vergelijkbaar is maar een aantal kramen zijn 2e of 3e vestigingen van bestaande zaken. Gewoon ter vergelijking dus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:58 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Op Radio Rijnmond zei een standhouder van de week 1800 euro per maand. Weet niet welke kraam en hoe groot (kan me voorstellen dat er per locatie nog verschil is). Hij vertelde ook dat op de markt een kraam 60 euro per dag kost.
Kun je evengoed je kleine kinderen beter thuis laten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Zelf heb ik ook niet zo'n zin om hutjemutje te lopen.
Ohja jij was zo een verzuurde kinderhatende citroendoos.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je evengoed je kleine kinderen beter thuis laten.
Vergelijkbaar. Pand aan de botersloot van 85m2 kost je pakweg 22.000 per jaar. Dat is 1830 per maand, op een iets mindere locatie maar met fors meer vierkante meters.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:32 schreef Asgard het volgende:
[..]
Voor de niet ondernemers hier, hoe verhoudt zich dat tot een pand aan de Meent of Lijnbaan? Snap wel dat het niet helemaal vergelijkbaar is maar een aantal kramen zijn 2e of 3e vestigingen van bestaande zaken. Gewoon ter vergelijking dus.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je zegt het of het een slecht ding is
Nou, dat weten we dan ook weerquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je kunt het woord prima gebruiken in deze reeks. "Weet iemand een leuke Ballorig in Rotterdam, waar ik met de kinderen heen kan?" "Waar zitten de leukste speeltuinen van Rotterdam, zodat ik een tour kan doen met mijn kinderen, om ze allemaal te zien!".
Allemaal hele logische vragen in een topic als dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |