abonnement Unibet Coolblue
pi_145206731
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:45 schreef Tem het volgende:

[..]

Zelf heb ik ook niet zo'n zin om hutjemutje te lopen.
Kun je evengoed je kleine kinderen beter thuis laten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_145206946
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kun je evengoed je kleine kinderen beter thuis laten.
Ohja jij was zo een verzuurde kinderhatende citroendoos.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2014 08:23:42 ]
pi_145207210
:Y Je zegt het of het een slecht ding is :o

Maar afgezien daarvan snap ik niet waarom je je kinderen mee zou slepen naar zoiets, ze hebben er imo weinig te zoeken, dus waarom zou je het ze (en de andere bezoekers) aandoen .
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_145207288
Wat interesseert mij het nou wat jij iyo vindt waar je wel of geen kinderen mag meenemen? :')
pi_145207350
Je bent verder bekend met het begrip forum?

Beetje als "wat interesseert het mij nou dat jij hier komt om muziek te luisteren" zeggen tegen een concertbezoeker.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_145207446
Dat jij nogal focust op het woord "kinderen" is meer jouw probleem. Maar ik zal het woord niet meer gebruiken in deze reeks aangezien het schijnbaar nogal traumatisch voor je is. :)
pi_145207840
Je kunt het woord prima gebruiken in deze reeks. "Weet iemand een leuke Ballorig in Rotterdam, waar ik met de kinderen heen kan?" "Waar zitten de leukste speeltuinen van Rotterdam, zodat ik een tour kan doen met mijn kinderen, om ze allemaal te zien!".

Allemaal hele logische vragen in een topic als dit :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_145208263
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:32 schreef Asgard het volgende:

[..]

Voor de niet ondernemers hier, hoe verhoudt zich dat tot een pand aan de Meent of Lijnbaan? Snap wel dat het niet helemaal vergelijkbaar is maar een aantal kramen zijn 2e of 3e vestigingen van bestaande zaken. Gewoon ter vergelijking dus.
Vergelijkbaar. Pand aan de botersloot van 85m2 kost je pakweg 22.000 per jaar. Dat is 1830 per maand, op een iets mindere locatie maar met fors meer vierkante meters.

Lijnbaan 260 vierkante meter voor 130.000 per jaar, zo'n 42 euro per vierkante meter per maand.
pi_145208281
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
:Y Je zegt het of het een slecht ding is :o

_O-
pi_145208780
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je kunt het woord prima gebruiken in deze reeks. "Weet iemand een leuke Ballorig in Rotterdam, waar ik met de kinderen heen kan?" "Waar zitten de leukste speeltuinen van Rotterdam, zodat ik een tour kan doen met mijn kinderen, om ze allemaal te zien!".

Allemaal hele logische vragen in een topic als dit :Y
Nou, dat weten we dan ook weer :Y Ik neem ze gewoon over een paar weekjes mee naar de markthal, vindt die oudste ontzettend leuk volgens mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2014 10:45:24 ]
  Admin zondag 5 oktober 2014 @ 11:07:24 #161
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145209519
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop dat het een succes wordt. Er zitten ook genoeg kleinere ondernemers en ik gun hen succes, mede uit eigenbelang. ;)
Same here. Ik heb al een paar keer het wandelingetje naar de hal gemaakt en het is geen onprettige loopafstand om gewoon even langs te lopen. En ik ben al van alles aan het proberen; heb al fruit, kaas en noten gekocht in verschillende bezoekjes. Heb zelfs de AH en Gall&Gall op -1 even gechecked. :P

Ik weet nog niet wat de meerwaarde voor mij persoonlijk is op blijvende basis, maar ik blijf het voorlopig misschien gewoon af en toe even uitproberen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 5 oktober 2014 @ 11:48:52 #162
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_145210321
Is die ah onder de hal een beetje groot? Als ik in t centrum boodschappen moet doen ga ik meestal naar dat kleine kreng op de lijnbaan, maar das eigenlijk niks.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Admin zondag 5 oktober 2014 @ 11:52:16 #163
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145210401
Kleine kreng op de Lijnbaan? Je bedoelt deze? Die is zo groot, die heeft nog bijna geen XL-label. Die is heerlijk ruim!

Maar die onder de hal is iets kleiner, naar mijn gevoel, maar het zal niet veel schelen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  PR/Manusje van alles zondag 5 oktober 2014 @ 12:04:10 #164
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_145210691
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:52 schreef Breuls het volgende:
Kleine kreng op de Lijnbaan? Je bedoelt deze? Die is zo groot, die heeft nog bijna geen XL-label. Die is heerlijk ruim!

Maar die onder de hal is iets kleiner, naar mijn gevoel, maar het zal niet veel schelen.
Vreselijke winkel om te shoppen. Op elk tijdstip veel te druk. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Admin zondag 5 oktober 2014 @ 12:10:22 #165
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145210823
Het was mijn vaste supermarkt toen ik in Delfshaven woonde, want lokaal was er niets fatsoenlijks en deze had een directe tramverbinding. :P

Maar ik kom er tegenwoordig nauwelijks. Ik heb een AH om de hoek aan de Meent, een prima Jumbo aan de Botersloot en als ik echt nog een grotere AH zoek, is er nu de Markthal-AH.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:22:53 #166
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_145211116
Ik kwam daar alleen toen ik Rotterdam nog niet zo goed kende. Inderdaad altijd te druk. Jumbo aan de Botersloot is onze vaste stek voor de dagelijkse dingen, naast de Aziatische en Turkse supermarkten waar we ook veel halen.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:48:23 #167
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_145211850
Tsja. Keuze voor AH is nu of Groenendaal (middelgroot) of Markthal (groot) of Lijnbaan (XL). Afstand tussen de eerste 2 is gelijk dus van huis uit gok ik Markthal. Behalve als ik van de andere kant afkom. en dan hebben we de Jumbo nog....

denk wel dat de snelle maaltijden van de AH vervangen gaan worden door de Markthal. Kosten ziin vrijwel gelijk.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:53:10 #168
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_145214095
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:52 schreef Breuls het volgende:
Kleine kreng op de Lijnbaan? Je bedoelt deze? Die is zo groot, die heeft nog bijna geen XL-label. Die is heerlijk ruim!

Maar die onder de hal is iets kleiner, naar mijn gevoel, maar het zal niet veel schelen.
ik vind hem vreselijk :') altijd druk. Misschien dat hij daarom ook kleiner lijkt. Die bij marconiplein is mijn favoriet
_O_ ruimte
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_145215784
quote:
2s.gif Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef teknomist het volgende:
Weet iemand hoe de buurt rondom de Willem Buytewegstraat heet? Naast Loyd-kwartier.... mijn vriendin en ik konden erop niet komen, en internet bood geen soelaas. ;)
Ik vond het interessante vraag en wist het antwoord ook niet.

Toevallig gisteren een boekje bij Leeszaal West gescoord waar het antwoord op staat: Coolhaveneiland



Vond met Google ook dit op http://www.srivd-delfshaven.nl/

pi_145226732
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ik vond het interessante vraag en wist het antwoord ook niet.

Toevallig gisteren een boekje bij Leeszaal West gescoord waar het antwoord op staat: Coolhaveneiland

[ afbeelding ]

Vond met Google ook dit op http://www.srivd-delfshaven.nl/

[ afbeelding ]
^O^
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:04:18 #171
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_145246415
mn werkzaamheden komen hier te staan :D

vet _O_

vanaf 17 Oktobter tot maart :P
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_145246902
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:52 schreef Breuls het volgende:
Kleine kreng op de Lijnbaan? Je bedoelt deze? Die is zo groot, die heeft nog bijna geen XL-label. Die is heerlijk ruim!

Maar die onder de hal is iets kleiner, naar mijn gevoel, maar het zal niet veel schelen.
Vind je die groot? Volgens mij is het best een klein kreng(niet zo klein als de nieuwe AH in kralingen :( )
pi_145247551
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:24 schreef HamburgerHenk het volgende:

[..]

Vind je die groot? Volgens mij is het best een klein kreng(niet zo klein als de nieuwe AH in kralingen :( )
of die kansloze ah's bij het vroesenpark, de meent en bij schmidt zeevis _O- soort van uit de kluiten gewassen to go's
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_145247964
quote:
99s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

of die kansloze ah's bij het vroesenpark, de meent en bij schmidt zeevis _O- soort van uit de kluiten gewassen to go's
Yup en wel bomvol van de mensen :N
  Admin maandag 6 oktober 2014 @ 11:57:59 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145249059
quote:
99s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

of die kansloze ah's bij het vroesenpark, de meent en bij schmidt zeevis _O- soort van uit de kluiten gewassen to go's
Oy! AH De Meent is mijn AH en die is supermegahandig. Ik kan er geen hele uitgebreide boodschappen doen, maar het assortiment is breed genoeg voor de eenvoudige zaken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')