quote:Op zondag 21 september 2014 19:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik denk gewoon wat overblijfselen van de eerste AFP-sessies of wat dingen die ze tussendoor (on tour?) hebben gedaan.
Waarschijnlijk. In mijn fantasie ga ik nog even van 't scenario uit dat morgenochtend er een kort berichtje op deadairspace staat dat de nieuwe plaat er in de avond is.quote:Op zondag 21 september 2014 21:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ze hebben een tijd geleden wel bij Jack White in de studio wat opgenomen. Thom zei destijds dat dat nog op z'n todo-list stond, maar was destijds met AFP bezig...
Maargoed, alles wijst verder wel op AFP/Thom solo, ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, verrek! Dat was ik helemaal vergeten. Daar zet ik mijn geld op.quote:Op zondag 21 september 2014 21:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ze hebben een tijd geleden wel bij Jack White in de studio wat opgenomen. Thom zei destijds dat dat nog op z'n todo-list stond, maar was destijds met AFP bezig...
Maargoed, alles wijst verder wel op AFP/Thom solo, ja
quote:Op zondag 21 september 2014 21:55 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk. In mijn fantasie ga ik nog even van 't scenario uit dat morgenochtend er een kort berichtje op deadairspace staat dat de nieuwe plaat er in de avond is.Ik hoop met je mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Schaamteloze quote, maar ik moet hier op terug komen. Het kwartje is gevallenquote:Op woensdag 17 september 2014 00:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan nog niet zo veel met de nieuwe Alt-J. Te moeilijk, voortkabbelend en te weinig groove zoals bij An Awesome Wave. Misschien moet het kwartje nog vallen.
Heb hiervan Fire! Orchestra en Spoon in de download.quote:Op maandag 22 september 2014 12:07 schreef Norrage het volgende:
1. Antlers
2. Adult Jazz
3. Alt-J
4. Francis Harris
5. Mehliana
6. Typhoon
7. De Kift
8. The Notwist
9. Sun Kil Moon
10. The Roots
11. Benjamin Herman
12. Fire! Orchestra
13. Spoon
14. Freddie Gibbs & Madlib
15. Get The Blessing
Zoiets. Al teveel geluisterd, dus erg moeilijk lijstje nu. Daar ga ik voor de eindlijstjes veel beter voor zitten
Nee nog niet.quote:Op maandag 22 september 2014 12:15 schreef Norrage het volgende:
Ohja Meta Meta hoort er ook nog in. !! Had je die al geluisterd?
Oooeh Francis op #1quote:Op maandag 22 september 2014 12:18 schreef Felagund het volgende:
1. Francis Harris
2. Ought
3. War on Drugs
4. Get the Blessing
5. Sharon van Etten
6. Cloud Nothings
7. Badbadnotgood
8. The Antlers
9. Angel Olsen
10. Mac Demarco
11. Polar Bear
12. Sun Kill Moon
13. Tinariwen
14. Chet Faker
15. Wovenhand
Blijft lastig.
Dit ook... Samen een blog en maar liefst 2 (!) hele albums komen overeen in de top 15.quote:Op maandag 22 september 2014 12:07 schreef Norrage het volgende:
1. Antlers
2. Adult Jazz
3. Alt-J
4. Francis Harris
5. Mehliana
6. Typhoon
7. De Kift
8. The Notwist
9. Sun Kil Moon
10. The Roots
11. Benjamin Herman
12. Fire! Orchestra
13. Spoon
14. Freddie Gibbs & Madlib
15. Get The Blessing
Zoiets. Al teveel geluisterd, dus erg moeilijk lijstje nu. Daar ga ik voor de eindlijstjes veel beter voor zitten
Wat een veelzijdigheid!!!!! Dat moet wel een briljant blog zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 14:53 schreef Pat-sounds het volgende:
[..]
Dit ook... Samen een blog en maar liefst 2 (!) hele albums komen overeen in de top 15.
quote:
Ah, had in 2011 Nicolas Jaar ook al op 1 staan. Ligt een beetje in hetzelfde straatje.quote:Op maandag 22 september 2014 13:40 schreef Norrage het volgende:
Meer interessant, dan vreemd. Ik heb hem immers ook op #4 staan
quote:Op maandag 22 september 2014 15:39 schreef Felagund het volgende:
Ik heb ook maar 4 overeenkomsten met Norrage.
Ik heb dit jaar ook bizar veel geluisterd. Kan aan het einde van het jaar makkelijk een top 100 maken.quote:Op maandag 22 september 2014 15:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is vooral bizar.
Maar dat ligt denk ik aan het feit dat ik teveel albums heb geluisterd. In een top 50 zouden al jouw albums voorkomen. Van Pat kom ik dan misschien op 3 extra albums![]()
Heb ik niet, eigenlijk. Dit jaar nog niet de topper(s) die ik vorig jaar wel had. Over de breedte is het wel leuk, maar meer dan vier albums die in aanmerking komen voor een 4.0 of hoger zijn er misschien wel niet...quote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef Pat-sounds het volgende:
42 met een 4.0 of hoger, 105 met een 3,5 of hoger.
Ik heb nu trouwens "pas" 88 albums uit 2013 met een 3.5 of hoger, dus daar zit ik nu al ruim overheen.
Hebben meer mensen het idee dat 2014 een beter jaar is dan 2013?
Ja, zo goed als 2012 zal het niet worden maar 2014 vind ik tot nu toe zeker beter dan 2013quote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef Pat-sounds het volgende:
Ik heb nu trouwens "pas" 88 albums uit 2013 met een 3.5 of hoger, dus daar zit ik nu al ruim overheen.
Lastig lastig, ontloopt elkaar niet veel voor mij. Beide jaren echt 2 topalbums voor mij, denk dat de subtop dit jaar iets beter is, met Ought, Boris, Ty Segall, Wagakki Band. Komen wel nog paar heerlijke releases aan dit jaar, dus denk dat dit jaar uiteindelijk wel beter gaat zijn dan het vorige.quote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef Pat-sounds het volgende:
Dat nummer verbaast mij elke keer dat ik 'm hoorquote:Op maandag 22 september 2014 17:22 schreef Norrage het volgende:
Gospel of John Hurt is zo geweldig he
Die opbouw naar het einde, met het instrumentale ritme dat samengaat met de stem van Newman, alsof je een toonladder afloopt, schitterend. En dat langzame opbouwen, die subtiele elementen die er beetje bij beetje bijkomen![]()
Echt een van de beste nummers van het jaar
Of King Crimsonquote:Op maandag 22 september 2014 19:54 schreef Tchock het volgende:
Dankzij een commercial werd ik er aan herinnerd wat een tof nummer dit ook alweer is. Misschien toch een keer meer van Kanye gaan checken.
Ja, precies. Alle mensen die het hier met me oneens zijn ten spijt luister ik gewoon minder graag naar muziek van zo'n onsympathiek persoon, en als hij dan ook alleen over zichzelf schrijft...quote:Op maandag 22 september 2014 20:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Of King Crimson
Maar dat album waar power opstaat is wel aardig tof, briljante productie, maar je moet er een beetje tegen kunnen dat de teksten alleen over Kanye zelf gaan. Ik vind die gast persoonlijk totaal niet boeiend.
Altijd top dit soort oprechte muziekquote:
Ik had het beetje gezien met Perfume Genius na die vorige, maar deze is toch wel erg fijn zeg. Lekker veelzijdig, en allemaal wat harderquote:Op maandag 22 september 2014 20:34 schreef Moody het volgende:
Nieuwe Perfume Genius staat op
Deze is alvast heerlijk
Generationals maken ook elk jaar een nieuw album. Meestal staan er wel wat leuke nummertjes op....
Goed hequote:Op maandag 22 september 2014 20:04 schreef Maxerazzi het volgende:
Nor, dankzij Pat-Sounds Dan Michaelson ontdekt. Mijn dank is groot.
Een 4? Hipstersquote:Op dinsdag 23 september 2014 07:52 schreef Xrenity het volgende:
Haha, Alt-J in de review.
http://m.pitchfork.com/re(...)j-this-is-all-yours/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |