Voortkabbelen is misschien niet het goede woord. Er gebeurt inderdaad wel veel, maar het is niet spannend. Veel bliepjes, samples en instrumenten maar door de ontbrekende 'groove' komt het wat steriel over, ofzoquote:Op woensdag 17 september 2014 08:38 schreef Norrage het volgende:
Ik kan alle kritieken op de nieuwe Alt-J begrijpen, maar dat voortkabbelen steeds, dat niet.Er gebeurt zo ontzettend veel...
Wat een triest butje zegquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:36 schreef BoerBert het volgende:
http://pitchfork.com/news(...)a-folk-festival-set/
#teamkozelek
Ja, daar kan ik me meer in vinden. Was ook niet zozeer een reactie op jou, maar ik hoor deze kritiek overal langskomen. Dat het maar voortkabbelt...Ik vond dat meer bij An Awesome Wave eigenlijk, daar herhaalden ze eigenlijk permanent hetzelfde trucje in de "harde" nummers, om dan van die rustige voortkabbelende nummers ertussen te gooien. Gepriegel in de kantlijn hoor, het zijn allebei zeer sterke albums met een paar obvious kritiek-punten :0quote:Op woensdag 17 september 2014 09:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voortkabbelen is misschien niet het goede woord. Er gebeurt inderdaad wel veel, maar het is niet spannend. Veel bliepjes, samples en instrumenten maar door de ontbrekende 'groove' komt het wat steriel over, ofzo
Ik vind het album goed. In ieder geval wat ik gewend ben van ze.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:36 schreef Gehenna het volgende:
De nieuwe ∆ maar even aangezet, intro was iig al erg fijn
Bij mij staat er bonus track, wordt volgens mij vooral gedaan om het album meer/duurder te verkopen?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:28 schreef Gehenna het volgende:
Wacht, ze doen ook gewoon nog een hidden track in 2014? Op Spotify?
Vorige album van ze had ook een bonus/hidden trackquote:Op woensdag 17 september 2014 10:28 schreef Gehenna het volgende:
Wacht, ze doen ook gewoon nog een hidden track in 2014? Op Spotify?
Ja klopt, maar dat hele 'we doen eerst nog even een tijdje stiltje voordat hij begint, dat verwacht niemand!'quote:Op woensdag 17 september 2014 10:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij mij staat er bonus track, wordt volgens mij vooral gedaan om het album meer/duurder te verkopen?
Ja. Laatste nummer van 15 minutenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat hele 'we doen eerst nog even een tijdje stiltje voordat hij begint, dat verwacht niemand!'
Da's zooo jaren 90.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat hele 'we doen eerst nog even een tijdje stiltje voordat hij begint, dat verwacht niemand!'
Zo gruwelijk irritant met scrobblen is dat he.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ouwe Earth kan ik ook weinig mee, die nieuwe vind ik erg goed.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ga Earth eens proberen.
Wens me succes. De 1993 plaat kan ik niet afluisteren maar gewoon eens testen.
Zo moeilijk is ie toch niet. Wel prima album.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan nog niet zo veel met de nieuwe Alt-J. Te moeilijk, voortkabbelend en te weinig groove zoals bij An Awesome Wave. Misschien moet het kwartje nog vallen.
Het probleem van het album is dat het wat grote uitschieters heeft,en ook wat niemendalletjes. Maar het is wel echt heel goed. Nara, Left Hand Free, Hunger of the Pine, Blood Flow, John Hurtquote:Op woensdag 17 september 2014 18:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zo moeilijk is ie toch niet. Wel prima album.
Wat zegt het dat Left Hand Free, wat ze zogenaamd hebben geschreven om het label te fucken, het beste nummer is?
Dit heb ik eerder gelezen van jequote:Op woensdag 17 september 2014 08:38 schreef Norrage het volgende:
Ik kan alle kritieken op de nieuwe Alt-J begrijpen, maar dat voortkabbelen steeds, dat niet.Er gebeurt zo ontzettend veel...
Ja, dat heb ik bij Adult Jazz ook gezegd geloof ikquote:Op woensdag 17 september 2014 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gelezen van je
Natuurlijk!!!!quote:
Sherlock geeft je gelijkquote:Op woensdag 17 september 2014 20:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik bij Adult Jazz ook gezegd geloof ik
Ik heb ook exact dezelfde mening over die Adult Jazz, en de nieuwe Alt-J. Ik zou ze allebei een 8.5 geven (ben nu de AltJ recensie aan het schrijven), ze zijn zeker te vergelijken, het kent beide weinig muzikale uitschieters (ja ben ik met je eens Gehenna, maar ik zou dat niet voortkabbelen noemen) en er zit ongelooflijk veel nuance in, en buitengewoon veel schitternd detail. Maar het is bij vlagen een beetje teveel van het goede.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sherlock geeft je gelijkIk dacht al precies hetzelfde gelezen te hebben
Omdat ze 25 jaar bestaan al? Echt een ultieme Nederlandse cult-band. Luister nu trouwens die nieuwe plaat, erg goed zegquote:Op woensdag 17 september 2014 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, sorryHoe had ik het moeten kennen?
Ik heb er ook nog nooit naar geluisterd, volgens mij. Ik ken het natuurlijk wel van naam.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat ze 25 jaar bestaan al? Echt een ultieme Nederlandse cult-band. Luister nu trouwens die nieuwe plaat, erg goed zeg
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:28 schreef Felagund het volgende:
Ik kan mij ook wel in de beschrijving voortkabbelend vinden voor het nieuwe ∆ album. Nara is trouwens wel erg tof.
Nara, John Hurt, Hunger of the Pine....zijn toch wel pareltjes en enorme uitschieters. En Introquote:Op woensdag 17 september 2014 21:28 schreef Felagund het volgende:
Ik kan mij ook wel in de beschrijving voortkabbelend vinden voor het nieuwe ∆ album. Nara is trouwens wel erg tof.
Punky rock met blazers, trombone, goede teksten en een attitude. De perfecte formulequote:Op woensdag 17 september 2014 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit naar geluisterd, volgens mij. Ik ken het natuurlijk wel van naam.
Volgens mij heb je dat gezegd jaquote:Op woensdag 17 september 2014 21:30 schreef kciR het volgende:
Heb ik hier al gezegd dat ik Royal Blood erg goed vind? Goede rock plaat.
Ik denk dat ik ze evengoed vind, maar de nieuwe heeft duidelijk de betere individuele nummers. Maar ook wat niemendalletjes.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:33 schreef Felagund het volgende:
Ik denk dat ik hem wel leuker/beter vind dan de vorige Alt-J.
Denk het eigenlijk nietquote:Op woensdag 17 september 2014 21:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat gezegd jaIk heb het iig nog niet geprobeerd. Denk je dat ik het leuk vindt?
Mijn ding toch ook niet helemaal hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 21:47 schreef kciR het volgende:
Mieke Stemerdink is toch niet helemaal mijn ding Norrage, heb hem wel geprobeerd (voor drie nummers)
Ik lees in elke recensie de naam White Stripesquote:Op woensdag 17 september 2014 21:43 schreef kciR het volgende:
Misschien ben ik wel de enige, maar mij roept het associaties op met The Raconteurs / Jack White
Heb geen tijd ervoor om me daarover druk te maken, want de nieuwe Black Milk komt volgende maand.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Kerft, heb je al dinsdag op je kalender omcirkeld, aangezien Kendricks eerste track van de nieuwe plaat dan live gaat?
Godverdomme jij verschrikkelijke....hoezo dat nou weer????quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, ben verhuisd.
Naar Berlijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |