Kezus Krijst.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:57 schreef Norrage het volgende:
Andre Manuel, De Kift, Stuurbaard Bakkebaard...Hebben we nog meer van die rammelende Nederlandse punkrock?
MF DOOM, rapper.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Doom-fan hier, namen zeggen me zo niets, waar moet ik aan denken? Meer Electric Wizard of meer richting My Dying Bride?
Hehe ja ik ken 'm we hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
MF DOOM, rapper.
Je kent Madvillainy wel? Daar rapt hij op, is hij de helft van (van Madvillain).
Woensdag ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:34 schreef Gehenna het volgende:
Hé de Kift waren gisteren bij DWDD: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/320592
TDTMCM natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 11:57 schreef Norrage het volgende:
Andre Manuel, De Kift, Stuurbaard Bakkebaard...Hebben we nog meer van die rammelende Nederlandse punkrock?
Die heb ik al een tijdje niet geluisterd. Heb ik ooit (twee jaar terug denk ik) leren kennen door een jaarlijstje van jou.quote:
Dat is wel waar. Misschien een iets modernere variant dan. Maar vooruit, ze verdienen het om in elk geval genoemd te worden!quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:56 schreef kciR het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet geluisterd. Heb ik ooit (twee jaar terug denk ik) leren kennen door een jaarlijstje van jou.
Leuk bandje. Past goed in het rijtje ja, maar heeft wel meer hiphop invloeden dan de anderen
Dat hele album is zo vet. Met terugwerkende kracht een van de beste van vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:47 schreef richolio het volgende:
Ik vind die laatste Moderat single nog steeds fucking heerlijk.
brrbrrrbrbrr
Vind ik niet. De beste tracks van Moderat kunnen zich meten aan de beste van Moderat II, maar op de eerste staan ook echt waardeloze nummers (Slow Match, Sick With It, Berlin) terwijl II veel consistenter is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Eerste album van Moderat is alleen veel toffer.
Kan ik wel begrijpen. Al wordt Modeselektor wel steeds melodischer, Monkeytown is wat mij betreft verreweg hun beste werk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik vind Modeselektor niet zo tof veel te lawaaiig en nerveus, en dat zeg ik als liefhebber van spijkerharde muziek.
Apparat vond ik 1 keer in de melkweg heel tof, maar heb ze daarna nog gezien op Lowlands en Melt geloof ik en beide keren was supermegasaai.
Black Block is wel
Alt-J en Aphex Twin.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:41 schreef Moody het volgende:
Ziezo...weer terug van 2 weekjes Italia. Nog wat gemist dat ik nu direct moet luisteren?
Alt-J zojuist beluisterd, maar ik vind het niet geweldig. Hier en daar een fijn nummer (The Gospel Of John Hurt, Boodflood, Every Other Freckle), maar de "sfeerverhogende intermezzo's" trek ik niet echt. Als geheel niet minder dan de debuut overigens. Morgen nog maar eens opzetten.quote:
Je hebt wel dezelfde 'favoriete' nummers, in ieder geval (met ook bv Nara meegenomen uit je post in het alt-j topic). Zitten helaas wel een stuk of vier fillers bij.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Alt-J zojuist beluisterd, maar ik vind het niet geweldig. Hier en daar een fijn nummer (The Gospel Of John Hurt, Boodflood, Every Other Freckle), maar de "sfeerverhogende intermezzo's" trek ik niet echt. Als geheel niet minder dan de debuut overigens. Morgen nog maar eens opzetten.
Aphex Twin ga ik kazen
Is inderdaad niet echt een album om te kopen, teveel niemendalletjes. Waar het debuut wel in je platenkast mag staan. Toch denk ik dat ze wel een blijvertje zijn in het gebied tussen indie en popmuziek.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:02 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Je hebt wel dezelfde 'favoriete' nummers, in ieder geval (met ook bv Nara meegenomen uit je post in het alt-j topic). Zitten helaas wel een stuk of vier fillers bij.
Ik blijf het knap vinden dat je Left Hand Free niks vindt. Fantastisch nummer, en zeker op de plek in het albumquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Alt-J zojuist beluisterd, maar ik vind het niet geweldig. Hier en daar een fijn nummer (The Gospel Of John Hurt, Boodflood, Every Other Freckle), maar de "sfeerverhogende intermezzo's" trek ik niet echt. Als geheel niet minder dan de debuut overigens. Morgen nog maar eens opzetten.
Aphex Twin ga ik kazen
Hastalavistababyquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:16 schreef Norrage het volgende:
Moody
Je bent terug. Het was zo rustig ineens. We deden wel eens 1 week met een heel topic
Left Hand Free had ik ook matig gevonden als het op het nieuwe album van Black Keys had gestaan. Niet echt een spannend nummer toch? Maar misschien mis ik de context nog en moet ik het album vaker luisteren.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden dat je Left Hand Free niks vindt. Fantastisch nummer, en zeker op de plek in het album
En Hunger of the Pine een grap vinden is natuurlijk ook wat zonde. Dat is zo ingenieus slim gedaan, echt heel cool, zeker die sample
Maar verder, ja, er zitten wel nare nummers op de plaat.
Aaaargh, ik had ook willen gaan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:17 schreef ranja het volgende:
Angel![]()
Gaaf concert in uitverkocht Ekko. Mooie cover van Dreams van Fleetwood Mac.
Ik wist niet eens dat ze al een eerder album had, meteen ook maar meegenomen.
Ohja dat was vanavondquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:17 schreef ranja het volgende:
Angel![]()
Gaaf concert in uitverkocht Ekko. Mooie cover van Dreams van Fleetwood Mac.
Ik wist niet eens dat ze al een eerder album had, meteen ook maar meegenomen.
Nee ik snap niks van het thema. Het lijkt alsof er een thema is, maar stiekem is het zo incoherent als de nete...quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Hastalavistababy
De pizza's waren lekker, maar ben toch blij dat ik terug ben
[..]
Left Hand Free had ik ook matig gevonden als het op het nieuwe album van Black Keys had gestaan. Niet echt een spannend nummer toch? Maar misschien mis ik de context nog en moet ik het album vaker luisteren.
Hunger of the Pine is wel lollig, maar zag ik in de pre-release meer als een leuke pleaser voor de fans. Had niet verwacht dat het op het album zou staan.
Snap jij het thema van het album eigenlijk? (serieuze vraag)
die pan-/blokfluittrackquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:36 schreef Moody het volgende:
[..]
maar de "sfeerverhogende intermezzo's" trek ik niet echt.
Ben jaloers.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:29 schreef ranja het volgende:
Gaaf hoor, band van 3 mensen erbij (leuke bassiste ook trouwens), stil publiek, in plaats van toegift sloot ze af met 3 nummers in haar eentje.
.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:27 schreef Maxerazzi het volgende:
En ook een nieuwe track van Flying Lotus. Oeh, wat lekker.
Godver. Daar gaat m'n zondagsrust. Hallo, hartkloppingen.quote:Op zondag 21 september 2014 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
.
Max, ik weet dat jij hier net zo gek van wordt als ik:
http://whathaveyoudonetomyface.tumblr.com/post/98060492278
Wat is het en hoe of wanneer kan ik het bezittenquote:Op zondag 21 september 2014 19:11 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Godver. Daar gaat m'n zondagsrust. Hallo, hartkloppingen.
Ziet er qua artwork (ook al is 't maar het embleem op de LP) niet echt uit als iets van Atoms For Peace, toch? Zitten ze niet nu in de studio - Radiohead - voor de nieuwe plaat? Vragen, vragen, vragen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is het en hoe of wanneer kan ik het bezitten
Wel typische Stanley Donwood-stijl. Lijkt op de artwork voor These are my twisted words.quote:Op zondag 21 september 2014 19:26 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ziet er qua artwork (ook al is 't maar het embleem op de LP) niet echt uit als iets van Atoms For Peace, toch? Zitten ze niet nu in de studio - Radiohead - voor de nieuwe plaat? Vragen, vragen, vragen.
Ja, verrek, doet 't inderdaad aan denken.quote:Op zondag 21 september 2014 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel typische Stanley Donwood-stijl. Lijkt op de artwork voor These are my twisted words.
Ik dacht misschien een hint, als in: we're recording. Zoiets.quote:Op zondag 21 september 2014 19:30 schreef Tchock het volgende:
En ze zitten pas net in de studio, kan me niet voorstellen dat je dan iets ok vinyl zou persen, al was het maar een proefdruk. Solo-experimentje?
Wit vinyl kopen, label maken en drukken, plaat persen, label plakken en op een platenspeler leggen om ons te laten weten wat we al wisten?quote:Op zondag 21 september 2014 19:31 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik dacht misschien een hint, als in: we're recording. Zoiets.
Klinkt als Thom Yorke.quote:Op zondag 21 september 2014 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wit vinyl kopen, label maken en drukken, plaat persen, label plakken en op een platenspeler leggen om ons te laten weten wat we al wisten?
Ik denk gewoon wat overblijfselen van de eerste AFP-sessies of wat dingen die ze tussendoor (on tour?) hebben gedaan.quote:Op zondag 21 september 2014 19:26 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ziet er qua artwork (ook al is 't maar het embleem op de LP) niet echt uit als iets van Atoms For Peace, toch? Zitten ze niet nu in de studio - Radiohead - voor de nieuwe plaat? Vragen, vragen, vragen.
Binnenkort de uitgebreide recensie online, maar het weet me dus niet te raken. Het zou me moeten liggen, alle afzonderlijke stukken klinken ook heel behoorlijk maar op een mysterieuze wijze 'klikt' het niet. Geen idee waarom nietquote:Op zondag 21 september 2014 19:55 schreef Maxerazzi het volgende:
Die nieuwe Avi Buffalo was mij dus ontgaan, maar verrek het is echt een mooi gitaarpopplaatje zo op het eerste gehoor. Die gaat even in de playlist.
Ze hebben een tijd geleden wel bij Jack White in de studio wat opgenomen. Thom zei destijds dat dat nog op z'n todo-list stond, maar was destijds met AFP bezig...quote:Op zondag 21 september 2014 19:30 schreef Tchock het volgende:
En ze zitten pas net in de studio, kan me niet voorstellen dat je dan iets ok vinyl zou persen, al was het maar een proefdruk. Solo-experimentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |