Goedkope mogelijkheid om hier te wonen, maar is maar voor een half jaartje, dan ga ik terug naar Nederland. Londen was te duur om te blijven, dat is gewoonweg niet te doen als je student af bent, dus daar weg, en dit kwam toevallig op m'n pad.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Godverdomme jij verschrikkelijke....hoezo dat nou weer????
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Luister nu trouwens die nieuwe plaat, erg goed zeg
Zeker! En hij is goed!!!quote:
Punk-cabaretquote:Op donderdag 18 september 2014 11:57 schreef Norrage het volgende:
Andre Manuel, De Kift, Stuurbaard Bakkebaard...Hebben we nog meer van die rammelende Nederlandse punkrock?
Doom-fan hier, namen zeggen me zo niets, waar moet ik aan denken? Meer Electric Wizard of meer richting My Dying Bride?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:47 schreef Kerftminister het volgende:
Bishop Nehru x MF DOOM aka NehruvianDOOM is gelekt. Ik denk ik zeg het even voor de DOOM fans hier.
Kezus Krijst.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:57 schreef Norrage het volgende:
Andre Manuel, De Kift, Stuurbaard Bakkebaard...Hebben we nog meer van die rammelende Nederlandse punkrock?
MF DOOM, rapper.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Doom-fan hier, namen zeggen me zo niets, waar moet ik aan denken? Meer Electric Wizard of meer richting My Dying Bride?
Hehe ja ik ken 'm we hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
MF DOOM, rapper.
Je kent Madvillainy wel? Daar rapt hij op, is hij de helft van (van Madvillain).
Woensdag ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:34 schreef Gehenna het volgende:
Hé de Kift waren gisteren bij DWDD: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/320592
TDTMCM natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 11:57 schreef Norrage het volgende:
Die heb ik al een tijdje niet geluisterd. Heb ik ooit (twee jaar terug denk ik) leren kennen door een jaarlijstje van jou.quote:
Dat is wel waar. Misschien een iets modernere variant dan. Maar vooruit, ze verdienen het om in elk geval genoemd te worden!quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:56 schreef kciR het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet geluisterd. Heb ik ooit (twee jaar terug denk ik) leren kennen door een jaarlijstje van jou.
Leuk bandje. Past goed in het rijtje ja, maar heeft wel meer hiphop invloeden dan de anderen
Dat hele album is zo vet. Met terugwerkende kracht een van de beste van vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:47 schreef richolio het volgende:
Ik vind die laatste Moderat single nog steeds fucking heerlijk.
brrbrrrbrbrr
Vind ik niet. De beste tracks van Moderat kunnen zich meten aan de beste van Moderat II, maar op de eerste staan ook echt waardeloze nummers (Slow Match, Sick With It, Berlin) terwijl II veel consistenter is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Eerste album van Moderat is alleen veel toffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |