Eerst volgende week afwachtenquote:Op donderdag 11 september 2014 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Door Coosje moet nu een rode streep Geo
Ze had er ook maar 2 of 3 gepakt he. Ze zat lang vast in de modder, maar dat merk je niet zo als je de aflevering zit te kijken.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zorgt er mee dat degenen die na jou moeten geen enkele tijd hebben om stemmen te pakken.
Dus een naaier. Ze had er ook twee kunnen pakken en de rest kunnen laten ipv 7.
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst volgende week afwachtenvertrouw ze niet
Kruis dan ancilla ook wegquote:Op donderdag 11 september 2014 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koosje is echt weg
Daar kan nog een twist mee komen. Koosje is weg vanwege haar gezondheid.quote:
Wil jij in Coosje haar doosje?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar kan nog een twist mee komen. Koosje is weg vanwege haar gezondheid.
Loek at mequote:Op donderdag 11 september 2014 23:03 schreef Roguee het volgende:
Krystl mag er volgende week uit. En i love Loek! Die naam alleen al.
Nah, dat er weer een twist komt lijkt me nu niet. Ze zeiden echt heel stellig dat ze echt naar huis moest. Als er nu nog een twist in zit is het wel echt slecht.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar kan nog een twist mee komen. Koosje is weg vanwege haar gezondheid.
Ik heb humberto niet gezien?? En waar is remy in dit lijstje?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koosje is echt weg
Oooooh, ja zo ver keek ik nietquote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kooijemans zit in het programma Bluf, wat op dit moment te zien is op RTL5.
Je denkt dat ze acteerde ?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst volgende week afwachtenvertrouw ze niet
Dit viel me vooral op bij die meid van Pownews. man man man wat zag ze er anders uit zonder makeup.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
BabeKind ziet er niet uit, zonder make-up al helemaal niet.
Zogezegd grappigquote:Op donderdag 11 september 2014 23:09 schreef shibal het volgende:
[..]
Ik heb humberto niet gezien?? En waar is remy in dit lijstje?
Begon al met Manuel, die gaf al meteen het verkeerde voorbeeld door terug te gaan en toch nog stemmen te pakken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat blauwe team was zo dom gisteren... Oh we liggen achter, laat ik maar wat stemmen scoren.
Kamp waar ze zitten is wel echt heel kut ook. Daar zou ik ook echt niet willen zitten
eens. Wat een prutsersquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat blauwe team was zo dom gisteren... Oh we liggen achter, laat ik maar wat stemmen scoren.
Kamp waar ze zitten is wel echt heel kut ook. Daar zou ik ook echt niet willen zitten
Nee, ze hebben nu een of andere Nederlandse domme blonde doos naast Dennis gezet. Nu zijn beide presentatoren kut.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:37 schreef eQuaL het volgende:
Nog niet gekeken, is het nog de moeite waard dit jaar zonder Evi?
Vorig jaar ook al niet volgens mij.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, ze hebben nu een of andere Nederlandse domme blonde doos naast Dennis gezet. Nu zijn beide presentatoren kut.
Er zijn trouwens ook helemaal geen Belgische deelnemers dit jaar?
IK vond Ancilla niet zo heel knap eigenlijk. Ben er niet heel rouwig om.quote:
Ik vond haar in ieder geval de leukste om naar te kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
IK vond Ancilla niet zo heel knap eigenlijk. Ben er niet heel rouwig om.
GOGO REMY!!!! Pak ze! Denk dat Remy er trouwens uit gestemd gaat worden op gegeven moment omdat hij gewoon te sterk is.
Is maar afwachten.. hoewel hij geen hulk fysiek heeft heeft die man natuurlijk toch weinig vet om op te teren en veel spieren die energie vreten en nodig hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
IK vond Ancilla niet zo heel knap eigenlijk. Ben er niet heel rouwig om.
GOGO REMY!!!! Pak ze! Denk dat Remy er trouwens uit gestemd gaat worden op gegeven moment omdat hij gewoon te sterk is.
En niet alles gaat om fysiek uiteraardquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is maar afwachten.. hoewel hij geen hulk fysiek heeft heeft die man natuurlijk toch weinig vet om op te teren en veel spieren die energie vreten en nodig hebbenkan ook tegen je werken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja die had ik wel in een bikini willen zien rondparaderen
Vorig jaar was het geen teamprestatie wat gedaan moest worden dus kon je makkelijker voor wat extra stemmen gaanquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hadden de deelnemers vorige keer niet heel veel meer extra stemmen?
Kan me herinneren dat er vorig jaar kandidaten waren met 6 of 7 extra stemmen.
Dat is nogal een understatement. Zo'n lelijke stationstrol met van die inhoudsloze ogen. Waar halen ze dat soort kamper/tokkies toch elke keer vandaan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
IK vond Ancilla niet zo heel knap eigenlijk.
De Zweden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:24 schreef truedestiny het volgende:
Extra stemmenWie dat heeft bedacht...
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De Zweden.
Expeditie Robinson is een soort 'kamp' dat elk jaar door de Zweedse productiemaatschappij die het hele circus bedacht heeft te huur wordt gezet. Nadat Nederland vertrokken is volgt bijvoorbeeld Duitsland of Frankrijk voor hetzelfde spel, dezelfde parcoursen.
Misschien zit er nog wel wat eigen inbreng in, maar het overgrote merendeel is daar al, alsof je zo'n vakantie boekt met rondleidingen enzo, dit is ook elke keer hetzelfde, alleen met andere deelnemers en presentatoren, het team er achter is voor elk land hetzelfde, dus ook hemel, hel en aarde dit jaar voor de andere landen die Expeditie Robinson boeken
Aha dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De Zweden.
Expeditie Robinson is een soort 'kamp' dat elk jaar door de Zweedse productiemaatschappij die het hele circus bedacht heeft te huur wordt gezet. Nadat Nederland vertrokken is volgt bijvoorbeeld Duitsland of Frankrijk voor hetzelfde spel, dezelfde parcoursen.
Misschien zit er nog wel wat eigen inbreng in, maar het overgrote merendeel is daar al, alsof je zo'n vakantie boekt met rondleidingen enzo, dit is ook elke keer hetzelfde, alleen met andere deelnemers en presentatoren, het team er achter is voor elk land hetzelfde, dus ook hemel, hel en aarde dit jaar voor de andere landen die Expeditie Robinson boeken
Toen met Lodewijk nog, Die had er toch nog iets van weten te bouwen en vervolgens stemde ze hem eruit.quote:Op maandag 15 september 2014 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
Zoiets is al een paar keer eerder geweest hoor met een mangrove. Ok, niet zo extreem als deze, maar het idee met een plateau boven water is al minstens 2x voorbij gekomen
Dat was die tuinman tochquote:Op maandag 15 september 2014 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen met Lodewijk nog, Die had er toch nog iets van weten te bouwen en vervolgens stemde ze hem eruit.
En in 2004 met Mick, Ernestine & Klaar. Toen ER nog écht leuk was.quote:Op maandag 15 september 2014 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen met Lodewijk nog, Die had er toch nog iets van weten te bouwen en vervolgens stemde ze hem eruit.
Mickquote:Op maandag 15 september 2014 00:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En in 2004 met Mick, Ernestine & Klaar. Toen ER nog écht leuk was.
Haha precies dit!!quote:Op maandag 15 september 2014 00:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zijn alle oude seizoenen ergens terug te vinden?quote:Op maandag 15 september 2014 00:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja, toen, met die verschrikkelijke Klaar. Heerlijke tv, je lekker kapotergeren aan dat soort figurenquote:Op maandag 15 september 2014 00:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Mickquote:Op maandag 15 september 2014 00:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Mick volgens mij ook, strijd der titanenquote:Op maandag 15 september 2014 09:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, toen, met die verschrikkelijke Klaar. Heerlijke tv, je lekker kapotergeren aan dat soort figuren
Zij kwam toch een jaar later nog eens terug ook?
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik heb alle afleveringen gezien, behalve de eerst 6 of 7 van seizoen 1. Als iemand ergens een torrent weet...quote:Op maandag 15 september 2014 09:56 schreef bronnen het volgende:
[..]
Zijn alle oude seizoenen ergens terug te vinden?
Altijd leuk aangezien ik niet alles gezien heb.
En Björn, wat een baas was datquote:Op maandag 15 september 2014 11:56 schreef RVer het volgende:
[..]
Mick volgens mij ook, strijd der titanen
Björn, die toen dagenlang in z'n blote reet op duivels(?)eiland rondsjokte en helemaal in z'n element was.quote:Op maandag 15 september 2014 15:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
En Björn, wat een baas was dat
Je kunt ze terugvinden op YouTube overigens, wel in een kwaliteit van niks.
Het was eerst voor Belgen en Nederlanders en die Belgen hebben ze er ook langzaam helemaal uitgewerkt. Kijkcijfers zijn stees hoger aan het worden, dus men denkt dat dit de juiste manier is, maar het is niet zo, er wordt gewoon veel meer rommel gemaakt die mensen niet willen zien waardoor het lijkt of dit goed scoort. De rest is gewoon nog veel slechter.quote:Op maandag 15 september 2014 16:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
De eerste seizoenen was ER alleen voor de normale stervelingen, later omgegooid naar BN'ers?
Waarom hebben ze dat gedaan?
Wat ik begrepen heb is dat Belgiė zelf niet meer mee wilde doen.quote:Op maandag 15 september 2014 16:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het was eerst voor Belgen en Nederlanders en die Belgen hebben ze er ook langzaam helemaal uitgewerkt. Kijkcijfers zijn stees hoger aan het worden, dus men denkt dat dit de juiste manier is, maar het is niet zo, er wordt gewoon veel meer rommel gemaakt die mensen niet willen zien waardoor het lijkt of dit goed scoort. De rest is gewoon nog veel slechter.
De kijkcijfers vielen daar tegen.quote:Op maandag 15 september 2014 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is dat Belgiė zelf niet meer mee wilde doen.
Koenraadquote:Op maandag 15 september 2014 15:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
Eén van mijn favorieten van vroeger is nog altijd Koenraad, de hyper-intelligente, edoch stoffige en wereldvreemde kinderchirurg uit Vlaanderen. Die werd uiteindelijk 5e in seizoen 2. Had 'ie de finale gehaald dan had 'ie in elke samenstelling daarvan gewonnen, dat weet ik zeker.
[ afbeelding ]
andere browser geprobeerd?quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:42 schreef bloempjuh het volgende:
Rot-RTLxl! Kan nog steeds niet meer dan 5 minuten kijken voor het beeld vastloopt
Ik gebruikte Chrome en nu even een uitstapje naar oude vertrouwde FireFox. Dit lijkt te helpen, maar de video stottert wel enorm. Elke minuut is er een seconde stilstand, maar met wat geduld kan ik iig kijkenquote:
Tergend slecht die Nicolette en die kerel is niet veel beter.quote:Op maandag 15 september 2014 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Evi weg en Nicolette er voor terug is inderdaad geen vooruitgang.
Mijn grote favoriet is toch nog steeds vrachtwagenchauffeur / dictator Bjorn.quote:Op maandag 15 september 2014 15:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
Eén van mijn favorieten van vroeger is nog altijd Koenraad, de hyper-intelligente, edoch stoffige en wereldvreemde kinderchirurg uit Vlaanderen. Die werd uiteindelijk 5e in seizoen 2. Had 'ie de finale gehaald dan had 'ie in elke samenstelling daarvan gewonnen, dat weet ik zeker.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 03:08 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik gebruikte Chrome en nu even een uitstapje naar oude vertrouwde FireFox. Dit lijkt te helpen, maar de video stottert wel enorm. Elke minuut is er een seconde stilstand, maar met wat geduld kan ik iig kijken
Wat een hoop zangers dit jaar.. en ik herken bijna niemand
Ah oke, irritant zeg. Ik kijk zelf nooit iets op RTL gemist, maar download ze altijd. Misschien voor anderen ook wel fijn: http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/quote:
https://www.youtube.com/channel/UC4FQKkz7ciaCJMOQO5hpU2wquote:Op maandag 15 september 2014 15:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik heb alle afleveringen gezien, behalve de eerst 6 of 7 van seizoen 1. Als iemand ergens een torrent weet...
Geen Mac-versie beschikbaarquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ah oke, irritant zeg. Ik kijk zelf nooit iets op RTL gemist, maar download ze altijd. Misschien voor anderen ook wel fijn: http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/
Daarmee kan je gewoon afleveringen van RTL gemist, NPO etc downloaden. Werkt echt prima.
Mensen uit de entertainmentwereld zijn mediagenieker, makkelijker te casten (en daarmee goedkoper), en behoeven geen begeleiding meer achteraf, waar ik me voor kan stellen dat bij 'normale' mensen de psychische nasleep groter kan zijn. Wellicht is het bij de BN'ers ook makkelijker ze een bepaalde richting in te sturen, staan ze meer open voor gescripte verhaallijnen. Interessanter wordt het er niet op, wel makkelijker.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik weiger ook te geloven dat er meer mensen kijken om BN'ers te zien ipv 'onbekende Nederlanders', simpelweg omdat de gemiddelde kijker echt nog nooit van een Mr. Polska of Nadia heeft gehoord...
De gemiddelde kijker heeft echt wel ooit van Mr. Polska gehoord.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik weiger ook te geloven dat er meer mensen kijken om BN'ers te zien ipv 'onbekende Nederlanders', simpelweg omdat de gemiddelde kijker echt nog nooit van een Mr. Polska of Nadia heeft gehoord...
Dat. Ik vind het beter dan de 'bekende' Nederlanders bij WIDMquote:Op woensdag 17 september 2014 16:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De gemiddelde kijker heeft echt wel ooit van Mr. Polska gehoord.
Nope. Nooit. Maar ik vind hem wel tofquote:Op woensdag 17 september 2014 16:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Voor mij de enige waar ik wel eens van gehoord had. Verder kende ik DJVT (wat een baggerquote:Op woensdag 17 september 2014 16:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja hij samen met Frans met zijn kapmesquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:40 schreef Wolken het volgende:
[..]
Mijn grote favoriet is toch nog steeds vrachtwagenchauffeur / dictator Bjorn.
[ afbeelding ]
Op zijn kamp met alleen maar vrouwenquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:40 schreef Wolken het volgende:
[..]
Mijn grote favoriet is toch nog steeds vrachtwagenchauffeur / dictator Bjorn.
[ afbeelding ]
Frans was toch die gast die er toen uitgeschopt is wegens bedreigen?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:53 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Ja hij samen met Frans met zijn kapmes
[ afbeelding ]
Een van de meest legendarische ER bazen!![]()
Hij zat ook 3 weken op dat duivelseiland, maar met 2 luie kwebelende vrouwen.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Frans was toch die gast die er toen uitgeschopt is wegens bedreigen?
Dat waren de tijdenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:27 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Hij zat ook 3 weken op dat duivelseiland, maar met 2 luie kwebelende vrouwen.
In combinatie met de honger flipte hij toen een beetje uit ja :p
Ik geloof meestal ongeveer een half uur na de uitzending.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef Funzel het volgende:
Hoelaat staat het ongeveer op rtl gemist?
Ah oke, bedankt!quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Ik geloof meestal ongeveer een half uur na de uitzending.
Ik vraag het me afquote:Op woensdag 17 september 2014 16:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die op het eiland is Lone, die ander Mariskaquote:Op donderdag 18 september 2014 20:41 schreef bdd8 het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen die Lone en Mariska van Kolck
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht ook dat dit dezelfde persoon wasquote:Op donderdag 18 september 2014 20:41 schreef bdd8 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Irene Moors en Caroline Tensen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:41 schreef bdd8 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, marcodej dacht dat hij in z'n eentje in dit topic zat.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Shit vergeten, is er nog iets gebeurd?
Ancilla is weer terugquote:Op donderdag 18 september 2014 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Weinig. aarde is bij hemel op bezoek gekomen voor een proef.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Haha net als in het DWDD topic net.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, marcodej dacht dat hij in z'n eentje in dit topic zat.
Ik ken echt bijna niemandquote:Op maandag 15 september 2014 16:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
De eerste seizoenen was ER alleen voor de normale stervelingen, later omgegooid naar BN'ers?
Waarom hebben ze dat gedaan?
Het werktequote:Op donderdag 18 september 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben met z'n allen afgesproken even te zwijgen zodat het lijkt alsof je hier alleen zit.
Hij ziet er vooral gay uitquote:Op donderdag 18 september 2014 20:53 schreef Wolken het volgende:
Ferry Doedens zit voornamelijk zijn spieren te flexen om er zo goed mogelijk uit te zien op tv. Verder weinig nieuws.
Je zou het niet zeggen he....quote:
Ik zit lekker bij Geer en Goor.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha net als in het DWDD topic net.
Grapje marcodej.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 18 september 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit.
Het kan altijd nog gayerquote:Op donderdag 18 september 2014 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zit lekker bij Geer en Goor.
Alles op z'n tijd.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Jammer, weer geen ferry in de hel
Waar?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Al die ecto's die jaloers zijn op het lichaam van Ferry
Dit is mijn eerste seizoen, maar ik vind het ook een beetje rommelig overkomenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:10 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ben bang dat het concept met 3 teams toch niet zo leuk is. Steeds dat gewissel van de kampen, ze kunnen dan niet echt iets opbouwen voor zichzelf
Mijn DM box staat altijd open, of wil je misschien met me whatsappen?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:15 schreef marcodej het volgende:
In het GenG-topic houdt ook ineens iedereen zijn mond, sinds ik er ben.
Ik zie dat Haaibaaike er nu is, de lieve schat.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn DM box staat altijd open, of wil je misschien met me whatsappen?
Je bent zelf een lieve schat.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie dat Haaibaaike er nu is, de lieve schat.
Dat idee heb ik ook. We zullen zien.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:12 schreef themauster het volgende:
Je weet nu al dat Rood gaat verliezen anders lieten ze van te voren niet zien dat daar scheurtjes in het team zitten.
Nieuw element.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef marcodej het volgende:
Waarom moet die neger in de kooi?
Discriminatiequote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef marcodej het volgende:
Beter dan op een kantoenplantage.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef marcodej het volgende:
Hier klopt dus niks van.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:12 schreef themauster het volgende:
Je weet nu al dat Rood gaat verliezen anders lieten ze van te voren niet zien dat daar scheurtjes in het team zitten.
Dit ben ik niet van jouw gewend zeg.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beter dan op een kantoenplantage.
Geen idee, maar je weet het he johannes: roest op het dak, is vocht in de kelder.quote:
Ik wel van jou hahahaquote:Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit ben ik niet van jouw gewend zeg.
Haha nou ja zeg.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel van jou hahaha
Goh, verrassendquote:Op donderdag 18 september 2014 21:29 schreef marcodej het volgende:
Het wordt mij te homosensueel bij die bejaarden van Geer en Goor.
Er is ook voetbal en Geer & Goor.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:35 schreef CeliaHodes het volgende:
het loopt hier wel wat minder storm dan andere jaren...
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is ook voetbal en Geer & Goor.
Schat van de Oranje met o.a. Ratelband en Geus. Cultshow was datquote:Op donderdag 18 september 2014 21:37 schreef captain_fantasy het volgende:
Die Nadia heeft toch al eerder meegedaan aan een soortgelijk programma? Daar deed ze 't wel goed geloof ik.
Er is voetbal bezig.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:40 schreef 44rdbei het volgende:
Vorig jaar gebruikte ik de reclame om alles terug te lezen en dan haalde ik het niet eens.
Nu moet ik zelf gaan posten.
Welke is dat?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:46 schreef 44rdbei het volgende:
Kut complotten ook altijd.
Ik wil Die meid van zoop erin houden
Wees niet te hard voor jezelf hequote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef marcodej het volgende:
Ik voel me best schuldig nu. Zij in de hel, en ik met mn vette bek.
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef marcodej het volgende:
Ik zou graag meedoen anders. Zelfs in den helquote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig ben jij er voor me.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wees niet te hard voor jezelf he
Rooie is ook goed, of ik zeg het 20 jaar verkeerd....quote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik was sneller en goeier Nederlands.
Nou inderdaad, Loek is ook een slang.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij praat ook als een gluip. Slappeling.
quote:
Vrouwen winnen ER vaker is wel gebleken.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu er geen Belgen meer zijn worden de vrouwen er uit gewerkt
Vorige week ging het ook veel te snel. Toen haalde je het ook niet om alles bij te lezen in de reclame.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:40 schreef 44rdbei het volgende:
Vorig jaar gebruikte ik de reclame om alles terug te lezen en dan haalde ik het niet eens.
Nu moet ik zelf gaan posten.
Dit is ook leuk, tenminste tijd om op elkaar te reagerenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vorige week ging het ook veel te snel. Toen haalde je het ook niet om alles bij te lezen in de reclame.
Wat een slechte verliezer is die Juliette, dat was wel leuk
Briefjes worden eigenlijk altijd (buiten de camera) op volgorde gelegd. Alleen in de EPH-seizoenen heb ik dat niet zo gemerkt, maar daarna echt wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef luxerobots het volgende:
Is het om-en-om gemonteerd? Want er is veel geknipt en toevallig om-en-om.
Geza heeft hem duidelijk tips gegeven want oh oh wat speelden hij en Sef het leuk. Gelukkig was daar Janquote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Chai het volgende:
Manuel is een vriendje van Geza. Blijkbaar is dat hele vriendengroepje van hen zo schijnheilig.
Ja of die Nole (team rood) of Sabrina (team geel), no woman no cry.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:37 schreef Cyan9 het volgende:
Als team blauw volgende week in de hel blijft en er moet weer iemand naar huis, dan is Krystl de klos.
precies.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:40 schreef Principia het volgende:
Ik snap alle aanvallen op Manuel niet helemaal. Als er iets van aanleiding zou zijn om hem te haten zou ik meegaan, maar Juliėtte en Krystl doen toch precies hetzelfde bij Loek? Vond Juliėtte nou ook niet echt overtuigend tijdens die oefening.
Nou wel eindelijk eens iemand die er naar vraagtquote:Op donderdag 18 september 2014 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
HOEZO HEB JIJ OP MIJ GESTEMD DAN..
Freddy en Manuel hebben dat al besproken, als ze nu nog een keer naar de eilandraad moeten zet Freddy z'n extra stem in op Krystel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Freddy en Manuel hebben elkaar gevonden, die gaan elkaar voorlopig niet naaien.
Dus Loek en Krystl zullen daar tegenin moeten willen ze kans maken..
Loek heeft ook nog een extra stem over toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Freddy en Manuel hebben dat al besproken, als ze nu nog een keer naar de eilandraad moeten zet Freddy z'n extra stem in op Krystel.
That's what she said.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:24 schreef CeliaHodes het volgende:
Ze nemen een veel te lange aanloop. Beter korte snelle stoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |