quote:
Zie hierbovenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom kijk jij naar kanaal 950?
Oh, ik dacht dat jij de schuldige was vandaar je reactiequote:Op donderdag 11 september 2014 20:55 schreef Gramulanion het volgende:
Ik begrijp je opmerking nu JanCees.
quote:
Ja dat heb ik gezien bij VoH. Daar deed ze aan mee.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Wisten jullie dat Coosje de vriendin is van Diederik Jekel?
Soort zoekt soortquote:Op donderdag 11 september 2014 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Zij is toch lesbisch en hij homo?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Johan?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snap eigenlijk niet wat Johan zo in Nicolette ziet... Ik vind het maar niks.
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nicolette kan nergens aan tippen
Nouja, een echte hond wellicht
Okequote:Op donderdag 11 september 2014 20:57 schreef Loserkid het volgende:
De mensen die Freddy niet kennen moeten dit liedje maar eens luisteren.
Als je m dan nog geen baas vind weet ik t ook niet.
Op basis van 1 filmpje kan ik nog niet iemand een baas vindenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:57 schreef Loserkid het volgende:
De mensen die Freddy niet kennen moeten dit liedje maar eens luisteren.
Als je m dan nog geen baas vind weet ik t ook niet.
Bokita.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snap eigenlijk niet wat Johan zo in Nicolette ziet... Ik vind het maar niks.
Nijenhuis natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over welke Johan zou ik het nou hebben.
omdat hij zwart is zekerquote:Op donderdag 11 september 2014 20:58 schreef Yaaar het volgende:
Jongens we gaan naar de hemel.
Ik ben voor hem. Hij is ook nog eens knap. Leuke lach.
Hij is een konkelaar. Oquote:Op donderdag 11 september 2014 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat de sterke mannen dit jaar eindelijk eens langer meegaan dan de konkelaars... maar dat zal wel ijdele hoop zijn...
Remy
Das t knappe van Freddy, je kan het bij hem wel door 1 liedje.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Op basis van 1 filmpje kan ik nog niet iemand een baas vinden
oh ok. Wat heeft die over Nicolet gezegd dan?quote:
Ik voel het aan mijn waterquote:
Die is te neuken geen enkel probleem.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
oh ok. Wat heeft die over Nicolet gezegd dan?
Stickerflapselquote:Op donderdag 11 september 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
toch maar eens kijken.. misschien dat ferry wordt aangevallen door een aap met rabiës
Jaquote:Op donderdag 11 september 2014 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
Hey is dat die gast niet van die sketches van komt een vrouw bij de dokter?
Remy is superlekker.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:00 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon een lekkere kerel. Vindt iedere vrouw.
Dat had ze beter al vóór ER kunnen doen, dan had ze een betere conditie gehadquote:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:00 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon een lekkere kerel. Vindt iedere vrouw.
Je zou het daar helemaal niet slecht doen, Karinaquote:Op donderdag 11 september 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Die modder helpt trouwens wel tegen die muggen als je erin gaat rollen.
Ah je snapt de grap.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat had ze beter al vóór ER kunnen doen, dan had ze een betere conditie gehad
Is niks voor mij hoor Faux.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je zou het daar helemaal niet slecht doen, Karina
Klopt, toen hij tijdje terug had 'gewonnen' zag je gewoon dat hij dat maar niks vond eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |