Al 13 jaar lang vrijheid, never forget m8.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:19 schreef Strani het volgende:
Iedereen vergeet elk jaar zo veel herdenkingen.. Maar omdat het de VS is, is het natuurlijk erger.
quote:
>_>quote:Op donderdag 11 september 2014 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat vliegt de tijd hè? Ik sprak vandaag met een meisje dat nog niet eens was geboren toen het 9/11 was.
Jij mag niet meer met jonge meisjes pratenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat vliegt de tijd hè? Ik sprak vandaag met een meisje dat nog niet eens was geboren toen het 9/11 was.
praten magquote:Op donderdag 11 september 2014 21:11 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Jij mag niet meer met jonge meisjes praten
grgr de rechter
Ik kan me op dit moment echt alleen maar afvragen waarom dit bestaat.quote:
Zo is het. De Eerste Golfoorlog in de jaren '90 was dagelijks live op CNN te zien. Daar werd elke avond een veelvoud van de schade van 9/11 veroorzaakt. Amerika wil Koeweit bevrijden, dus bombarderen ze Bagdad.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:14 schreef erodome het volgende:
Het is al jaren en jaren geleden, vergeleken met andere conflicten stelde het amper wat voor, get over it!
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Wat heeft het voor nut om daar geforceerd stil bij te blijven staan?
Omdat het humor is.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik kan me op dit moment echt alleen maar afvragen waarom dit bestaat.
Afghanistan?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zo is het. De Eerste Golfoorlog in de jaren '90 was dagelijks live op CNN te zien. Daar werd elke avond een veelvoud van de schade van 9/11 veroorzaakt. Amerika wil Koeweit bevrijden, dus bombarderen ze Bagdad.
Tien jaar later: Saoedi-Arabische kapers vliegen vliegtuigen in gebouwen, als wraak wordt Afghanistan aangevallen.
Dat gaat dan wel over wat bredere geschiedenis en niet over het over emotioneel jaren en jaren alleen maar kijken naar dat het ene dingetje tussen de vele.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel over wat bredere geschiedenis en niet over het over emotioneel jaren en jaren alleen maar kijken naar dat het ene dingetje tussen de vele.
Alleen maar naar een klein stukje geschienis kijken, niet kijken naar het waarom en hoe leert je helemaal niets. Die mening wordt ondersteund door de praktijk van vandaag.
Jij bent geen Arabier, vieze Turkquote:Op donderdag 11 september 2014 22:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol dit topic, ik ben weg
[ afbeelding ]
Pas maar op, straks deporteer ik je nog vieze armeenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jij bent geen Arabier, vieze Turk
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:50 schreef haan33 het volgende:
9/11 was een terechte pay-back op wat die kut amerikanen allemaal geflikt hebben
jij bent zeker zo'n 'murica-fapperquote:
je doet je ondertitel wel eer aanquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n 'murica-fapper
Terecht wat onschuldige burgers gedood?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:50 schreef haan33 het volgende:
9/11 was een terechte pay-back op wat die kut amerikanen allemaal geflikt hebben
Doorgegeven aan de politiequote:Op donderdag 11 september 2014 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Jij bent echt heel triest..quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n 'murica-fapper
Het topic gaat over de aanslagen op 11 september 2001 hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef Dagoernie het volgende:
Terechte klacht.
De datum 9 november speelt een belangrijke rol in de Duitse geschiedenis, omdat op deze dag een aantal gebeurtenissen plaatsvond, die voor de Duitse geschiedenis als keerpunt gelden en deels ook internationale uitwerking hadden. Tot de belangrijke gebeurtenissen die op 9 november plaatsvonden, behoren de Val van de Berlijnse muur in 1989, het begin van de Novemberpogroms met de Kristallnacht in 1938, de Hitler-Ludendorff-Putsch uit 1923 en het uitroepen van de Duitse Republiek tijdens de Novemberrevolutie van 1918.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het topic gaat over de aanslagen op 11 september 2001 hoor.
heeft amerika tientallen jaren gedaan. En wel iets meer dan 3000quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Terecht wat onschuldige burgers gedood?
de moeite doen om dit soort gifjes in elkaar te zetten en trots op internet te verspreiden, dan heb je wat bereikt hoorquote:
Meisjes van hoogstens 3 dagen oud kunnen praten?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Zoiets als een zwarte Piet discussie.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Zo tering irritant dat kut amerikanen de maanden en de dag omdraaien
Nou, die dag dat het hier nationale rouw was voor de vliegtuigramp in de Oekraïne, heeft iemand hier in de straat plaats van vlag half stok de vlag hoog gehangenquote:Op zondag 14 september 2014 03:46 schreef TheBurnerMan het volgende:
Vlaggen wapperden halfstok hier in Kentucky afgelopen 11 september.
Wat is het toch heerlijk patriottisch hier. Hadden wij dat maar in Nederland... In NL word je vies aangekeken als je met onze eigen driekleur wappert.
Niet als doel op zich. Maar als nevenschade. Dan kun je van die kk moslims niet zeggen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
heeft amerika tientallen jaren gedaan. En wel iets meer dan 3000
bekijk het van de zonnige kant, weer 198 mensen minder die AOW vangen/zullen gaan vangenquote:Op zondag 14 september 2014 03:56 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Nou, die dag dat het hier nationale rouw was voor de vliegtuigramp in de Oekraïne, heeft iemand hier in de straat plaats van vlag half stok de vlag hoog gehangen![]()
![]()
![]()
![]()
die snapte em niet helemaal geloof ik.
maakt toch geen fuck uit, dood is dood? En dresden in 1945? En Vietnam? En irak?quote:Op zondag 14 september 2014 03:57 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Niet als doel op zich. Maar als nevenschade. Dan kun je van die kk moslims niet zeggen.
quote:Op zondag 14 september 2014 03:56 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Nou, die dag dat het hier nationale rouw was voor de vliegtuigramp in de Oekraïne, heeft iemand hier in de straat plaats van vlag half stok de vlag hoog gehangen![]()
![]()
![]()
![]()
*redneck alert*quote:Op zondag 14 september 2014 03:57 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Niet als doel op zich. Maar als nevenschade. Dan kun je van die kk moslims niet zeggen.
Ik ga het hier niet verder opnemen voor de Amerikanen. Feit blijft nu eenmaal dat ik Amerikanen graag mee werk. Ik graag in het land kom. En dat hun cultuur veel dichter bij ons Europese cultuur ligt. Dat hun levensovertuigingen dichter bij onze cultuur liggen.quote:Op zondag 14 september 2014 03:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
maakt toch geen fuck uit, dood is dood? En dresden in 1945? En Vietnam? En irak?
Neequote:Op zondag 14 september 2014 03:49 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Zoiets als een zwarte Piet discussie.
Als je daar doorgesnoven types zo kwaad mee kan maken dat ze het niet kunnen laten om erop te reageren, absoluut.quote:Op zondag 14 september 2014 02:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
de moeite doen om dit soort gifjes in elkaar te zetten en trots op internet te verspreiden, dan heb je wat bereikt hoor
Ja, dat ben ik met je eens, maar ik vind het moeilijk om zo'n reactie dan 'terecht' te noemen. Een aanslag op de bevelhebbers zou ik me beter kunnen voorstellen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
heeft amerika tientallen jaren gedaan. En wel iets meer dan 3000
Stiekem denk ik dat mensen die een vlucht naar Maleisie kunnen betalen normaliter degene zijn die onevenredig veel betalen (of hebben betaald) voor de AOW van mensen die minder hebben verdiend over hun leven....quote:Op zondag 14 september 2014 03:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
bekijk het van de zonnige kant, weer 198 mensen minder die AOW vangen/zullen gaan vangen
Heb ik ook gedaan. Voor mij was het een feestdag.quote:Op zondag 14 september 2014 03:56 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom heet het dan 9/11 in plaats van 11/9/2001? De meeste mensen weten nog wel wanneer de aanslag op het World Trade Center was, maar wie herinnert zich de Hitler-Ludendorff-Putsch of het begin van de Novemberpogroms? Ik denk dat je ongelijk hebt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het topic gaat over de aanslagen op 11 september 2001 hoor.
Omdat ik een uitgesproken mening heb ben ik een redneck?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |