Dit vind je grappig, ja? Ik hoop dat je pa je alles laat betalen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:48 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
hahaha
Terugschakelen terwijl hij al vol in de begrenzer jankt wil ik ook nog wel een keer doen met een goedkoop dingetje
Ik ga wel harder dan de meeste auto's in het verkeerquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:08 schreef Hyman het volgende:
Haha die ts denkt dat zn slopel een racebak is
Nu nog steeds?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:45 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Ik ga wel harder dan de meeste auto's in het verkeer
Dit zeggen terwijl je zelf een oude rammel Mondeo rijdtquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:26 schreef NieuweNier het volgende:
Wat een triest topic dit![]()
Aan de ene kant ts die die oude rammelbak afragd terwijl hij uit elkaar aan het vallen is![]()
Aan de andere kant al die heilige boontjes die nooit gas geven
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:45 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Ik ga wel harder dan de meeste auto's in het verkeer
A. Mijn mondeo is nieuwer en rammelt niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:58 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dit zeggen terwijl je zelf een oude rammel Mondeo rijdt
Ik doe dan ook altijd hardcore muziek op en een nike petje, ook gassen voor het stoplicht en toeteren naar leuke meisjesquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Patsen met papies auto. Dan ben je echt sneu![]()
Waarschijnlijk probeer je sarcastisch te doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:07 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Ik doe dan ook altijd hardcore muziek op en een nike petje, ook gassen voor het stoplicht en toeteren naar leuke meisjes
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:08 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk probeer je sarcastisch te doen.
Niet gelukt helaas.
kan ook niet met een opel
Nee, want met 7k slijt ook niks.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:10 schreef slacKard.x het volgende:
[..]Ach ja ik doe gewoon m'n ding
Er is uitgekomen dat het door slijtage is veroorzaakt en ik er dus niks aan kon doen.
Zoals ik al eerder heb gezegd, als het echt zo slecht zou zijn zou er wel een begrenzer op de 4 of 5 zitten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, want met 7k slijt ook niks.
Als je echt verstand had wist je dat koppel (Nm) veel meer effect heeft.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:12 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd, als het echt zo slecht zou zijn zou er wel een begrenzer op de 4 of 5 zitten.
SD of Anne,please...shoot it downquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:12 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd, als het echt zo slecht zou zijn zou er wel een begrenzer op de 4 of 5 zitten.
Je bedoelt Anita's van het woonwagenkamp dusquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:07 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Ik doe dan ook altijd hardcore muziek op en een nike petje, ook gassen voor het stoplicht en toeteren naar leuke meisjes
Correct, en een Saab toch wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als dit een Volvo was geweest hadden de 'liefhebbers' gezegd 'net ingereden'![]()
Nee, want als het blok warm is, kan het geen kwaad om de 7k eens een keer aan te tikken. En als je wilt gaan jagen op de autobahn, kan een versnelling lager, maar hoger in toeren wel eens een hogere topsnelheid geven dan een hogere versnelling met minder toeren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:12 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd, als het echt zo slecht zou zijn zou er wel een begrenzer op de 4 of 5 zitten.
Geen 1 keer helaas, ik schakelde daar altijd bij 2500 toeren en op de snelweg bij 4500quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, want als het blok warm is, kan het geen kwaad om de 7k eens een keer aan te tikken. En als je wilt gaan jagen op de autobahn, kan een versnelling lager, maar hoger in toeren wel eens een hogere topsnelheid geven dan een hogere versnelling met minder toeren.
Maar serieus, hoe vaak heb je bij rijles mogen doorstampen naar de rev limiter?
Schakelt die ook altijd bij 7k?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:04 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb exact dezelfde auto (alleen een 3.2)
En je dacht niet? Goh, met rijles mocht niet, laat ik het ook niet proberen in de auto van mijn vader?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:08 schreef slacKard.x het volgende:
Geen 1 keer helaas, ik schakelde daar altijd bij 2500 toeren en op de snelweg bij 4500
Nee, ik dacht juist joepie eindelijk kan ik zelf bepalen hoe ik het doequote:Op zaterdag 13 september 2014 19:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Schakelt die ook altijd bij 7k?
[..]
En je dacht niet? Goh, met rijles mocht niet, laat ik het ook niet proberen in de auto van mijn vader?
Valt richting aangeven, normaal parkeren, voorrang verlenen, etc. daar ook onder of heb je die aangeleerde dingen ook meteen overboord gezet?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:11 schreef slacKard.x het volgende:
Nee, ik dacht juist joepie eindelijk kan ik zelf bepalen hoe ik het doe
Jij denkt echt dat ik een maniak ben ofzo. Ik wil helemaal geen gevaar zijn voor het verkeer. Ik houd me netjes aan alle regels.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Valt richting aangeven, normaal parkeren, voorrang verlenen, etc. daar ook onder of heb je die aangeleerde dingen ook meteen overboord gezet?
Behalve de technische regels...quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:14 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik een maniak ben ofzo. Ik wil helemaal geen gevaar zijn voor het verkeer. Ik houd me netjes aan alle regels.
Nee natuurlijk niet, gewoon bij 3K, bij sportstand 5K.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Schakelt die ook altijd bij 7k?
Ik geloof niet dat ik geheel alleen sta in die gedachte. Continue naar 7k trappen is ook niet echt normaal trouwens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:14 schreef slacKard.x het volgende:
Jij denkt echt dat ik een maniak ben ofzo.
Zo natuurlijk is dat in dit topic nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:16 schreef junkiexp het volgende:
Nee natuurlijk niet, gewoon bij 3K, bij sportstand 5K.
Bij flink doortrekken in SS en kickdown haal je misschien de 6K.
Of het normaal is zal me een worst wezen, het is een keuze die ik mag makenquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik geheel alleen sta in die gedachte. Continue naar 7k trappen is ook niet echt normaal trouwens.
[..]
Zo natuurlijk is dat in dit topic nietIn een Opel automaat heb ik niet gereden, maar mijn ervaring met diverse andere snelle en vlott, automaatwagens is dat je echt goed lomp op het gas moet gaan staan om hem echt hoogtoerig te krijgen (plankgas vanuit stilstand of bij 150 cruisend inene tot de plank trappen).
Correct, of het een verstandige keuze is is een tweede. Maar daar ben je zelf ook al achter gekomen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:20 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Of het normaal is zal me een worst wezen, het is een keuze die ik mag maken
Zei je pa dat toen hij je de sleutels van zijn auto gaf?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:20 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Of het normaal is zal me een worst wezen, het is een keuze die ik mag maken
Een Omega V6 is dan ook geen snelle en vlotte wagen maar een logge, stroperige roestbakquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
diverse andere snelle en vlott, automaatwagens
Het is ook mijn keuze of ik mijn auto tegen een boom parkeer, maar daarna hoef ik niet te klagen waarom de bumper in twee delen ligt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:20 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Of het normaal is zal me een worst wezen, het is een keuze die ik mag maken
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:14 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik een maniak ben ofzo. Ik wil helemaal geen gevaar zijn voor het verkeer. Ik houd me netjes aan alle regels.
Ja, je Mondeo is misschien nieuwer dan de slopel in dit topic maar het blijft een oude rammelbak.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:04 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
A. Mijn mondeo is nieuwer en rammelt niet.
B. Het gaat niet om de leeftijd maar de motor in zijn noodloop loopt, en ts dan raggen.
Wat rijd je zelf?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zei je pa dat toen hij je de sleutels van zijn auto gaf?
[..]
Een Omega V6 is dan ook geen snelle en vlotte wagen maar een logge, stroperige roestbak
Mooiere bak dan zo'n Slomegaquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:13 schreef fathank het volgende:
Je hebt zoveel commentaar op een Omega v6 dan moet je zelf wel een bazenwagen hebben maar valt dat even tegen.
Ik zeg enkel dat een Omega een logge, stroperige roestbak is. Met eenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:13 schreef fathank het volgende:
Je hebt zoveel commentaar op een Omega v6 dan moet je zelf wel een bazenwagen hebben maar valt dat even tegen.
Daar kun je wel met meer dan 2 man comfortabel mee op reisquote:
De Coupe is verrassend ruim, met 4 man goed vertoevenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar kun je wel met meer dan 2 man comfortabel mee op reis
Nee het plaatst alleen je opmerkingen in perspectief.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat een Omega een logge, stroperige roestbak is. Met een
Hij weegt 1600kg, heeft een trage automaat, heeft bijna 10 seconde nodig om de 100 te halen en oude Opels zijn erg gevoelig voor roest.
Daarnaast: mag je alleen ergens kritisch over zijn als je over een beter alternatief beschikt?
En ik ben meer dan tevreden met de Coupe, na ruim 2 jaar ben ik hem nog lang niet zat. Smaken verschillen
saab is voor oude mannetjes met geitenwollen sokken in sandalen met een EO-lidmaatschap.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
saab is voor oude mannetjes met geitenwollen sokken in sandalen met een EO-lidmaatschap.
Moet je wel eerlijk zijn naar de eigenaar en niet doen alsof je neus bloedt. Overigens, als je hem in 1 moet zetten, staat ie continue in zijn eerste versnelling.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:20 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Of het normaal is zal me een worst wezen, het is een keuze die ik mag maken
Als het jouw auto zou zijn is dat helemaal waar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:20 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Of het normaal is zal me een worst wezen, het is een keuze die ik mag maken
* Leandra meldtquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
Saab is voor oude mannetjes met geitenwollen sokken in sandalen met een EO-lidmaatschap.
Ik meld je ook meteen weer af;quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra meldt![]()
In kwadraat overigens, want twee stuks![]()
Heb je hier je antwoord.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
Maargoed, dat even terzijde; is er inmiddels al meer duidelijk omtrent de klacht/storing? weten je ouders het al en/of is de auto al naar de garage geweest?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:45 schreef slacKard.x het volgende:
Ja, moet hem gewoon in 1 zetten ipv D
jij liever dan ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:37 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik heb bijna 450.000 LPG kilometers op de teller.
Helemaal geen trage automaat, en met die 1660 kg (in mijn geval, 3.2) tikken we wel de 240 aan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat een Omega een logge, stroperige roestbak is. Met een
Hij weegt 1600kg, heeft een trage automaat, heeft bijna 10 seconde nodig om de 100 te halen en oude Opels zijn erg gevoelig voor roest.
Daarnaast: mag je alleen ergens kritisch over zijn als je over een beter alternatief beschikt?
En ik ben meer dan tevreden met de Coupe, na ruim 2 jaar ben ik hem nog lang niet zat. Smaken verschillen
Je maakt een grapje toch? Ja? Ik wil best geloven dat hij ontzettend ondergewaardeerd is, want Opel. En ik wil ook graag geloven dat het een ontzettend luxe bak is, voor een Opel, maar NO WAY dat zo'n ding vergelijkbaar is met een E-Klasse of 5 serie uit dezelfde periode. Ja, praktisch gezien vanuit het oogpunt van een doorsnee knurft: Hij heeft toch ook 4 stoelen, 4 banden en wat ramen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:42 schreef junkiexp het volgende:
Dus kom met wat beter argumenten.
Je zou er eens in moeten rijden, doet niet onder voor een 5 serie of E klasse van die tijd qua comfort.
Het is een verschrikkelijk onderwaardeerde auto en helaas de laatste RWD die door Opel is gemaakt........
Ik heb beide gereden en de Omega rijdt echt minstens zo lekker als de E-klasse of 5 serie uit die tijd.quote:Op zondag 14 september 2014 00:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch? Ja? Ik wil best geloven dat hij ontzettend ondergewaardeerd is, want Opel. En ik wil ook graag geloven dat het een ontzettend luxe bak is, voor een Opel, maar NO WAY dat zo'n ding vergelijkbaar is met een E-Klasse of 5 serie uit dezelfde periode. Ja, praktisch gezien vanuit het oogpunt van een doorsnee knurft: Hij heeft toch ook 4 stoelen, 4 banden en wat ramen?
5 minuten, serieus? Dan is de koelvloeistof niet eens op temperatuur, laat staan de olie.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:57 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Wat verstaan jullie onder warm of koud? Hij stond wel al een paar uur in de zon
Toen 5 minuten langzaam gereden en daarna ingetrapt
Of erger, een kort berichtje in NWS / P2000 Topic #19 met een fotootje van een Omega V6 automaat die kennis heeft gemaakt met een boom omdat iemand een inschattingsfout heeft gemaakt.quote:Op zondag 14 september 2014 08:56 schreef Ridocar het volgende:
[..]
5 minuten, serieus? Dan is de koelvloeistof niet eens op temperatuur, laat staan de olie.
Maar trap maar lekker door, met twee maanden ervaring laat je je toch niets wijsmaken. Ik zie wel weer een paniektopic voorbij komen.
Je hoeft niet zo aan te dringen hoor. Heb je er last van?quote:Op zondag 14 september 2014 15:43 schreef Anthony9219 het volgende:
Ga je er nou nog iets aan doen TS?
Tuurlijk niet. TS moet eerst al zijn geld uitgeven aan sigaretten en euroshopper bier en misschien een nieuw paartje zwarte airmax 90 zoals elke pauper.quote:Op zondag 14 september 2014 15:43 schreef Anthony9219 het volgende:
Ga je er nou nog iets aan doen TS?
Volgens mij weet TS niet eens het verschil tussen een steek en ringsleutel...quote:Op zondag 14 september 2014 21:57 schreef junkiexp het volgende:
Ik vind je een eigenwijze lul maar toch ga ik je helpen:
http://www.opelomegaportal.nl/viewtopic.php?f=110&t=1320
Jij wel.quote:Op zondag 14 september 2014 16:07 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo aan te dringen hoor. Heb je er last van?
FOK! blijkt niet echt een goed forum voor hulp door het hoge aantal troll-posts. Probeer een Opel forum, misschien dat er mensen bij zitten die je vraag wel willen beantwoorden in plaats van je te plagen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:07 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo aan te dringen hoor. Heb je er last van?
Alsnog zou het in een troll topic eindigen, het is nutteloos.quote:Op zondag 14 september 2014 22:46 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
FOK! blijkt niet echt een goed forum voor hulp door het hoge aantal troll-posts. Probeer een Opel forum, misschien dat er mensen bij zitten die je vraag wel willen beantwoorden in plaats van je te plagen.
Mensen zouden denken dat hij zit te trollen en dan heeft ie in no-time een ban.quote:Op zondag 14 september 2014 22:46 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
FOK! blijkt niet echt een goed forum voor hulp door het hoge aantal troll-posts. Probeer een Opel forum, misschien dat er mensen bij zitten die je vraag wel willen beantwoorden in plaats van je te plagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |