Dit vind je grappig, ja? Ik hoop dat je pa je alles laat betalen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:48 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
hahaha
Terugschakelen terwijl hij al vol in de begrenzer jankt wil ik ook nog wel een keer doen met een goedkoop dingetje
Ik ga wel harder dan de meeste auto's in het verkeerquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:08 schreef Hyman het volgende:
Haha die ts denkt dat zn slopel een racebak is
Nu nog steeds?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:45 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Ik ga wel harder dan de meeste auto's in het verkeer
Dit zeggen terwijl je zelf een oude rammel Mondeo rijdtquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:26 schreef NieuweNier het volgende:
Wat een triest topic dit![]()
Aan de ene kant ts die die oude rammelbak afragd terwijl hij uit elkaar aan het vallen is![]()
Aan de andere kant al die heilige boontjes die nooit gas geven
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:45 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Ik ga wel harder dan de meeste auto's in het verkeer
A. Mijn mondeo is nieuwer en rammelt niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:58 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dit zeggen terwijl je zelf een oude rammel Mondeo rijdt
Ik doe dan ook altijd hardcore muziek op en een nike petje, ook gassen voor het stoplicht en toeteren naar leuke meisjesquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Patsen met papies auto. Dan ben je echt sneu![]()
Waarschijnlijk probeer je sarcastisch te doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:07 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Ik doe dan ook altijd hardcore muziek op en een nike petje, ook gassen voor het stoplicht en toeteren naar leuke meisjes
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:08 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk probeer je sarcastisch te doen.
Niet gelukt helaas.
kan ook niet met een opel
Nee, want met 7k slijt ook niks.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:10 schreef slacKard.x het volgende:
[..]Ach ja ik doe gewoon m'n ding
Er is uitgekomen dat het door slijtage is veroorzaakt en ik er dus niks aan kon doen.
Zoals ik al eerder heb gezegd, als het echt zo slecht zou zijn zou er wel een begrenzer op de 4 of 5 zitten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, want met 7k slijt ook niks.
Als je echt verstand had wist je dat koppel (Nm) veel meer effect heeft.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:12 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd, als het echt zo slecht zou zijn zou er wel een begrenzer op de 4 of 5 zitten.
SD of Anne,please...shoot it downquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:12 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd, als het echt zo slecht zou zijn zou er wel een begrenzer op de 4 of 5 zitten.
Je bedoelt Anita's van het woonwagenkamp dusquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:07 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Ik doe dan ook altijd hardcore muziek op en een nike petje, ook gassen voor het stoplicht en toeteren naar leuke meisjes
Correct, en een Saab toch wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als dit een Volvo was geweest hadden de 'liefhebbers' gezegd 'net ingereden'![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |