Is dat zo? 20% kans op slagen per keer seks.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Het is wel de makkelijkste en snelste manier
Zo vroeg al? Tering.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want dat is omdat ik al in juli moest gaan lopen RSVPen of ik iemand meenam of niet
Zo weinig? Dat valt nog best meequote:Op woensdag 10 september 2014 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo? 20% kans op slagen per keer seks.
Aeque denk dat iedere vrouw altijd uiteindelijk kinderen wil. Het is wel aandoenlijk, ergens.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heeft haar klok toch kapotgetrapt?
Yayquote:Op woensdag 10 september 2014 22:28 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik neem je gewoon mee hoor, Samzz.
Ik ben prima met klokjes, ik zet hem wel stil.quote:
Nou, niet je meest sexy, want ik heb ergens gehoord dat het ongepast is de aandacht van de bruid af te pakken.quote:
Hmmm... Ik denk dat ik die ook wel wil zien, ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:29 schreef twi het volgende:
Edge of Tomorrow, Ground Hog Day meets The Matrix.
Maar best vermakelijk.
Waarschijnlijk wel. Al gaat die ''stijl'' me wel vervelen intussen. Ik wil weer terug naar m'n oude stijl, maar die is duur.quote:
Dat is wel de etiquette, jaquote:Op woensdag 10 september 2014 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, niet je meest sexy, want ik heb ergens gehoord dat het ongepast is de aandacht van de bruid af te pakken.
Hmmm... 2e hands eventueel? Je kunt ook basis items in je oude stijl kopen en dat aanvullen met Primark/H&M.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Al gaat die ''stijl'' me wel vervelen intussen. Ik wil weer terug naar m'n oude stijl, maar die is duur.
Serieus?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo? 20% kans op slagen per keer seks.
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom naar Malta, het meest christelijke land van Europa. Zat single mannen te vinden en als ze Maltees zijn zijn ze zeker christelijk. Werkt dat niet, of zoek je een protestante jongen, probeer Noord Ierland
Ik ben ook altijd serieus...quote:Op woensdag 10 september 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aeque denk dat iedere vrouw altijd uiteindelijk kinderen wil. Het is wel aandoenlijk, ergens.
Zo, nog meer eisenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ja ok sorry, extra eis, ik zou het erg waarderen als hij Nederlands spreekt en ook in Nederland wil wonen. Al is in geval van nood de UK ook nog wel een optie idd.
Ja, of andersom juist. Aankleden met accessoires oid.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... 2e hands eventueel? Je kunt ook basis items in je oude stijl kopen en dat aanvullen met Primark/H&M.
In geval van nood? Hoe oud ben je nu dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ja ok sorry, extra eis, ik zou het erg waarderen als hij Nederlands spreekt en ook in Nederland wil wonen. Al is in geval van nood de UK ook nog wel een optie idd.
Ik doe de casting wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo, nog meer eisen?
Misschien moeten we een cameo van Boer zoekt vrouw opzetten, 'Bambi zoekt man'.
Dat kan ook. Al ben ik van mening dat de basis belangrijker is dan de accessoires...quote:Op woensdag 10 september 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, of andersom juist. Aankleden met accessoires oid.
Gewoon een Fok!ers/sters zoeken partner.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo, nog meer eisen?
Ik voel de rest wel danquote:Op woensdag 10 september 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe de casting wel.
Even alle jongemannen stevig aan de tand voelen.
Dat was toch al een opzet?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een Fok!ers/sters zoeken partner.
Iets met een zwarte bank?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe de casting wel.
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo, nog meer eisen?
Ja daarom duurt dat geval ook nog heel lang.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In geval van nood? Hoe oud ben je nu dan?
Ik help wel mee.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe de casting wel.
Wat dan?quote:
Bambi vind vast een leuke man. Alleen vanavond niet denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo, nog meer eisen?
Uiteraard. Bambi isquote:Op woensdag 10 september 2014 22:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bambi vind vast een leuke man. Alleen vanavond niet denk ik.
Nee, dat heet behulpzaam!quote:Op woensdag 10 september 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Viezerd
[..]
Nee. Bambi zoekt geen homo denk ik.
Hij moet haar wel kunnen beschermen ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik help wel mee.
If he wants to take Bambi out we gotta know if the busta can fight.
Cute as shit.quote:
Nee, niet skater. Meer Gothic, maar dan niet het Victoriaanse (hoewel ik daar wel twee jurken in heb, maar die doe je niet aan naar school).quote:Op woensdag 10 september 2014 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook. Al ben ik van mening dat de basis belangrijker is dan de accessoires...
Wat is je stijl eigenlijk? Iets met skater, toch?
quote:
Ik kan nu een hele slechte grap maken over de christelijke kerk en kleine jongentjes...quote:Op woensdag 10 september 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Viezerd
[..]
Nee. Bambi zoekt geen homo denk ik.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 10 september 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, niet skater. Meer Gothic, maar dan niet het Victoriaanse (hoewel ik daar wel twee jurken in heb, maar die doe je niet aan naar school).
Dan moet je net als ik een half jaar lang "Sorry" zeggen.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan nu en hele slechte grap maken over de christelijke kerk en kleine jongentjes...
Precies, bambi is echt geen hopeloos gevalquote:Op woensdag 10 september 2014 22:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bambi vind vast een leuke man. Alleen vanavond niet denk ik.
Oh ja! Dat is inderdaad wel aan de duurdere kant... Misschien is E-bay wat?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, niet skater. Meer Gothic, maar dan niet het Victoriaanse (hoewel ik daar wel twee jurken in heb, maar die doe je niet aan naar school).
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je net als ik een half jaar lang "Sorry" zeggen.
Ik ben regelmatig buiten in het veld. Dus dat is gewoon onhandig.quote:
1 x biechten was niet genoeg?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Hmmm. Nooit echt aan gedacht eigenlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja! Dat is inderdaad wel aan de duurdere kant... Misschien is E-bay wat?
Noh, dat heb jij jezelf opgelegd!quote:Op woensdag 10 september 2014 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
Kunnen jullie uitleggen waarom jullie het niets vinden?quote:
Ik vind hem ook niks.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie uitleggen waarom jullie het niets vinden?
Dan hoef je ook geen sorry te zeggen.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Biechten heeft voor mij geen zin, ik geloof niet in hetgeen wat me zou moeten vergeven.
Zijn piemel.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel waar, maar dat komt omdat ik me oprecht schuldig voelde. Dat ik daarna heb genoten van het solidaire excuseren met Kaneel en muhahaha doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jullie zijn lief.En maken me aan het lachen.
[..]
Noh, dat heb jij jezelf opgelegd!
Te veel lelijke spieren, beetje te 70s, haar raar, lijkt oud, kan zo nog wel even doorgaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ik vind er niks leuk aan. Dat snorretje is sowieso superfout. Het lijkt zo'n homo uit de jaren '80. (heb ik dat goed? Ik was er toen nog niet)quote:Op woensdag 10 september 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Haha, snotneus.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind er niks leuk aan. Dat snorretje is sowieso superfout. Het lijkt zo'n homo uit de jaren '80. (heb ik dat goed? Ik was er toen nog niet)
Klopt. Ik ben ernstig verkouden. Srs.quote:
Volgens mij ben jij een eeuwige optimist?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Te veel lelijke spieren, beetje te 70s, haar raar, lijkt oud, kan zo nog wel even doorgaan.
(maar het is vast een schat van een man)
Ik vind niet dat andere mensen hun gedrag moeten veranderen omdat ik ervoor kies ergens in te geloven. Maar ik vind het wel heel lief als ze rekening met me willen houden.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar dat komt omdat ik me oprecht schuldig voelde. Dat ik daarna heb genoten van het solidaire excuseren met Kaneel en muhahaha doet daar niets aan af.
En toch ging ik eenmaal weer de fout in de vorige meetIk zal branden in de...oh, nee, daar geloof ik ook niet in.
Dit.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind er niks leuk aan. Dat snorretje is sowieso superfout. Het lijkt zo'n homo uit de jaren '80. (heb ik dat goed? Ik was er toen nog niet)
En dit.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Te veel lelijke spieren, beetje te 70s, haar raar, lijkt oud, kan zo nog wel even doorgaan.
(maar het is vast een schat van een man)
Ik ben dan ook erg lief.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind niet dat andere mensen hun gedrag moeten veranderen omdat ik ervoor kies ergens in te geloven. Maar ik vind het wel heel lief als ze rekening met me willen houden.
Wat heb je gezegd, johquote:Op woensdag 10 september 2014 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar dat komt omdat ik me oprecht schuldig voelde. Dat ik daarna heb genoten van het solidaire excuseren met Kaneel en muhahaha doet daar niets aan af.
En toch ging ik eenmaal weer de fout in de vorige meetIk zal branden in de...oh, nee, daar geloof ik ook niet in.
Ik vloek regelmatig. Het floept er soms uit.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind niet dat andere mensen hun gedrag moeten veranderen omdat ik ervoor kies ergens in te geloven. Maar ik vind het wel heel lief als ze rekening met me willen houden.
Whehe, ja, kan ook jaren '70 zijn trouwens.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Is cultuur hierquote:Op woensdag 10 september 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vloek regelmatig. Het floept er soms uit.Hep kijkt me altijd streng aan als het per ongeluk gebeurd waar zijn familie bij is.
Nja uiterlijk oordelen is altijd wel erg makkelijk en zegt zo weinig over de persoon verder,quote:Op woensdag 10 september 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een eeuwige optimist?
Bij m'n moeder mag het gewoon. Bij m'n vader niet, maar daar ben ik niet zo vaak.quote:
DM'en dan. Of hintenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, potverdriedubbeltjes, dat ga ik natuurlijk niet meer zeggen.
Doe eens DM-en.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, potverdriedubbeltjes, dat ga ik natuurlijk niet meer zeggen.
Dat was een hint.quote:
Ik kan nu in een tirade uitbarsten, omdat je gebeurd met een d schrijft. Maar ik doe het niet, ik hou me in. Heel lief.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vloek regelmatig. Het floept er soms uit.Hep kijkt me altijd streng aan als het per ongeluk gebeurd waar zijn familie bij is.
O kut, wat slecht van me.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan nu in een tirade uitbarsten, omdat je gebeurd met een d schrijft. Maar ik doe het niet, ik hou me in. Heel lief.
Zijn besef was dan ook wel hilarisch. Het kwam te laat, maar toch.quote:
Ja ok, maar aangezien het hier alleen om een afbeelding gaat, telt de mening over het uiterlijk ook alleen.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja uiterlijk oordelen is altijd wel erg makkelijk en zegt zo weinig over de persoon verder,
dus vond het een beetje lullig om dat er niet bij te zetten.
Het is net wat je gewend bent he. Leer jezelf gewoon vervangende scheldwoorden aan als je wil stoppen met vloeken.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het geeneens meer. Het hele voorval heeft op twi aanzienlijk meer indruk gemaakt dan op mij.quote:
Ik ben dan ook vrij vrouwelijkquote:Op woensdag 10 september 2014 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik DM alleen met vrouwen. En Kaneel.
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk niet mee stoppen omdat het fijn is. En vervangende scheldwoorden vind ik eigenlijk kansloos, want eigenlijk doe je dan nog precies hetzelfde. Je gebruikt alleen een 'acceptabel' woord, maar het principe blijft hetzelfde. Dus, tsja ...quote:Op woensdag 10 september 2014 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het is net wat je gewend bent he. Leer jezelf gewoon vervangende scheldwoorden aan als je wil stoppen met vloeken.
[..]
Ik weet het geeneens meer. Het hele voorval heeft op twi aanzienlijk meer indruk gemaakt dan op mij.
"The N-word".quote:Op woensdag 10 september 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk niet mee stoppen omdat het fijn is. En vervangende scheldwoorden vind ik eigenlijk kansloos, want eigenlijk doe je dan nog precies hetzelfde. Je gebruikt alleen een 'acceptabel' woord, maar het principe blijft hetzelfde. Dus, tsja ...
Waarom vind je het wel erg dat je vloekt dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk niet mee stoppen omdat het fijn is. En vervangende scheldwoorden vind ik eigenlijk kansloos, want eigenlijk doe je dan nog precies hetzelfde. Je gebruikt alleen een 'acceptabel' woord, maar het principe blijft hetzelfde. Dus, tsja ...
Op het internet mag je gewoon nigger zeggen hoorquote:
Ik vind schelden en vloeken eigenlijk wel gewoon 1 pot nat.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waarom vind je het wel erg dat je vloekt dan?
Want zolang jij er niet mee wil stoppen moet je dat ook niet doen dan, lijkt me. Voor mij zit er heel veel verschil tussen schelden en vloeken. Schelden doe ik ook.
Ik vind het niet erg, dat heb ik nergens gezegd. Andere mensen vinden het erg. Dus ik probeer me soms aan te passen (kleine kinderen, gelovige mensen) en dat lukt niet altijd.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waarom vind je het wel erg dat je vloekt dan?
Want zolang jij er niet mee wil stoppen moet je dat ook niet doen dan, lijkt me. Voor mij zit er heel veel verschil tussen schelden en vloeken. Schelden doe ik ook.
Niet als blanke, blanke.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op het internet mag je gewoon nigger zeggen hoor
Maar wij zijn toch ook heul lief?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb daar eens een note voor gekregen en een waarschuwing via pm van yvonne.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op het internet mag je gewoon nigger zeggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |