Is dat zo? 20% kans op slagen per keer seks.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Het is wel de makkelijkste en snelste manier
Zo vroeg al? Tering.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want dat is omdat ik al in juli moest gaan lopen RSVPen of ik iemand meenam of niet
Zo weinig? Dat valt nog best meequote:Op woensdag 10 september 2014 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo? 20% kans op slagen per keer seks.
Aeque denk dat iedere vrouw altijd uiteindelijk kinderen wil. Het is wel aandoenlijk, ergens.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heeft haar klok toch kapotgetrapt?
Yayquote:Op woensdag 10 september 2014 22:28 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik neem je gewoon mee hoor, Samzz.
Ik ben prima met klokjes, ik zet hem wel stil.quote:
Nou, niet je meest sexy, want ik heb ergens gehoord dat het ongepast is de aandacht van de bruid af te pakken.quote:
Hmmm... Ik denk dat ik die ook wel wil zien, ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:29 schreef twi het volgende:
Edge of Tomorrow, Ground Hog Day meets The Matrix.
Maar best vermakelijk.
Waarschijnlijk wel. Al gaat die ''stijl'' me wel vervelen intussen. Ik wil weer terug naar m'n oude stijl, maar die is duur.quote:
Dat is wel de etiquette, jaquote:Op woensdag 10 september 2014 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, niet je meest sexy, want ik heb ergens gehoord dat het ongepast is de aandacht van de bruid af te pakken.
Hmmm... 2e hands eventueel? Je kunt ook basis items in je oude stijl kopen en dat aanvullen met Primark/H&M.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Al gaat die ''stijl'' me wel vervelen intussen. Ik wil weer terug naar m'n oude stijl, maar die is duur.
Serieus?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo? 20% kans op slagen per keer seks.
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom naar Malta, het meest christelijke land van Europa. Zat single mannen te vinden en als ze Maltees zijn zijn ze zeker christelijk. Werkt dat niet, of zoek je een protestante jongen, probeer Noord Ierland
Ik ben ook altijd serieus...quote:Op woensdag 10 september 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aeque denk dat iedere vrouw altijd uiteindelijk kinderen wil. Het is wel aandoenlijk, ergens.
Zo, nog meer eisenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ja ok sorry, extra eis, ik zou het erg waarderen als hij Nederlands spreekt en ook in Nederland wil wonen. Al is in geval van nood de UK ook nog wel een optie idd.
Ja, of andersom juist. Aankleden met accessoires oid.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... 2e hands eventueel? Je kunt ook basis items in je oude stijl kopen en dat aanvullen met Primark/H&M.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |