Jij hebt daar ook verstand van?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan helaas uit ervaring zeggen dat dit waar is
Ik heb maar één paar en ik draag dus altijd dezelfde. En nu zijn ze kapot en draag ik ze nog steeds.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch ben ik single. Wat gaat hier fout.
[..]
Oh. Spijkerbroeken draag ik ook wel, hoor. Sneakers heb ik niet echt, één paar Vans, maar that's it
.
Weet je hoe vaak dat tegen me gezegd is en hoe hard ik er inmiddels op kots? Geloof me, mijn reactie naar jou is nog mild.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je er voor altijd zo over blijft denken.
Ja dan weet ik het ook niet Samzzquote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoveel weet ik er nu ook weer niet van...
[..]
Dat is een optie.
Nee, dat is een beetje het probleem.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar even zonder dollen. Weet je ook een vader?
Arme sloeber zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb maar één paar en ik draag dus altijd dezelfde. En nu zijn ze kapot en draag ik ze nog steeds.
Maar ik ben op dit moment ook nog even een arme sloeber.
Dat kan wel hoor. Ik vind dat soort opmerkingen ook altijd vervelend. Alsof het een must is om kinderen te krijgen.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je er voor altijd zo over blijft denken.
Niks.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt daar ook verstand van?
Als ik zeg B16A1 dan zeg jij?
Ik dus alleen maar.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me geen moment in m'n leven herinneren waarop ik graag moeder wilde zijn...
Ja, tuurlijk. Maar dan moet hij ook nog christelijk en vrijgezel zijn, en moeten we elkaar heel leuk vinden. Die combi is tot nu toe nog niet voorgekomen.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar er zijn volgens mij toch ook zat mannen die vader willen worden?
Ja, daarom heb ik er in oktober weer eentjequote:Op woensdag 10 september 2014 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Je had me al bij open bar en emotionele single bruidsmeisjes.
Deceptie weer dit.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks.
Maar jij hebt er verstand van. Dus dat telt niet.
Ik weet gewoon meer dan de gem. man, niet dan een kenner.
Ik weet van niksquote:Op woensdag 10 september 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik er in oktober weer eentje
Maar ik moet er binnenkort wel aan geloven, want ik heb nauwelijks winterkleding.quote:
Misschien heeft kaneel hier een penisfeitje over?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat is een beetje het probleem.
En die kerel die binnenkort weer bij je langskomt?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat is een beetje het probleem.
Over zwangerschap? :Squote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien heeft kaneel hier een penisfeitje over?
H&M? Primark?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik moet er binnenkort wel aan geloven, want ik heb nauwelijks winterkleding.
Die bij mij langskomt?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die kerel die binnenkort weer bij je langskomt?
Je weet dat ze seks moeten hebben om een kind te krijgen?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die kerel die binnenkort weer bij je langskomt?
Kom naar Malta, het meest christelijke land van Europa. Zat single mannen te vinden en als ze Maltees zijn zijn ze zeker christelijk. Werkt dat niet, of zoek je een protestante jongen, probeer Noord Ierlandquote:Op woensdag 10 september 2014 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar dan moet hij ook nog christelijk en vrijgezel zijn, en moeten we elkaar heel leuk vinden. Die combi is tot nu toe nog niet voorgekomen.
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat ze seks moeten hebben om een kind te krijgen?
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak dat tegen me gezegd is en hoe hard ik er inmiddels op kots? Geloof me, mijn reactie naar jou is nog mild.
Accepteer maar gewoon dat er vrouwen zijn die er niet aan willen. Niet iedereen zit te wachten op een jankende strontfabriek.
Het is wel de makkelijkste en snelste manierquote:
Nee, want dat is omdat ik al in juli moest gaan lopen RSVPen of ik iemand meenam of nietquote:
Of hadden jullie openbaar afgesproken?quote:
Maar het feitje van de dag is al geweest.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat ze seks moeten hebben om een kind te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |