Op het kindje, of op het feit dat hij een kindje heeft?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een kindje en daar heb ik een halve crush op.:$
Ja, dat snap ik wel een beetje. Maar ik vind het wel zonde, dat haar acties jouw visie zo beinvloed hebben. Maar zoals ik zei, ik snap het wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben wat afgehaakt op dat 'trouwen deel', maar dat lijkt me begrijpelijk gezien mijn verleden. Wie weet komt dat ooit terug, en zo niet, dan niet.
O jee, dus niet eens wie ik dacht.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een kindje en daar heb ik een halve crush op.:$
Oh, vreselijk lijkt me datquote:Op woensdag 10 september 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik ben wel van het genre 'ik wil best thuisblijfmoeder zijn, geef mij maar 3 of 4 kinderen, ik had best op mijn 20ste al willen trouwen'. Terwijl ik nu achteraf echt wel blij ben dat het niet zo gelopen is, maar toen ik 15 was dacht ik dat echt te willen. En nog steeds wil ik heeel graag een jonge moeder zijn.
Toen had ik wel m'n best gedaan. Normaal gesproken is het een spijkerbroek, T-shirt en sneakers.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zag er hartstikke leuk uit toen in Utrecht.
Doe ik iets verkeerds dan?quote:
Dat was vroeger wel normaler he.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, vreselijk lijkt me dat. Maar goed, ieder zijn meug natuurlijk.
Mijn moeder was... 24 toen ze mij kreeg, dacht ik. Ik moet er niet aan denken, heel je vroege leven naar de tyfus.
Blije mensen, mooi aangekleed, muziek, open bar, emotionele single bruidsmeisjes. En dat alles met slechts de kater de volgende dag ipv de komende 40 jaar. Heerlijkquote:
Dit klinkt bekend,quote:Op woensdag 10 september 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen had ik wel m'n best gedaan. Normaal gesproken is het een spijkerbroek, T-shirt en sneakers.
En toch ben ik single. Wat gaat hier foutquote:Op woensdag 10 september 2014 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
En auto's
Een gebalanceerde vrouw
Ohquote:Op woensdag 10 september 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen had ik wel m'n best gedaan. Normaal gesproken is het een spijkerbroek, T-shirt en sneakers.
Ja terwijl ik dus juist denk dat het prachtig is om alle dingen die je doet samen met zo'n pukje te kunnen doen.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, vreselijk lijkt me dat. Maar goed, ieder zijn meug natuurlijk.
Mijn moeder was... 24 toen ze mij kreeg, dacht ik. Ik moet er niet aan denken, heel je vroege leven naar de tyfus.
Thxs, het is ook zonde en wie weet draai ik ooit nog bij als ik de juiste partner vind, maar voorlopig betwijfel ik dat.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel een beetje. Maar ik vind het wel zonde, dat haar acties jouw visie zo beinvloed hebben. Maar zoals ik zei, ik snap het wel.
Je had me al bij open bar en emotionele single bruidsmeisjes.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blije mensen, mooi aangekleed, muziek, open bar, emotionele single bruidsmeisjes. En dat alles met slechts de kater de volgende dag ipv de komende 40 jaar. Heerlijk
Mannen vinden het niet leuk als je meer van bier en auto's weet dan zij.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch ben ik single. Wat gaat hier fout.
[..]
Oh. Spijkerbroeken draag ik ook wel, hoor. Sneakers heb ik niet echt, één paar Vans, maar that's it
.
De paarden business is denk ik geen mannen business?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch ben ik single. Wat gaat hier fout.
Ik kan me geen moment in m'n leven herinneren waarop ik graag moeder wilde zijn...quote:Op woensdag 10 september 2014 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja terwijl ik dus juist denk dat het prachtig is om alle dingen die je doet samen met zo'n pukje te kunnen doen.Maar ik wil al moeder worden sinds de basisschool. Dus ja.
quote:
Ik kan helaas uit ervaring zeggen dat dit waar isquote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen vinden het niet leuk als je meer van bier en auto's weet dan zij.
Zoveel weet ik er nu ook weer niet van...quote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen vinden het niet leuk als je meer van bier en auto's weet dan zij.
Dat is een optiequote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef STING het volgende:
[..]
De paarden business is denk ik geen mannen business?
Tuurlijk wel, als je maar een grote snor hebt en pijp rookt.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef STING het volgende:
[..]
De paarden business is denk ik geen mannen business?
Er zijn mensen genoeg die nooit kinderen willen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je er voor altijd zo over blijft denken.
Maar er zijn volgens mij toch ook zat mannen die vader willen worden?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja terwijl ik dus juist denk dat het prachtig is om alle dingen die je doet samen met zo'n pukje te kunnen doen.Maar ik wil al moeder worden sinds de basisschool. Dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |