Qua gedachten, danquote:Op woensdag 10 september 2014 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij in super vrouwelijke jurkjes compenseren ruimschoots.
Trouwen is anders ook heel erg leuk hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Kinderen hebben is anders best ok hoor.![]()
De rest ben ik met je eens.
Of als het belastingtechnisch goed uitkomt, gewoon op maandagochtend.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk.Zelf zou ik op zich wel willen trouwen, maar het is niet echt een must. Ik zou het pas doen als zowel ik als m'n partner daar meerwaarde van inzien.
Other than that ben je wel echt een meisje-meisje, met je jurkjesquote:Op woensdag 10 september 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt een non-vrouw, volgens mij, Trouwen, juk. Huwelijk, juk. Kinderen, juk juk juk.
Heeft een zeker iemand je aangestoken?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:13 schreef Fascination het volgende:
Ik speel eigenlijk steeds meer met het idee van een kind.
Dat vind ik dan weer zo ...quote:Op woensdag 10 september 2014 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of als het belastingtechnisch goed uitkomt, gewoon op maandagochtend.
Ik ben wat afgehaakt op dat 'trouwen deel', maar dat lijkt me begrijpelijk gezien mijn verleden. Wie weet komt dat ooit terug, en zo niet, dan niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Met welk gedeelte nu niet meer dan?
Dan zou ik het nut er wel van in kunnen zien. En dan alsnog altijd met huwelijkse voorwaarden. Maar anders dan dat... Neuh.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of als het belastingtechnisch goed uitkomt, gewoon op maandagochtend.
Kinderen groot zien worden is geweldig. Ik heb nog nooit zo van kleine dingen genoten als toen. Als ik thuis kwam van werk bijvoorbeeld, dan was een kleine uk die je om je nek springt al genoeg om mij te doen smelten.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met kinderen. Al was ik afgelopen zondag wel zo lief mijn kaartjes voor de draaimolen aan een gezinnetje met kinderen te geven.
Een leuk negertje adopteren?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:13 schreef Fascination het volgende:
Ik speel eigenlijk steeds meer met het idee van een kind.
Zo waarquote:Op woensdag 10 september 2014 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trouwen is anders ook heel erg leuk hoor.![]()
Zolang het maar niet je eigen huwelijk is.
En bier, Marvel en actiefilms.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:14 schreef STING het volgende:
[..]
Other than that ben je wel echt een meisje-meisje, met je jurkjesnagellak, schoenen
Zoals ik zei, ik heb helemaal niks met kinderen. En dat is zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Kinderen groot zien worden is geweldig. Ik heb nog nooit zo van kleine dingen genoten als toen. Als ik thuis kwam van werk bijvoorbeeld, dan was een kleine uk die je om je nek springt al genoeg om mij te doen smelten.
Nouja, ik ben wel van het genre 'ik wil best thuisblijfmoeder zijn, geef mij maar 3 of 4 kinderen, ik had best op mijn 20ste al willen trouwen'. Terwijl ik nu achteraf echt wel blij ben dat het niet zo gelopen is, maar toen ik 15 was dacht ik dat echt te willen. En nog steeds wil ik heeel graag een jonge moeder zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, hoor. De meeste vrouwen willen geloof ik nog steeds huisje, boompje, baby'tje.
Ik heb gewoon niks met trouwen en kinderen. Al is trouwen van die twee het minst weerzinwekkend.
Qua kleding ben ik vrouwelijker dan jij.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
Qua kleding is Samzz echt tien keer vrouwelijker dan ik ben.
Kan ze eindelijk echt my nigga zeggenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een leuk negertje adopteren?
Komt nog wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik heb helemaal niks met kinderen. En dat is zacht uitgedrukt.
Ik ken iemand met een kindje en daar heb ik een halve crush op.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeft een zeker iemand je aangestoken?
Je zag er hartstikke leuk uit toen in Utrechtquote:Op woensdag 10 september 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
Qua kleding is Samzz echt tien keer vrouwelijker dan ik ben.
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een leuk negertje adopteren?
Dit is pijnlijk waar.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua kleding ben ik vrouwelijker dan jij.
Nee, fopje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |