Als ze zegt dat het niks wordt zou ik me ook afgewezen voelen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:45 schreef marcodej het volgende:
Vol colaatje en dan ineens weg gaan?
Volgens mij beslissen de programmamakers dat.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:46 schreef vencodark het volgende:
Waarom met een jongen op date naar zoiets?
19 of 20 ofzoquote:Op woensdag 24 september 2014 21:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat had jij gedacht dan, zoiets had ik wel verwacht
Is dat die dove jongen?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef amaranta het volgende:
Kenji (Menno maAkt iPhone ervan) is best leuk
Terugkijken is lang zo leuk niet zonder topic...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef vencodark het volgende:
Jammer, kom je d'r net in, is het al voorbij.
Inderdaad. Behalve als je mét iemand kijkt.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Terugkijken is lang zo leuk niet zonder topic...
That's what she said.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef vencodark het volgende:
Jammer, kom je d'r net in, is het al voorbij.
Wat is gebarentaal voor "Ik ga naar huis?" (Subtiele hintquote:
Nee, lekker molligquote:
Omdat de ingang vaak trappen heeft en de uitgang een hellingbaan, een trap op gaat vrij lastig met een rolstoel. Continue stil staan op een hellingbaan in een wachtrij is ook geen pretje)quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:35 schreef Platina het volgende:
Mjah dat heb ik nooit gesnapt, alsof je opeens niet kan wachten als je in een rolstoel zit of een beetje mank loopt. Vaak ook nog een heel gezin erbij dat ook dankbaar gebruik maakt van het voorkruipen.
In die gevallen is het evident ja. Maar er zijn ook genoeg attracties zonder trappen etc. Bij geestelijk gehandicapten zoals Downies gaat die vlieger al helemaal niet op.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:36 schreef -0- het volgende:
[..]
Omdat de ingang vaak trappen heeft en de uitgang een hellingbaan, een trap op gaat vrij lastig met een rolstoel. Continue stil staan op een hellingbaan in een wachtrij is ook geen pretje)
Overigens mogen vaak maar 2 of 3 mensen mee wat naar een pretpark gaan met een grote groep toch een stuk minder leuk maakt omdat je heel de tijd compleet moet opsplitsen tussen een deel wat misschien wel een half uur in de rij staat en een deel wat wel door kan lopen.
quote:
quote:
Shit, hij lijkt er echt opquote:
Zag eruit als Gta.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
Een gamer, je verwacht het niet. Al had ik wel WoW verwacht en niet wat is dit, Counterstrike of zo?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:21 schreef over_hedge het volgende:
Je weet gewoon nu al dat hij niks in haar ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |