SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg potentiële topshow, presentatoren die undercover worden belaagd door buurttokkies enzo.quote:Waar moeten pedofielen wonen? Manuel Venderbos gaat logeren bij pedofiel Marthijn en ervaart hoe het is om in een straat te wonen waar iedereen je haat. Johan Eikelboom gaat samen met pedofiel Ricardo terug naar de plekken waar hij ooit woonde en werd weggejaagd. Een bizarre rondreis kris kras door Nederland. Confrontaties met woedende buurtbewoners en een interview met Jules Mulder, behandelaar van pedofielen.
Vanavond om 21:55 na TV / The Undateables #6 Probleem zit tussen de wielen...0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Nou ja zeg!quote:Op woensdag 10 september 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
Lekker plassen met je plastuitje over die kerel
En er dan trots op tv over vertellen, bizar.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:13 schreef zoem het volgende:
Mee op vakantie als oppas en dan stiekem sekswerkster zijn
Over mij heen geplast worden wil ik niet maar over een goedkoop hoertje plassen lijkt mij nog best leukquote:Op woensdag 10 september 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
Lekker plassen met je plastuitje over die kerel
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over mij heen geplast worden wil ik niet maar over een goedkoop hoertje plassen lijkt mij nog best leuk
Vind ik ook, beelden laten zien en alles.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Dan moet je ook wel all the way gaan hoor annemar
Over die meid van net zou ik wel heen plassen hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over mij heen geplast worden wil ik niet maar over een goedkoop hoertje plassen lijkt mij nog best leuk
Als hij zo dom was had hij niet zoveel geld gehad en die charmesquote:Op woensdag 10 september 2014 22:17 schreef Tem het volgende:
Die man denkt toch ook; wat een rare praat voor een hoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |