Gramulanion kijkt nu Brandpunt profiel over Humberto.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Lastpost hunten terwijl Gramulanion nog druk bezig is met zijn Humberto obsessie
Als jij de OP gaat aanpassen verkoopt BrandX jou een uppercut.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijtlollige grapjes toch ook altijd
Hoerenjong.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is echt GGMM zijn type humor met zijn De Lama's obsessie
De tipgever wil graag anoniem blijven en dat respecteer ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie heeft je deze keer per DM op deze post gewezen?
Hij maakt zich bekend op mijn pagina tussen top 500 en custom menu.quote:Op donderdag 11 september 2014 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
De tipgever wil graag anoniem blijven en dat respecteer ik.
Jammer dat je me niet gelooft, maar daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 11 september 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij maakt zich bekend op mijn pagina tussen top 500 en custom menu.
Wat is een costom menu?quote:Op donderdag 11 september 2014 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je me niet gelooft, maar daar kan ik niks aan doen.
Tevens; je bent zelf een costom menu.
JIJquote:Op donderdag 11 september 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is een costom menu?
quote:Uitspraak Pistorius: Peter R. de Vries
Vandaag doet de rechter uitspraak in de zaak tegen de Zuid-Afrikaanse atleet Oscar Pistorius. Op 14 februari 2013 schoot hij zijn vriendin, Reeva Steenkamp, dood door een deur van zijn huis. Pistorius zegt onschuldig te zijn: hij dacht dat het een inbreker was. Wordt hij schuldig bevonden dan kan hij 25 jaar cel krijgen. Of gelooft de rechtbank de lezing van Pistorius en wordt hij vrijgesproken? Op 3 maart van dit jaar, toen het proces begon, was Peter R. de Vries te gast. Ook vanavond zit Peter bij ons tafel
Soulmade: Jasper Krabbé meets Tropenmuseum
Van 13 september 2014 t/m 25 januari 2015 heeft Jasper Krabbé het Tropenmuseum ingericht als zijn ideale huis met invloeden uit alle windstreken. In de tentoonstelling 'Soulmade: Jasper Krabbé meets Tropenmuseum' creëert Krabbé met zo’n 1.000 objecten negen ‘ensembles’ met nieuw eigen werk als middelpunt.
Muziek: Magnus
Magnus, het dance-project van dEUS-frontman Tom Barman en CJ Bolland (bekende techno DJ), heeft na tien jaar eindelijk een nieuwe single. De single is de voorloper van het album Where Neon Goes To Die dat op 1 september is verschenen, 10 jaar na hun debuut The Body Gave You Everything.
Tafeldame:![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuw album Leonard Cohen: Mart Smeets – 11-9-2014
Ter ere van zijn 80ste verjaardag op 21 september, brengt de legendarische Canadese singer-songwriter Leonard Cohen een nieuw album uit. Het album ‘Popular Problems’ verschijnt op 23 september en is alweer het dertiende album van de zanger van 'Hallelujah'. Onder zijn fans: Kurt Cobain, Nick Cave, Jeff Buckley en... Mart Smeets. Hij mocht bij hoge uitzondering alvast naar het album luisteren. Is ‘Popular Problems’ bij hem in de smaak is gevallen?![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou hij hooikoorts hebben?quote:vandermar911 year agoin reply to wilcothefox
Nee Mathijs van Nieuwkerk is normaal wil je zeggen? Die klojo mag van mij wel een trein koppen, wat een vies en pedant ventje, om van te walgen.
Prima itempjequote:Op donderdag 11 september 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuw album Leonard Cohen: Mart Smeets – 11-9-2014
Ter ere van zijn 80ste verjaardag op 21 september, brengt de legendarische Canadese singer-songwriter Leonard Cohen een nieuw album uit. Het album ‘Popular Problems’ verschijnt op 23 september en is alweer het dertiende album van de zanger van 'Hallelujah'. Onder zijn fans: Kurt Cobain, Nick Cave, Jeff Buckley en... Mart Smeets. Hij mocht bij hoge uitzondering alvast naar het album luisteren. Is ‘Popular Problems’ bij hem in de smaak is gevallen?![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mooie printscreen.quote:
Lekker krom dit.twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 10-09-2014 om 20:28:28Morgen vonnis in #Pistorius-zaak. Ik geloof niet in moord-met-voorbedachte-rade, maar wel dat hij haar opzettelijk doodschoot (doodslag). reageer retweet
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:49 schreef Zipportal het volgende:
Lekker krom dit.twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 10-09-2014 om 20:28:28Morgen vonnis in #Pistorius-zaak. Ik geloof niet in moord-met-voorbedachte-rade, maar wel dat hij haar opzettelijk doodschoot (doodslag). reageer retweet
Waarom?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:49 schreef Zipportal het volgende:
Neuh niet echt. Hij zag de gelegenheid en greep die ter plekke. Niet met een plan. Dat bedoelt hij.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:49 schreef Zipportal het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
Mart die gaat zingenDat wordt erg.
Mart Smeets onderschatten.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kan toch niet zingen manKan me niet voorstellen iig.
Nou we zullen het zien zometeen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mart Smeets onderschatten.
Je zal versteld staan.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt hem dus nog nooit horen zingenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, jij wel danquote:Op donderdag 11 september 2014 19:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt hem dus nog nooit horen zingen
Pics?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo, de nasi is bereid, ik zit er klaar voor
RT.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:06 schreef DrDentz het volgende:
Not guilty - 100% innocent - Free Blade Runner
En weer een blik bier er bij?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag even niet.
Maar het smaakt heerlijk. Bereid met gele rijst dit keer.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag even niet.
Maar het smaakt heerlijk. Bereid met gele rijst dit keer.
Dat drink ik ook altijd bij mijn avondeten.quote:
Water buddiesquote:Op donderdag 11 september 2014 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat drink ik ook altijd bij mijn avondeten.
Op zo'n moment is het hij of ik. Nou dan schiet ik het liefst als eerst.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik hoor gestommel op de badkamer: ik zal eens met een zwaar kaliber wapen door de deur heen schieten.
Ik hoop het altijd.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef NoCigar het volgende:
Ik denk wel vaak dat er iemand anders naast me ligt.
Hij had geen keus.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op zo'n moment is het hij of ik. Nou dan schiet ik het liefst als eerst.
Nee precies. Gelukkig geeft de rechtbank hem daar ook gelijk in. Survival of the fittest.quote:
Rond rennen? Hij heeft geen benen meer.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:13 schreef NoCigar het volgende:
In een rolstoel in plaats van lekker rondrennend om extra medelijden op te wekken.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:14 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Van Basten is het niet eens met de rechter.
Het is Phoenix Wright niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Objection zou ik nu als advocaat van Pistorius roepen
Dan wacht je toch gewoon tot de persoon uit de badkamer komt.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op zo'n moment is het hij of ik. Nou dan schiet ik het liefst als eerst.
Ja wachten totdat hij de badkamerdeur guns blazing opentrapt. Dankje de koekoek, koekoek.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan wacht je toch gewoon tot de persoon uit de badkamer komt.
Tja zo is het wel eigenlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja wachten totdat hij de badkamerdeur guns blazing opentrapt. Dankje de koekoek, koekoek.
Waarom zou een inbreker dat doen. Die wil toch juist niet opvallen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja wachten totdat hij de badkamerdeur guns blazing opentrapt. Dankje de koekoek, koekoek.
Ik weet ook niet wat er gebeurt is, maar kan me wel voorstellen dat het zou gegaan zou KUNNEN zijn.quote:
Ik denk dat dat te laat is als Oscar Pistorius met een riotgun achter de deur staat.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom zou een inbreker dat doen. Die wil toch juist niet opvallen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:22 schreef NoCigar het volgende:
Is hij nog ergens anders van bekend behalve als zoon van? Kunstenaars genoeg toch? Niet dat ik hem goed ken of iets op hem tegen heb, maar ik vroeg het me af.
quote:
Hij klinkt en lijkt ook een beetje op Jeroen Krabbé, toeval?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:23 schreef TLC het volgende:
Hij heeft precies hetzelfde stemgeluid als zijn broer Martijn
zouden er ook tekeningen van jeroen krabbé tussen hangenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij klinkt en lijkt ook een beetje op Jeroen Krabbé, toeval?
Peter R was leuk, Mart komt zo.quote:
Too soon.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
Hij denkt dat hij de nieuwe Boudewijn Buch is met zijn handschoentjes.
Nazi niet goed doorgekookt?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van.
Wonderkind Jeroen Krabbé is hier niets bij.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
Het was een echte bonerkiller.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van.
Boudewijn was een baas met zijn afgelegen eilandjes, de dodo en Goethequote:Op donderdag 11 september 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
Boudewijn was uniek, daar is geen tweede van.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
Leuk.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook en zal dus ook regelmatig commentaar geven.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook en zal dus ook regelmatig commentaar geven.
Ga ik niet redden.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot nu toe niets gemist, Mart komt over 10 minuten
*kids top 20quote:Op donderdag 11 september 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kids top 40 ken ik haar van
Eerst nog neushoornen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:33 schreef Paxcon het volgende:
Mijn goede vriend johannes_vermeer attendeerde me erop dat Mart straks over Cohengod gaat praten
Ik ben weggezapt bij Utopia
Dat is wel lief van Johannesquote:Op donderdag 11 september 2014 19:33 schreef Paxcon het volgende:
Mijn goede vriend johannes_vermeer attendeerde me erop dat Mart straks over Cohengod gaat praten
Ik ben weggezapt bij Utopia
Zo ben ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is wel lief van Johannes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |