Vind ik stiekem ook hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
Mag ik dan bij jou vind ik een mooi liedjeShoot me.
Waarom?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef Pandaplint het volgende:
Een collega zong dit op haar bruiloft
Fucking ongemakkelijk.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Karina op 10-09-2014 19:08:30 ]
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Letterlijk hoeft nou ook weer niet wax.
Ze weten zelf de verkoopcijfers van hun eigen plaat het beste natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier trap ik niet in. Die act van Claudia toont weer aan dat elke award, die zogenaamd spontaan wordt overhandigd in de uitzending, backstage al wordt gegeven.
Walgelijke act.
Heb hem ook maar ff in een spoiler gezetquote:Op woensdag 10 september 2014 19:08 schreef waxmask het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je Claudia ook maar enigszins kan trekken, dan ben je hopeloos verloren...
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef waxmask het volgende:
[..]IS heeft daar inmiddels een remake van gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Mathijs zijn act was vrijdag ook heerlijk verstoord door Kensington.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze weten zelf de verkoopcijfers van hun eigen plaat het beste natuurlijk.
hboquote:Op woensdag 10 september 2014 19:10 schreef NoCigar het volgende:
Master CI dus helemaal niet zomaar een filmmaker.
Naam.quote:
Niks mis mee, Corquote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
Anders is het waardeloos.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef NoCigar het volgende:
Heeft dat programma ook 'Mag ik dan bij jou' voorspeld?
Eerst had ik bij Claudia zoiets als 'meh' maar ik heb een voorstelling van haar bezocht en ze was oprecht grappig, en heb ik een enorme leuke avond gehadquote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
Banzaiiii!quote:Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef TLC het volgende:
Japanners zijn ook gek op het laten neerstorten van vliegtuigen
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef NoCigar het volgende:
'You have a talent for stating the obvious.'
Mooi. Hebben we daar geen onenigheid over.quote:
Voor hem is '77 wat voor ons 2007 is.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Matthijs is niet echt goed in leeftijden schatten
Matthijs kan heel goed een autocue voorlezen en voor de rest kan ie geen kut.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Matthijs is niet echt goed in leeftijden schatten
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog een boeiende pot voetbal?
quote:
Neuh bij mij is 77 hetzelfde als bij Matthijsquote:Op woensdag 10 september 2014 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor hem is '77 wat voor ons 2007 is.
Nee. Op naar zondag.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog een boeiende pot voetbal?
54?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh bij mij is 77 hetzelfde als bij MatthijsIk scheel niet zoveel in leeftijd met hem
Nou nou nou.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Alle jezus wat een tering onderwerp.
Mooi nummer van Neil jaquote:
Volgens Claudia zingt De Munnick zijn liedjes beter dan hijzelf. Doe met dezei nformatie wat je wil.quote:
Leuk zo iemand in huis die zes uur per dag repeteert.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:31 schreef schoolstudent het volgende:
Hoe oud zou die jonge meid zijn? Voel me vast een oude lul na het antwoord...
Als ik dat hoor moet ik tegenwoordig aan The Strain denkenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:33 schreef Pandaplint het volgende:
SWEET CAROLINE PAAAM PAAM PAAAAM![]()
Incoming.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de Amerikaanse Schijtlolshow.
Hij kan net zoals Dylan niet zingenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Claudia zingt De Munnick zijn liedjes beter dan hijzelf. Doe met dezei nformatie wat je wil.
\oquote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik dat hoor moet ik tegenwoordig aan The Strain denken
Buitenlanders die Bassie en Adriaan meezingen.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Buitenlanders die Bassie en Adriaan meezingen.
Alles is voor Bassie!quote:Op woensdag 10 september 2014 19:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat Bassie die mensen nou aanklagen vanwege copyright schending?
Lekker ding was dat zegquote:
Lijkt ie wel op jaquote:Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Hey dat is toch die van met de vlam in de pijp?
Schandaal jaquote:Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Specularium het volgende:
Dat die oplichters nog steeds hun gang mogen gaan.
Je hoort ook altijd van die zielige oude vrouwtjes aan de telefoon.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Specularium het volgende:
Maar TV spelletjes waren nut dunquote:Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Specularium het volgende:
Als je hier als TV kijker intrapt dan verdien je het ook om opgelicht te worden.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Specularium het volgende:
Had je dat van de week meegekregen van die oude vrouw met die 200.000quote:Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Specularium het volgende:
Iddquote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Had je dat van de week meegekregen van die oude vrouw met die 200.000
Ook zoiets.
En komt straks een man die Eppo van nog wat tot nog wat heet. Dat heeft ook wel iets.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niks mis mee, vooralsnog de redding van de show.
Ziet er lekker uit.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxcon en ik genieten nu van Nasi a la Pax en deze uitzending van DWDD.
[ afbeelding ]
Eigenlijk wilden we Brugklas kijken, maar dat kon helaas niet.
Levensgenietersquote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker met Landerbrau.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Eet smakelijk, jongens!quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Geen spiegelei?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja eens.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Entertainer, maar soms wel veel zeikmuziek
Ik hoop niet dat het zo meteen weer omhoog komt als Nico gaat dichten.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Geïntrigeerd door dequote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon Nic0 ef0n mut0nquote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het zo meteen weer omhoog komt als Nico gaat dichten.
Wie dit leest is gek.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Wat staat er eigenlijk op de tafel geschreven?
2/10.quote:
Viel me ook meteen op. Extra irritant.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Nico zet zijn verschrikkelijk stem nu wel extra erg op. Ik haak af.
Spelregels van Kingsen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Wat staat er eigenlijk op de tafel geschreven?
Boeken over Woerden.quote:
Zo leuk vond ik het niet anders.quote:
sarcasme!quote:Op woensdag 10 september 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo leuk vond ik het niet anders.
Karina vindt Lange Frans leuk. Tel uit je winst.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo leuk vond ik het niet anders.
Dat moet ik nog heel lang horen hequote:Op woensdag 10 september 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina vindt Lange Frans leuk. Tel uit je winst.
Dus het is waar?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet ik nog heel lang horen he
Z'n looks of z'n muziek?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet ik nog heel lang horen he
Ach so. Nou ja, ik vind 'm ook best leuke liedjes hebben.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
meer hoe hij doet, vind hem wel grappig dus.
Interessant.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig komt Peterrrrrrrrrrrrrrrrrr morgen weer praten over Oscar Pistorigod.
Vermoedelijk gerelateerd aan spanking inderdaad.quote:
is het ookquote:Op woensdag 10 september 2014 19:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
spankeren doet mij aan lopen denken
Altijd pijnlijkquote:
Spoiler alert.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:46 schreef wdn het volgende:
http://www.encyclo.nl/begrip/KUSTING
Kusting = Hypotheek
GGMM was toch die lulhannes die Johannes genaaid had?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is echt GGMM zijn type humor met zijn De Lama's obsessie
quote:
I second that motion!quote:Op woensdag 10 september 2014 19:48 schreef Stickertje het volgende:
ik wil graag die item nomineren voor een van de slechtste items van dit seizoen
Jij bent altijd wel kritisch, maar hierin vind ik je wel erg mild.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:48 schreef Stickertje het volgende:
ik wil graag die item nomineren voor een van de slechtste items van dit seizoen
Wel een goed idee voor een wekelijkse rubriek.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Jij bent altijd wel kritisch, maar hierin vind ik je wel erg mild.
*Humbertoquote:Op woensdag 10 september 2014 19:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik zat naar de intro van dit topic te kijken, wat is Umberto Tan verbleekt bij de vaste gasten eerste rij...
Jammer overigens dat we nou nog niet weten wat apenklieren zijn
Apenklieren is gewoon apen pestenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik zat naar de intro van dit topic te kijken, wat is Umberto Tan verbleekt bij de vaste gasten eerste rij...
Jammer overigens dat we nou nog niet weten wat apenklieren zijn
Ok doe hem de groeten namens ons hè!quote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax is alweer richting de UB, namens hem bedankt voor de positieve reacties op zijn fantastische gerecht.
Zal ik zeker doen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok doe hem de groeten namens ons hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |