Vind ik stiekem ook hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
Mag ik dan bij jou vind ik een mooi liedjeShoot me.
Waarom?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef Pandaplint het volgende:
Een collega zong dit op haar bruiloft
Fucking ongemakkelijk.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Karina op 10-09-2014 19:08:30 ]
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Letterlijk hoeft nou ook weer niet wax.
Ze weten zelf de verkoopcijfers van hun eigen plaat het beste natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier trap ik niet in. Die act van Claudia toont weer aan dat elke award, die zogenaamd spontaan wordt overhandigd in de uitzending, backstage al wordt gegeven.
Walgelijke act.
Heb hem ook maar ff in een spoiler gezetquote:Op woensdag 10 september 2014 19:08 schreef waxmask het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je Claudia ook maar enigszins kan trekken, dan ben je hopeloos verloren...
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef waxmask het volgende:
[..]IS heeft daar inmiddels een remake van gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Mathijs zijn act was vrijdag ook heerlijk verstoord door Kensington.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze weten zelf de verkoopcijfers van hun eigen plaat het beste natuurlijk.
hboquote:Op woensdag 10 september 2014 19:10 schreef NoCigar het volgende:
Master CI dus helemaal niet zomaar een filmmaker.
Naam.quote:
Niks mis mee, Corquote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
Anders is het waardeloos.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef NoCigar het volgende:
Heeft dat programma ook 'Mag ik dan bij jou' voorspeld?
Eerst had ik bij Claudia zoiets als 'meh' maar ik heb een voorstelling van haar bezocht en ze was oprecht grappig, en heb ik een enorme leuke avond gehadquote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |