Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 16:27:57 ]
Ik bedoelde dat er tot nu toe in dit topqiue alleen vrouwen hadden gepostquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:23 schreef Vivie het volgende:
Hey MaanPizza en ik waren al een tijdje moeite aan het doen om het hier levend te houden hehe
klinkt dramatischer dan het isquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er tot nu toe in dit topqiue alleen vrouwen hadden gepost
Hmm, voel je ook wat beter na woensdag?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:53 schreef Pizzapuntje het volgende:
Goed dat je er zo tegen aan kijkt![]()
Wat sneu, snap dat je moest huilen, sterkte![]()
Ik heb een redelijk goed dagje gehad, zometeen nog even koffie drinken met de begeleiding.
Mwah nog niet echt, want waarschijnlijk komt er toch een opname.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:56 schreef Vivie het volgende:
[..]
Hmm, voel je ook wat beter na woensdag?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:08 schreef Vivie het volgende:
Beetje weekend van de slecht nieuws gesprekken geworden
Date gaat ivm drukte nieuw college jaar stoppen met daten. Even berichtje gestuurd dat ik het fijn vind dat ze het even laat weten en succes gewenst met studie en hoop dat ze leuk iemand tegenkomt. Ik ben eerder opgelucht dan in de put tbh. Jammer maar soms vallen dingen niet goed samen
Vanmiddag telefoontje van mn broer dat mn kat -17, woont bij hem, kanker heeft. Had al last van artrose dus dit is alleen maar meer pijn. Met mijn instemming laten we hem maandag bij dierenziekenhuis inslapen en cremeren. Na telefoontje wel even zitten huilen, doet toch wel wat me je zo'n band
Soepje maken nu ^^
Iemand heeft dit topic niet gelinkt volgens mij (ik noem geen namen maar het begint met P en eindigt met izzapuntje hahaha!)quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 23:50 schreef Vivie het volgende:
Ok, moet jezelf dus ook behoorlijk energiek voor zijn...ik heb dat na een tijdje met honden wel gezien meestal omdat ik afgepijgerd ben lol
Ja, nieuwe naamWeer klein stapje
Paspoort is een enorme stap in jouw proces, niks klein stapje! Dit is erkenning door de staat en dat betekent dat niemand in deze wereld jou je echte identiteit kan ontnemen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:56 schreef Vivie het volgende:
Wow, wat een enthousiasme !![]()
Verder gaat het redelijk, ups en downs he
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:07 schreef Vivie het volgende:
Ja, in principe ja
Alleen is de maatschappijn soms wat weerbarstiger, maar goed ik ben blij dat dit ook weer gedaan, het voelt wel als ik nu mn naam echt mag dragen
Hoi Maanvis. Moest ineens denken aan die date in het donker, weet je nog?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er tot nu toe in dit topqiue alleen vrouwen hadden gepost
ja hoezo?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoi Maanvis. Moest ineens denken aan die date in het donker, weet je nog?
Ik was ff wat fok herinneringen aan het ophalen. Goeie ouwe tijd. Was leuk geweest als we dat hadden gewonnen.quote:
Nieuwe naam?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:07 schreef Vivie het volgende:
Ja, in principe ja
Alleen is de maatschappijn soms wat weerbarstiger, maar goed ik ben blij dat dit ook weer gedaan, het voelt wel als ik nu mn naam echt mag dragen
Wat doe jij nou hier...bi gevoelens aan het ontwikkelen? ^^quote:
Nee, verdwaald denk ik. Ik blijf puur van de vrouwenliefde ondanks dat ik geen moeite met een MVM hebquote:Op woensdag 17 september 2014 17:57 schreef Vivie het volgende:
Wat doe jij nou hier..bi gevoelens aan het ontwikkelen??
[..]
Wat doe jij nou hier...bi gevoelens aan het ontwikkelen? ^^
Ja, niet echt alledaags iets om te doen maar wel erg blij mee
Verdwaald? Dat zeggen ze allemaal hehquote:Op woensdag 17 september 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Nee, verdwaald denk ik. Ik blijf puur van de vrouwenliefde ondanks dat ik geen moeite met een MVM heb
Mwah, dat deel sla ik over. Beiden met de vrouw ok, maar verder...quote:Op woensdag 17 september 2014 18:00 schreef Vivie het volgende:
[..]
Verdwaald? Dat zeggen ze allemaal hehJa MVM heeft wel wat...mits de mannen ook met elkaar spelen
Ik val trouwens op vrouwen maar sexueel allebei leuk, vandaar dat je me hier terugvind ^^
Ahah...ja meeste mannen hebben toch als dé fantasie een MVV avondje toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:01 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, dat deel sla ik over. Beiden met de vrouw ok, maar verder...
Zeker, ik heb een soort van MVV gehad, alleen waren daarbij de twee vrouwen vooral met elkaar bezig waardoor ik toch wat miste. Dus op een andere manier zou ik het graag nog meemakenquote:Op woensdag 17 september 2014 18:02 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ahah...ja meeste mannen hebben toch als dé fantasie een MVV avondje toch?
Ga dit maar niet rondbazuinen op 'Dating', krijg je weer commentaar van Weissmann en consorten.....hier is je geheim veilig lolquote:Op woensdag 17 september 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, ik heb een soort van MVV gehad, alleen waren daarbij de twee vrouwen vooral met elkaar bezig waardoor ik toch wat miste. Dus op een andere manier zou ik het graag nog meemaken
Dat doe ik ook niet. Het is overigens ook al even geleden. En die commentaren word ik wat moe van. Heb jij er ervaring mee?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:07 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ga dit maar niet rondbazuinen op 'Dating', krijg je weer commentaar van Weissmann en consorten.....hier is je geheim veilig lol
Ik stond meer dan 1,5 jaar 'droog' en de teller gaat nu ook weer richting de twee maanden. Dat is het nadeel van vrijgezel zijn en ook nog eens niet het type zijn dat overal op duikt. En inderdaad, binnen een relatie monogaam een communicatief daarover. En nee is simpelweg gewoon nee, hoe vervelend soms ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:11 schreef Vivie het volgende:
Nee, ik sta al een flinke tijd "droog" en ik ben vrij saai en monogaam over het algemeen. Maar soms denk ik er wel eens aan hoor, beetje dagdromen. Weet niet of het iets voor mij zou zijn...vooral in een relatie moet je daar open over communiceren en kijken of je het allebei wil
Ik zou iig eerder een VVM willen dan een VMM of VVV
Wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef Vivie het volgende:
[..]
Hij gaat niet blijven helaas ...kunnen hem niet bekeren
Dank je! Al heeft vivie wel gelijk, ik ben niet bi-seksueel (ik val alleen op vrouwen ondanks dat ik een MVM niet afwijs) dus blijf ik hier niet hangen waarschijnlijk.quote:
Die laatste zin levert altijd punten op als vrouwen dat zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:44 schreef Vivie het volgende:
[..]
Yay, dank je! Waarvoor eigenlijk?
Je hoeft niet bi te zijn om hier te posten.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dank je! Al heeft vivie wel gelijk, ik ben niet bi-seksueel (ik val alleen op vrouwen ondanks dat ik een MVM niet afwijs) dus blijf ik hier niet hangen waarschijnlijk.
[..]
Die laatste zin levert altijd punten op als vrouwen dat zeggen.
Toppie. Ja ik weet niet, die trio-vorm spreekt me nog het meest aan mocht dat ooit gebeuren. MMV mis ik toch wel een vriendin/meid en VVV lijkt me wat te ingewikkeld qua gevoel.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:51 schreef yats het volgende:
Die laatste zin levert altijd punten op als vrouwen dat zeggen.
Mag welquote:Op woensdag 17 september 2014 22:52 schreef Seven. het volgende:
Je hoeft niet bi te zijn om hier te posten.
Hm, misschien blijf ik dan hangen. Al maak ik weinig mee op dit gebied.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je hoeft niet bi te zijn om hier te posten.
Ik geef je geen ongelijk en begrijp dat wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef Vivie het volgende:
[..]
Toppie. Ja ik weet niet, die trio-vorm spreekt me nog het meest aan mocht dat ooit gebeuren. MMV mis ik toch wel een vriendin/meid en VVV lijkt me wat te ingewikkeld qua gevoel.
Het is meer evt toekomstmuziek dan realiteit voor me. Als ik weer een relatie zou krijgen hangt het er maar net vanaf wat de waarden en normen van mn partner zijn em of ik daar zelf wel zin in heb. Soms heb je ook geen behoefte aan een ander ongeacht geslacht omdat je het al leuk saampjes hebt in bed en het wel goed zo is ^^. Maar spannend idee om een beetje over te fantaseren is het zekerquote:Op woensdag 17 september 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, misschien blijf ik dan hangen. Al maak ik weinig mee op dit gebied.
[..]
Ik geef je geen ongelijk en begrijp dat wel.
Vraag me af hoe je dat voor je ziet dan ^^quote:Op woensdag 17 september 2014 23:08 schreef Seven. het volgende:
Ik zou alleen een trio willen als ik het stralend middelpunt ben , tweede viool is niet echt mijn ding.
Logisch, voor mij geldt hetzelfde. Mijn laatste ex (die overigens biseksueel was) heeft het me weleens voorgesteld, alleen had ik toen genoeg aan haar. Achteraf gezien vind ik het toch jammer dat ik het niet geprobeerd heb.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:09 schreef Vivie het volgende:
[..]
Het is meer evt toekomstmuziek dan realiteit voor me. Als ik weer een relatie zou krijgen hangt het er maar net vanaf wat de waarden en normen van mn partner zijn em of ik daar zelf wel zin in heb. Soms heb je ook geen behoefte aan een ander ongeacht geslacht omdat je het al leuk saampjes hebt in bed en het wel goed zo is ^^. Maar spannend idee om een beetje over te fantaseren is het zeker(Nu maar hopen dat evt nieuwe partner niet meeleest toevallig, you never know
)
Bwehe, waarschijnlijk een aantal mensen die zich slechts om mijn genot bekommerenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef Vivie het volgende:
[..]
Vraag me af hoe je dat voor je ziet dan ^^
Maar misschien is die info niet voor onze oogjes bestemd
Heerlijk aardbeien met slagroom eten terwijl je niets hoeft te doen! \o/quote:Op woensdag 17 september 2014 23:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bwehe, waarschijnlijk een aantal mensen die zich slechts om mijn genot bekommeren. Geslacht doet niet terzake.
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:37 schreef Vivie het volgende:
[..]
Heerlijk aardbeien met slagroom eten terwijl je niets hoeft te doen! \o/
Nou , allée! Lolquote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Seven. het volgende:
. Helaas werkt die tactiek niet zo goed met slechts 1 bedpartner.
Dat lijkt me inderdaad ook heerlijk. Al maak ik dan wel onderscheid qua geslachtquote:Op woensdag 17 september 2014 23:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bwehe, waarschijnlijk een aantal mensen die zich slechts om mijn genot bekommeren. Geslacht doet niet terzake.
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:37 schreef Vivie het volgende:
[..]
Heerlijk aardbeien met slagroom eten terwijl je niets hoeft te doen! \o/
Ow, mis ik iets?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:03 schreef Vivie het volgende:
Yats, we ketenen je maar even vast hier...voor je eigen bestwil
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:02 schreef Seven. het volgende:
Ik heb honger. Waar is ons Pizzapuntje?
Updates please, hoe is het en weet je al wat er gaat gebeuren?
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:02 schreef Seven. het volgende:
Ik heb honger. Waar is ons Pizzapuntje?
Updates please, hoe is het en weet je al wat er gaat gebeuren?
Dankjequote:Op vrijdag 19 september 2014 11:57 schreef Vivie het volgende:
Welkom..wel af en toe wat leuks posten he
quote:
We zijn niet zo strict hier hoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:58 schreef S15 het volgende:
[..]
Dankje
Nou lees gewoon af en toe mee uit interesse hoor. Ik ben totaal geen bi, dus eigenlijk hoor ik hier niet.
Maar was wel benieuwd hoe het met Pizzapuntje ging
Dat is fijnquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:02 schreef Vivie het volgende:
[..]
We zijn niet zo strict hier hoorJa, vraag het me af...denk wel dat het iets met haar evt opname te maken heeft
*geeft een knuffel*quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
Weekend![]()
Moet me inhouden het slechte meisje niet te appen, voel me een beetje eenzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Veel plezier morgen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:54 schreef Vivie het volgende:
Oh ja Ajax gewonnen he? Ik ben opgegroeid met fanatiek Feyenoord paps (is ie nu niet meer) dus club zit ergens in mn hartje....maar echt boeiend vind ik het allemaal niet![]()
Ja spannend voor me omdat ik een pixie cut en kleurtje ga laten doen en ik nog totaal niet weet hoe het er uit komt te zien...gezonde spanning
quote:Op maandag 22 september 2014 12:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe was jullie weekend?
Ik mag morgen weer boodschappen doen voor oma, niet echt zin in maargoed
Thanks! Snel naar bed nu dan maar ;pquote:
Shoppuh! Haha...ben benieuwd naar het resultaat/keuze, bij mij ook al super lang geledenquote:Op maandag 22 september 2014 22:56 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een nieuwe obsessie. Ik wil piercings in mijn oren en dus ik google me suf naar mooie sieraden.
Hoe was het bij de kapper?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:26 schreef Vivie het volgende:
[..]
Thanks! Snel naar bed nu dan maar ;p
[..]
Shoppuh! Haha...ben benieuwd naar het resultaat/keuze, bij mij ook al super lang geleden
Ging wel hoor, haar nog iets te kort voor wat ik wil (vrouwelijker model/ bob) maar met kleurtje (koper) en wat bijknippen is het leuk geworden, kan het laten groeien en over week of 8 weer verder met project 'leuke coupe'quote:
Omdat ik iets fout Had gedaanquote:Op donderdag 25 september 2014 08:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom staat deze niet automatisch in myAT, hoewel ik in de vorige wel heb meegedaan? Is dit geen officiele reeks?
Tsk, Pizzaquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Omdat ik iets fout Had gedaan
Have fun!quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:44 schreef Seven. het volgende:
WEEKEND!![]()
Vandaag naar de kapper, uit eten.
Genoeg reden voor dit dus:quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als werkloze merk ik weinig verschil meer tussen week en weekend. Ja, mijn vrouw is de hele dag thuis, maar dat is alles.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:35 schreef TntMobius het volgende:
Ik stap dit topic ook maar binnen
Ik heb een katerquote:
Uh, nee. Waarom?quote:
Ja, in het weekend. Het gaat erom, dat liever wél het verschil merk tussen week en weekend.quote:
Haha goed bezig hoor!quote:Op zondag 28 september 2014 11:17 schreef Seven. het volgende:
Niet zo gek veel heur. Ik heb net bacon en egg ontbijtje op, met veel liefde gemaakt door mijn vriend. Die kater zal wel snel overgaan. Ik hoop dat hij nog een koffie gaat halen.
Ik ben echt erg. Maar goed, gisternacht hard voor gewerkt
.
Speak for yourselfquote:Op maandag 29 september 2014 19:07 schreef Vivie het volgende:
Hey, welkom
We zijn hier meestal best braaf trouwens, geen Bi-Greedy haha
Ik ben uitermate greedy, hoor! M, V, MV, VV... Gimme, Gimme, Gimme!quote:
Ik fantaseer nog wel eens over VVM mocht dat ooit gebeuren maar ik ben verder niet bezig met dat soort experimentele dingen, staat allemaal op laag pitje, ben ook nog niet toe aan een relatiequote:Op maandag 29 september 2014 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ben uitermate greedy, hoor! M, V, MV, VV... Gimme, Gimme, Gimme!![]()
Nou, de M heb je dan alquote:Op maandag 29 september 2014 20:05 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik fantaseer nog wel eens over VVM mocht dat ooit gebeuren maar ik ben verder niet bezig met dat soort experimentele dingen, staat allemaal op laag pitje, ben ook nog niet toe aan een relatie
Klinkt als een goede combinatiequote:Op zondag 28 september 2014 12:05 schreef Seven. het volgende:
's Nachts een slet, 's morgens een prinses.
Dat komt ooit nog wel. Niets overhaasten is het beste.quote:Op maandag 29 september 2014 20:05 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik fantaseer nog wel eens over VVM mocht dat ooit gebeuren maar ik ben verder niet bezig met dat soort experimentele dingen, staat allemaal op laag pitje, ben ook nog niet toe aan een relatie
quote:Op maandag 29 september 2014 22:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Blegh ik voel me rot vandaag, kost me moeite om niets slechts te doen. Ik ga maar slapen.
quote:
Ja, exactquote:Op maandag 29 september 2014 23:02 schreef yats het volgende:
Dat komt ooit nog wel. Niets overhaasten is het beste.
Vertel eens wat meerquote:Op maandag 29 september 2014 23:08 schreef Seven. het volgende:
. Mijn vriend kan mij regelmatig de nek wel omdraaien, ik weet niet of het wel zo'n geweldige combinatie is.
Is het zo erg? Ik heb 6 jaar samengewoond en ondanks dat ze ook wel een beetje een luxepaard was daar nooit moeite mee gehad eigenlijkquote:Op maandag 29 september 2014 23:47 schreef Vivie het volgende:
Prinses-op-de-Erwt detected!
Herkenbaar trouwens...ik vrees nu al voor evt samenwonen en mn smoezenlijstje
Vooralsnog niet.quote:
En het was nog niet eens met mijn vrouwquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En het was nog niet eens met mijn vrouw
Was je vrouw wel van de partij?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En het was nog niet eens met mijn vrouw
Nope.quote:
Snoepen.quote:
Nou, geef eens een showtjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:35 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zo, ik ben net wezen shoppen met m'n moeder. Ben prima geslaagd, hele stapel nieuwe kleren
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:35 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zo, ik ben net wezen shoppen met m'n moeder. Ben prima geslaagd, hele stapel nieuwe kleren
Dat valt op te lossen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha ik voel me echt koos seksloos hier door jullie
Je bent echt niet de enige hoor :pquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha ik voel me echt koos seksloos hier door jullie
Ik vermaak me opzich ook wel prima hoor, maar vergeleken met de mensen hier ben ik gewoon koos seksloosquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:26 schreef Vivie het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige hoor :p
Maar ik vermaak me op dit moment prima ^^
Precies, idem hierquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:26 schreef Vivie het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige hoor :p
Maar ik vermaak me op dit moment prima ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Hmm, ik zou d'r niet al te jaloers op zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik vermaak me opzich ook wel prima hoor, maar vergeleken met de mensen hier ben ik gewoon koos seksloos
Haha ja oke, maar ik mis vooral het knuffelen en handjes vasthouden, niet zozeer de seks.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, ik zou d'r niet al te jaloers op zijn. Vrijheid, blijheid. Ik ben wel eens jaloers op mensen die single zijn, lekker je eigen gang gaan.
You go girl!!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zometeen naar de psychiater, als het goed is gaat het alleen maar over medicatie en krijg ik een receptje en gaat het niet over een opname.
Wat trouwens ook niet meer kan want ik moet waarschijnlijk in de week van 22 oktober beginnen met stage lopen dus dan kan ik niet meer opgenomen worden
Knuffelen is ook heerlijk, al is seks wel iets dat ik soms mis.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha ja oke, maar ik mis vooral het knuffelen en handjes vasthouden, niet zozeer de seks.
Ik stuur een mega grote teddybeer naar je! <3quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Doe mij het knuffelen maar. Vooral nu ik hier alleen in mn bedje lig en het heel koud heb
Ahw *geeft een digitale knuffel*quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Doe mij het knuffelen maar. Vooral nu ik hier alleen in mn bedje lig en het heel koud heb
Jezus, wat ouderwets. Hoe lang kom je hier nou al? Je weet dat er een 'volg topic' knopje is?quote:
Ben ook al oud he, bijna een kwart eeuwquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jezus, wat ouderwets. Hoe lang kom je hier nou al? Je weet dat er een 'volg topic' knopje is?
*geeft een knuffel*quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Op dagen als deze, waarop ik in mn bed kou lig te hebben mis ik een vriendinnetje. Op andere dagen trouwens ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Yoga doen, lachende baby maar dan heel voorzichtg. Je rug zal vanzelf minder stijf worden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gisteren door mijn rug gegaan. Auw. Nu een rug, die vanaf de helft omlaag helemaal stijf is. Stilzitten gaat, maar daarna bewegen... Auw.
Een lekker heet bad helpt vaak ook!quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gisteren door mijn rug gegaan. Auw. Nu een rug, die vanaf de helft omlaag helemaal stijf is. Stilzitten gaat, maar daarna bewegen... Auw.
*geeft een warme digitale knuffel8quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik lig weer te rillen in mn bedje. De winter is niks voor mij.
Woensdag sollicitatiegesprek voor stage, als dat goed gaat kan ik de week erna beginnen.
Wat spannend! Fingers crossed voor je.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
Gesprek ging goed,krijg morgen te horen of ik maandag kan beginnen maar die kans is wel groot
Gefeliciteerd, wat leuk! Heel veel succes!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
En ik kan maandag beginnen. Moet tot 18 december, 36u per week
Ai...Sterkte. Al zal dat vast voor iedereen hier wel herkenbaar zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
Slechte ex op je beeldscherm!
Ik ging even op fb kijken en het eerste wat ie laat zien is het slechte meisje dr nieuwe profielfotoen ik heb ook nog is gereageerd met: leuke foto! En de foto geliked.
Conclusie, ik mis dr en fb is kut.
Hoe wasjullie weekend?
Wasda?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:53 schreef Seven. het volgende:
Flikker haar van je fb?
Ik heb forward helix piercing laten zetten.
Herkenbaar, al was ik vaak wel 'gewoon' om 10 uur op voordat ik aan mijn stage begon. Ik heb nu nog twee weken te gaan en daarna word het (hopelijk) omgezet in een dienstverband. Ik weet in ieder geval dat mijn baas daar momenteel aan denkt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ben kapot, eerste dagje stage gehad. Zo van niks doen en om 2u je bed uitkomen naar een hele dag werken en vroeg op is toch wel een verandering. Maargoed, op naar het weekend!
quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:29 schreef Seven. het volgende:
Hopelijk werkt dit wel..
De ring vind ik te groot maar blijkbaar kunnen ze nogal zwellen dus voorlopig wel goed.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:42 schreef Vivie het volgende:
[..]
Wat minder op Fok
Lief dat je aan me denkt!
Ik lig nogquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Bwohh wat is het vroeg, de wekker ging een uur geleden. Wat zou ik graag terug naar mn bedje willen zeg!
quote:
Drukdrukdruk weer. Maar wel goed. Heb mezelf een mooie piercing beloofd als beloning voor mijn harde werk. Waar tob je over (of wil je daar liever niet oveer uitweiden)?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:04 schreef Vivie het volgende:
[..]![]()
Gaat redelijk, allemaal wat moeizamer dan een aantal maanden geleden. Ik tob veel en moet wat actiever dingen oppakken waar ik mee zit
Hoe is het met jou ? ^^
Hoe is het op je nieuwe werk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:54 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ben bijna klaar met werken voor vandaaghelaas gaat morgen vroeg de wekker weer vroeg
Het bevalt goed, vandaag was een beetje saai want zat alleen op kantoor en er werd niet veel gebeld. Maargoed, eindelijk weekend, lekker uitslapenquote:
Bijna klaar met koken, witlof, ovenaardappeltjes, stukje vis. Yummquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Het bevalt goed, vandaag was een beetje saai want zat alleen op kantoor en er werd niet veel gebeld. Maargoed, eindelijk weekend, lekker uitslapenNog 8 weken te gaan.
Hoe is het hier?
Half 8 wintertijd, maar gewoon te vroeg dus!quote:
Das pas vroeg! Haha wat heb je toch een lieve vriend, ben er maar zuinig op.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:48 schreef Seven. het volgende:
Ik was om 7 uur zomertijd wakker. Nu ontbijtje op bed, mijn vriend is zo
Natuurlijk niet. Het is toch een minnares? Die zijn altijd geheim!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Half 8 wintertijd, maar gewoon te vroeg dus!
Jij hebt het weer mooi voor elkaar haha. Weet je vrouw eigenlijk van je minnares af?
Van alles wat aansluit op opleiding en werkervaring. Ben nu voor het tweede gesprek in de running voor concultant voor warehouse software.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:04 schreef Vivie het volgende:
Veel succes alvast
Wat voor soort baan solliciteer je naar?
We zouden eens een vergelijkend warenonderzoek moeten houdenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef Maanvis het volgende:
vrouwen kunnen eigenlijk maar slechter pijpen dan mannen
Durf het bijna niet te vragen maar....heb je (niet) genoten van je laatste ervaring?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef Maanvis het volgende:
Are you surprised?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef Maanvis het volgende:
Regen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:27 schreef Seven. het volgende:
In de regen de hondjes wandelen. Morgen shoppen denk ik. Heb een paar zwarte laarzen nodig en broeken.
Maar het regent helemaal niet.quote:
Goed inzicht.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe is het hier?
Ik ben op mn stage. Net even druk gehad, nu weer wat minder. Nog even volhouden tot 5 uur. Heb trouwens weer wat contact met het slechte meisje. Denk dat ik het af ga kappen. Ze is niet goed voor me.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Yay, ik heb/krijg weer een baan.
Kittensquote:Op donderdag 13 november 2014 16:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wij hebben er weer een kitten bij. Nu 4 katten in totaal, waarvan 3 kittens
Kostte me vanochtend wel een bi-date, helaas.
Moeraskat, hoe is het met je?!quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil wel weer een relatie, maar lijkt me niet echt een ideaal moment nu
Gelokt!quote:
Goed goed, weinig nieuws.quote:Op maandag 24 november 2014 18:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha ik ook!
Hoe is het met jou seven?
quote:Op maandag 24 november 2014 22:38 schreef Vivie het volgende:
[..]
Gelokt!![]()
Het gaat weer een beetje beter, wat dingen op een rij en wat nieuwe dingen (o.a logopedie) aan het doen. Gestopt met datesites, vind het (op dit moment) fijner om gewoon mensen in het echt face to face te leren kennen, toch anders
Zie uit naar de feestdagen (en nee...niet alleen om al het lekkers)
Zelfs ik ben geen Koos Kansloos!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik zit nog wel altijd op Tinder en Expreszo, ben toch Koos Kansloos
Ja als je er geen moeite voor wil doen...zelfs voor Pizza bestellen moet je even bellenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:48 schreef Pizzapuntje het volgende:
l zit ik wel te twijfelen om naar Pann Tilburg te gaan, een gay feestje, om daar misschien leuke mensen te ontmoeten, maar denk niet dat ik ga, kost teveel moeite.
Nee joh,dat ben ik zelfs niet.Het kost soms tijd,maar uiteindelijk komt alles goed.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik zit nog wel altijd op Tinder en Expreszo, ben toch Koos Kansloos
Het is mijn laatste werkloze weekend. Ben op zoek naar een andere auto vanwege de afstand naar het nieuwe werk. Dus diesel of lpg. Daar zal de zaterdag wel mee gevuld zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 07:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik mis gewoon iemamd om mee te knuffelen enzo. En ga bijna nooit meer uit, dus tinder en expreszo zijn mn enige opties, want waarschijnlijk zal ik de ware ook niet gewoon in de supermarkt tegenkomen helaas haha.
Zo, laatste werkdag voor deze week, moet helaas drie kwartier fietsen want mijn scooter hield er gisteren mee op. Vanmiddag even naar het gemeentehuis voor een VOG, is kijken of ik braaf ben geweest haha
Hier nog wilde plannen dit weekend?
Nee. Ik ben verwend. Lekker thuiszitten en doen waar ik zin in heb is veel leuker. Maar ach...quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik mag helaas op zoek naar een nieuwe scooter, ding is gvd kapot. Heb er de centen niet echt voor, gelukkig willen mijn ouders me wel wat lenen.
Ben wel een beetje chagrijnig omdat m'n scooter kapot is, maarja komt wel goed.
Beetje zin in het werk Lord?
Haha ik ken het, ga na m'n stage vrijwilligerswerk doen, zit ook liever thuis maar goedquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Ik ben verwend. Lekker thuiszitten en doen waar ik zin in heb is veel leuker. Maar ach...
Haquote:Op zondag 23 november 2014 13:35 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Moeraskat, hoe is het met je?!
Wat leuk, gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 december 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ha![]()
Ik ben de 24ste bevallen van een toffe beebIk vind haar geweldig, uiteraard, want ik ben haar moeder. Maar heel veel mensen vinden mijn kitten tof, lief en mooi dus het zal wel echt zo zijn
Verder gaat t goed. Had wel iemand op het oog om te daten, maar meh... leuke kerel dit keer, maar ik weet het niet... gesprekken lopen wmb ook erg stroef via whatsapp... en ben momenteel toch nog niet mobiel
Hoe is het met jou?
Ik wil wel mee!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:48 schreef Pizzapuntje het volgende:
Al zit ik wel te twijfelen om naar Pann Tilburg te gaan, een gay feestje, om daar misschien leuke mensen te ontmoeten, maar denk niet dat ik ga, kost teveel moeite.
Een meisjesbabyquote:Op donderdag 4 december 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ha![]()
Ik ben de 24ste bevallen van een toffe beebIk vind haar geweldig, uiteraard, want ik ben haar moeder. Maar heel veel mensen vinden mijn kitten tof, lief en mooi dus het zal wel echt zo zijn
Verder gaat t goed. Had wel iemand op het oog om te daten, maar meh... leuke kerel dit keer, maar ik weet het niet... gesprekken lopen wmb ook erg stroef via whatsapp... en ben momenteel toch nog niet mobiel
Hoe is het met jou?
Meer sex is altijd beterquote:
Hangt voor mij zo erg af van uiterlijk, stem, gedrag. Ik zou wat minder specifiek met jongens/mannen willen zijn maar aan de andere kant vind ik het ook wel ok zoquote:Op zondag 7 december 2014 00:23 schreef Seven. het volgende:
mannen worden welk leuker naarmate ze ouder worden. Jonge mannen/jochies zijn inderdaad zelden interessant of fysiek aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |