Ik heb hier helemaal niks aan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
kweek eens een ruggengraat...
ik weet dat het moeilijk is, maar wat heb je hier nou aan?
had liever gezien dat het wel een goed idee was hoor pizza.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik heb hier helemaal niks aan.
Ik zou eigenlijk gewoon maar moeten gaan slapen denk ik.
Ik denk dat ik me achter af inderdaad alleen maar rot voel, ik ga wel gewoon zeggen dat ik niet meer mag scooter rijden omdat ik teveel oxazepam op heb (wat niet waar is, maargoed) dus dat ik niet meer kan komen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
had liever gezien dat het wel een goed idee was hoor pizza.maar uiteindelijk doe je jezelf pijn, dat gun ik je niet.
misschien een goed idee ja.
Het helpt ook mee dat het regent, als het droog was was ik sowieso wel gegaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me achter af inderdaad alleen maar rot voel, ik ga wel gewoon zeggen dat ik niet meer mag scooter rijden omdat ik teveel oxazepam op heb (wat niet waar is, maargoed) dus dat ik niet meer kan komen.
gewoon langzaam laten verwaterenquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me achter af inderdaad alleen maar rot voel, ik ga wel gewoon zeggen dat ik niet meer mag scooter rijden omdat ik teveel oxazepam op heb (wat niet waar is, maargoed) dus dat ik niet meer kan komen.
Ja ik vind het ook zo lullig om te zeggen ; oh trouwens laat maar zitten. Omdat het initiatief van mij kwam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |