abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143869155
*O* Welkom in de bi SC!

Omdat er al wel een plaats was binnen FOK! voor de homo's en lesbo's, maar nog niet voor biseksuelen onder ons is het idee gekomen om hier ook een topic voor te hebben! Hier praten we dus over van alles en nog wat op een leuke en vrije manier voor iedereen die zich herkent in dit onderwerp. :)

:? Hoe gaat het hier?

Je kan lurken, meebabbelen over mannen en vrouwen, de verschillen daartussen, je eigen seksualiteit en hoe je daarin staat. De dates die je hebt als biseksueel, beslommeringen in je liefdesleven, hoe de buitenwereld reageert en ageert op je seksuele geaardheid, etc. etc.

*) Wie zijn hier welkom?

Gewoon iedereen! Van biseksuele mannen en vrouwen, tot homo's en lesbo's en de hetero man/ vrouw :Y Een leuke discussie bereik je tenslotte door meningen, opvattingen en belevingen van allerlei verschillende mensen te krijgen.

:{w Wat is NIET gewenst?

• Het is hier geen datingtopic, dus mensen die trio's of iets dergelijks hopen te scoren mogen wegblijven. Zij kunnen terecht in KPD, waar een aantal topics lopen. • Ook geen lame tvp's, smiley en hoi/doei posts, offtopic geneuzel, kwetsende of beledigende opmerkingen en dergelijke. Als je niks met het onderwerp hebt, blijf je hier gewoon weg. • PM's met verzoekjes en voorstellen worden ook niet gewaardeerd. Het staat de users vrij die een dergelijks iets toch ontvangen om deze door te sturen naar een MOD die hierop een gepaste actie zal nemen.

Kortom, doe normaal en have fun ^O^

Aantal bekende biseksuelen

:Y) Nog wat linkjes

Bi Infosite
Wikipedia over biseksualiteit
Wikipedia met een lijst van bekende biseksuelen

Osdorp posse over wannabi's:
quote:
Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Bi Yourself code termen
Thee drinken - beffen (als in, ik ga bij een leuke meid langs, even thee drinken)

Koffie drinken - pijpen (als in, ik ga bij een leuke jongen langs, even koffie drinken)

Kutbrommer - vibrator bij voorkeur roze en van Tally, maar andere variaties zijn ook mogelijk

meeting en wanneer is er weer de mogelijkheid om de BI'ers IRL te spotten en misschien wel een kopje thee of koffie te scoren?

De OP vind je hier

Ok, go!
Resistance is futile.
pi_143869188
Ik voel een gezapig topic aankomen.
Resistance is futile.
pi_143869836
Ik ben vanuit de fleece onder mn dekbed gekropen

Echte dekenhopper <3

Tot morgen :)
pi_143871575
Ik lig weer even wakker, niet meer overgegeven gelukkig. Om 9u gaat de wekker weer voor therapie.

Mijn ouders maken me trouwens dood als ze dr achter komen dat ik heb geblowd..
pi_143876544
Zo net therapie gehad, was wel goed opzich, hebben het over helpende gedachte en helpend gedrag gehad, nu nog deze week proberen het in de praktijk toe te passen. Verder weer het voornemen niks van contact met het meisje op te nemen. Wat moeilijk ga worden maar ik heb besloten niet meer te blowen, dus dat gaan we sowieso niet doen.
pi_143877180
Welkom terug

Moeten wij je maar een beetje meer bezig houden hier anders? ;P
pi_143886636
Haha komt goed, ik vermaak me wel, ben zelfs aan het koken nu, het eerste fatsoenlijke wat ik in 4 dagen eet.
pi_143886846
Toppie!

Bij mij schoot het er begin van de week weer behoorlijk bij in...nu weer gezonder bezig :)

Wat maak je?
pi_143888453
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:54 schreef Vivie het volgende:
Toppie!

Bij mij schoot het er begin van de week weer behoorlijk bij in...nu weer gezonder bezig :)

Wat maak je?
Heb kip, roerbakgroenten en eiermie met een woksausje gegeten, was goed te doen.

Straks nog even wandelen met mijn begeleider, hebben we dat ook weer gehad (ik woon begeleid, je hebt allemaal je eigen appartement, maar er is ook een gezamelijk appartement en er is begeleiding die af en toe langskomt om te praten)
pi_143888717
Yum...ik moet nog beginnen ;)

Ik ben bekend met begeleid wonen, vind je het wat? Meestal hebben ze wel richtlijnen qua gebruik wiet/joints hmm
pi_143888926
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:05 schreef Vivie het volgende:
Yum...ik moet nog beginnen ;)

Ik ben bekend met begeleid wonen, vind je het wat? Meestal hebben ze wel richtlijnen qua gebruik wiet/joints hmm
Ik vind het wel goed zo, ze hebben ook mijn oxazepam in beheer zodat ik geen overdosis kan nemen enzo, wietgebruik mag volgens mij gewoon, ik weet het eigenlijk niet, maargoed ben toch niet van plan nog te blowen dus dat zit wel goed :9
pi_143889002
overigens hebben het meisje en ik het gister helemaal niet meer over die 7 euro die ik nog krijg gehad, ik weet niet wie het hier zei maar inderdaad die krijg ik niet meer terug :+
pi_143894434
Ik zal zo maar eens richting bed gaan, vanochtend vanaf 5u wakker gelegen..
pi_143894908
Slaap lekker voor straks :)
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:12:26 #15
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143913612
:W

Hoe gaat het hier?

Met mij wel oké, alleen last van kniepijn door rijles, dus ik denk dat ik iets verkeerd doe. :o En ik heb de fout gemaakt om de comments te lezen bij een artikel over vaccins... Ik heb een achtergrond in de biologie dus ik weet dat 99% van de kritiek op vaccins echt nergens op gebaseerd is (of op dingen die al lang ontkracht zijn of al jaren/decennia niet meer zo zijn), maar als ik dan al die reacties lees waar mensen doen alsof vaccins de As van het Kwaad zijn, haalt dat het bloed onder mijn nagels vandaan. :')

Ik kan me daar dan echt helemaal sappig over maken, te erg gewoon. :')

OT: fleecedekens. O+ Ik ben ook een koukleum dus het liefst heb ik de hele dag dikke vesten aan en een dekentje om me heen. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_143916657
Yay, nog een koukekleun met fleecedeken voorliefde! Kom er bij, lekker op de bank met zn 3tjes nu :P

Dat eerste stuk is herkenbaar al gaat dat bij mij vaak om LGBT gerelateerd onderwerpen...de koppigheid, onwetendheid van mensen.....kan ik me ontzettend over opwinden en verdrietig om worden. Gelukkig kan ik nu ik wat ouder (en klein beetje wijzer lol) ben het 9 van de 10 keer gewoon laten gaan...ga er niet op reageren want kansloos

Nu ik dat trouwens weet....ik laat me nooit vaccineren tegen griep want ik ben alleen wat verkouden af en toe. Erg om dat zo te laten of kunnen sommigen best zonder?
pi_143918240
Hoi O+
pi_143918288
Hai hai, how is Ms Pizza doing?
pi_143918321
Het gaat redelijk, kom net m'n bed uit. :@

Zometeen m'n badkamer maar even poetsen, heb ik iets te doen.
pi_143918455
Uhmm, ja werd wel eens tijd dan ^^

Niet uitgluiden in de badkamer tijdens het soppen he? :p
pi_143920632
Haha heb het mooi bekeken, heb pasta staan koken terwijl de begeleiding de badkamer heeft staan poetsen :+
pi_143921126
Lol, nou dat heb je weer knap voor elkaar ;)

Ben je weer een beetje tot rust gekomen wat betreft ex gf?
pi_143921267
Ja redelijk, ik merk wel dat ik het moeilijk vind d'r niet te appen, maar ik hou vol!
pi_143922021
Hehe, ik heb het ook 'zwaar' gehad de afgelopen weken met denken aan iemand maar snap dat het voor jou soms een tikje erger is

Pasta gelukt?
pi_143922096
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:52 schreef Vivie het volgende:
Hehe, ik heb het ook 'zwaar' gehad de afgelopen weken met denken aan iemand maar snap dat het voor jou soms een tikje erger is

Pasta gelukt?
Is ze al terug van vakantie?

Pasta was goed gelukt ja :)
pi_143922298
Weet ik niet precies..'eind augustus' zij ze. Mijn 'vakantie'(oppas voor jonge katten is niet altijd even leuk haha) is morgen over, dan ga/mag ik weer naar mn huisje ^^

Mooi, ik heb ook honger! Ik ga even wat simpels maken ;)
pi_143924582
Dan zul je vast gauw wat van d'r horen hoop ik!

Ik heb zometeen bewonersvergadering tot 9u, ik ben voorlopig dus even zoet,
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:10:34 #28
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143925398
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:58 schreef Vivie het volgende:
Yay, nog een koukekleun met fleecedeken voorliefde! Kom er bij, lekker op de bank met zn 3tjes nu :P

Dat eerste stuk is herkenbaar al gaat dat bij mij vaak om LGBT gerelateerd onderwerpen...de koppigheid, onwetendheid van mensen.....kan ik me ontzettend over opwinden en verdrietig om worden. Gelukkig kan ik nu ik wat ouder (en klein beetje wijzer lol) ben het 9 van de 10 keer gewoon laten gaan...ga er niet op reageren want kansloos

Nu ik dat trouwens weet....ik laat me nooit vaccineren tegen griep want ik ben alleen wat verkouden af en toe. Erg om dat zo te laten of kunnen sommigen best zonder?
Echt hè... Ik ook inderdaad met LGBT dingen vaak. Ik reageer niet vaak op het internet daarover, maar stiekem kan ik me er inderdaad nogal over opwinden, dus ik snap je helemaal. :P

Nee, griepvaccin is alleen aan te bevelen als je bij een risicogroep hoort. Ik had het puur over vaccins voor kinderen.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha heb het mooi bekeken, heb pasta staan koken terwijl de begeleiding de badkamer heeft staan poetsen :+
Beter. :7 Goed zo dat je wat gezonder eet, Pizza! :) En nu volhouden wat betreft je ex inderdaad.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_143930116
Ik voel me wat down, net vergadering gehad, veel prikkels.

Ik heb de neiging d'r te appen met de vraag te blowen (ook al zei ik dat ik het niet meer zou doen) maar ik doe het niet!
pi_143932271
Goed zo, volhouden...ga desnoods een pizaatje in de oven stoppen als je die in vriezer hebt liggen _O-

Nog even door chatten en dan ben ik wel klaar met deze dag denk ik..redelijk gaar
pi_143934371
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:58 schreef Vivie het volgende:

Ik werd daar vroeger ook woedend om. Maar na een paar jaar werd ik er wat harder in, nu heb ik schijt.

Trouwens, ik denk wel dat je als transgender met veel meer vooroordelen te maken hebt.. Jammer.. Ik denk dat geen enkele hetero zich echt in kan leven, al zijn er veel tolerante mensen. Mijn vriend snapt het niet echt. Hij is tolerant maar stiekem hoopt hij nog steeds op een trio. Moet ik niet aan denken, bah.
Resistance is futile.
pi_143934393
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
_O- ^O^
Resistance is futile.
pi_143934843
quote:
6s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik werd daar vroeger ook woedend om. Maar na een paar jaar werd ik er wat harder in, nu heb ik schijt.

Trouwens, ik denk wel dat je als transgender met veel meer vooroordelen te maken hebt.. Jammer.. Ik denk dat geen enkele hetero zich echt in kan leven, al zijn er veel tolerante mensen. Mijn vriend snapt het niet echt. Hij is tolerant maar stiekem hoopt hij nog steeds op een trio. Moet ik niet aan denken, bah.
Je bedoelt 'cisgender' ipv hetero? Eerste heeft met gender te maken, tweede met geaardheid :)
Hmm...stiekem hoopt hij op een trio...met wie/wat precies? Ik heb wel een idee maar ik wel even kijken of ik het goed heb ;)
pi_143935182
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:40 schreef Vivie het volgende:

[..]

Je bedoelt 'cisgender' ipv hetero? Eerste heeft met gender te maken, tweede met geaardheid :)
Hmm...stiekem hoopt hij op een trio...met wie/wat precies? Ik heb wel een idee maar ik wel even kijken of ik het goed heb ;)
Hij hoopt op een vrouw erbij natuurlijk :+ . En ik bedoel hetero's, ik ken er veel maar geen een snapt het helemaal.
Resistance is futile.
pi_143935352
AAh ok, gewoon de 'droom' van elke hetero jongen zeg maar haha...tjaa, ik zou -als ik ooit een trio zou hebben, wat niet echt aanemelijk is op dit moment- dan liever een leuke jongen erbij hebben
Zelf ben ik ook wel eens benaderd door een koppel die specifiek op zoek waren naar iemand met mijn achtergrond. Daar heb ik snel voor bedankt :+
.
Ik vind het persoonlijk niet erg als mensen er niet veel van begrijpen, genoeg dingen die ik ook niet begrijp. Zolang mensen respectabel met iemand omgaan die anders is wil ik wel uitleggen dat onze verschillen lang niet zo groot zijn en we meer op elkaar lijken dan je soms denkt
pi_143950516
Goedemiddag! :D
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:21:51 #37
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143952053
oke wow hier hoor ik ook
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:22:13 #38
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143952072
ohnee wacht hier komen alleen bi vrouwen
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143952463
Nee hoor, er kwamen hier eerst ook mannen, nu iets minder.

Welkom dus
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:35:45 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143952551
thanks ;).
Anyway omdat ik bi ben heof ik dat pas te vertellen als ik een relatie met een man krijg.. die kans acht ik klein want ben nog nooit verliefd geweest op een man maar wel heb ik met hetzelfde geslacht sex gehad. Maargoed als je dus in je vriendengroep of op je werk vertelt dat je bi bent dan schrikt dat bij mannen toch af, want dan denken ze gelijk 'maar wil ie iets van mij...' hoe ga je daarmee om?
Een gedicht over Maanvis
pi_143953849
Welkom maanvis ^^

Je schrikt zowieso mensen af als je verteld dat je een iets andere geaardheid hebt...hokjesdenken, bekrompenheid en stereotype ideeen hebben mensen al snel. Ik denk dat er voor uitkomen dat je bi bent meer een issue is voor mensen dan lesbisch/gay omdat mensen twijfelen aan je authenticiteit/loyaliteit. Totaal onzinnig zoals wij zelf weten maar als je mensen het wil/moet vertellen zou ik wel proberen een beetje een beeld te schetsen van hoe dat nou werkelijk is voordat ze een heleboel gaan zitten invullen
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:35:28 #42
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143954570
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:54 schreef Vivie het volgende:
AAh ok, gewoon de 'droom' van elke hetero jongen zeg maar haha...tjaa, ik zou -als ik ooit een trio zou hebben, wat niet echt aanemelijk is op dit moment- dan liever een leuke jongen erbij hebben
Zelf ben ik ook wel eens benaderd door een koppel die specifiek op zoek waren naar iemand met mijn achtergrond. Daar heb ik snel voor bedankt :+
.
Ik vind het persoonlijk niet erg als mensen er niet veel van begrijpen, genoeg dingen die ik ook niet begrijp. Zolang mensen respectabel met iemand omgaan die anders is wil ik wel uitleggen dat onze verschillen lang niet zo groot zijn en we meer op elkaar lijken dan je soms denkt

Goede instelling! :) Want inderdaad, als transgender zul je waarschijnlijk nog veel meer vragen e.d. krijgen. Ik betrapte mezelf daar ook op toen een transgender persoon naar mijn school kwam om daarover te vertellen. Alhoewel ik vooral praktische vragen en verwonderingen had. Van die dingen waar je als cisgender persoon niet bij stilstaat, zoals bijvoorbeeld speciaal op maat gemaakte kleren wanneer je als vrouw (MTF) een stuk langere armen hebt als de gemiddelde vrouw.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:35 schreef Maanvis het volgende:
thanks ;).
Anyway omdat ik bi ben heof ik dat pas te vertellen als ik een relatie met een man krijg.. die kans acht ik klein want ben nog nooit verliefd geweest op een man maar wel heb ik met hetzelfde geslacht sex gehad. Maargoed als je dus in je vriendengroep of op je werk vertelt dat je bi bent dan schrikt dat bij mannen toch af, want dan denken ze gelijk 'maar wil ie iets van mij...' hoe ga je daarmee om?
Nooit verliefd geweest op een man maar je identificeert jezelf wel als bi? Prima natuurlijk, maar als man (ooit) seks hebben met een man hoeft je niet meteen bi of homo te maken hè. :)

Omdat ik zelf ook bang ben voor negatieve reacties, vertel ik het meestal gewoon niet. :P Ik heb een vriend, dus dat scheelt. Soms ben ik wel bang dat mensen aan mijn gedrag merken dat ik ook op vrouwen val. Ook twijfel ik soms om het wel te vertellen, maar meestal wacht ik daar pas mee als ik vrij zeker weet dat iemand er niet negatief op reageert. Je bent immers niet verplicht om het te vertellen. ;)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:36:48 #43
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143954612
quote:
2s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hij hoopt op een vrouw erbij natuurlijk :+ . En ik bedoel hetero's, ik ken er veel maar geen een snapt het helemaal.
Soms kom ik iemand tegen die het wel (bijna) helemaal lijkt te snappen, maar zoveel begrip als bij een ander biseksueel persoon is inderdaad vrijwel onmogelijk. Daarom hulde voor dit topic. :7
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:50:03 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143955019
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:35 schreef Muisraket het volgende:

Nooit verliefd geweest op een man maar je identificeert jezelf wel als bi? Prima natuurlijk, maar als man (ooit) seks hebben met een man hoeft je niet meteen bi of homo te maken hè. :)
Als het een langdurige sexrelatie is wel toch ;). Het liep bij hem zelfs zover op dat ik er irritant van werd dat het niet verder ging maar hij wel telkens om mijn komst bleef vragen.

quote:
Omdat ik zelf ook bang ben voor negatieve reacties, vertel ik het meestal gewoon niet. :P Ik heb een vriend, dus dat scheelt. Soms ben ik wel bang dat mensen aan mijn gedrag merken dat ik ook op vrouwen val. Ook twijfel ik soms om het wel te vertellen, maar meestal wacht ik daar pas mee als ik vrij zeker weet dat iemand er niet negatief op reageert. Je bent immers niet verplicht om het te vertellen. ;)
nee dat klopt, maar toen ik het vertelde voelde het wel heel bevrijdend.. aan de andere kant leverde dat in mijn vriendengroep bij een homo in m'n vriendengroep meteen een awkward paar keer sex op ;).
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:53:54 #45
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143955139
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als het een langdurige sexrelatie is wel toch ;). Het liep bij hem zelfs zover op dat ik er irritant van werd dat het niet verder ging maar hij wel telkens om mijn komst bleef vragen.
Hoe bedoel je dat je er irritant van werd dat het niet verder ging? Maar los daarvan: iedereen mag zich identificeren zoals hij/zij wil. Ik was gewoon verbaasd, dat is alles. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:50 schreef Maanvis het volgende:
nee dat klopt, maar toen ik het vertelde voelde het wel heel bevrijdend.. aan de andere kant leverde dat in mijn vriendengroep bij een homo in m'n vriendengroep meteen een awkward paar keer sex op ;).
Hoezo awkward paar keer seks? Ik heb echt moeite om je te volgen, sorry. Het voelt zeker bevrijdend als mensen het accepteren. Als ze je aankijken alsof ze water zien branden, heel ongemakkelijk worden of vervolgens niets meer van zich laten horen, is het een ander verhaal. :P
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:04:23 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143955465
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:53 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat je er irritant van werd dat het niet verder ging? Maar los daarvan: iedereen mag zich identificeren zoals hij/zij wil. Ik was gewoon verbaasd, dat is alles. :)
nou (blijkbaar) heb ik als ik een paar maanden sex met iemand heb gehad op een gegeven moment de behoefte om het naar een volgend level te tillen of de sexrelatie te verbreken ;).

quote:
Hoezo awkward paar keer seks?
Sex met vrienden is awkward ;). Omdat er dan altijd een spanning is als je samen thuis zit.

quote:
Ik heb echt moeite om je te volgen, sorry. Het voelt zeker bevrijdend als mensen het accepteren. Als ze je aankijken alsof ze water zien branden, heel ongemakkelijk worden of vervolgens niets meer van zich laten horen, is het een ander verhaal. :P
dat is nog niet gebeurd :).
Een gedicht over Maanvis
pi_143955948
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:04 schreef Maanvis het volgende:
nou (blijkbaar) heb ik als ik een paar maanden sex met iemand heb gehad op een gegeven moment de behoefte om het naar een volgend level te tillen of de sexrelatie te verbreken .
Van tevoren duidelijk naar elkaar zijn wat je wil/niet wil op lange termijn? Ik zou ook meer gaan voelen denk ik (al ben ik meer van de sex tijdens relatie, niet ervoor) , zie mezelf niet als 'forever fuckmaatje'

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:04 schreef Maanvis het volgende:
Sex met vrienden is awkward . Omdat er dan altijd een spanning is als je samen thuis zit.
Niet doen dus ;)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:17:17 #48
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143955960
Oh, dit topic had ik gemist. :W allemaal!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_143955982
Hellow, Lord Vetinari, welkom :)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:18:29 #50
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143956005
Dank. Ik lees de eerste post en mis nogal wat achtergronden, merk ik. Maar dat komt vanzelf.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')