Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Heb kip, roerbakgroenten en eiermie met een woksausje gegeten, was goed te doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:54 schreef Vivie het volgende:
Toppie!
Bij mij schoot het er begin van de week weer behoorlijk bij in...nu weer gezonder bezig
Wat maak je?
Ik vind het wel goed zo, ze hebben ook mijn oxazepam in beheer zodat ik geen overdosis kan nemen enzo, wietgebruik mag volgens mij gewoon, ik weet het eigenlijk niet, maargoed ben toch niet van plan nog te blowen dus dat zit wel goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:05 schreef Vivie het volgende:
Yum...ik moet nog beginnen
Ik ben bekend met begeleid wonen, vind je het wat? Meestal hebben ze wel richtlijnen qua gebruik wiet/joints hmm
Is ze al terug van vakantie?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:52 schreef Vivie het volgende:
Hehe, ik heb het ook 'zwaar' gehad de afgelopen weken met denken aan iemand maar snap dat het voor jou soms een tikje erger is
Pasta gelukt?
Echt hè... Ik ook inderdaad met LGBT dingen vaak. Ik reageer niet vaak op het internet daarover, maar stiekem kan ik me er inderdaad nogal over opwinden, dus ik snap je helemaal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:58 schreef Vivie het volgende:
Yay, nog een koukekleun met fleecedeken voorliefde! Kom er bij, lekker op de bank met zn 3tjes nu
Dat eerste stuk is herkenbaar al gaat dat bij mij vaak om LGBT gerelateerd onderwerpen...de koppigheid, onwetendheid van mensen.....kan ik me ontzettend over opwinden en verdrietig om worden. Gelukkig kan ik nu ik wat ouder (en klein beetje wijzer lol) ben het 9 van de 10 keer gewoon laten gaan...ga er niet op reageren want kansloos
Nu ik dat trouwens weet....ik laat me nooit vaccineren tegen griep want ik ben alleen wat verkouden af en toe. Erg om dat zo te laten of kunnen sommigen best zonder?
Beter.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha heb het mooi bekeken, heb pasta staan koken terwijl de begeleiding de badkamer heeft staan poetsen
Ik werd daar vroeger ook woedend om. Maar na een paar jaar werd ik er wat harder in, nu heb ik schijt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:58 schreef Vivie het volgende:
Yay, nog een koukekleun met fleecedeken voorliefde! Kom er bij, lekker op de bank met zn 3tjes nu
Dat eerste stuk is herkenbaar al gaat dat bij mij vaak om LGBT gerelateerd onderwerpen...de koppigheid, onwetendheid van mensen.....kan ik me ontzettend over opwinden en verdrietig om worden. Gelukkig kan ik nu ik wat ouder (en klein beetje wijzer lol) ben het 9 van de 10 keer gewoon laten gaan...ga er niet op reageren want kansloos
Nu ik dat trouwens weet....ik laat me nooit vaccineren tegen griep want ik ben alleen wat verkouden af en toe. Erg om dat zo te laten of kunnen sommigen best zonder?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha heb het mooi bekeken, heb pasta staan koken terwijl de begeleiding de badkamer heeft staan poetsen
Je bedoelt 'cisgender' ipv hetero? Eerste heeft met gender te maken, tweede met geaardheidquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik werd daar vroeger ook woedend om. Maar na een paar jaar werd ik er wat harder in, nu heb ik schijt.
Trouwens, ik denk wel dat je als transgender met veel meer vooroordelen te maken hebt.. Jammer.. Ik denk dat geen enkele hetero zich echt in kan leven, al zijn er veel tolerante mensen. Mijn vriend snapt het niet echt. Hij is tolerant maar stiekem hoopt hij nog steeds op een trio. Moet ik niet aan denken, bah.
Hij hoopt op een vrouw erbij natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:40 schreef Vivie het volgende:
[..]
Je bedoelt 'cisgender' ipv hetero? Eerste heeft met gender te maken, tweede met geaardheid
Hmm...stiekem hoopt hij op een trio...met wie/wat precies? Ik heb wel een idee maar ik wel even kijken of ik het goed heb
Goede instelling!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:54 schreef Vivie het volgende:
AAh ok, gewoon de 'droom' van elke hetero jongen zeg maar haha...tjaa, ik zou -als ik ooit een trio zou hebben, wat niet echt aanemelijk is op dit moment- dan liever een leuke jongen erbij hebben
Zelf ben ik ook wel eens benaderd door een koppel die specifiek op zoek waren naar iemand met mijn achtergrond. Daar heb ik snel voor bedankt![]()
.
Ik vind het persoonlijk niet erg als mensen er niet veel van begrijpen, genoeg dingen die ik ook niet begrijp. Zolang mensen respectabel met iemand omgaan die anders is wil ik wel uitleggen dat onze verschillen lang niet zo groot zijn en we meer op elkaar lijken dan je soms denkt
Nooit verliefd geweest op een man maar je identificeert jezelf wel als bi? Prima natuurlijk, maar als man (ooit) seks hebben met een man hoeft je niet meteen bi of homo te maken hè.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:35 schreef Maanvis het volgende:
thanks.
Anyway omdat ik bi ben heof ik dat pas te vertellen als ik een relatie met een man krijg.. die kans acht ik klein want ben nog nooit verliefd geweest op een man maar wel heb ik met hetzelfde geslacht sex gehad. Maargoed als je dus in je vriendengroep of op je werk vertelt dat je bi bent dan schrikt dat bij mannen toch af, want dan denken ze gelijk 'maar wil ie iets van mij...' hoe ga je daarmee om?
Soms kom ik iemand tegen die het wel (bijna) helemaal lijkt te snappen, maar zoveel begrip als bij een ander biseksueel persoon is inderdaad vrijwel onmogelijk. Daarom hulde voor dit topic.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij hoopt op een vrouw erbij natuurlijk. En ik bedoel hetero's, ik ken er veel maar geen een snapt het helemaal.
Als het een langdurige sexrelatie is wel tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:35 schreef Muisraket het volgende:
Nooit verliefd geweest op een man maar je identificeert jezelf wel als bi? Prima natuurlijk, maar als man (ooit) seks hebben met een man hoeft je niet meteen bi of homo te maken hè.
nee dat klopt, maar toen ik het vertelde voelde het wel heel bevrijdend.. aan de andere kant leverde dat in mijn vriendengroep bij een homo in m'n vriendengroep meteen een awkward paar keer sex opquote:Omdat ik zelf ook bang ben voor negatieve reacties, vertel ik het meestal gewoon niet.Ik heb een vriend, dus dat scheelt. Soms ben ik wel bang dat mensen aan mijn gedrag merken dat ik ook op vrouwen val. Ook twijfel ik soms om het wel te vertellen, maar meestal wacht ik daar pas mee als ik vrij zeker weet dat iemand er niet negatief op reageert. Je bent immers niet verplicht om het te vertellen.
Hoe bedoel je dat je er irritant van werd dat het niet verder ging? Maar los daarvan: iedereen mag zich identificeren zoals hij/zij wil. Ik was gewoon verbaasd, dat is alles.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als het een langdurige sexrelatie is wel toch. Het liep bij hem zelfs zover op dat ik er irritant van werd dat het niet verder ging maar hij wel telkens om mijn komst bleef vragen.
Hoezo awkward paar keer seks? Ik heb echt moeite om je te volgen, sorry. Het voelt zeker bevrijdend als mensen het accepteren. Als ze je aankijken alsof ze water zien branden, heel ongemakkelijk worden of vervolgens niets meer van zich laten horen, is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:50 schreef Maanvis het volgende:
nee dat klopt, maar toen ik het vertelde voelde het wel heel bevrijdend.. aan de andere kant leverde dat in mijn vriendengroep bij een homo in m'n vriendengroep meteen een awkward paar keer sex op.
nou (blijkbaar) heb ik als ik een paar maanden sex met iemand heb gehad op een gegeven moment de behoefte om het naar een volgend level te tillen of de sexrelatie te verbrekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat je er irritant van werd dat het niet verder ging? Maar los daarvan: iedereen mag zich identificeren zoals hij/zij wil. Ik was gewoon verbaasd, dat is alles.
Sex met vrienden is awkwardquote:Hoezo awkward paar keer seks?
dat is nog niet gebeurdquote:Ik heb echt moeite om je te volgen, sorry. Het voelt zeker bevrijdend als mensen het accepteren. Als ze je aankijken alsof ze water zien branden, heel ongemakkelijk worden of vervolgens niets meer van zich laten horen, is het een ander verhaal.
Van tevoren duidelijk naar elkaar zijn wat je wil/niet wil op lange termijn? Ik zou ook meer gaan voelen denk ik (al ben ik meer van de sex tijdens relatie, niet ervoor) , zie mezelf niet als 'forever fuckmaatje'quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:04 schreef Maanvis het volgende:
nou (blijkbaar) heb ik als ik een paar maanden sex met iemand heb gehad op een gegeven moment de behoefte om het naar een volgend level te tillen of de sexrelatie te verbreken .
Niet doen dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:04 schreef Maanvis het volgende:
Sex met vrienden is awkward . Omdat er dan altijd een spanning is als je samen thuis zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |