abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143869155
*O* Welkom in de bi SC!

Omdat er al wel een plaats was binnen FOK! voor de homo's en lesbo's, maar nog niet voor biseksuelen onder ons is het idee gekomen om hier ook een topic voor te hebben! Hier praten we dus over van alles en nog wat op een leuke en vrije manier voor iedereen die zich herkent in dit onderwerp. :)

:? Hoe gaat het hier?

Je kan lurken, meebabbelen over mannen en vrouwen, de verschillen daartussen, je eigen seksualiteit en hoe je daarin staat. De dates die je hebt als biseksueel, beslommeringen in je liefdesleven, hoe de buitenwereld reageert en ageert op je seksuele geaardheid, etc. etc.

*) Wie zijn hier welkom?

Gewoon iedereen! Van biseksuele mannen en vrouwen, tot homo's en lesbo's en de hetero man/ vrouw :Y Een leuke discussie bereik je tenslotte door meningen, opvattingen en belevingen van allerlei verschillende mensen te krijgen.

:{w Wat is NIET gewenst?

• Het is hier geen datingtopic, dus mensen die trio's of iets dergelijks hopen te scoren mogen wegblijven. Zij kunnen terecht in KPD, waar een aantal topics lopen. • Ook geen lame tvp's, smiley en hoi/doei posts, offtopic geneuzel, kwetsende of beledigende opmerkingen en dergelijke. Als je niks met het onderwerp hebt, blijf je hier gewoon weg. • PM's met verzoekjes en voorstellen worden ook niet gewaardeerd. Het staat de users vrij die een dergelijks iets toch ontvangen om deze door te sturen naar een MOD die hierop een gepaste actie zal nemen.

Kortom, doe normaal en have fun ^O^

Aantal bekende biseksuelen

:Y) Nog wat linkjes

Bi Infosite
Wikipedia over biseksualiteit
Wikipedia met een lijst van bekende biseksuelen

Osdorp posse over wannabi's:
quote:
Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Bi Yourself code termen
Thee drinken - beffen (als in, ik ga bij een leuke meid langs, even thee drinken)

Koffie drinken - pijpen (als in, ik ga bij een leuke jongen langs, even koffie drinken)

Kutbrommer - vibrator bij voorkeur roze en van Tally, maar andere variaties zijn ook mogelijk

meeting en wanneer is er weer de mogelijkheid om de BI'ers IRL te spotten en misschien wel een kopje thee of koffie te scoren?

De OP vind je hier

Ok, go!
Resistance is futile.
pi_143869188
Ik voel een gezapig topic aankomen.
Resistance is futile.
pi_143869836
Ik ben vanuit de fleece onder mn dekbed gekropen

Echte dekenhopper <3

Tot morgen :)
pi_143871575
Ik lig weer even wakker, niet meer overgegeven gelukkig. Om 9u gaat de wekker weer voor therapie.

Mijn ouders maken me trouwens dood als ze dr achter komen dat ik heb geblowd..
pi_143876544
Zo net therapie gehad, was wel goed opzich, hebben het over helpende gedachte en helpend gedrag gehad, nu nog deze week proberen het in de praktijk toe te passen. Verder weer het voornemen niks van contact met het meisje op te nemen. Wat moeilijk ga worden maar ik heb besloten niet meer te blowen, dus dat gaan we sowieso niet doen.
pi_143877180
Welkom terug

Moeten wij je maar een beetje meer bezig houden hier anders? ;P
pi_143886636
Haha komt goed, ik vermaak me wel, ben zelfs aan het koken nu, het eerste fatsoenlijke wat ik in 4 dagen eet.
pi_143886846
Toppie!

Bij mij schoot het er begin van de week weer behoorlijk bij in...nu weer gezonder bezig :)

Wat maak je?
pi_143888453
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:54 schreef Vivie het volgende:
Toppie!

Bij mij schoot het er begin van de week weer behoorlijk bij in...nu weer gezonder bezig :)

Wat maak je?
Heb kip, roerbakgroenten en eiermie met een woksausje gegeten, was goed te doen.

Straks nog even wandelen met mijn begeleider, hebben we dat ook weer gehad (ik woon begeleid, je hebt allemaal je eigen appartement, maar er is ook een gezamelijk appartement en er is begeleiding die af en toe langskomt om te praten)
pi_143888717
Yum...ik moet nog beginnen ;)

Ik ben bekend met begeleid wonen, vind je het wat? Meestal hebben ze wel richtlijnen qua gebruik wiet/joints hmm
pi_143888926
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:05 schreef Vivie het volgende:
Yum...ik moet nog beginnen ;)

Ik ben bekend met begeleid wonen, vind je het wat? Meestal hebben ze wel richtlijnen qua gebruik wiet/joints hmm
Ik vind het wel goed zo, ze hebben ook mijn oxazepam in beheer zodat ik geen overdosis kan nemen enzo, wietgebruik mag volgens mij gewoon, ik weet het eigenlijk niet, maargoed ben toch niet van plan nog te blowen dus dat zit wel goed :9
pi_143889002
overigens hebben het meisje en ik het gister helemaal niet meer over die 7 euro die ik nog krijg gehad, ik weet niet wie het hier zei maar inderdaad die krijg ik niet meer terug :+
pi_143894434
Ik zal zo maar eens richting bed gaan, vanochtend vanaf 5u wakker gelegen..
pi_143894908
Slaap lekker voor straks :)
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:12:26 #15
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143913612
:W

Hoe gaat het hier?

Met mij wel oké, alleen last van kniepijn door rijles, dus ik denk dat ik iets verkeerd doe. :o En ik heb de fout gemaakt om de comments te lezen bij een artikel over vaccins... Ik heb een achtergrond in de biologie dus ik weet dat 99% van de kritiek op vaccins echt nergens op gebaseerd is (of op dingen die al lang ontkracht zijn of al jaren/decennia niet meer zo zijn), maar als ik dan al die reacties lees waar mensen doen alsof vaccins de As van het Kwaad zijn, haalt dat het bloed onder mijn nagels vandaan. :')

Ik kan me daar dan echt helemaal sappig over maken, te erg gewoon. :')

OT: fleecedekens. O+ Ik ben ook een koukleum dus het liefst heb ik de hele dag dikke vesten aan en een dekentje om me heen. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_143916657
Yay, nog een koukekleun met fleecedeken voorliefde! Kom er bij, lekker op de bank met zn 3tjes nu :P

Dat eerste stuk is herkenbaar al gaat dat bij mij vaak om LGBT gerelateerd onderwerpen...de koppigheid, onwetendheid van mensen.....kan ik me ontzettend over opwinden en verdrietig om worden. Gelukkig kan ik nu ik wat ouder (en klein beetje wijzer lol) ben het 9 van de 10 keer gewoon laten gaan...ga er niet op reageren want kansloos

Nu ik dat trouwens weet....ik laat me nooit vaccineren tegen griep want ik ben alleen wat verkouden af en toe. Erg om dat zo te laten of kunnen sommigen best zonder?
pi_143918240
Hoi O+
pi_143918288
Hai hai, how is Ms Pizza doing?
pi_143918321
Het gaat redelijk, kom net m'n bed uit. :@

Zometeen m'n badkamer maar even poetsen, heb ik iets te doen.
pi_143918455
Uhmm, ja werd wel eens tijd dan ^^

Niet uitgluiden in de badkamer tijdens het soppen he? :p
pi_143920632
Haha heb het mooi bekeken, heb pasta staan koken terwijl de begeleiding de badkamer heeft staan poetsen :+
pi_143921126
Lol, nou dat heb je weer knap voor elkaar ;)

Ben je weer een beetje tot rust gekomen wat betreft ex gf?
pi_143921267
Ja redelijk, ik merk wel dat ik het moeilijk vind d'r niet te appen, maar ik hou vol!
pi_143922021
Hehe, ik heb het ook 'zwaar' gehad de afgelopen weken met denken aan iemand maar snap dat het voor jou soms een tikje erger is

Pasta gelukt?
pi_143922096
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:52 schreef Vivie het volgende:
Hehe, ik heb het ook 'zwaar' gehad de afgelopen weken met denken aan iemand maar snap dat het voor jou soms een tikje erger is

Pasta gelukt?
Is ze al terug van vakantie?

Pasta was goed gelukt ja :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')