Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 16:27:57 ]
Ik bedoelde dat er tot nu toe in dit topqiue alleen vrouwen hadden gepostquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:23 schreef Vivie het volgende:
Hey MaanPizza en ik waren al een tijdje moeite aan het doen om het hier levend te houden hehe
klinkt dramatischer dan het isquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er tot nu toe in dit topqiue alleen vrouwen hadden gepost
Hmm, voel je ook wat beter na woensdag?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:53 schreef Pizzapuntje het volgende:
Goed dat je er zo tegen aan kijkt![]()
Wat sneu, snap dat je moest huilen, sterkte![]()
Ik heb een redelijk goed dagje gehad, zometeen nog even koffie drinken met de begeleiding.
Mwah nog niet echt, want waarschijnlijk komt er toch een opname.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:56 schreef Vivie het volgende:
[..]
Hmm, voel je ook wat beter na woensdag?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:08 schreef Vivie het volgende:
Beetje weekend van de slecht nieuws gesprekken geworden
Date gaat ivm drukte nieuw college jaar stoppen met daten. Even berichtje gestuurd dat ik het fijn vind dat ze het even laat weten en succes gewenst met studie en hoop dat ze leuk iemand tegenkomt. Ik ben eerder opgelucht dan in de put tbh. Jammer maar soms vallen dingen niet goed samen
Vanmiddag telefoontje van mn broer dat mn kat -17, woont bij hem, kanker heeft. Had al last van artrose dus dit is alleen maar meer pijn. Met mijn instemming laten we hem maandag bij dierenziekenhuis inslapen en cremeren. Na telefoontje wel even zitten huilen, doet toch wel wat me je zo'n band
Soepje maken nu ^^
Iemand heeft dit topic niet gelinkt volgens mij (ik noem geen namen maar het begint met P en eindigt met izzapuntje hahaha!)quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 23:50 schreef Vivie het volgende:
Ok, moet jezelf dus ook behoorlijk energiek voor zijn...ik heb dat na een tijdje met honden wel gezien meestal omdat ik afgepijgerd ben lol
Ja, nieuwe naamWeer klein stapje
Paspoort is een enorme stap in jouw proces, niks klein stapje! Dit is erkenning door de staat en dat betekent dat niemand in deze wereld jou je echte identiteit kan ontnemen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:56 schreef Vivie het volgende:
Wow, wat een enthousiasme !![]()
Verder gaat het redelijk, ups en downs he
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:07 schreef Vivie het volgende:
Ja, in principe ja
Alleen is de maatschappijn soms wat weerbarstiger, maar goed ik ben blij dat dit ook weer gedaan, het voelt wel als ik nu mn naam echt mag dragen
Hoi Maanvis. Moest ineens denken aan die date in het donker, weet je nog?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er tot nu toe in dit topqiue alleen vrouwen hadden gepost
ja hoezo?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoi Maanvis. Moest ineens denken aan die date in het donker, weet je nog?
Ik was ff wat fok herinneringen aan het ophalen. Goeie ouwe tijd. Was leuk geweest als we dat hadden gewonnen.quote:
Nieuwe naam?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:07 schreef Vivie het volgende:
Ja, in principe ja
Alleen is de maatschappijn soms wat weerbarstiger, maar goed ik ben blij dat dit ook weer gedaan, het voelt wel als ik nu mn naam echt mag dragen
Wat doe jij nou hier...bi gevoelens aan het ontwikkelen? ^^quote:
Nee, verdwaald denk ik. Ik blijf puur van de vrouwenliefde ondanks dat ik geen moeite met een MVM hebquote:Op woensdag 17 september 2014 17:57 schreef Vivie het volgende:
Wat doe jij nou hier..bi gevoelens aan het ontwikkelen??
[..]
Wat doe jij nou hier...bi gevoelens aan het ontwikkelen? ^^
Ja, niet echt alledaags iets om te doen maar wel erg blij mee
Verdwaald? Dat zeggen ze allemaal hehquote:Op woensdag 17 september 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Nee, verdwaald denk ik. Ik blijf puur van de vrouwenliefde ondanks dat ik geen moeite met een MVM heb
Mwah, dat deel sla ik over. Beiden met de vrouw ok, maar verder...quote:Op woensdag 17 september 2014 18:00 schreef Vivie het volgende:
[..]
Verdwaald? Dat zeggen ze allemaal hehJa MVM heeft wel wat...mits de mannen ook met elkaar spelen
Ik val trouwens op vrouwen maar sexueel allebei leuk, vandaar dat je me hier terugvind ^^
Ahah...ja meeste mannen hebben toch als dé fantasie een MVV avondje toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:01 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, dat deel sla ik over. Beiden met de vrouw ok, maar verder...
Zeker, ik heb een soort van MVV gehad, alleen waren daarbij de twee vrouwen vooral met elkaar bezig waardoor ik toch wat miste. Dus op een andere manier zou ik het graag nog meemakenquote:Op woensdag 17 september 2014 18:02 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ahah...ja meeste mannen hebben toch als dé fantasie een MVV avondje toch?
Ga dit maar niet rondbazuinen op 'Dating', krijg je weer commentaar van Weissmann en consorten.....hier is je geheim veilig lolquote:Op woensdag 17 september 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, ik heb een soort van MVV gehad, alleen waren daarbij de twee vrouwen vooral met elkaar bezig waardoor ik toch wat miste. Dus op een andere manier zou ik het graag nog meemaken
Dat doe ik ook niet. Het is overigens ook al even geleden. En die commentaren word ik wat moe van. Heb jij er ervaring mee?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:07 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ga dit maar niet rondbazuinen op 'Dating', krijg je weer commentaar van Weissmann en consorten.....hier is je geheim veilig lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |