abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144384618
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
Geen vrienden, geen geld, nog nooit gezoend, tot mijn 17e gepest, geen diploma, op het speciaal onderwijs voor 1 jaar gezeten, leerstoornis, geen werk, geen uitkering, geen wajong, geen aardige familie behalve mijn ouders.

Nu ben ik bijna 19 zonder diploma ben van mijn 12e tot 17e blijven zitten of gezakt.
Ik begon op vwo werd uiteindelijk vmbo 3 en daarna vmbo 3 speciaal onderwijs, daar was het nog erger.
Ik zat zo'n 1-3 uur per dag op school alleen in een klas, leraar was meestal afwezig goed dus dat ik er niet zoveel gepest werd, omdat ik daar de meeste tijd alleen zat.
Maar ja afgezien van gym, kwam ik alleen in een klas met meerdere leerlingen te zitten 1 dag in de week en het was er niet al te leuk, 13 jarigen die veel roken, drugs gebruiken, en ook zag ik veel condooms liggen, opzich niks mis mee.
Maar toch 10 condooms langs de ingang van de school is toch slordig, al helemaal als je op dat terrein liep, dat was nog erger er lagen af en toe ook wat spuiten.

Net voordat ik 17 werd tijdens de vakantie, heb ik mij laten uitschrijven uit nederland, zodat ik dus legaal gezien in een ander land woonde.
Zodat ik niet onder de jurisdictie van nederland stond, vanwege de leerplicht en jeugdzorg waar ik ook problemen mee had, vanwege dat ik geen vrienden had en veel spijbelde, blijkbaar vinden zij het gek dat je dat doet als je 5 jaar op rij gezakt bent en op een school zit, waar je geen sociale interactie heb en je in een lege ruimte 1-3 uur per dag doorbrengt.
Dat ging erg makkelijk, het enige wat erg makkelijk ging, geen enkele vraag, ik moest 30 minuten wachten en 2 minuten een formulier invullen, legaal woonde ik in schotland, ik heb alleen gewoon een willekeurig address opgegeven.

Jaar lang binnen gebleven, kwam 1 keer per 3-6 maanden naar buiten voor een paar minuten.
Dus toen werd ik 18, wajong aangevraagd en afgewezen, er werd mij verteld dat ik gewoon normaal kan werken en een bijstands uitkering kon aanvragen.
Ook gedaan, daarbij werd mij verteld dat ik een lening voor een mbo studie kon aanvragen.
Heb hun verteld dat ik dat geen goed idee vond, want ik wil mij niet in de schulden werken en zie geen toekomst in een opleiding waar ik het niveau niet voor heb.
5 jaar lang blijven zitten speciaal onderwijs etc maar dat kon ze niet interresseren want zo werkt het nu eenmaal, ik kwam in aanmerking voor een lening.
Heb ik niet gedaan en nu bijna 1 jaar verder, een paar keer naar de dokter geweest dat is eigenlijk de enige keer dat ik buiten ben geweest.
Nu ben ik dus bijna 19 en dat is het ongeveer, zie er niet naar uit om mijn verjaardag te vieren met familie die me zegt dat ik een nietsnut ben die ze liever niet hebben.
Daarbij heb ik geen vrienden, dus waarschijnlijk ga ik de hele dag in bed liggen ofzo heb niet veel zin om iets anders te doen dan.

Misschien dat ik binnenkort solliciteer bij postnl, als ik dat kan.
Om dan post rond te bezorgen voor 6 uur per week, het is wel ver die wijk dat is zo'n 5-6km dus dan ben ik eerder 10-12 uur per week bezig voor zo'n 100 euro per maand, maar het is iets tenminste.
Moet dan wel een fiets kopen, ik heb geen idee wat dat kost, maar ik denk zo'n 100 euro, dus dat is dan 1 maand loon, wel een flink risico als ik niet word aangenomen.

Ik post hier alleen omdat ik mijn frustratie wil delen, ik geef niemand de schuld die zal wel bij mij liggen. Er zullen ook vast wel mensen zijn in een ergere situatie.
pi_144384631
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan moet je zorgen dat je er iets aan gaat doen.
Klopt dat wil ik ook graag.
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat gedaan?
Opgezocht en je hebt nu een nr van een psycholoog?

Volgende stap: Bellen
Ja.
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:08 schreef TitanicLover het volgende:
hahahaha
Huh?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:09 schreef TitanicLover het volgende:

[..]

de ware komt van zelf geniet van het rust die je hebt en luister muziek af en toe
Ik luister vaker muziek radio ofzo maar dat zal niet veel helpen om de ware te vinden.
  woensdag 10 september 2014 @ 12:13:20 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144384648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:12 schreef hmmmmmmm het volgende:

Ja.

Ga je dan nu ook bellen?

- telefoon unlocken
- nr intoetsen
- op bellen klikken
- je verhaal doen
pi_144384657
quote:

[..]

Klopt dat wil ik ook graag.

[..]

Ja.

[..]

Huh?

[..]

Ik luister vaker muziek radio ofzo maar dat zal niet veel helpen om de ware te vinden.
Als je het lef hebt om de ware zoeken dan doe je het toch.
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
pi_144384664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:13 schreef TitanicLover het volgende:

[..]

Als je het lef hebt om de ware zoeken dan doe je het toch.
Hoe dan?
pi_144384675
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:14 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Hoe dan?
Weet ik ook niet, ik heb geen ervaring, ik laat het aan God over.
pi_144384714
Heb nooit wo gedaan mis over 4 jaar zie wel
  woensdag 10 september 2014 @ 12:17:56 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144384754
Aan Comp_Lex de vraag hoe TS kan bereiken dat hij wel de motivatie krijgt om iets te gaan doen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 10 september 2014 @ 12:18:08 #9
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144384758
Liefde zonder werken (zonder actie) is dood zegt de bijbel...

Het lijkt er op dat er van ons mensen ook iets verwacht wordt als we willen dat ons verlangen werkelijkheid wordt.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_144384803
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:16 schreef tailfox het volgende:
Heb nooit wo gedaan mis over 4 jaar zie wel
Oh oké dacht dat je dat zei.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:18 schreef Tengano het volgende:
Liefde zonder werken (zonder actie) is dood zegt de bijbel...

Het lijkt er op dat er van ons mensen ook iets verwacht wordt als we willen dat ons verlangen werkelijkheid wordt.
Dat begrijp ik.
pi_144384927
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:17 schreef Lienekien het volgende:
Aan Comp_Lex de vraag hoe TS kan bereiken dat hij wel de motivatie krijgt om iets te gaan doen.
Dat is afhankelijk van zijn stoornis. Als er sprake is van depressie kan het misschien opgelost worden m.b.v. therapie en medicatie. In het geval van blijvende anhedonie en cluster A => ik heb dan geen idee.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_144384986
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar als ik de OP lees denk ik:
1. zoek en vind een sport. "ik vind niks leuk" geloof ik niet. Ga op proefles. Jiu jitsu, lacrosse, batminton, schaken, mountainbike. gewoon iets.

2. doe de REED test samen met een psychiator/schoolbegeleider ofzo en reflecteer op jezelf om uit te zoeken wat je leuk vind en in welke hoek je werk/ervaring op wil doen.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  woensdag 10 september 2014 @ 12:28:39 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144384992
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk van zijn stoornis. Als er sprake is van depressie kan het misschien opgelost worden m.b.v. therapie en medicatie. In het geval van blijvende anhedonie en cluster A => ik heb dan geen idee.
En de moeilijkheid is dus: hoe komt TS zover? Zover dat gekeken kan worden wat er precies aan de hand is en wat kan hem kan worden gedaan om zijn situatie te verbeteren.

Als TS niks onderneemt, gebeurt er niks.
pi_144385223
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En de moeilijkheid is dus: hoe komt TS zover? Zover dat gekeken kan worden wat er precies aan de hand is en wat kan hem kan worden gedaan om zijn situatie te verbeteren.

Ik wil eerst de diagnose afwachten en op basis daarvan verder kijken. Hij moet een diagnose zien te regelen. Ik heb het idee dat hij denkt dat hij nu nog een keuze heeft, maar dat heeft hij in werkelijkheid niet. Hij functioneert nu al niet meer.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_144385265
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:28 schreef mergbot het volgende:
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar als ik de OP lees denk ik:
1. zoek en vind een sport. "ik vind niks leuk" geloof ik niet. Ga op proefles. Jiu jitsu, lacrosse, batminton, schaken, mountainbike. gewoon iets.

2. doe de REED test samen met een psychiator/schoolbegeleider ofzo en reflecteer op jezelf om uit te zoeken wat je leuk vind en in welke hoek je werk/ervaring op wil doen.
Ik durf niet om te gaan met mensen en vooral van mijn leeftijd of naar zo'n sport te gaan.
pi_144385297
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:39 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik durf niet om te gaan met mensen en vooral van mijn leeftijd of naar zo'n sport te gaan.
Wat? je wil je situatie toch aanpakken? je kan toch een proefles nemen? 1 uurtje afzien en dan weer naar je zolderkamer, en misschien is het zelfs leuk.

Sport met lage leercurve, squash? ben je 1 op 1 in een afgeschermte ruimte, veiliger kan haast niet. leer je toch weer iemand kennen.

Ik ben bijv. bezig met thuis jongleren, motorles en shaun t insanity workout. je komt niemand tegen maar je krijgt wel weer allemaal gespreksstof en maakt het weer makkelijker om mensen aan te spreken omdat je je algemene kennis verbreed. Een hobby zet je namelijk aan het googlen.

het gaat er niet om dat je geen studie of geen baan hebt, het gaat erom dat je stilstaan zoals hieronder ook staat. Dat vreet je motivatie weg en vreet je energie weg. Als je consequent iets gaat doen zonder op een beeldscherm te kijken krijg je weer nieuwe energie en zet je aan het denken. Ga bijvoorbeeld het spel "Ingres" spelen. De boze buitenwereld in en lekker een spelletje doen. ondertussen chatten, beetje om je heen kijken, winkelcentrum in want dat moet voor het spelletje en voila je loopt tussen de boze mensen.

[ Bericht 13% gewijzigd door ._HAAK_. op 10-09-2014 12:52:03 ]
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]
pi_144385431
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:38 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik wil eerst de diagnose afwachten en op basis daarvan verder kijken. Hij moet een diagnose zien te regelen. Ik heb het idee dat hij denkt dat hij nu nog een keuze heeft, maar dat heeft hij in werkelijkheid niet. Hij functioneert nu al niet meer.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
  woensdag 10 september 2014 @ 12:45:38 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144385433
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:39 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik krijg het gevoel dat je redelijk vast zit.

Probeer een manier te vinden om machtig in je onmacht te worden;

Maak een lijstje van dingen die je wel kunt doen en doe daar ook iets mee.

Kom in beweging en blijf in beweging.

Durf voor jezelf ook een lijstje te maken met dingen die belangrijk voor je zijn en kijk of je daar dingen van durft over te zetten naar dat eerste lijstje.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Stilstand is achteruitgang.

Beware of the Nothing
pi_144385594
-nieuw tabbladje openen
-google/gouden gids
-typ "centrum geestelijke gezondheidszorg" (heet RIAAGG of zoiets in Nederland denk ik of psycholoog of hulpverlener, etc...
-je vindt er misschien een e-mailadres als dat een lagere drempel is voor jou, zoniet zeker een telefoonnummer
-dan doe je dit:
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ga je dan nu ook bellen?

- telefoon unlocken
- nr intoetsen
- op bellen klikken
- je verhaal doen
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_144385610
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:40 schreef mergbot het volgende:

[..]

Wat? je wil je situatie toch aanpakken? je kan toch een proefles nemen? 1 uurtje afzien en dan weer naar je zolderkamer, en misschien is het zelfs leuk.

Sport met lage leercurve, squash? ben je 1 op 1 in een afgeschermte ruimte, veiliger kan haast niet. leer je toch weer iemand kennen.

Ik ben bijv. bezig met thuis jongleren, motorles en shaun t insanity workout. je komt niemand tegen maar je krijgt wel weer allemaal gespreksstof en maakt het weer makkelijker om mensen aan te spreken omdat je je algemene kennis verbreed. Een hobby zet je namelijk aan het googlen.
Ik ben er nog steeds erg bang voor.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:45 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik krijg het gevoel dat je redelijk vast zit.

Probeer een manier te vinden om machtig in je onmacht te worden;

Maak een lijstje van dingen die je wel kunt doen en doe daar ook iets mee.

Kom in beweging en blijf in beweging.

Durf voor jezelf ook een lijstje te maken met dingen die belangrijk voor je zijn en kijk of je daar dingen van durft over te zetten naar dat eerste lijstje.

[..]

Stilstand is achteruitgang.

Beware of the Nothing
Ja stilstand is achteruitgang.
Ik doe niet erg veel dus dat word lastig.
pi_144385690
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:51 schreef Woestenijhumor het volgende:
-nieuw tabbladje openen
-google/gouden gids
-typ "centrum geestelijke gezondheidszorg" (heet RIAAGG of zoiets in Nederland denk ik of psycholoog of hulpverlener, etc...
-je vindt er misschien een e-mailadres als dat een lagere drempel is voor jou, zoniet zeker een telefoonnummer
-dan doe je dit:

[..]

Is er al een verwijsbrief?
pi_144385693
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:51 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Kun je concreter maken waar je bang voor bent?

- bang om vreemde mensen aan te spreken
- bang om vreemde mensen te zien
- bang om het idee dat vreemde mensen jou zien
- bang wat mensen van je vinden?

probeer voor jezelf zo concreet mogelijk te maken waar die drempel zit, en met welke personen, in welke situatie. Maar ook: Als je terugdenkt naar het verleden, wat vond je toen zo leuk, waar denk je met veel plezier aan terug. Kun je zo'n situatie opnieuw beleven?

Als iemand jou vraagt:
- waar ben je trots op?
- waar ben je niet trots op?
als je je op die antwoorden gaat focussen heb je een doel waar je heen kan werken, en een psycholoog kan daarbij helpen, hoe eng/raar dat ook klinkt. Maar een psycholoog heeft een geheimhoudingsplicht en vind het juist leuk als de client (jij) open en eerlijk is en hij ziet dat er stappen worden gemaakt.
[/quote]
  woensdag 10 september 2014 @ 12:55:21 #23
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144385713
quote:

[..]

[..]

Als je in staat bent om hier op Fok! actief te zien kun je ook je huisarts of het Riagg dit verhaal mailen en zeggen dat je om hun hulp vraagt omdat meerdere mensen tegen je zeggen dat je dat nodig hebt.

Je doet misschien niet veel, maar probeer de dingen te doen die maken dat je je in de goede richting begeeft.
pi_144385740
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:54 schreef brojo het volgende:

[..]

Is er al een verwijsbrief?
Nee huisarts zei dat ik eerst eens moest zoeken naar welke psycholoog ik wil.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:54 schreef mergbot het volgende:

[..]

Kun je concreter maken waar je bang voor bent?

- bang om vreemde mensen aan te spreken
- bang om vreemde mensen te zien
- bang om het idee dat vreemde mensen jou zien
- bang wat mensen van je vinden?

probeer voor jezelf zo concreet mogelijk te maken waar die drempel zit, en met welke personen, in welke situatie. Maar ook: Als je terugdenkt naar het verleden, wat vond je toen zo leuk, waar denk je met veel plezier aan terug. Kun je zo'n situatie opnieuw beleven?
Alle 4 ja.
Ik kan me niet veel leuke dingen herinneren.
pi_144385785
quote:

[..]

[..]

Ben je ermee eens dat je nu in je huidige situatie vastzit en dat je wel wat hulp kunt gebruiken?
pi_144385824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ben je ermee eens dat je nu in je huidige situatie vastzit en dat je wel wat hulp kunt gebruiken?
Ja.
pi_144385853
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:59 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja.
Waar ben je dan precies bang voor?
pi_144385874
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:56 schreef hmmmmmmm het volgende:

Wat staat er op je to-do lijstje, wat lijkt je leuk om te doen? helicoptervlucht over de rocky mountains? zwemmen met schildpadden? het sneeuw op de top van een berg beklimmen? creeer voor jezelf een droom, dat geeft je energie en motivatie.
[/quote]
pi_144385877
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Waar ben je dan precies bang voor?
Mensen.
  woensdag 10 september 2014 @ 13:02:26 #30
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144385914
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:00 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Mensen.
Wat vindt je precies eng aan mensen?
pi_144385958
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:00 schreef mergbot het volgende:

[..]

Wat staat er op je to-do lijstje, wat lijkt je leuk om te doen? helicoptervlucht over de rocky mountains? zwemmen met schildpadden? het sneeuw op de top van een berg beklimmen? creeer voor jezelf een droom, dat geeft je energie en motivatie.
Dat niet maar ik kan er wel eens over nadenken.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:02 schreef Tengano het volgende:

[..]

Wat vindt je precies eng aan mensen?
Veel slechte ervaringen met ze.
pi_144385979
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:00 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Mensen.
Je kunt de psychiatrie wel vertrouwen. Als ervaringsdeskundige met stoornissen heb ik daar hele goede ervaringen mee. Als het niet direct goed gaat, dan wil ik je hierbij wel helpen.
  woensdag 10 september 2014 @ 13:07:52 #33
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144386059
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:03 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Veel slechte ervaringen met ze.
Heb je ook door dat er (ook) nog genoeg mensen zijn die het goed met je voor hebben?

Kun je zien dat de wereld niet alleen maar bestaat uit mensen die je pijn doen?

De wereld is zoals jij hem ziet
  woensdag 10 september 2014 @ 13:10:44 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144386135
Heb je al gebeld? En zo nee. Waarom niet? Je hebt t nr al, je hoeft t alleen nog maar in te toetsen in je telefoon en op 'bel' te drukken
  woensdag 10 september 2014 @ 13:13:24 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144386209
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:04 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je kunt de psychiatrie wel vertrouwen. Als ervaringsdeskundige met stoornissen heb ik daar hele goede ervaringen mee. Als het niet direct goed gaat, dan wil ik je hierbij wel helpen.
Ik hoop dat je inmiddels met TS aan het DM'en bent. Als het jou lukt om TS op een goed spoor te zetten, zal ik dat alleen maar toejuichen.
pi_144386244
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik hoop dat je inmiddels met TS aan het DM'en bent. Als het jou lukt om TS op een goed spoor te zetten, zal ik dat alleen maar toejuichen.
Dank je wel :) Ik wacht nog op een reactie van hem :)
pi_144386531
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Heb je al gebeld? En zo nee. Waarom niet? Je hebt t nr al, je hoeft t alleen nog maar in te toetsen in je telefoon en op 'bel' te drukken
Ik ben eigenlijk best bang om op te bellen.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:04 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is aardig van je.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:07 schreef Tengano het volgende:

[..]

Heb je ook door dat er (ook) nog genoeg mensen zijn die het goed met je voor hebben?

Kun je zien dat de wereld niet alleen maar bestaat uit mensen die je pijn doen?

De wereld is zoals jij hem ziet
Afgezien van mijn vader ken ik niemand die het goed met me voor heeft niet mijn familie en niet mijn moeder.
pi_144386868
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
Mailen?
[/quote]
pi_144386971
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:35 schreef mergbot het volgende:

[..]

Mailen?
Ik vind mailen ook erg persoonlijk maar ik denk erover na.
pi_144387081
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:38 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Met alleen denken kom je nergens.
[/quote]
pi_144387113
Echt grappig dat er een aantal idioten op dit topic langskomen zoals titaniclover die ineens geen ervaring heeft met vrouwen en dokter oetker comp_lex
  woensdag 10 september 2014 @ 13:43:44 #42
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144387155
De wereld is groter dan die van je familie.

Er zijn hele aardige mensen te vinden in deze wereld

Ik zeg niet dat ze makkelijk te vinden zijn, maar ze zijn er wel.
pi_144387436
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:42 schreef Deckard het volgende:
Echt grappig dat er een aantal idioten op dit topic langskomen zoals titaniclover die ineens geen ervaring heeft met vrouwen en dokter oetker comp_lex
Je domme gescheld lost anders de problemen van TS niet op.
pi_144387440
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:43 schreef Tengano het volgende:
De wereld is groter dan die van je familie.

Er zijn hele aardige mensen te vinden in deze wereld

Ik zeg niet dat ze makkelijk te vinden zijn, maar ze zijn er wel.
Dat geloof ik ook wel.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:42 schreef Deckard het volgende:
Ik vind het geen idioten.
pi_144387474
Maar TS, heb je al een plan?
[/quote]
pi_144387490
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:54 schreef mergbot het volgende:
Maar TS, heb je al een plan?
Voor wat?
pi_144387522
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:55 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Voor wat?
Om je leven om te gooien? dingen op te pakken?
[/quote]
pi_144387784
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:56 schreef mergbot het volgende:

[..]

Om je leven om te gooien? dingen op te pakken?
Nee nog geen plan.
  woensdag 10 september 2014 @ 14:04:38 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144387818
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:03 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nee nog geen plan.
Jewel.. psych bellen!!!
  woensdag 10 september 2014 @ 14:05:48 #50
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144387855
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jewel.. psych bellen!!!
Eens
pi_144388460
quote:

[..]

Niet denken. Doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144388524
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jewel.. psych bellen!!!
Klopt.
  woensdag 10 september 2014 @ 14:27:08 #53
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144388540
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:26 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Klopt.
Why wait?
pi_144388787
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Niet denken. Doen.
Lullen vullen geen gaatjes. Bellen TS.
Game over.
  roze woensdag 10 september 2014 @ 14:44:43 #55
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144389068
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:55 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Voor wat?
Vandaag om mee te beginnen..
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 10 september 2014 @ 14:45:52 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144389098
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:26 schreef hmmmmmmm het volgende:

Klopt.
Al gedaan?
Zo nee, doe het dan nu! :)
pi_144389412
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Al gedaan?
Zo nee, doe het dan nu! :)
Hij mag het op zijn eigen tempo doen.
pi_144389489
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:58 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar natuurlijk.
Game over.
pi_144389648
Dat ik nog niet eerder aan de theorie van de aangeleerde hulpeloosheid heb gedacht...
Het is geen verwijt, maar google het eens en ik vermoed dat je je erin (voor een stukje althans) herkent.

Ik begrijp best dat na een hele boel nare ervaringen, zowel met Jan Modaal als professiole hulpverlening, helemaal ontmoedigd bent en dat een forum vol mensen een steentje wil bijdragen je te helpen, eenvoudiger is nu dan een wildvreemde psy te bellen waarvan je niet weet of die je wel naar behoren zal helpen. Dat begrijp ik best uit eigen ervaring en wil dat erkennen.
Echter denk ik dat het nu aan jou is om voor jezelf te erkennen dat je hulp nodig hebt, en datheb je al voor een stuk gedaan door hier je grieven neer te schrijven en naar de huisarts te gaan. Probeer jezelf nu aan te zetten om een volgende stap te nemen op jou tempo. En met eigen tempo bedoel ik niet uitstellen om af te stellen.
Je zit met een hoop angsten, waardoor zelfs bellen al onwijs zwaar voor je is, en wij misschien niet inschatten hoe zwaar waarschijnlijk.
Wat ik voorstel is, dat je met je huisarts open kaart speelt. Even je trots opzij zetten (niet makkelijk, weet ik) en aangeven dat je zelfs niet durft te bellen, en vragen of hij een psycholoog wil bellen, waarvan meerdere van zijn patiënten tevreden zijn.
Wat denk je daarvan?
  woensdag 10 september 2014 @ 15:15:16 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144389883
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Tuurlijk mag hij dat, enkel schiet dat totaal niet op. Dat blijkt maar weer uit het aantal topics dat al gemaakt zijn. Terwijl in het begin al duidelijk was dat ie toch echt wel een psycholoog dient te bezoeken
Eerste topic was van 25-7./ Dus zijn alweer bijna 2 maanden verder
pi_144390022
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tuurlijk mag hij dat, enkel schiet dat totaal niet op. Dat blijkt maar weer uit het aantal topics dat al gemaakt zijn. Terwijl in het begin al duidelijk was dat ie toch echt wel een psycholoog dient te bezoeken
Eerste topic was van 25-7./ Dus zijn alweer bijna 2 maanden verder
Nou ik ben al gaan wandelen dat vind ik na 1.5 maand een goed resultaat.
  woensdag 10 september 2014 @ 15:21:15 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144390034
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:20 schreef hmmmmmmm het volgende:

Nou ik ben al gaan wandelen dat vind ik na 1.5 maand een goed resultaat.
Hoevaak ben je wezen wandelen in die tijd?
pi_144390081
quote:
5s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoevaak ben je wezen wandelen in die tijd?
1 keer.
pi_144390202
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:23 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

1 keer.
Gast echt.
Game over.
pi_144390207
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:23 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

1 keer.
*O* tegen de tijd dat je 33 bent heb je misschien een psych gebeld
Wat een geweldig vooruitzicht
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144390267
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

*O* tegen de tijd dat je 33 bent heb je misschien een psych gebeld
Wat een geweldig vooruitzicht
Ik weet dat het niet veel lijkt maar het is meer dan ik heb gedaan in de afgelopen 5 jaar of meer.
pi_144390316
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:06 schreef Woestenijhumor het volgende:
Dat ik nog niet eerder aan de theorie van de aangeleerde hulpeloosheid heb gedacht...
Het is geen verwijt, maar google het eens en ik vermoed dat je je erin (voor een stukje althans) herkent.

Ik begrijp best dat na een hele boel nare ervaringen, zowel met Jan Modaal als professiole hulpverlening, helemaal ontmoedigd bent en dat een forum vol mensen een steentje wil bijdragen je te helpen, eenvoudiger is nu dan een wildvreemde psy te bellen waarvan je niet weet of die je wel naar behoren zal helpen. Dat begrijp ik best uit eigen ervaring en wil dat erkennen.
Echter denk ik dat het nu aan jou is om voor jezelf te erkennen dat je hulp nodig hebt, en datheb je al voor een stuk gedaan door hier je grieven neer te schrijven en naar de huisarts te gaan. Probeer jezelf nu aan te zetten om een volgende stap te nemen op jou tempo. En met eigen tempo bedoel ik niet uitstellen om af te stellen.
Je zit met een hoop angsten, waardoor zelfs bellen al onwijs zwaar voor je is, en wij misschien niet inschatten hoe zwaar waarschijnlijk.
Wat ik voorstel is, dat je met je huisarts open kaart speelt. Even je trots opzij zetten (niet makkelijk, weet ik) en aangeven dat je zelfs niet durft te bellen, en vragen of hij een psycholoog wil bellen, waarvan meerdere van zijn patiënten tevreden zijn.
Wat denk je daarvan?
Ik denk dat het wel lukt om een psych te bellen alleen vandaag nog niet als het me niet lukt kan ik nog eens naar de huisarts gaan ja.
pi_144390371
Ach de dokter gaat dit probleem oplossen hebben we net kunnen lezen. Met zijn jarenlange expertise en god almachtige intelligentie zullen al TS zijn problemen als sneeuw voor de zon verdwenen. OF juist verergeren maar dat heb ik niet gezegd.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:33 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel lukt om een psych te bellen alleen vandaag nog niet als het me niet lukt kan ik nog eens naar de huisarts gaan ja.
Je kunt dus niet bellen maar wel naar de HA waarvoor je normaal gezien ook een telefonische afspraak moet maken.
Game over.
pi_144390375
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:31 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik weet dat het niet veel lijkt maar het is meer dan ik heb gedaan in de afgelopen 5 jaar of meer.
Ja en als je dingen voor jezelf zo goed blijft praten doe ook weer 5 jaar over de volgende stap
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144390443
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:34 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Ach de dokter gaat dit probleem oplossen hebben we net kunnen lezen. Met zijn jarenlange expertise en god almachtige intelligentie zullen al TS zijn problemen als sneeuw voor de zon verdwenen. OF juist verergeren maar dat heb ik niet gezegd.

[..]

Je kunt dus niet bellen maar wel naar de HA waarvoor je normaal gezien ook een telefonische afspraak moet maken.
Dan moet je terug naar de basisschool, want je moet leren lezen. Ik heb nooit gezegd dat ik al zijn problemen op kan lossen.
pi_144390480
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dan moet je terug naar de basisschool, want je moet leren lezen. Ik heb nooit gezegd dat ik al zijn problemen op kan lossen.
Right :)
Game over.
pi_144390519
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:34 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Mijn vader belt zelf durf ik dat niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja en als je dingen voor jezelf zo goed blijft praten doe ook weer 5 jaar over de volgende stap
Nou zo lang zal ik er hopelijk niet over doen.
pi_144390568
quote:

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:33 schreef hmmmmmmm het volgende:

Ik denk dat het wel lukt om een psych te bellen alleen vandaag nog niet
Wat moet dat?
pi_144390599
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:41 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

[..]

Wat moet dat?
Nee moet niet joh. Vooral niet moeten niet doen.
Game over.
pi_144390627
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:41 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

[..]

Wat moet dat?
Ik bedoel dus ik heb dat nooit gedaan omdat ik het niet durf.
Ben wel van plan een psych te bellen.
pi_144390781
Wat is het nu? Je durft niet? Oké, ga dan naar de huisarts vraag het hem.
Het zal nog wel lukken? Oké, doe het dan gewoon!!
pi_144391052
Laat een fokker een mailtje sturen of een belletje doen naar de psycholoog voor een intake-gesprek.
Ik denk dat je last hebt van http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontwijkende_persoonlijkheidsstoornis.

Waar zijn je ouders eigenlijk? Je woont toch thuis? Zij ze tokkies ofzo?
pi_144391170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:40 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Mijn vader belt zelf durf ik dat niet.

[..]

Nou zo lang zal ik er hopelijk niet over doen.
Prima.
pi_144391253
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:58 schreef wiskundenoob het volgende:
Laat een fokker een mailtje sturen of een belletje doen naar de psycholoog voor een intake-gesprek.
:D
  roze woensdag 10 september 2014 @ 16:32:45 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144392156
quote:
quote:
*diepe zucht*
  woensdag 10 september 2014 @ 16:41:17 #81
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144392386
Beste TS, wat is het meest verschikkelijke wat er kan gebeuren als je een psycholoog zou bellen?
pi_144393044
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:32 schreef Amarantha het volgende:

[..]

[..]

*diepe zucht*
Gaat niet werken meid.
Game over.
pi_144393305
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:41 schreef Tengano het volgende:
Beste TS, wat is het meest verschikkelijke wat er kan gebeuren als je een psycholoog zou bellen?
Ik weet het niet het kan niet veel erger worden dus ik kan wel gaan bellen.
pi_144393534
Beste TS,

Bezoek eens sportverenigingen en doe een dagje mee.

Mvg Tail
pi_144393554
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:10 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Misschien kan het nu nog. Dan heb je dat gelijk gehad.
  woensdag 10 september 2014 @ 17:23:28 #86
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144393731
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:10 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Er zijn ook hulplijnen die je kunt bellen. De nummers daarvan vindt je op internet. Probeer jezelf te overwinnen door eens die mensen te bellen en je verhaal te doen. Zo vergroot je je ruimte en je vermogendheid en je kunt er niets verliezen doordat je niks van ze nodig hebt.

Omdat je waarschijnlijk op zijn vroegst morgen een psycholoog kunt bellen zou je dat eerst eens kunnen proberen. De mensen hier weten vast wel een telefoonnummer voor je.

En probeer het ook eens van een leuke of spannende kant te zien als je dit soort initiatieven neemt.

Als klein kind vinden we het ook eng of spannend om op schaatsen te staan omdat je dan kunt vallen, maar er zijn maar weinig kinderen die zich er daarom van laten weerhouden.
pi_144394292
En toen was het kwart voor zes.
Game over.
  woensdag 10 september 2014 @ 17:47:43 #88
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_144394342
Ga wiet roken, daar pep je wel van op.
pi_144394400
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:45 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Ja -O-

Ik gooi toch deze link even erin: R&P / Hulpverlening
Psycholoog benaderen lijkt een brug te ver te zijn, misschien zit hier iets minder engs tussen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144394407
Gozer, daar heb je hem weer hoor :')

Inmiddels 7 topics over jouw falende leven. Ik zou er suicidaal van worden als ik in jouw schoenen stond.

Allemaal aandachttrekkerij :')
pi_144394476
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja -O-

Ik gooi toch deze link even erin: R&P / Hulpverlening
Psycholoog benaderen lijkt een brug te ver te zijn, misschien zit hier iets minder engs tussen.
Denk het niet maar goed. Ik hoop maar dat TS echt nog serieus is. Want in nadere topics reageert hij wel wat anders dan hier.
Game over.
pi_144394870
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:53 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Denk het niet maar goed. Ik hoop maar dat TS echt nog serieus is. Want in nadere topics reageert hij wel wat anders dan hier.
Daar doet hij feitelijk hetzelfde als wij hier met z'n allen doen. :')
pi_144394885
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Daar doet hij feitelijk hetzelfde als wij hier met z'n allen doen. :')
Juist. Daarom dat het een beetje een apart geval is.
Game over.
pi_144394940
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:07 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Juist. Daarom dat het een beetje een apart geval is.
Iemand moet hem richting geven, want hij dobbert maar wat rond nu.
Helaas maken wij internethelden daarvoor blijkbaar te weinig indruk en weet TS voor zichzelf toch elke keer weer prima te verantwoorden waarom een stap nemen op dat bepaalde moment toch weer geen optie is.
pi_144395015
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Iemand moet hem richting geven, want hij dobbert maar wat rond nu.
Helaas maken wij internethelden daarvoor blijkbaar te weinig indruk en weet TS voor zichzelf toch elke keer weer prima te verantwoorden waarom een stap nemen op dat bepaalde moment toch weer geen optie is.
Had hem als het een bekende was er wel naartoe gesleept. Maar klopt de term internetheld is even op zijn plaats. Want meer dan lullen kunnen we niet.
Game over.
  woensdag 10 september 2014 @ 18:14:43 #96
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144395073
TS: op 19 oktober 2011 schreef je dit:

Ik had een tijd problemen en heb daarom enkele gesprekken gehad en daaruit zou blijken dat ik een gedragstoornis zou hebben.Is er enige mogenlijkheid dat ik dit zou kunnen tegenwerken want ik ben het er niet mee eens ik kom om geholpen te worden en dan dit? Ik heb namelijk alleen last ervan dat ik moet lachen om andermans verdriet of vreemde gewoontes wat andere mensen niet leuk vinden.Dit is redelijk serieus.... vind het ontzettend vreemd dat ze denken dat ik dit heb heb gewoon kwaadaardige vorm van humor.

Mijn reaktie:
Je gaat hier ondanks de angst die je voor mensen hebt zoals je die dit topic beschrijft, enkele gesprekken aan met behandelaars :?

En aangaande de mogelijkheid om tegen te werken die je hier beschrijft:
In hoeverre is daar sprake van jegens alle mensen die je hier proberen jou in de goeie richting te helpen? O-)
pi_144395189
Ik vraag me af wat de rol van TS zijn ouders hierin is. Als mijn kind al jaren nauwelijks op straat kwam, al jarenlang tussen het systeem doorglipte en op dit moment geen uitzicht heeft op een betekenisvolle toekomst, dan zou ik op zijn minst in gesprek gaan met hem. En waarschijnlijk aan zijn nekvel naar een behandelaar slepen.
pi_144395317
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik vraag me af wat de rol van TS zijn ouders hierin is. Als mijn kind al jaren nauwelijks op straat kwam, al jarenlang tussen het systeem doorglipte en op dit moment geen uitzicht heeft op een betekenisvolle toekomst, dan zou ik op zijn minst in gesprek gaan met hem. En waarschijnlijk aan zijn nekvel naar een behandelaar slepen.
Zie je veel helaas. Er zijn genoeg lakse ouders welke hun kroost niet kunnen of willen verzorgen. Heb er genoeg van in huis gehad kan ik je vertellen. Erg lastig want je bent op het einde altijd de gebeten hond.
Game over.
  woensdag 10 september 2014 @ 18:32:03 #99
416020 K44S
The bearded man
pi_144395589
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:56 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nee huisarts zei dat ik eerst eens moest zoeken naar welke psycholoog ik wil.

[..]

Alle 4 ja.
Als je alles maar dan ook alles negatief in ziet.... en je doet er daadwerkelijk niets aan.
Dan blijf je in die negatieve spiraal zitten.

Doe vrijwilligers werk of zo.
Meeste mensen bijten niet.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_144396159
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:17 schreef tailfox het volgende:
Beste TS,

Bezoek eens sportverenigingen en doe een dagje mee.

Mvg Tail
Ja alleen ben ik daar nog niet aan toe denk ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:47 schreef Druppelss het volgende:
Ga wiet roken, daar pep je wel van op.
Lijkt me geen goed idee.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef ChefvanOekels het volgende:
Gozer, daar heb je hem weer hoor :')

Inmiddels 7 topics over jouw falende leven. Ik zou er suicidaal van worden als ik in jouw schoenen stond.

Allemaal aandachttrekkerij :')
Nee.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:53 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Ja ik ben anders in die topics dan hier.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef Tengano het volgende:
TS: op 19 oktober 2011 schreef je dit:

Ik had een tijd problemen en heb daarom enkele gesprekken gehad en daaruit zou blijken dat ik een gedragstoornis zou hebben.Is er enige mogenlijkheid dat ik dit zou kunnen tegenwerken want ik ben het er niet mee eens ik kom om geholpen te worden en dan dit? Ik heb namelijk alleen last ervan dat ik moet lachen om andermans verdriet of vreemde gewoontes wat andere mensen niet leuk vinden.Dit is redelijk serieus.... vind het ontzettend vreemd dat ze denken dat ik dit heb heb gewoon kwaadaardige vorm van humor.

Mijn reaktie:
Je gaat hier ondanks de angst die je voor mensen hebt zoals je die dit topic beschrijft, enkele gesprekken aan met behandelaars :?

En aangaande de mogelijkheid om tegen te werken die je hier beschrijft:
In hoeverre is daar sprake van jegens alle mensen die je hier proberen jou in de goeie richting te helpen? O-)
3 jaar geleden had ik een heel andere mening dan nu en zat ik ook met andere problemen.
pi_144396268
quote:
Systeem?
Ik heb een goed vooruitzicht als het gaat om werk vind ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:22 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Zie je veel helaas. Er zijn genoeg lakse ouders welke hun kroost niet kunnen of willen verzorgen. Heb er genoeg van in huis gehad kan ik je vertellen. Erg lastig want je bent op het einde altijd de gebeten hond.
Mijn vader heeft erg veel voor me gedaan mijn moeder is inderdaad erg laks en ze heeft ook veel psychische problemen wat de situatie er niet beter op heeft gemaakt gelukkig gaat het nu wat beter met haar.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:32 schreef K44S het volgende:

[..]

Als je alles maar dan ook alles negatief in ziet.... en je doet er daadwerkelijk niets aan.
Dan blijf je in die negatieve spiraal zitten.

Doe vrijwilligers werk of zo.
Meeste mensen bijten niet.
Ik ga eerst eens naar zo'n psycholoog denk ik.
Vrijwilligerswerk is het nog te vroeg voor vind ik.
  woensdag 10 september 2014 @ 18:59:49 #102
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144396414
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:52 schreef hmmmmmmm het volgende:

3 jaar geleden had ik een heel andere mening dan nu en zat ik ook met andere problemen.
Ik heb anders niet de indruk dat je bereid bent om de samenwerking te zoeken zoals ik je nu ervaar.

Wat levert het je op als je ons zo de hele middag bezighoudt en jij alle adviezen blijft wegwuiven? -O-

Wat win je er concreet mee?
pi_144396430
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:59 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik heb anders niet de indruk dat je bereid bent om de samenwerking te zoeken zoals ik je nu ervaar.

Wat levert het je op als je ons zo de hele middag bezighoudt en jij alle adviezen blijft wegwuiven? -O-

Wat win je er concreet mee?
Niks?
Ik wuif niet alle adviezen weg sommige zijn erg goed.
  woensdag 10 september 2014 @ 19:00:59 #104
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144396458
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:00 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Niks?
Dat vraagteken verklaart wel iets...
  woensdag 10 september 2014 @ 19:01:17 #105
416020 K44S
The bearded man
pi_144396465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:55 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Systeem?

[..]

Mijn vader heeft erg veel voor me gedaan mijn moeder is inderdaad erg laks en ze heeft ook veel psychische problemen wat de situatie er niet beter op heeft gemaakt gelukkig gaat het nu wat beter met haar.

[..]

DAT is jouw probleem, je denkt denkt denkt denkt denkt denkt denkt denkt denkt denkt denkt .

Laat denken aan een paard over, die heb een grotere kop.

Ga inderdaad naar die psycholoog. En verplicht je zelf daarna om een sport te beoefenen, of het ballet of rugby is.
DOE WAT.
  woensdag 10 september 2014 @ 19:02:09 #106
416020 K44S
The bearded man
pi_144396493
quote:

[..]

Niks?
Ze zijn over het algemeen allemaal goed, maar 7 vd 10 schuif je onder te tafel.
  woensdag 10 september 2014 @ 19:02:44 #107
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144396519
_O_
pi_144396521
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:02 schreef K44S het volgende:

[..]

Ze zijn over het algemeen allemaal goed, maar 7 vd 10 schuif je onder te tafel.
9 van de 10.
Game over.
  woensdag 10 september 2014 @ 19:03:09 #109
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144396536
Hij krijgt wel voldoende aandacht....
pi_144396545
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:03 schreef Tengano het volgende:
Dat is weer wel zo.
Game over.
  woensdag 10 september 2014 @ 19:03:50 #111
416020 K44S
The bearded man
pi_144396557
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:02 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

9 van de 10.
9.5 vd 10
quote:
Het is maar welk soort je aandacht wenst, positieve of negatieve.
  woensdag 10 september 2014 @ 19:03:53 #112
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144396561
En hij beweert dat hij er niets aan heeft.....
pi_144396565
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:55 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Systeem?

[..]

[..]

Systeem: zie OP

Werk: je bent niet reeël. Als het werk wat je vader heeft wegvalt heb je niks. Geen ervaring, geen papieren, geen dag- en nachtritme, geen lef om op straat te komen om naar een sollicitatie te gaan.

Ouders: ik denk dat je vader je -met de beste bedoelingen- van de regen in de drup heeft geholpen door je niet naar een hulpverlener te schoppen. Door je thuiswerk te geven heeft jou de gelegenheid gegeven je op te sluiten. Ziehier het resultaat van alles wat hij voor je gedaan heeft.
  woensdag 10 september 2014 @ 19:04:09 #114
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144396573
Aandacht is aandacht!
pi_144396614
quote:
En hij beweert dat hij er niets aan heeft.....
Dan heeft het geen zin om deze reeks verder te zetten.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Werk: je bent niet reeël. Als het werk wat je vader heeft wegvalt heb je niks. Geen ervaring, geen papieren, geen dag- en nachtritme, geen lef om op straat te komen om naar een sollicitatie te gaan.

Ouders: ik denk dat je vader je -met de beste bedoelingen- van de regen in de drup heeft geholpen door je niet naar een hulpverlener te schoppen. Door je thuiswerk te geven heeft jou de gelegenheid gegeven je op te sluiten. Ziehier het resultaat van alles wat hij voor je gedaan heeft.
Een harde maar wel een conclusie waar ik achter kan staan.
Game over.
pi_144396648
quote:

[..]

Niks?
Welke adviezen vind jij goed?
Waarom vind je die goed?
Wat ga je ermee doen?
pi_144396715
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:45 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
En, wat is er bereikt?
pi_144396731
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef brojo het volgende:

[..]

En, wat is er bereikt?
Weer niets mag de conclusie wezen.
Game over.
pi_144396765
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:07 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Weer niets mag de conclusie wezen.
Wat een verrassing!
  woensdag 10 september 2014 @ 19:08:20 #120
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144396778
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:06 schreef brojo het volgende:

[..]

En, wat is er bereikt?
TS heeft ons de hele middag lekker zoet gehouden?
pi_144396860
Twee weken geleden: ik ga psycholoog inschakelen
Begin deze week: ik ben lui, ik ga de psycholoog inschakelen
Gister: ik ga psycholoog inschakelen
Vandaag: Ik ga de psycholoog inschakelen

Geweldig :D
pi_144396971
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je domme gescheld lost anders de problemen van TS niet op.
Elk nieuw topicnr komt er weer een user voorbij die denkt TS zijn leven wel een goede zet te geven door zijn 'wijze' raad. Topic #7 is voor jou. Geniet er nog maar even van. Bij #8 heb jij ook al de moed opgegeven net zoals al die voor jou kwamen met de beste bedoelingen en analyses.
Maar elke keer is er weer die debiele arrogantie. :')
  woensdag 10 september 2014 @ 19:12:37 #123
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144396987
Wat een leven.. oO<
pi_144397011
Als mensen gewoon stoppen TS te helpen en wachten totdat TS een psycholooh of iets dergelijks heeft ingeschakeld. Hij gaat toch geen actie ondernemen.
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
pi_144397054
TS helpen lukt niemand klopt.
Game over.
  woensdag 10 september 2014 @ 19:16:24 #126
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144397165
TS kan alleen zichzelf helpen, maar dan moet ie wel willen.

Het lijkt erop dat deze positie hem veel meer oplevert.

Ik zou zelf niet kunnen bedenken hoe ik zoveel aandacht moet krijgen als ik dat zou willen.

Alle lof en respect daarvoor. :O
pi_144397216
quote:
Ik heb het idee dat zijn ouders hem graag klein willen houden. De beschrijving die TS geeft hoe zijn moeder is zou best kunnen zijn dat ze narcistisch is. In dat geval zit TS nog dieper in de shit.
pi_144397251
quote:

[..]

Niks?
Help je trouwens wel mee in het huis? Doe je aan schoonmaak? Kan je koken? Kan je autorijden?
  woensdag 10 september 2014 @ 19:20:42 #129
416020 K44S
The bearded man
pi_144397356
Stiekem is TS gewoon een kind van 11 jaar.
pi_144397379
quote:

[..]

Niks?
Je volgt ze alleen nooit op.
pi_144398164
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee hoor ik zit niet thuis door hem.
Ik heb nog geen werk gedaan dus dat klopt niet eens.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:04 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Dan heeft het geen zin om deze reeks verder te zetten.

[..]

Een harde maar wel een conclusie waar ik achter kan staan.
Nou ik ben het er niet mee eens.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Welke adviezen vind jij goed?
Waarom vind je die goed?
Wat ga je ermee doen?
Naar psycholoog gaan en huisarts omdat ik psychische problemen heb.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:13 schreef Propellerheads het volgende:
Als mensen gewoon stoppen TS te helpen en wachten totdat TS een psycholooh of iets dergelijks heeft ingeschakeld. Hij gaat toch geen actie ondernemen.
Jawel ik ga actie ondernemen.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:17 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat zijn ouders hem graag klein willen houden. De beschrijving die TS geeft hoe zijn moeder is zou best kunnen zijn dat ze narcistisch is. In dat geval zit TS nog dieper in de shit.
Misschien ik weet alleen dat ze veel meer psychische problemen dan mij heeft.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:18 schreef Deckard het volgende:

[..]

Help je trouwens wel mee in het huis? Doe je aan schoonmaak? Kan je koken? Kan je autorijden?
Nee maar koken wil ik inderdaad wel eens proberen.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:21 schreef brojo het volgende:

[..]

Je volgt ze alleen nooit op.
Soms wel ik heb een stukje gewandeld en ben naar de huisarts geweest.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:20 schreef K44S het volgende:
Stiekem is TS gewoon een kind van 11 jaar.
Nee ik ben pas 19 geworden.
pi_144398365
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ja, dat zei je in het eerste topic ook al.

Dag :W
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
pi_144398450
Zelf zit hij in elk topic mensen advies te geven maar even google op "psycholoog + woonplaats" lukt dan weer niet :')
  woensdag 10 september 2014 @ 19:47:37 #134
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144398456
Zoet houden#8 :O
  woensdag 10 september 2014 @ 19:49:32 #135
416020 K44S
The bearded man
pi_144398532
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:47 schreef Elvi het volgende:
Zelf zit hij in elk topic mensen advies te geven maar even google op "psycholoog + woonplaats" lukt dan weer niet :')
Meneer doet aan selffurfillingprofecie ( ufzeu iets ).
Andere advies geven over zijn slechte gewoontes.

Kerel, je bent pas 19... als dit soort dingen je al tegen de nek slaan. Dan word het leven nog heul zwaar.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 19:50:01 #136
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_144398550
Is het geen idee om hier gewoon een slotje te laten gooien en TS een nieuwe te laten openen als hij een intake heeft gehad bij de GGZ? :')
Fuck the EBU.
pi_144398585
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:50 schreef Moira. het volgende:
Is het geen idee om hier gewoon een slotje te laten gooien en TS een nieuwe te laten openen als hij een intake heeft gehad bij de GGZ? :')
Dan krijg je straks een soort wildgroei.
Game over.
pi_144398595
quote:
Nee want dan opent hij over elke dwarsliggende scheet een topic.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 19:51:34 #139
288245 crew  Moira
pi_144398621
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:50 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee want dan opent hij over elke dwarsliggende scheet een topic.
Dat mag dan pas als hij een intake heeft gehad bij de GGZ, wat in principe binnen een week te regelen is.
Fuck the EBU.
pi_144398650
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:51 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat mag dan pas als hij een intake heeft gehad bij de GGZ, wat in principe binnen een week te regelen is.
Ok ga jij zn persoonlijke mod worden en achter hem aan lopen om topics te sluiten? :P
pi_144398659
quote:
Mods willen het graag bij een topic houden:

quote:
dat houdt hem misschien wat geconcentreerd binnen een topic... althans dat is de hoop
(she/her)
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 19:53:09 #142
288245 crew  Moira
pi_144398661
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:52 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ok ga jij zn persoonlijke mod worden en achter hem aan lopen om topics te sluiten? :P
Alleen als 'ie in CRE post, dus meestal ben ik veilig van dat soort users :')
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 19:53:52 #143
288245 crew  Moira
pi_144398683
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:

[..]

Mods willen het graag bij een topic houden:

[..]

Da hoeft toch niet eeuwig door te gaan? :'( Het is alleen maar meer van hetzelfde en TS reageert overal hetzelfde op; kortaf met dezelfde antwoorden en vertelt niets nieuws (want hij maakt niets nieuws mee).
Laat hem weer posten als er eindelijk eens wat gebeurt.
Fuck the EBU.
pi_144398699
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

"Ik wil creatieve therapie volgen maar ik ben niet creatief! Help ;("
pi_144398703
quote:

[..]

Wacht maar eens af nu ik dit weet.
Game over.
pi_144398709
quote:

[..]

Da hoeft toch niet eeuwig door te gaan? :'( Het is alleen maar meer van hetzelfde en TS reageert overal hetzelfde op; kortaf met dezelfde antwoorden en vertelt niets nieuws (want hij maakt niets nieuws mee).
Daar geef ik je wel gelijk in. TS moet gewoon naar de dokter/psycho gaan (weet niet of hij dat al geweest is, geen zin om 7 topics door te kijken) en geholpen worden.
(she/her)
pi_144398763
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Je verhaal begint steeds meer te rammelen.... Eerder schepte je nog op dat je met een paar uurtjes per week werken bij je vader ruim het minimumloon verdiende.

Maar dat maakt verder niet uit, als je nu wel de waarheid spreekt heb je dus:
- geen contacten
- geen dag- en nachtritme
- geen hobby's
- geen werk en geen werkervaring
- nauwelijks een opleiding
- sociale fobie
- agorafobie
- als gevolg (of wellicht oorzaak hiervan) vast een depressie
- ben je volkomen afhankelijk van je ouders voor je levensonderhoud

En dan ben ik vast nog wel wat vergeten.

Goed dat je al dagen erover aan het denken bent het nummer van een psycholoog op te zoeken ^O^ :')

Echt, zo zonde, je doet jezelf ontzettend tekort en elke dag dat je niks doet om je situatie te veranderen is een verloren dag.
pi_144398783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:54 schreef Fylax het volgende:

[..]

Daar geef ik je wel gelijk in. TS moet gewoon naar de dokter/psycho gaan (weet niet of hij dat al geweest is, geen zin om 7 topics door te kijken) en geholpen worden.
Dat is nu al zeker 700 keer gezegd. Het is en blijft een schatting.
Game over.
pi_144398795
quote:

[..]

Ik vind het wel een goeie hoor. Want wij voeden hem nu alleen maar in zijn ontkenning, lijkt het.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 19:57:48 #150
288245 crew  Moira
pi_144398818
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:54 schreef Elvi het volgende:

[..]

"Ik wil creatieve therapie volgen maar ik ben niet creatief! Help ;("
Ik doe creatieve therapie (de studie/opleiding) O+
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 19:58:52 #151
288245 crew  Moira
pi_144398847
quote:
6s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:54 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Wacht maar eens af nu ik dit weet.
Heb ik eindelijk wat te doen! :D
quote:

[..]

Nee, het is al 7 topics lang "ja ik moet naar een psycholoog, ja ik ga een afspraak maken, nee niet vandaag want ik voel me niet goed genoeg, nee ik durf niet, ja ik ga me eroverheen zetten, nee niet vandaag".
Fuck the EBU.
pi_144398860
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Egwoar? Tof! ^O^
En je bent een baas in Kezen. 8-)
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:00:01 #153
288245 crew  Moira
pi_144398877
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Egwoar? Tof! ^O^
En je bent een baas in Kezen. 8-)
Ja egwoar :D Jaartje in Nijmegen gedaan al en nu in Leeuwarden bezig 8-)
Zeker, ik sta ook 8-2 voor tegen Mono in onze huis-telling :7 :D
Fuck the EBU.
pi_144398878
Zijn onzekerheid en depressiviteit is een veilige haven geworden. Hij voelt zich prettig bij het klote gevoel dat hij heeft. Dat voelt vertrouwd.
pi_144398880
quote:

[..]

Nou dan kan je m mooi helpen :P

TS ik heb een psycholoog voor je gevonden! Moira :D
pi_144398900
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:58 schreef Moira. het volgende:
Nee, het is al 7 topics lang "ja ik moet naar een psycholoog, ja ik ga een afspraak maken, nee niet vandaag want ik voel me niet goed genoeg, nee ik durf niet, ja ik ga me eroverheen zetten, nee niet vandaag".
Dat had ik ook een tijdje, gelukkig hebben mijn ouders toen de knoop doorgehakt en toch de dokter gebeld. Nu ben ik blij dat ik geholpen ga worden.
(she/her)
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:01:30 #157
288245 crew  Moira
pi_144398923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou dan kan je m mooi helpen :P

TS ik heb een psycholoog voor je gevonden! Moira :D
Heb hem via DM al aangeboden wat te willen opzoeken in z'n woonplaats/regio, zodat hij een nummer klaar heeft dat hij kan bellen en dus niet zelf hoeft te zoeken.
Aanbod is uiteraard afgewezen, hoewel hij het wel lief vond O+
Fuck the EBU.
pi_144398926
quote:

[..]

Elk nieuw topic dat hij opent naar ONZ verplaatsen?
pi_144398930
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Heb hem via DM al aangeboden wat te willen opzoeken in z'n woonplaats/regio, zodat hij een nummer klaar heeft dat hij kan bellen en dus niet zelf hoeft te zoeken.
Serieus? :{
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:02:16 #160
288245 crew  Moira
pi_144398938
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dat had ik ook een tijdje, gelukkig hebben mijn ouders toen de knoop doorgehakt en toch de dokter gebeld. Nu ben ik blij dat ik geholpen ga worden.
Daarom, als dat balletje eenmaal begint te rollen is het zo opgelost.
Laat je dat balletje stil liggen dan gebeurt er niks. Zoals nu in het leven van TS.
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:02:51 #161
288245 crew  Moira
pi_144398948
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:02 schreef Elvi het volgende:

[..]

Serieus? :{
Ja duh, je kent TS (van zijn topics, dan).
Dat doettie zelf wel. Zegtie.
Fuck the EBU.
pi_144398951
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

Daarom, als dat balletje eenmaal begint te rollen is het zo opgelost.
Laat je dat balletje stil liggen dan gebeurt er niks. Zoals nu in het leven van TS.
Precies. TS moet gewoon een afspraak gaan maken.
(she/her)
pi_144398965
quote:

[..]

Doet hij ook. Ooit.
Game over.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:03:49 #164
288245 crew  Moira
pi_144398980
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:03 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Doet hij ook. Ooit.
Over een jaar of 10. Maar dan wel eerst nog ff 10 jaar klagen over hoe kut z'n leven is he.
Fuck the EBU.
pi_144398985
quote:

[..]

Ok ik stel voor om de Fok-knokploeg te bellen en hem met zn allen een schop onder zn luie reet te geven ^O^
  woensdag 10 september 2014 @ 20:04:34 #166
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144399003
Wow iemand met problemen in het leven die meteen weet dat hij zijn eigen problematiek is.
_O_
pi_144399014
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:03 schreef Moira. het volgende:

[..]

Over een jaar of 10. Maar dan wel eerst nog ff 10 jaar klagen over hoe kut z'n leven is he.
Die fase hebben we allemaal. Soms duurt dat wat langer.
Game over.
pi_144399021
quote:
4s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ok ik stel voor om de Fok-knokploeg te bellen en hem met zn allen een schop onder zn luie reet te geven ^O^
Of we bellen gewoon de dokter voor TS.
(she/her)
pi_144399046
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:47 schreef Elvi het volgende:
Ik heb dat gedaan.
quote:

[..]

Dat soort users? :'(
quote:

[..]

Ik bel morgen op voor de psych.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:05:44 #170
288245 crew  Moira
pi_144399049
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:04 schreef wickedmen het volgende:
Wow iemand met problemen in het leven die meteen weet dat hij zijn eigen problematiek is.
_O_
Maar er iets aan doen is veel te eng.
quote:
4s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

Meh, als hij het niet wil veranderen door niet te handelen (een simpele afspraak met een psych maken) dan zoekt 'ie het ook zelf maar uit met z'n kutleven hoor.

Gelukkig is dit FOK! en niet mijn therapiesessies O+
Fuck the EBU.
pi_144399050
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef hmmmmmmm het volgende:
Beloof je dat?
(she/her)
pi_144399060
quote:

[..]

Ergo: TS doet niks. Vandaag niet, morgen niet, volgende week ook niet.
Maar hopelijk komt er een punt in zijn leven waarop hij zijn situatie echt zat is, en hij het aandurft de veilige haven waarin hij nu denkt te zitten, te verlaten.
Jammer dat hij niet ziet dat er grote monsters in zijn haven zitten.
pi_144399066
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Fylax het volgende:

[..]

Of we bellen gewoon de dokter voor TS.
Dat kan niet. Privacy dit, dat... Je kan niet bellen voor een ander en een afspraak maken voor de pscyholoog. En dan nog: dan krijg je weer 5 topics vol met "ik durfde niet te gaan, het was te moeilijk, het voelde niet goed ;( "
pi_144399068
hmmmmmmmmmmmmmmmm kan je het volgen dit alles?
pi_144399072
quote:

[..]

Ik geloof er niks van.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:06:57 #176
288245 crew  Moira
pi_144399079
quote:

[..]

Ik heb dat gedaan.

[..]

Dat soort users? :'(

[..]

Ja, dat soort users die voor elke scheet een topic openen.

Gister zei je ook dat je morgen zou bellen, dat was vandaag dus.
Morgen doe je het toch niet en is er weer een topic volgebaggerd met meer van hetzelfde van de afgelopen 7 topics.
Fuck the EBU.
pi_144399085
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Moira. het volgende:

Meh, als hij het niet wil veranderen door niet te handelen (een simpele afspraak met een psych maken) dan zoekt 'ie het ook zelf maar uit met z'n kutleven hoor.

_O- _O-
pi_144399107
quote:

[..]

_O-
pi_144399190

Verwacht gewoon dat dadelijk deze gast zo al zingende mijn kantoor binnen komt gewandeld. Terwijl ik op dit topic wil reageren.
Game over.
pi_144399211
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Fylax het volgende:

[..]

Beloof je dat?
Morgen belt ie hem op. Is dit het verslag:

"moest later weer bellen voor specifieke dingen waar ik last van had, psycholoog was er nu niet".
pi_144399248
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je verhaal begint steeds meer te rammelen.... Eerder schepte je nog op dat je met een paar uurtjes per week werken bij je vader ruim het minimumloon verdiende.

Maar dat maakt verder niet uit, als je nu wel de waarheid spreekt heb je dus:
- geen contacten
- geen dag- en nachtritme
- geen hobby's
- geen werk en geen werkervaring
- nauwelijks een opleiding
- sociale fobie
- agorafobie
- als gevolg (of wellicht oorzaak hiervan) vast een depressie
- ben je volkomen afhankelijk van je ouders voor je levensonderhoud

En dan ben ik vast nog wel wat vergeten.

Goed dat je al dagen erover aan het denken bent het nummer van een psycholoog op te zoeken ^O^ :')

Echt, zo zonde, je doet jezelf ontzettend tekort en elke dag dat je niks doet om je situatie te veranderen is een verloren dag.
Nee ik kan het verdienen als ik ga werken ik heb wel een klein beetje werk gedaan en daarmee al wat verdient maar niet veel.
Ik ga morgen bellen.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef artelligence het volgende:
Zijn onzekerheid en depressiviteit is een veilige haven geworden. Hij voelt zich prettig bij het klote gevoel dat hij heeft. Dat voelt vertrouwd.
Nou ik vind het niet fijn ik voel me wel al wat beter omdat ik sinds lange tijd vandaag wat heb gesport merk dat ik me dan beter voel had ik al maanden niet gedaan.
quote:

[..]

Dat was ook lief van je :P
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar er iets aan doen is veel te eng.

[..]

Ben jij een psycholoog?
pi_144399249
Maar laten we TS niet in de zeik nemen. Doet hij ook niet met ons jongens.
Game over.
pi_144399266
quote:

Waarom help je je ouders niet? Waarom heb je nooit overwogen om zelf eens wat te koken?
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:14:30 #184
288245 crew  Moira
pi_144399302
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]

Dat was ook lief van je :P
:*
quote:
[..]

Ben jij een psycholoog?
quote:

[..]

Fuck the EBU.
pi_144399312
quote:
4s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:12 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Maar laten we TS niet in de zeik nemen. Doet hij ook niet met ons jongens.
Ik stikte bijna in mn water. Wil je dat nooit meer doen }:|
pi_144399388
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik stikte bijna in mn water. Wil je dat nooit meer doen }:|
Is de schuld van Moira. Zo gauw zij in een topic komt... Ben ik verloren.
Game over.
pi_144399402
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef Deckard het volgende:

[..]

Waarom help je je ouders niet? Waarom heb je nooit overwogen om zelf eens wat te koken?
Nooit aan gedacht eigenlijk huishouden kan ik niet veel in helpen we zijn al blij als mijn moeder dat doet dan is ze minder depressief ofzo voelt ze zich beter.
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef Moira. het volgende:

[..]

:*

[..]

[..]

Ow nou ik heb wel een lijst met nummers nu dus het was ook lief van je maar ik ben niet bang om een nummer op te zoeken maar te bellen.
Hopelijk kan ik me daar morgen overheen zetten ik denk van wel heb er vertrouwen in.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:18:40 #188
288245 crew  Moira
pi_144399431
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nooit aan gedacht eigenlijk huishouden kan ik niet veel in helpen we zijn al blij als mijn moeder dat doet dan is ze minder depressief ofzo voelt ze zich beter.

[..]

Ow nou ik heb wel een lijst met nummers nu dus het was ook lief van je maar ik ben niet bang om een nummer op te zoeken maar te bellen.
Hopelijk kan ik me daar morgen overheen zetten ik denk van wel heb er vertrouwen in.
Je snapt dat niemand meer een fuck van je woord gelooft zonder dat er daadwerkelijk wat is gebeurd, he?
Fuck the EBU.
pi_144399432
quote:
zoeken maar te bellen.
laat iemand op dit forum doen.
pi_144399473
quote:
In feite kan je dus helemaal niet eens voor jezelf zorgen, mocht je vandaag nog in een eigen huis wonen.
pi_144399487
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:18 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

laat iemand op dit forum doen.
Dan moet hij ook nog gaan. En wat moet de persoon zeggen...
Game over.
pi_144399488
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je snapt dat niemand meer een fuck van je woord gelooft zonder dat er daadwerkelijk wat is gebeurd, he?
Nou ik kan vandaag niet meer bellen.
Wat moet ik eigenlijk zeggen als ik die mensen opbel mijn hele verhaal doen of?
pi_144399497
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:20 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

ja
pi_144399500
Oh gast kom op.
Game over.
pi_144399532
quote:

[..]

En daarna vragen ze om een verwijsbrief.
pi_144399564
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:19 schreef Deckard het volgende:

[..]

In feite kan je dus helemaal niet eens voor jezelf zorgen, mocht je vandaag nog in een eigen huis wonen.
Nou ik kan een ei bakken en brood bakken dat doe ik soms wel stokbrood in de oven.
Maar dat klopt ik kan niet voor mijzelf zorgen op het moment.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef brojo het volgende:

[..]

En daarna vragen ze om een verwijsbrief.
De huisarts zei tegen mij dat ik dus eerst moet weten waar ik naartoe wil en dan pas een verwijsbrief krijg.
pi_144399583
quote:

[..]

hallo, met xxxxx. Ik wil graag een afspraak maken voor een intake-gesprek.

Degene met wie je belt vraagt dan naar meer gegevens.
pi_144399607
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

hallo, met xxxxx. Ik wil graag een afspraak maken voor een intake-gesprek.

Degene met wie je belt vraagt dan naar meer gegevens.
Oh oké.
pi_144399650
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
De huisarts zei tegen mij dat ik dus eerst moet weten waar ik naartoe wil en dan pas een verwijsbrief krijg.
Je psycholoog neemt direct contact op met de HA als er een verwijzing nodig is en als je die niet bij je hebt.
pi_144399662
quote:

[..]

Je belt, de telefoon gaat over, iemand neemt op...

"hallo met Hmmm. Ik heb een vraag. Ik heb depressieve klachten, loop op alle fronten vast in mn leven, durf niet naar buiten te gaan en heb eerder therapie gehad en daar kwam uit dat ik dit-en-dit heb. Zou ik bij jullie terecht kunnen als er iemand is die mij hiermee kan helpen? En oja omdat ik niet naar buiten durf, bieden jullie ook een online therapie aan of komt die knakker hier of hoe gaat dat?"

Nou dan krijg je informatie, en daar reageer je op, en dan krijg je *shock, horror!* een gesprek. Je gaat met deze info de huisarts bellen, die geeft je een verwijsbrief en die neem je mee naar je eerste afspraak.
pi_144399669
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Hij kan je niet gewoon naar een tweedelijns psycholoog sturen in je lokale ziekenhuis?
Dat vind ik eigenlijk al vreemd.
pi_144399721
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:24 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je belt, de telefoon gaat over, iemand neemt op...

"hallo met Hmmm. Ik heb een vraag. Ik heb depressieve klachten, loop op alle fronten vast in mn leven, durf niet naar buiten te gaan en heb eerder therapie gehad en daar kwam uit dat ik dit-en-dit heb. Zou ik bij jullie terecht kunnen als er iemand is die mij hiermee kan helpen? En oja omdat ik niet naar buiten durf, bieden jullie ook een online therapie aan of komt die knakker hier of hoe gaat dat?"

Nou dan krijg je informatie, en daar reageer je op, en dan krijg je *shock, horror!* een gesprek. Je gaat met deze info de huisarts bellen, die geeft je een verwijsbrief en die neem je mee naar je eerste afspraak.
Bedankt voor het uitleggen dat ga ik dan doen.
Nu weet ik tenminste wat ik kan verwachten.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:25 schreef brojo het volgende:

[..]

Hij kan je niet gewoon naar een tweedelijns psycholoog sturen in je lokale ziekenhuis?
Dat vind ik eigenlijk al vreemd.
Ziekenhuis?
pi_144399752
Hij bedoelde gekkenhuis denk ik.
Game over.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:29:05 #204
288245 crew  Moira
pi_144399808
quote:

[..]

Ik zei gister al dat je toen niet meer kon bellen, en toen zou je het vandaag doen.
Je zegt al 7 topics lang hetzelfde en er is nog niks gebeurd. Dat bedoelde ik dus met dat niemand daarom meer een fuck van je woord gelooft als je zegt 'ik ga dit of dat doen', maar het pas geloven als je het daadwerkelijk hebt gedáán.

Als je opbelt stel je je gewoon voor en zeg je dat je een afspraak wilt maken met een psycholoog omdat je al jaren psychische klachten hebt en daar nou eindelijk eens vanaf geholpen wilt worden. De rest gaat vanzelf, de receptioniste geeft je verdere info over hoe het daar gaat en wat ze van je willen weten.
Je hele verhaal doe je pas bij de intake (dus het eerste gesprek met de psycholoog).
Fuck the EBU.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:30:41 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144399876
En het probleem is ook dat als hij straks zegt dat hij heeft gebeld, hij ons mogelijk maar iets op de mouw spelt.

Dat huisartsverhaal kan ook al verzonnen zijn.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:31:20 #206
288245 crew  Moira
pi_144399899
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:30 schreef Lienekien het volgende:
En het probleem is ook dat als hij straks zegt dat hij heeft gebeld, hij ons mogelijk maar iets op de mouw spelt.

Alsof hij aan ons verantwoording af moet leggen, hij doet dat voor zichzelf, híj heeft een kutleven, wíj niet.
Fuck the EBU.
pi_144399900
Waarom stuur je geen mail voor het maken van een afspraak? Nog laagdrempelig...
pi_144399904
quote:

Dat zeg ik.
:W Succes voor de rest TS
pi_144399911
quote:

Blijft een forum he.
Game over.
pi_144399935
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Alsof hij aan ons verantwoording af moet leggen, hij doet dat voor zichzelf, híj heeft een kutleven, wíj niet.
Ja en dat dus. Wat ben je toch ook tof.
Game over.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:32:48 #211
288245 crew  Moira
pi_144399948
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:32 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Ja en dat dus. Wat ben je toch ook tof.
O+
Fuck the EBU.
pi_144399950
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:31 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Blijft een forum he.
Drm stel ik ook voor om een fokker een afspraak voor hem te laten maken.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:33:30 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144399980
quote:

[..]

Ik snap je reactie niet. Jij roept hem toch net zo goed ter verantwoording als je hem aanspreekt op wat hij zegt te zullen doen?
pi_144399988
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:32 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

'Wat is uw relatie met de patiënt? :')
pi_144400006
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:32 schreef Moira. het volgende:

[..]

O+
O+ BFF.

Nu weer serieus.

quote:

[..]

Maar dat is onze taak niet. En mij een stap te ver snap je punt zeker daar niet van.
Game over.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:34:20 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144400015
quote:

[..]

Ik denk niet dat dat werkt.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:34:31 #217
288245 crew  Moira
pi_144400023
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik snap je reactie niet. Jij roept hem toch net zo goed ter verantwoording als je hem aanspreekt op wat hij zegt te zullen doen?
Dat doen we toch allemaal voor hém, dat hij eindelijk eens zichzelf oplapt? Niet omdat we zelf zo graag zien dat hij het doet voor ons.
Fuck the EBU.
pi_144400054
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat doen we toch allemaal voor hém, dat hij eindelijk eens zichzelf oplapt? Niet omdat we zelf zo graag zien dat hij het doet voor ons.
Zou mij vereerd voelen daar niet van maar het is voor zichzelf niet voor ons. Zou wat zijn trouwens.
Game over.
pi_144400061
quote:

[..]

Nou ik heb er nu al te veel tijd in gestoken dus ik wil graag een rendement zien :P
  woensdag 10 september 2014 @ 20:35:22 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144400066
quote:

[..]

Nou, ik zal je wel verkeerd begrijpen.
pi_144400093
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat werkt.
Hoezo niet?! TS geeft aan één iemand zijn persoonsgegevens en vervolgens maakt degene een afspraak bij de psyc.
pi_144400103
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:33 schreef brojo het volgende:

[..]

'Wat is uw relatie met de patiënt? :')
internetkennis
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:36:39 #223
288245 crew  Moira
pi_144400130
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou ik heb er nu al te veel tijd in gestoken dus ik wil graag een rendement zien :P
Hehe, maar als 'ie het alleen maar zégt gedaan te hebben maar niet gedaan heeft heb je er alsnog niks aan ;(
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, ik zal je wel verkeerd begrijpen.
Dat denk ik ja :P
Fuck the EBU.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:37:17 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144400161
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:35 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Hoezo niet?! TS geeft aan één iemand zijn persoonsgegevens en vervolgens maakt degene een afspraak bij de psyc.
Nee, dat moet hij zelf doen.

En daarbij, al zouden ze een afspraak maken, dan blijft TS gewoon thuis als hij zijn dag niet heeft.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:38:03 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144400196
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hehe, maar als 'ie het alleen maar zégt gedaan te hebben maar niet gedaan heeft heb je er alsnog niks aan ;(

[..]

Ja, dat zeg ik toch?
pi_144400218
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat moet hij zelf doen.

En daarbij, al zouden ze een afspraak maken, dan blijft TS gewoon thuis als hij zijn dag niet heeft.
Als hij dan nog steeds thuis blijf, dan kan er slotje op dit topic, want hij heeft dan alle hulp gehad. :D
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:38:51 #227
288245 crew  Moira
pi_144400219
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch?
Ja, en :?
Fuck the EBU.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:39:50 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144400259
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja, en :?
Toen kwam je met: 'Alsof hij aan ons verantwoording af moet leggen'. :?
  woensdag 10 september 2014 @ 20:39:56 #229
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144400261
Hoe krijg je aandacht#8 :')
pi_144400268
Dat mensen trouwens verwachtingen plaatsen of een TS al dan niet iets met hun mening doet. Dat kun je niet verwachten en klinkt bovendien gewoon erg raar in mijn oren.
Game over.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:40:31 #231
288245 crew  Moira
pi_144400283
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Toen kwam je met: 'Alsof hij aan ons verantwoording af moet leggen'. :?
Je zegt toch net dat je me verkeerd begrepen hebt?
Ik zei dat niet naar jou gericht, ik beaamde je post in de zin van "nou idd, alsof hij aan ons verantwoording af moet leggen, pfff" :')
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 10 september 2014 @ 20:41:22 #232
288245 crew  Moira
pi_144400315
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:40 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Dat mensen trouwens verwachtingen plaatsen of een TS al dan niet iets met hun mening doet. Dat kun je niet verwachten en klinkt bovendien gewoon erg raar in mijn oren.
Eens, maar waarom zijn er verdomme 7 topics voor nodig dan :r :r
Fuck the EBU.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:41:47 #233
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144400330
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:40 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Het gaat niet om een mening, het gaat om advies. Waar TS om vraagt, waar hij (soms) ja op zegt, maar vervolgens niks mee doet.

Als je geen verwachting hebt van een advies geven, dan kun beter die moeite helmaal niet nemen.
pi_144400350
Controleren kunnen we het niet, nee. De hoop is dat als hij hier dan maar een verhaaltje verzint om van de afspraak-comments af te zijn en hier vervolgens positieve feedback op krijgt, hij het uiteindelijk toch echt doet.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:43:04 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144400380
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je zegt toch net dat je me verkeerd begrepen hebt?
Ik zei dat niet naar jou gericht, ik beaamde je post in de zin van "nou idd, alsof hij aan ons verantwoording af moet leggen, pfff" :')
Nee, ik snap nu pas wat je bedoelt. Het klonk meer als 'wat een onzin, alsof hij aan ons verantwoording af moet leggen'.

Kennelijk begreep Ayumu het ook zo.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:43:09 #236
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144400383
Hoe hou je je omgeving bezig#8 :W
pi_144400402
quote:
9s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Eens, maar waarom zijn er verdomme 7 topics voor nodig dan :r :r
Omdat de moderators van dit subforum dat zo hebben besloten. Om wildgroei te voorkomen.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het gaat niet om een mening, het gaat om advies. Waar TS om vraagt, waar hij (soms) ja op zegt, maar vervolgens niks mee doet.

Als je geen verwachting hebt van een advies geven, dan kun beter die moeite helmaal niet nemen.
Die moeite neem ik zelf en verwacht van de TS of een tegenpartij niets. Hun leven hun beslissingen. Al kan ik je zeker wel begrijpen.
Game over.
pi_144400413
quote:
Ik vind het helemaal niet raar. Vooral omdat TS op elke reactie reageert en op geen enkele aanbod ingaat.
pi_144400492
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:43 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet raar. Vooral omdat TS op elke reactie reageert en op geen enkele aanbod ingaat.
Dit is een forum. En meer niet. Snap de redenatie erachter maar je kunt er niks van verwachten.
Game over.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:45:54 #240
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144400496
Hoe kun je creatief zijn op een forum#8 *O*
pi_144400665
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:45 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Dit is een forum. En meer niet. Snap de redenatie erachter maar je kunt er niks van verwachten.
Van een forum kan je juist hulp krijgen die je niet voor nop in het echte leven kan krijgen.
pi_144400733
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:50 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Van een forum kan je juist hulp krijgen die je niet voor nop in het echte leven kan krijgen.
Kan zeker echter ben je tot niets verplicht en de redenatie dat het voor nop is kun je niet verwachten dat TS er iets mee doet. Al die proefzakjes liggen hier ook maar in de lade weg te stoffen.
Game over.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:52:35 #243
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144400773
Hoe kan ik mijn zinloze leven zinvol maken#8 >:O
pi_144400816
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Tengano het volgende:
Hoe kan ik mijn zinloze leven zinvol maken#8 >:O
Doe eens niet zo flauw.
Game over.
pi_144400916
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:51 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Kan zeker echter ben je tot niets verplicht en de redenatie dat het voor nop is kun je niet verwachten dat TS er iets mee doet. Al die proefzakjes liggen hier ook maar in de lade weg te stoffen.
Het verschil is dat TS bewust dit topic opent en herhaaldelijk om advies/tips vraagt.
pi_144400940
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Het verschil is dat TS bewust dit topic opent en herhaaldelijk om advies/tips vraagt.
Omdat wij reageren.
Game over.
pi_144401115
quote:
12s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:56 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Omdat wij reageren.
Daarvoor is een forum bedoeld.
pi_144401127
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik zei gister al dat je toen niet meer kon bellen, en toen zou je het vandaag doen.
Je zegt al 7 topics lang hetzelfde en er is nog niks gebeurd. Dat bedoelde ik dus met dat niemand daarom meer een fuck van je woord gelooft als je zegt 'ik ga dit of dat doen', maar het pas geloven als je het daadwerkelijk hebt gedáán.

Als je opbelt stel je je gewoon voor en zeg je dat je een afspraak wilt maken met een psycholoog omdat je al jaren psychische klachten hebt en daar nou eindelijk eens vanaf geholpen wilt worden. De rest gaat vanzelf, de receptioniste geeft je verdere info over hoe het daar gaat en wat ze van je willen weten.
Je hele verhaal doe je pas bij de intake (dus het eerste gesprek met de psycholoog).
Goed.
quote:

[..]

Dat klopt maar ik zou het topic allang hebben gesloten als ik daarover zou liegen.
Ik kan wel iets leukers bedenken dan effe naar de huisarts gaan zou ik liegen.

Ik ga zo slapen dan ben ik morgen tenminste fit.
pi_144401182
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:59 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Daarvoor is een forum bedoeld.
Klopt maar de verwachting dat een TS iets met het advies wat geplaatst moet doen niet.
Game over.
pi_144401344
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
Dat klopt maar ik zou het topic allang hebben gesloten als ik daarover zou liegen.
Ik kan wel iets leukers bedenken dan effe naar de huisarts gaan zou ik liegen.

Ik ga zo slapen dan ben ik morgen tenminste fit.
1) laat je vader bellen, want jij gaat dat nooit doen.
Ik neem aan dat je je vader thuis is. Geef het nummer aan je vader en vraag hem of hij morgen een afspraak wil maken bij de psycholoog.

2) laat je vader meegaan

3) post hier pas (als je wilt) nadat je bij de psycholoog bent geweest.
  woensdag 10 september 2014 @ 21:54:09 #251
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_144404005
Negatieve aandacht is ook aandacht.

Dat geldt voor deze trieste figuur.
  woensdag 10 september 2014 @ 21:59:34 #252
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144404245
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:54 schreef Grietje-tit het volgende:

Ook die is al langs geweest.

Hoe kan ik mijn dag vandaag weer eens vullen#8 :9
  woensdag 10 september 2014 @ 22:38:52 #253
416020 K44S
The bearded man
pi_144406236
quote:

[..]

Dokter bellen, zeggen dat je niet lekker in je vel zit en dat je graag met een psycholoog wilt praten.

Belletje duurt...... 2 min ?
pi_144408014
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:54 schreef Grietje-tit het volgende:

Het is 'dit triest figuur'.
Bij jouw beschrijving gaat het om een driehoek, vierkant of cirkel.
  woensdag 10 september 2014 @ 23:22:12 #255
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144408173
Ja idd een vicieus vierkant! ;)
pi_144408905
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:22 schreef Tengano het volgende:
Ja idd een vicieus vierkant! ;)
loopt niet lekker
pi_144412730
Wat een vermoeiend topic om te lezen. Al dat gepraat lost toch niks op.
  donderdag 11 september 2014 @ 08:59:27 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144412902
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:47 schreef Gewas het volgende:
Wat een vermoeiend topic om te lezen. Al dat gepraat lost toch niks op.
Klopt, daarom ben ik het hier ook wel mee eens:
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef wiskundenoob het volgende:
3) post hier pas nadat je bij de psycholoog bent geweest.
pi_144413691
Wat een heugelijke dag, TS gaat vandaag bellen!! :D
[/quote]
pi_144415391
Al gebeld TS?
(she/her)
pi_144417500
[/quote]
pi_144418459
Hij laat ons wel in spanning zitten...
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  donderdag 11 september 2014 @ 13:13:23 #263
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144418504
Ik denk dat ie keihard aan het bellen is....
  donderdag 11 september 2014 @ 13:13:48 #264
416020 K44S
The bearded man
pi_144418519
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, daarom ben ik het hier ook wel mee eens:

[..]

Dan kun je dit topic sluiten :')
  roze donderdag 11 september 2014 @ 17:05:09 #265
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144425746
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:12 schreef Fylax het volgende:
Al gebeld TS?
pi_144425801
quote:
2s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:05 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hij is wel online geweest hier zo.
Game over.
pi_144429803
Net een DM gekregen. Hij heeft niet gebeld.
pi_144431762
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:19 schreef Deckard het volgende:
pi_144432524
quote:
.................................
(she/her)
  donderdag 11 september 2014 @ 20:56:09 #270
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_144434455
Waarom heb je niet gebeld TS? :D
pi_144437227
quote:
Laten we allen een virtuele Mexican wave van facepalms doen...
  donderdag 11 september 2014 @ 21:55:08 #272
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_144437282
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:53 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Laten we allen een virtuele Mexican wave van facepalms doen...
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
pi_144444955
Ik heb/had ook soortgelijke problemen als jij hebt (alleen dan in mindere mate). Toen ik een afspraak wilde maken bij de psycholoog kon ik dat doen via zo'n online formulier (ik durfde ook niet te bellen). Misschien is er ook een psycholoog bij jou in de buurt waar je op zo'n manier een afspraak kunt maken?
  roze vrijdag 12 september 2014 @ 11:19:38 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144449163
TS?!
pi_144449949
Misschien durft hij niet meer te posten?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:49:16 #276
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_144450015
TS is wel de beste troll ooit. Een grote grap, en daar 7 topicsreeksen mij volblaffen en iedereen die serieus antwoord. Hulde TS, Hulde
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:14:31 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144450734
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
TS is wel de beste troll ooit. Een grote grap, en daar 7 topicsreeksen mij volblaffen en iedereen die serieus antwoord. Hulde TS, Hulde
Nee, de beste troll ooit kan nooit meer overtroffen worden.
pi_144451103
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
Maar ga jij je zaterdagnachten opofferen om een trol te zijn op een forum?
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:28:46 #279
376238 jantjevertonghen
pi_144451128
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:28 schreef Deckard het volgende:

[..]

Doet hij dat?
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:29:11 #280
376238 jantjevertonghen
pi_144451145
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:28 schreef Deckard het volgende:

[..]

Waarschijnlijk post hij dan na het uitgaan ofzo, om te doen alsof.. Je moet niet alles geloven
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:29:13 #281
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144451148
Kijk, dit is wat TS vandaag elders post.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:15 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik heb geen spijt dat ik geen diploma heb ik heb werk genoeg.
[..]

Dus ik neem aan dat we nu nooit meer hoeven terug te komen op problemen met gebrek aan opleiding en werk, want TS heeft werk genoeg.
pi_144451637
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:29 schreef Lienekien het volgende:
Kijk, dit is wat TS vandaag elders post.

[..]

Dus ik neem aan dat we nu nooit meer hoeven terug te komen op problemen met gebrek aan opleiding en werk, want TS heeft werk genoeg.
Ja ik heb werk maar niet in loondienst gewoon zelfstandig heb ik genoeg werk en nog wat werk voor mijn vader.
Natuurlijk zitten daar negatieve kanten aan maar ik heb geen spijt dat ik dus gestopt ben met school omdat ik uit huis gezet zou worden en al 5 jaar lang gezakt was of blijven zitten.
quote:
Ik ben geen troll.
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:46:50 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144451687
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:45 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja ik heb werk maar niet in loondienst gewoon zelfstandig heb ik genoeg werk en nog wat werk voor mijn vader.
Natuurlijk zitten daar negatieve kanten aan maar ik heb geen spijt dat ik dus gestopt ben met school omdat ik uit huis gezet zou worden en al 5 jaar lang gezakt was of blijven zitten.

[..]

Ik ben geen troll.
Ah, weer iets nieuws. Waarom zou jij uit huis gezet worden? Door wie?
pi_144451705
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

ah, weer iets nieuws. Waarom zou jij uit huis gezet worden? Door wie?
Jeugdzorg weet niet meer precies waarom.
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:48:37 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144451746
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:47 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Jeugdzorg.
Ah, Jeugdzorg. En hoe is Jeugdzorg dan gestopt zich met je te bemoeien? Toch niet omdat je met school bent gestopt?
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:49:42 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144451792
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:47 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Jeugdzorg weet niet meer precies waarom.
Maar wat is het verband met stoppen met school? Als je niet was gestopt met school hadden ze je uit huis geplaatst?
pi_144451793
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ah, Jeugdzorg. En hoe is Jeugdzorg dan gestopt zich met je te bemoeien? Toch niet omdat je met school bent gestopt?
Ik heb me uitschreven uit Nederland aangegeven te verhuizen naar Schotland waar je met 16 jaar volwassen bent en er geen inschrijfplicht is.
Ze hebben toen de rechtszaak verloren en dat was het.
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:50:12 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144451811
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:49 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik heb me uitschreven uit Nederland aangegeven te verhuizen naar Schotland waar je met 16 jaar volwassen bent en er geen inschrijfplicht is.
Ze hebben toen de rechtszaak verloren en dat was het.
Wow.
pi_144451837
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wow.
Hoezo wow?
Ik heb het trouwens al eens vaker gezegd in dit topic geloof ik.
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:54:27 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144451934
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:50 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Hoezo wow?
Ik heb het trouwens al eens vaker gezegd in dit topic geloof ik.
Ik heb even gespiekt. In je KLB-topic heb je het genoemd, ja.

Maar goed, laten we het simpel houden. Je hebt geen spijt dat je geen diploma hebt en je hebt werk zat. Die moeten we gewoon goed onthouden voor wanneer er weer een heel topic vol gaat over wat je nou zou moeten qua opleiding en werk.
pi_144451973
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb even gespiekt. In je KLB-topic heb je het genoemd, ja.

Maar goed, laten we het simpel houden. Je hebt geen spijt dat je geen diploma hebt en je hebt werk zat. Die moeten we gewoon goed onthouden voor wanneer er weer een heel topic vol gaat over wat je nou zou moeten qua opleiding en werk.
quote:
[ afbeelding ] Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef hmmmmmmm het volgende:

Net voordat ik 17 werd tijdens de vakantie, heb ik mij laten uitschrijven uit nederland, zodat ik dus legaal gezien in een ander land woonde.
Zodat ik niet onder de jurisdictie van nederland stond, vanwege de leerplicht en jeugdzorg waar ik ook problemen mee had, vanwege dat ik geen vrienden had en veel spijbelde, blijkbaar vinden zij het gek dat je dat doet als je 5 jaar op rij gezakt bent en op een school zit, waar je geen sociale interactie heb en je in een lege ruimte 1-3 uur per dag doorbrengt.
Dat ging erg makkelijk, het enige wat erg makkelijk ging, geen enkele vraag, ik moest 30 minuten wachten en 2 minuten een formulier invullen, legaal woonde ik in schotland, ik heb alleen gewoon een willekeurig address opgegeven.
Nou ik wil graag nog een opleiding doen liefst parttime.
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:56:53 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144451989
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:55 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

[..]

Nou ik wil graag nog een opleiding doen liefst parttime.
En hoe ga je dat voor elkaar krijgen?
pi_144452002
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En hoe ga je dat voor elkaar krijgen?
Sparen en dan een parttime studie doen?
pi_144452009
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:45 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

[..]

Ik ben geen troll.
Dus, wat is het nu? :')

Ik begin ook steeds meer te geloven dat je een troll bent. En als je meent dat het leuk is om mensen die echt een psychische aandoening hebben zo voor lul te zetten, dan ben je echt sneu.
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:58:52 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144452033
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:57 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Sparen en dan een parttime studie doen?
Ja, mooi. Heb je vandaag al gewerkt? Durf je al een psycholoog te bellen?
pi_144452078
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

[..]

Dus, wat is het nu? :')

Ik begin ook steeds meer te geloven dat je een troll bent. En als je meent dat het leuk is om mensen die echt een psychische aandoening hebben zo voor lul te zetten, dan ben je echt sneu.
Veel mensen maken een verschil tussen zelfstandig werk of werken voor je vader en loondienst werk.
Ik ben geen troll....

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, mooi. Heb je vandaag al gewerkt? Durf je al een psycholoog te bellen?
Ik wil vandaag bellen maar weet niet goed welke psych ik nou moet bellen ben een beetje bang dat ik de verkeerde keuze maak.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:01:32 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144452099
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:00 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Veel mensen maken een verschil tussen zelfstandig werk of werken voor je vader en loondienst werk.
Ik ben geen troll....
Ga je asjeblieft geen volgend deel maken als dit deel vol is?
pi_144452109
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ga je asjeblieft geen volgend deel maken als dit deel vol is?
Waarom?
Ik verdien niks met het werk op het moment als je dat bedoelt.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:02:27 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144452120
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:02 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Waarom?
Want dan gaan we weer steeds maar hetzelfde herhalen.
pi_144452179
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat. Geen enkel nut.
pi_144452207
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik maak een volgend deel aan als ik gebeld heb ik weet alleen nog niet welke psych ik ga bellen beetje lastige keuze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')