abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144384618
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
Geen vrienden, geen geld, nog nooit gezoend, tot mijn 17e gepest, geen diploma, op het speciaal onderwijs voor 1 jaar gezeten, leerstoornis, geen werk, geen uitkering, geen wajong, geen aardige familie behalve mijn ouders.

Nu ben ik bijna 19 zonder diploma ben van mijn 12e tot 17e blijven zitten of gezakt.
Ik begon op vwo werd uiteindelijk vmbo 3 en daarna vmbo 3 speciaal onderwijs, daar was het nog erger.
Ik zat zo'n 1-3 uur per dag op school alleen in een klas, leraar was meestal afwezig goed dus dat ik er niet zoveel gepest werd, omdat ik daar de meeste tijd alleen zat.
Maar ja afgezien van gym, kwam ik alleen in een klas met meerdere leerlingen te zitten 1 dag in de week en het was er niet al te leuk, 13 jarigen die veel roken, drugs gebruiken, en ook zag ik veel condooms liggen, opzich niks mis mee.
Maar toch 10 condooms langs de ingang van de school is toch slordig, al helemaal als je op dat terrein liep, dat was nog erger er lagen af en toe ook wat spuiten.

Net voordat ik 17 werd tijdens de vakantie, heb ik mij laten uitschrijven uit nederland, zodat ik dus legaal gezien in een ander land woonde.
Zodat ik niet onder de jurisdictie van nederland stond, vanwege de leerplicht en jeugdzorg waar ik ook problemen mee had, vanwege dat ik geen vrienden had en veel spijbelde, blijkbaar vinden zij het gek dat je dat doet als je 5 jaar op rij gezakt bent en op een school zit, waar je geen sociale interactie heb en je in een lege ruimte 1-3 uur per dag doorbrengt.
Dat ging erg makkelijk, het enige wat erg makkelijk ging, geen enkele vraag, ik moest 30 minuten wachten en 2 minuten een formulier invullen, legaal woonde ik in schotland, ik heb alleen gewoon een willekeurig address opgegeven.

Jaar lang binnen gebleven, kwam 1 keer per 3-6 maanden naar buiten voor een paar minuten.
Dus toen werd ik 18, wajong aangevraagd en afgewezen, er werd mij verteld dat ik gewoon normaal kan werken en een bijstands uitkering kon aanvragen.
Ook gedaan, daarbij werd mij verteld dat ik een lening voor een mbo studie kon aanvragen.
Heb hun verteld dat ik dat geen goed idee vond, want ik wil mij niet in de schulden werken en zie geen toekomst in een opleiding waar ik het niveau niet voor heb.
5 jaar lang blijven zitten speciaal onderwijs etc maar dat kon ze niet interresseren want zo werkt het nu eenmaal, ik kwam in aanmerking voor een lening.
Heb ik niet gedaan en nu bijna 1 jaar verder, een paar keer naar de dokter geweest dat is eigenlijk de enige keer dat ik buiten ben geweest.
Nu ben ik dus bijna 19 en dat is het ongeveer, zie er niet naar uit om mijn verjaardag te vieren met familie die me zegt dat ik een nietsnut ben die ze liever niet hebben.
Daarbij heb ik geen vrienden, dus waarschijnlijk ga ik de hele dag in bed liggen ofzo heb niet veel zin om iets anders te doen dan.

Misschien dat ik binnenkort solliciteer bij postnl, als ik dat kan.
Om dan post rond te bezorgen voor 6 uur per week, het is wel ver die wijk dat is zo'n 5-6km dus dan ben ik eerder 10-12 uur per week bezig voor zo'n 100 euro per maand, maar het is iets tenminste.
Moet dan wel een fiets kopen, ik heb geen idee wat dat kost, maar ik denk zo'n 100 euro, dus dat is dan 1 maand loon, wel een flink risico als ik niet word aangenomen.

Ik post hier alleen omdat ik mijn frustratie wil delen, ik geef niemand de schuld die zal wel bij mij liggen. Er zullen ook vast wel mensen zijn in een ergere situatie.
pi_144384631
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan moet je zorgen dat je er iets aan gaat doen.
Klopt dat wil ik ook graag.
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat gedaan?
Opgezocht en je hebt nu een nr van een psycholoog?

Volgende stap: Bellen
Ja.
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:08 schreef TitanicLover het volgende:
hahahaha
Huh?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:09 schreef TitanicLover het volgende:

[..]

de ware komt van zelf geniet van het rust die je hebt en luister muziek af en toe
Ik luister vaker muziek radio ofzo maar dat zal niet veel helpen om de ware te vinden.
  woensdag 10 september 2014 @ 12:13:20 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144384648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:12 schreef hmmmmmmm het volgende:

Ja.

Ga je dan nu ook bellen?

- telefoon unlocken
- nr intoetsen
- op bellen klikken
- je verhaal doen
pi_144384657
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:12 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Klopt dat wil ik ook graag.

[..]

Ja.

[..]

Huh?

[..]

Ik luister vaker muziek radio ofzo maar dat zal niet veel helpen om de ware te vinden.
Als je het lef hebt om de ware zoeken dan doe je het toch.
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
pi_144384664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:13 schreef TitanicLover het volgende:

[..]

Als je het lef hebt om de ware zoeken dan doe je het toch.
Hoe dan?
pi_144384675
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:14 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Hoe dan?
Weet ik ook niet, ik heb geen ervaring, ik laat het aan God over.
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
pi_144384714
Heb nooit wo gedaan mis over 4 jaar zie wel
  woensdag 10 september 2014 @ 12:17:56 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144384754
Aan Comp_Lex de vraag hoe TS kan bereiken dat hij wel de motivatie krijgt om iets te gaan doen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 10 september 2014 @ 12:18:08 #9
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144384758
Liefde zonder werken (zonder actie) is dood zegt de bijbel...

Het lijkt er op dat er van ons mensen ook iets verwacht wordt als we willen dat ons verlangen werkelijkheid wordt.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_144384803
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:16 schreef tailfox het volgende:
Heb nooit wo gedaan mis over 4 jaar zie wel
Oh oké dacht dat je dat zei.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:18 schreef Tengano het volgende:
Liefde zonder werken (zonder actie) is dood zegt de bijbel...

Het lijkt er op dat er van ons mensen ook iets verwacht wordt als we willen dat ons verlangen werkelijkheid wordt.
Dat begrijp ik.
pi_144384927
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:17 schreef Lienekien het volgende:
Aan Comp_Lex de vraag hoe TS kan bereiken dat hij wel de motivatie krijgt om iets te gaan doen.
Dat is afhankelijk van zijn stoornis. Als er sprake is van depressie kan het misschien opgelost worden m.b.v. therapie en medicatie. In het geval van blijvende anhedonie en cluster A => ik heb dan geen idee.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_144384986
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar als ik de OP lees denk ik:
1. zoek en vind een sport. "ik vind niks leuk" geloof ik niet. Ga op proefles. Jiu jitsu, lacrosse, batminton, schaken, mountainbike. gewoon iets.

2. doe de REED test samen met een psychiator/schoolbegeleider ofzo en reflecteer op jezelf om uit te zoeken wat je leuk vind en in welke hoek je werk/ervaring op wil doen.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  woensdag 10 september 2014 @ 12:28:39 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144384992
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk van zijn stoornis. Als er sprake is van depressie kan het misschien opgelost worden m.b.v. therapie en medicatie. In het geval van blijvende anhedonie en cluster A => ik heb dan geen idee.
En de moeilijkheid is dus: hoe komt TS zover? Zover dat gekeken kan worden wat er precies aan de hand is en wat kan hem kan worden gedaan om zijn situatie te verbeteren.

Als TS niks onderneemt, gebeurt er niks.
pi_144385223
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En de moeilijkheid is dus: hoe komt TS zover? Zover dat gekeken kan worden wat er precies aan de hand is en wat kan hem kan worden gedaan om zijn situatie te verbeteren.

Ik wil eerst de diagnose afwachten en op basis daarvan verder kijken. Hij moet een diagnose zien te regelen. Ik heb het idee dat hij denkt dat hij nu nog een keuze heeft, maar dat heeft hij in werkelijkheid niet. Hij functioneert nu al niet meer.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_144385265
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:28 schreef mergbot het volgende:
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar als ik de OP lees denk ik:
1. zoek en vind een sport. "ik vind niks leuk" geloof ik niet. Ga op proefles. Jiu jitsu, lacrosse, batminton, schaken, mountainbike. gewoon iets.

2. doe de REED test samen met een psychiator/schoolbegeleider ofzo en reflecteer op jezelf om uit te zoeken wat je leuk vind en in welke hoek je werk/ervaring op wil doen.
Ik durf niet om te gaan met mensen en vooral van mijn leeftijd of naar zo'n sport te gaan.
pi_144385297
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:39 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik durf niet om te gaan met mensen en vooral van mijn leeftijd of naar zo'n sport te gaan.
Wat? je wil je situatie toch aanpakken? je kan toch een proefles nemen? 1 uurtje afzien en dan weer naar je zolderkamer, en misschien is het zelfs leuk.

Sport met lage leercurve, squash? ben je 1 op 1 in een afgeschermte ruimte, veiliger kan haast niet. leer je toch weer iemand kennen.

Ik ben bijv. bezig met thuis jongleren, motorles en shaun t insanity workout. je komt niemand tegen maar je krijgt wel weer allemaal gespreksstof en maakt het weer makkelijker om mensen aan te spreken omdat je je algemene kennis verbreed. Een hobby zet je namelijk aan het googlen.

het gaat er niet om dat je geen studie of geen baan hebt, het gaat erom dat je stilstaan zoals hieronder ook staat. Dat vreet je motivatie weg en vreet je energie weg. Als je consequent iets gaat doen zonder op een beeldscherm te kijken krijg je weer nieuwe energie en zet je aan het denken. Ga bijvoorbeeld het spel "Ingres" spelen. De boze buitenwereld in en lekker een spelletje doen. ondertussen chatten, beetje om je heen kijken, winkelcentrum in want dat moet voor het spelletje en voila je loopt tussen de boze mensen.

[ Bericht 13% gewijzigd door ._HAAK_. op 10-09-2014 12:52:03 ]
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]
pi_144385431
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:38 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik wil eerst de diagnose afwachten en op basis daarvan verder kijken. Hij moet een diagnose zien te regelen. Ik heb het idee dat hij denkt dat hij nu nog een keuze heeft, maar dat heeft hij in werkelijkheid niet. Hij functioneert nu al niet meer.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
  woensdag 10 september 2014 @ 12:45:38 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144385433
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:39 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik krijg het gevoel dat je redelijk vast zit.

Probeer een manier te vinden om machtig in je onmacht te worden;

Maak een lijstje van dingen die je wel kunt doen en doe daar ook iets mee.

Kom in beweging en blijf in beweging.

Durf voor jezelf ook een lijstje te maken met dingen die belangrijk voor je zijn en kijk of je daar dingen van durft over te zetten naar dat eerste lijstje.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Stilstand is achteruitgang.

Beware of the Nothing
pi_144385594
-nieuw tabbladje openen
-google/gouden gids
-typ "centrum geestelijke gezondheidszorg" (heet RIAAGG of zoiets in Nederland denk ik of psycholoog of hulpverlener, etc...
-je vindt er misschien een e-mailadres als dat een lagere drempel is voor jou, zoniet zeker een telefoonnummer
-dan doe je dit:
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ga je dan nu ook bellen?

- telefoon unlocken
- nr intoetsen
- op bellen klikken
- je verhaal doen
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_144385610
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:40 schreef mergbot het volgende:

[..]

Wat? je wil je situatie toch aanpakken? je kan toch een proefles nemen? 1 uurtje afzien en dan weer naar je zolderkamer, en misschien is het zelfs leuk.

Sport met lage leercurve, squash? ben je 1 op 1 in een afgeschermte ruimte, veiliger kan haast niet. leer je toch weer iemand kennen.

Ik ben bijv. bezig met thuis jongleren, motorles en shaun t insanity workout. je komt niemand tegen maar je krijgt wel weer allemaal gespreksstof en maakt het weer makkelijker om mensen aan te spreken omdat je je algemene kennis verbreed. Een hobby zet je namelijk aan het googlen.
Ik ben er nog steeds erg bang voor.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:45 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik krijg het gevoel dat je redelijk vast zit.

Probeer een manier te vinden om machtig in je onmacht te worden;

Maak een lijstje van dingen die je wel kunt doen en doe daar ook iets mee.

Kom in beweging en blijf in beweging.

Durf voor jezelf ook een lijstje te maken met dingen die belangrijk voor je zijn en kijk of je daar dingen van durft over te zetten naar dat eerste lijstje.

[..]

Stilstand is achteruitgang.

Beware of the Nothing
Ja stilstand is achteruitgang.
Ik doe niet erg veel dus dat word lastig.
pi_144385690
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:51 schreef Woestenijhumor het volgende:
-nieuw tabbladje openen
-google/gouden gids
-typ "centrum geestelijke gezondheidszorg" (heet RIAAGG of zoiets in Nederland denk ik of psycholoog of hulpverlener, etc...
-je vindt er misschien een e-mailadres als dat een lagere drempel is voor jou, zoniet zeker een telefoonnummer
-dan doe je dit:

[..]

Is er al een verwijsbrief?
pi_144385693
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:51 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Kun je concreter maken waar je bang voor bent?

- bang om vreemde mensen aan te spreken
- bang om vreemde mensen te zien
- bang om het idee dat vreemde mensen jou zien
- bang wat mensen van je vinden?

probeer voor jezelf zo concreet mogelijk te maken waar die drempel zit, en met welke personen, in welke situatie. Maar ook: Als je terugdenkt naar het verleden, wat vond je toen zo leuk, waar denk je met veel plezier aan terug. Kun je zo'n situatie opnieuw beleven?

Als iemand jou vraagt:
- waar ben je trots op?
- waar ben je niet trots op?
als je je op die antwoorden gaat focussen heb je een doel waar je heen kan werken, en een psycholoog kan daarbij helpen, hoe eng/raar dat ook klinkt. Maar een psycholoog heeft een geheimhoudingsplicht en vind het juist leuk als de client (jij) open en eerlijk is en hij ziet dat er stappen worden gemaakt.
[/quote]
  woensdag 10 september 2014 @ 12:55:21 #23
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144385713
quote:

[..]

[..]

Als je in staat bent om hier op Fok! actief te zien kun je ook je huisarts of het Riagg dit verhaal mailen en zeggen dat je om hun hulp vraagt omdat meerdere mensen tegen je zeggen dat je dat nodig hebt.

Je doet misschien niet veel, maar probeer de dingen te doen die maken dat je je in de goede richting begeeft.
pi_144385740
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:54 schreef brojo het volgende:

[..]

Is er al een verwijsbrief?
Nee huisarts zei dat ik eerst eens moest zoeken naar welke psycholoog ik wil.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:54 schreef mergbot het volgende:

[..]

Kun je concreter maken waar je bang voor bent?

- bang om vreemde mensen aan te spreken
- bang om vreemde mensen te zien
- bang om het idee dat vreemde mensen jou zien
- bang wat mensen van je vinden?

probeer voor jezelf zo concreet mogelijk te maken waar die drempel zit, en met welke personen, in welke situatie. Maar ook: Als je terugdenkt naar het verleden, wat vond je toen zo leuk, waar denk je met veel plezier aan terug. Kun je zo'n situatie opnieuw beleven?
Alle 4 ja.
Ik kan me niet veel leuke dingen herinneren.
pi_144385785
quote:

[..]

[..]

Ben je ermee eens dat je nu in je huidige situatie vastzit en dat je wel wat hulp kunt gebruiken?
pi_144385824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ben je ermee eens dat je nu in je huidige situatie vastzit en dat je wel wat hulp kunt gebruiken?
Ja.
pi_144385853
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:59 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja.
Waar ben je dan precies bang voor?
pi_144385874
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:56 schreef hmmmmmmm het volgende:

Ik kan me niet veel leuke dingen herinneren.
Wat staat er op je to-do lijstje, wat lijkt je leuk om te doen? helicoptervlucht over de rocky mountains? zwemmen met schildpadden? het sneeuw op de top van een berg beklimmen? creeer voor jezelf een droom, dat geeft je energie en motivatie.
[/quote]
pi_144385877
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Waar ben je dan precies bang voor?
Mensen.
  woensdag 10 september 2014 @ 13:02:26 #30
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144385914
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:00 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Mensen.
Wat vindt je precies eng aan mensen?
pi_144385958
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:00 schreef mergbot het volgende:

[..]

Wat staat er op je to-do lijstje, wat lijkt je leuk om te doen? helicoptervlucht over de rocky mountains? zwemmen met schildpadden? het sneeuw op de top van een berg beklimmen? creeer voor jezelf een droom, dat geeft je energie en motivatie.
Dat niet maar ik kan er wel eens over nadenken.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:02 schreef Tengano het volgende:

[..]

Wat vindt je precies eng aan mensen?
Veel slechte ervaringen met ze.
pi_144385979
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:00 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Mensen.
Je kunt de psychiatrie wel vertrouwen. Als ervaringsdeskundige met stoornissen heb ik daar hele goede ervaringen mee. Als het niet direct goed gaat, dan wil ik je hierbij wel helpen.
  woensdag 10 september 2014 @ 13:07:52 #33
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144386059
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:03 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Veel slechte ervaringen met ze.
Heb je ook door dat er (ook) nog genoeg mensen zijn die het goed met je voor hebben?

Kun je zien dat de wereld niet alleen maar bestaat uit mensen die je pijn doen?

De wereld is zoals jij hem ziet
  woensdag 10 september 2014 @ 13:10:44 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144386135
Heb je al gebeld? En zo nee. Waarom niet? Je hebt t nr al, je hoeft t alleen nog maar in te toetsen in je telefoon en op 'bel' te drukken
  woensdag 10 september 2014 @ 13:13:24 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144386209
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:04 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je kunt de psychiatrie wel vertrouwen. Als ervaringsdeskundige met stoornissen heb ik daar hele goede ervaringen mee. Als het niet direct goed gaat, dan wil ik je hierbij wel helpen.
Ik hoop dat je inmiddels met TS aan het DM'en bent. Als het jou lukt om TS op een goed spoor te zetten, zal ik dat alleen maar toejuichen.
pi_144386244
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik hoop dat je inmiddels met TS aan het DM'en bent. Als het jou lukt om TS op een goed spoor te zetten, zal ik dat alleen maar toejuichen.
Dank je wel :) Ik wacht nog op een reactie van hem :)
pi_144386531
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Heb je al gebeld? En zo nee. Waarom niet? Je hebt t nr al, je hoeft t alleen nog maar in te toetsen in je telefoon en op 'bel' te drukken
Ik ben eigenlijk best bang om op te bellen.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:04 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is aardig van je.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:07 schreef Tengano het volgende:

[..]

Heb je ook door dat er (ook) nog genoeg mensen zijn die het goed met je voor hebben?

Kun je zien dat de wereld niet alleen maar bestaat uit mensen die je pijn doen?

De wereld is zoals jij hem ziet
Afgezien van mijn vader ken ik niemand die het goed met me voor heeft niet mijn familie en niet mijn moeder.
pi_144386868
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik ben eigenlijk best bang om op te bellen.
Mailen?
[/quote]
pi_144386971
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:35 schreef mergbot het volgende:

[..]

Mailen?
Ik vind mailen ook erg persoonlijk maar ik denk erover na.
pi_144387081
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:38 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Met alleen denken kom je nergens.
[/quote]
pi_144387113
Echt grappig dat er een aantal idioten op dit topic langskomen zoals titaniclover die ineens geen ervaring heeft met vrouwen en dokter oetker comp_lex
  woensdag 10 september 2014 @ 13:43:44 #42
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144387155
De wereld is groter dan die van je familie.

Er zijn hele aardige mensen te vinden in deze wereld

Ik zeg niet dat ze makkelijk te vinden zijn, maar ze zijn er wel.
pi_144387436
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:42 schreef Deckard het volgende:
Echt grappig dat er een aantal idioten op dit topic langskomen zoals titaniclover die ineens geen ervaring heeft met vrouwen en dokter oetker comp_lex
Je domme gescheld lost anders de problemen van TS niet op.
pi_144387440
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:43 schreef Tengano het volgende:
De wereld is groter dan die van je familie.

Er zijn hele aardige mensen te vinden in deze wereld

Ik zeg niet dat ze makkelijk te vinden zijn, maar ze zijn er wel.
Dat geloof ik ook wel.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:42 schreef Deckard het volgende:
Ik vind het geen idioten.
pi_144387474
Maar TS, heb je al een plan?
[/quote]
pi_144387490
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:54 schreef mergbot het volgende:
Maar TS, heb je al een plan?
Voor wat?
pi_144387522
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:55 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Voor wat?
Om je leven om te gooien? dingen op te pakken?
[/quote]
pi_144387784
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:56 schreef mergbot het volgende:

[..]

Om je leven om te gooien? dingen op te pakken?
Nee nog geen plan.
  woensdag 10 september 2014 @ 14:04:38 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144387818
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:03 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nee nog geen plan.
Jewel.. psych bellen!!!
  woensdag 10 september 2014 @ 14:05:48 #50
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144387855
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jewel.. psych bellen!!!
Eens
pi_144388460
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:38 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Niet denken. Doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144388524
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jewel.. psych bellen!!!
Klopt.
  woensdag 10 september 2014 @ 14:27:08 #53
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_144388540
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:26 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Klopt.
Why wait?
pi_144388787
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Niet denken. Doen.
Lullen vullen geen gaatjes. Bellen TS.
Game over.
  roze woensdag 10 september 2014 @ 14:44:43 #55
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144389068
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:55 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Voor wat?
Vandaag om mee te beginnen..
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 10 september 2014 @ 14:45:52 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144389098
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:26 schreef hmmmmmmm het volgende:

Klopt.
Al gedaan?
Zo nee, doe het dan nu! :)
pi_144389412
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Al gedaan?
Zo nee, doe het dan nu! :)
Hij mag het op zijn eigen tempo doen.
pi_144389489
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:58 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar natuurlijk.
Game over.
pi_144389648
Dat ik nog niet eerder aan de theorie van de aangeleerde hulpeloosheid heb gedacht...
Het is geen verwijt, maar google het eens en ik vermoed dat je je erin (voor een stukje althans) herkent.

Ik begrijp best dat na een hele boel nare ervaringen, zowel met Jan Modaal als professiole hulpverlening, helemaal ontmoedigd bent en dat een forum vol mensen een steentje wil bijdragen je te helpen, eenvoudiger is nu dan een wildvreemde psy te bellen waarvan je niet weet of die je wel naar behoren zal helpen. Dat begrijp ik best uit eigen ervaring en wil dat erkennen.
Echter denk ik dat het nu aan jou is om voor jezelf te erkennen dat je hulp nodig hebt, en datheb je al voor een stuk gedaan door hier je grieven neer te schrijven en naar de huisarts te gaan. Probeer jezelf nu aan te zetten om een volgende stap te nemen op jou tempo. En met eigen tempo bedoel ik niet uitstellen om af te stellen.
Je zit met een hoop angsten, waardoor zelfs bellen al onwijs zwaar voor je is, en wij misschien niet inschatten hoe zwaar waarschijnlijk.
Wat ik voorstel is, dat je met je huisarts open kaart speelt. Even je trots opzij zetten (niet makkelijk, weet ik) en aangeven dat je zelfs niet durft te bellen, en vragen of hij een psycholoog wil bellen, waarvan meerdere van zijn patiënten tevreden zijn.
Wat denk je daarvan?
  woensdag 10 september 2014 @ 15:15:16 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144389883
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Tuurlijk mag hij dat, enkel schiet dat totaal niet op. Dat blijkt maar weer uit het aantal topics dat al gemaakt zijn. Terwijl in het begin al duidelijk was dat ie toch echt wel een psycholoog dient te bezoeken
Eerste topic was van 25-7./ Dus zijn alweer bijna 2 maanden verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')