geen idee, maar het facineert me wel!quote:Op woensdag 24 september 2014 09:02 schreef _mido het volgende:
Op zich niet een heel opmerkelijke woning, een paar leuke details, behoorlijk uitgeleefd en heel lelijk metselwerkherstel maar wat staat daar nou op zolder?
[ afbeelding ]
Die geiser in de keuken is ook netjes weggewerkt zeg, zie je niets van.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:02 schreef _mido het volgende:
Op zich niet een heel opmerkelijke woning, een paar leuke details, behoorlijk uitgeleefd en heel lelijk metselwerkherstel maar wat staat daar nou op zolder?
[ afbeelding ]
ik denk dat dat gewoon een slaapkamer is met wastafel.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:23 schreef Gwywen het volgende:
En een tafeltje met een onduidelijk doel in de badkamer:
[ afbeelding ]
Nóg een slaapkamer met tegels op de muur dus? Ik dacht echt dat 't een badkamer was.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:29 schreef Elleska het volgende:
[..]
ik denk dat dat gewoon een slaapkamer is met wastafel.
Kosteloos laten herstellen door de NAMquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:55 schreef R2R het volgende:
Deze eigenaar heeft maar een stacaravan neergezet, het opknappen van het bouwval dat op hetzelfde kavel staat is, te zien aan de foto's, niet echt meer de moeite.
Ik geloof dat ik deze eerder te koop heb gezien maar dan zonder de caravan....
[ afbeelding ]
Link
Een kruising tussen een trilplaat en een springbal?quote:Op woensdag 24 september 2014 09:02 schreef _mido het volgende:
[ afbeelding ]
Hanglampen die zijn afgemonteerdquote:Op woensdag 24 september 2014 09:02 schreef _mido het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat meer in de richting van fotografie lampen oid te denken...quote:Op woensdag 24 september 2014 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hanglampen die zijn afgemonteerd
Zou kunnen, maar er hangt ook een nieuwe CV ketel erachter volgens mij. En 1 CV lijkt mij voldoendequote:Op woensdag 24 september 2014 09:47 schreef R2R het volgende:
Wat is dit? Een CV ketel uit lang vervlogen tijden?
Lijkt wel enigszins op de ketel uit '68 die in ons huis stond, dus zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:47 schreef R2R het volgende:
Wat is dit? Een CV ketel uit lang vervlogen tijden?
Niemand die het weet?quote:Op woensdag 24 september 2014 09:02 schreef _mido het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal! Willikook!quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef k_man het volgende:
Is het hier altijd Kerstmis of wonen er duivelsaanbidders?
[ afbeelding ]
O, leuk voor de kat!quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef k_man het volgende:
En een woning voor als je van plankjes houdt. Veel, heel veel plankjes. Aan de wanden, aan het plafond, overal plankjes.
[ afbeelding ]
heeeeel raar huis. Ik vond de badkamer ook de moeite waard: plankjes, rare tegels, maar voooral spiegels in overvloedquote:...
En een woning voor als je van plankjes houdt. Veel, heel veel plankjes. Aan de wanden, aan het plafond, overal plankjes.
[ afbeelding ]
Die keuken, er zit nog een originele schouw inquote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef k_man het volgende:
Een vriendelijk geprijsd *1,3 mln* klushuis.
[ afbeelding ]
Niet heel opmerkelijk?quote:Op woensdag 24 september 2014 09:02 schreef _mido het volgende:
[ afbeelding ]
Schakelaar is van de wasmachine...quote:Op donderdag 25 september 2014 09:14 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Niet heel opmerkelijk?
[ afbeelding ]
Keukenblok is eruit gesloopt, er zijn wel van die mooie ingebouwde zeephoudertegels ofhoenoemjezoiets. Het fornuis hebben ze laten staan?
En wat is dit eigenlijk?
[ afbeelding ]
geen bad, daar is het te klein voor. En die leidingen daar, waar zijn die voor?
Niet voor de wasmachine, die zitten rechts in de hoek.
Waar volgens mij ook de lichtschakelaar zit aan een touwtje, onhandige plek.
[ afbeelding ]
Zou er ooit een auto naar binnen gereden zijn?
[ afbeelding ]
Er zijn ook zitbaden, die zijn een stuk korter dan ligbaden.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:14 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
En wat is dit eigenlijk?
[ afbeelding ]
geen bad, daar is het te klein voor.
Prachtig object in een fijne buurt. Snap de vraagprijs wel (Zuid hè).quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef k_man het volgende:
Een vriendelijk geprijsd *1,3 mln* klushuis.
638_groot.jpg
Dat is zeker opmerkelijk. Mooie tegels welquote:Op donderdag 25 september 2014 09:14 schreef Snoopyfrl het volgende:
Niet heel opmerkelijk?
706_groot.jpg
Keukenblok is eruit gesloopt, er zijn wel van die mooie ingebouwde zeephoudertegels ofhoenoemjezoiets. Het fornuis hebben ze laten staan?
Het is in totaal maar 227 vierkante meter... en een groot deel is totaal uitgewoond. Ik vind het een hoge prijs.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:51 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Prachtig object in een fijne buurt. Snap de vraagprijs wel (Zuid hè).
Die tuin is bijna zo groot als het vondelpark zelf in oud zuid. Al had er een caravan opgestaan moest je nog een miljoen neerleggen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is in totaal maar 227 vierkante meter... en een groot deel is totaal uitgewoond. Ik vind het een hoge prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |