Niet elke nederlandse trainer is beschikbaar natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je zou het Nederlandse trainersgilde een brevet van onvermogen opspelden als je de nationale ploeg door een buitenlander zou laten trainen.
Bullshit. Alleen kleine landen mogen een buitenlandse coach aanstellen. Een groot voetballand moet een eigen bondscoach kunnen opleiden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:32 schreef BlaZ het volgende:
Waarom worden er weer enkel Nederlanders genoemd voor het bondscoachschap? Het lijkt me erg verfrissend om eens een niet-Nederlandse bondscoach aan het roer te zien.
Kein geloel, Happel deed het toch prima?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Bullshit. Alleen kleine landen mogen een buitenlandse coach aanstellen. Een groot voetballand moet een eigen bondscoach kunnen opleiden.
Happel was al redelijk "vernederlandst" na 10 jaar ADO en Feyenoord.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Kein geloel, Happel deed het toch prima?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:58 schreef Elan het volgende:
Zou Ron Jans een serieuze optie zijn bij de bond?
quote:
Ik mag hopen van niet. Het trainen van provincieclubjes is toch wat anders dan Oranje.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:58 schreef Elan het volgende:
Zou Ron Jans een serieuze optie zijn bij de bond?
Niet op korte termijn.quote:
Van Basten had helemaal geen ervaring behalve als jeugdtrainer van Ajax.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Het trainen van provincieclubjes is toch wat anders dan Oranje.
Grappig terwijl jij zei dat Hiddink een goede keus was op basis van ervaring en noem allemaal maar op.. en dat nu allemaal ontkracht en vind dat hij een slechte keus was.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niets wijst erop dat Koeman het beter zou hebben gedaan dan Hiddink.
Iedereen (inclusief hemzelf) vond dat achteraf dan ook een heel slecht idee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Basten had helemaal geen ervaring behalve als jeugdtrainer van Ajax.
Wat doet de nationaliteit van de coach er überhaupt toe. Gewoon een goede, bij de groep passende coach. Otmar Hitzfeld lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Bullshit. Alleen kleine landen mogen een buitenlandse coach aanstellen. Een groot voetballand moet een eigen bondscoach kunnen opleiden.
Ik sluit niet uit dat hij in Zeist de leider van een soort dictatuur is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:12 schreef superniger het volgende:
Is er ook iemand die Bert van Oostveen kan ontslaan?
Eerst Hiddink aanstellen en daarna Scholletje.
Die heeft gedaan wat Hiddink ook had moeten doen: met pensioen gaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat doet de nationaliteit van de coach er überhaupt toe. Gewoon een goede, bij de groep passende coach. Otmar Hitzfeld lijkt me wel wat.
Hij eet van gouden bordenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij in Zeist de leider van een soort dictatuur is.
Zo blijkt maar weer dat ervaring en gewonnen prijzen niet veel hoeft te zeggen. Ik kijk inmiddels uit naar Danny Blind als bondscoachquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Grappig terwijl jij zei dat Hiddink een goede keus was op basis van ervaring en noem allemaal maar op.. en dat nu allemaal ontkracht en vind dat hij een slechte keus was.
Danny Blindquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat ervaring en gewonnen prijzen niet veel hoeft te zeggen. Ik kijk inmiddels uit naar Danny Blind als bondscoach
Na 2018 mag Ronald Koeman de veters nog niet eens strikken van Danny Blind!
Deze man weet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:39 schreef Breekfast het volgende:
Beste optie als opvolger:
[ afbeelding ]
De ene gepensioneerde inruilen voor een andere lijkt me niet echt de juiste oplossing. Een type schoolmeester die alles voor de spelers bedenkt is wel wat ze nodig hebben, dat wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:39 schreef Breekfast het volgende:
Beste optie als opvolger:
[ afbeelding ]
Pastoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De ene gepensioneerde inruilen voor een andere lijkt me niet echt de juiste oplossing. Een type schoolmeester die alles voor de spelers bedenkt is wel wat ze nodig hebben, dat wel.
Die slimmerik was zo dom om een baan als hoofdtrainer bij AZ te verprutsen.. wat moet je ermee bij Oranje? Ongeschiktquote:
Dan maar Koeman alsnog , maar dan moet Bert eerst wegquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die slimmerik was zo dom om een baan als hoofdtrainer bij AZ te verprutsen.. wat moet je ermee bij Oranje? Ongeschikt
Koeman zou de ideale kandidaat zijn ja.. maar die zit er nu warmpjes bij bij Southampton en verdient veel meer dan hij bij de KNVB zou krijgen. Als ik hem was zou ik op dit moment nooit in Oranje stappen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan maar Koeman alsnog , maar dan moet Bert eerst weg
Die spelersgroep is ook een bom volgens mijquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Koeman zou de ideale kandidaat zijn ja.. maar die zit er nu warmpjes bij bij Southampton en verdient veel meer dan hij bij de KNVB zou krijgen. Als ik hem was zou ik op dit moment nooit in Oranje stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |