In het AD wordt FdB genoemd als enige optie..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:48 schreef Roland010 het volgende:
Waarom wordt Frank de Boer eigenlijk bijna niet genoemd als nieuwe bondscoach? Lijkt me misschien wel de meest geschikte bondscoach voor dit Nederlands elftal (na Koeman dan).
Omdat Frank enkel in de eredivisie gewerkt heeft. Daar is het niveau te laag om iets over zijn kwaliteiten als coach te kunnen melden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:48 schreef Roland010 het volgende:
Waarom wordt Frank de Boer eigenlijk bijna niet genoemd als nieuwe bondscoach? Lijkt me misschien wel de meest geschikte bondscoach voor dit Nederlands elftal (na Koeman dan).
Scholletje nemen ze ook gewoon als beoogde bondscoach. Wat heeft die vent gedaan? Je raadt het al: alleen Ajax getraind.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Omdat Frank enkel in de eredivisie gewerkt heeft. Daar is het niveau te laag om iets over zijn kwaliteiten als coach te kunnen melden.
Lekkere vergelijking ook. Een clubteam met tal van nieuwe spelers gaan vergelijken met een landenteam waar gewoon dezelfde spelers beschikbaar voor zijn. Je ziet toch ook wel dat de groep een hele andere instelling heeft i.t.t. het WK en de kwalificatiereeks voor dat WK? Of ben je Blind?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dit soort onzin na een paar kutpotjes.
Man United had van Gaal na de eerste 3 wedstrijden zeker ook gelijk moeten ontslaan
In het beleid van de KNVB kan ik me dan ook niet vinden. Het lijkt wel een opleidingscentrum voor trainers.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scholletje nemen ze ook gewoon als beoogde bondscoach. Wat heeft die vent gedaan? Je raadt het al: alleen Ajax getraind.
van Basten was natuurlijk ook een achterlijke keuze.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
In het beleid van de KNVB kan ik me dan ook niet vinden. Het lijkt wel een opleidingscentrum voor trainers.
Daar ben ik het zeker mee eens. Natuurlijk kan dit soms positief uitpakken, het lijkt me echter noodzakelijk trainers aan te stellen met een palmares.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
van Basten was natuurlijk ook een achterlijke keuze.
Los van het feit dat hij daar werd gematst door de scheids, is de prestatie op zichzelf goed.quote:
Blind kunnen ze beter niet meer oproepen inderdaad. Die kan er helemaal niks van.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking ook. Een clubteam met tal van nieuwe spelers gaan vergelijken met een landenteam waar gewoon dezelfde spelers beschikbaar voor zijn. Je ziet toch ook wel dat de groep een hele andere instelling heeft i.t.t. het WK en de kwalificatiereeks voor dat WK? Of ben je Blind?
Die werd ontslagen tijdens mooi attractief voetbal met Ajax voetbal terwijl ze op de tweede plaats stondenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:39 schreef Breekfast het volgende:
Beste optie als opvolger:
[ afbeelding ]
Frank heeft ons naar de finale van het WK gebracht, dus hij heeft in dat opzicht al genoeg ervaring. Daarnaast is het de enige NL coach met voldoende Europese ervaring op topniveau (Champions League), aangezien de kakkies en lampies al jaren falen net zoals hun trainers.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Omdat Frank enkel in de eredivisie gewerkt heeft. Daar is het niveau te laag om iets over zijn kwaliteiten als coach te kunnen melden.
Zou De Boer op dit moment zelf wel oren hebben naar een functie als bondscoach? Die wil toch naar buitenlandse club?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Frank heeft ons naar de finale van het WK gebracht, dus hij heeft in dat opzicht al genoeg ervaring. Daarnaast is het de enige NL coach met voldoende Europese ervaring op topniveau (Champions League), aangezien de kakkies en lampies al jaren falen net zoals hun trainers.
Ik denk niet dat hij nu al bondscoach wil worden en graag nog gewoon dagelijks op het veld wil staan. Kunnen we Frank Rijkaard niet ff polsen, die schijnt bij Barcelona wel een leuk soort voetbal erin gebracht te hebben...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou De Boer op dit moment zelf wel oren hebben naar een functie als bondscoach? Die wil toch naar buitenlandse club?
Toch maar Koeman moeten nemen he.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:26 schreef Shreyas het volgende:
Koop je niets voor en gezien zijn opstelling, selectie, spelsysteem en leeftijd lijkt het erop dat hij niet alles meer scherp ziet
[..]
De spelers zijn op Vlaar en Robben hetzelfde als op een WK, ik geef toe dat we twee belangrijke spelers misten maar het was tegen de nummer 35 van de ranglijst.
[..]
Ervaring in het falen, opscheppen en arrogant doen bedoel je?
Niets wijst erop dat Koeman het beter zou hebben gedaan dan Hiddink.quote:
Je zou het Nederlandse trainersgilde een brevet van onvermogen opspelden als je de nationale ploeg door een buitenlander zou laten trainen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:32 schreef BlaZ het volgende:
Waarom worden er weer enkel Nederlanders genoemd voor het bondscoachschap? Het lijkt me erg verfrissend om eens een niet-Nederlandse bondscoach aan het roer te zien.
eens. vooral van persie is volgens mij wel een sfeerbederver in die groep. al lange tijd ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Opeens die postbodevoetballer Affelay er bij, Martins Indi die gewoon een gevaar voor eigen team is, van persie die geen flikker klaarmaakt, allemaal foute keuzes tegen Kazachstan, kan gebeuren, maar dan niet weer zo beginnen tegen Ijsland natuurlijk, beginnersfout.
Goed geregeld KNVB, Koeman lacht zich de ballen uit de broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |