Die kijkt wel beter uit. net als huntelaar moet je lekker bedanken voor Oranjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef Copthorne het volgende:
Eens! Hiddink weg en Ronald Koeman als nieuwe bondscoach bitte.
Koeman zou die functie best kunnen combineren met zijn baan bij Southampton.
Je bedoelt Kuyt? Huntelaar zit er nog steeds bij, toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kijkt wel beter uit. net als huntelaar moet je lekker bedanken voor Oranje.
Nee, KJH, kansloos opzij gezet elke keer maar als de nood hoog is moet hij het in zijn eentje ff oplossenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je bedoelt Kuyt? Huntelaar zit er nog steeds bij, toch?
Ja, ik zou ook niet meer instappen als ik Koeman was. Kun je de rotzooi van Hiddink opruimen met de kans dat je je uiteindelijk niet meer kwalificeert. Een domme beslissing van de KNVB om na al die jaren weer voor Hiddink te kiezen. De klus kwam precies op het juiste moment in Koemans loopbaan.
Ja, te triest. Ik snap wel dat hij blijft hopen op een kans in Oranje, maar als ik hem was zou ik er op een gegeven moment wel klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, KJH, kansloos opzij gezet elke keer maar als de nood hoog is moet hij het in zijn eentje ff oplossen.
Ja, bij een nieuwe coach kan hij wel weer eens terugkomen. Is toch vaker voorgekomen ook?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ja, te triest. Ik snap wel dat hij blijft hopen op een kans in Oranje, maar als ik hem was zou ik er op een gegeven moment wel klaar mee zijn.
Ja, Van Bommel en Van Nistelrooij bedankten onder Van Basten. Van Nistelrooij kwam uiteindelijk weer terug voor EURO 2008, maar Van Bommel wachtte tot zijn schoonvader bondscoach werd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, bij een nieuwe coach kan hij wel weer eens terugkomen. Is toch vaker voorgekomen ook?
AAD300 als bondscoach en alles komt goedquote:DEN HAAG - Volgens Aad de Mos zit er voor Guus Hiddink niets anders op dan te stoppen als bondscoach van het Nederlands elftal. ‘Er is geen perspectief. Hiddink moet zelf de handdoek werpen, er is voor hem geen eer meer te behalen’, reageert de oud-trainer van onder meer Ajax, KV Mechelen Anderlecht en PSV op de website van Voetbal International na het dramatische verlies van Oranje bij IJsland (2-0).
‘Hiddinks tot voor kort prachtige carričre komt zo steeds verder in het slop’, vervolgt De Mos. ‘De spelers van Oranje roepen van alles, maar laten de trainer gewoon in de steek. Tegenhouden blijken we nog wel te kunnen met een 3-5-2 systeem, maar aan de bal weten we niet wat we moeten doen. Er zit geen enkele lijn meer in, en dat moeten die lichtgewichten in Zeist zichzelf maar eens aantrekken’'
‘Hiddink heeft een kans voor open doel gemist’, vindt De Mos. ‘Na Italiė en Tsjechiė had hij moeten doorpakken. Als je de vis schoon wil maken, moet je bij de kop beginnen. Kijk alvast richting 2016, en combineer dat met wie op dit moment in vorm is. Begin met Nigel de Jong aanvoerder te maken en behandel spelers als Sneijder en Van Persie niet langer met een fluwelen handschoen. Nu is het te laat, zo werkt het mechanisme van een trainer. Het is niet alleen de trainer, maar de hele staf. Als ik ze daar zie zitten langs de kant, dan heb ik al gegeten en gedronken.’
WK hadden we gewoon een zooi mazzel en de scheids mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
Alsof van Gaal het beter het gedaan.
Nederland kan op dit moment gewoon niets met balbezit. Was op het WK ook al zo.
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij heeft het goed gedaan bij PSV en bij Zuid-Korea, verder nooit echt briljant hoor.
Neuh, gewoon goed countervoetbal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
WK hadden we gewoon een zooi mazzel en de scheids mee.
Onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Tegen Mexico hadden we gewoon verloren met een fatsoenlijke scheidsrechter.
Het grote voordeel van een buitenlandse trainer is daarnaast je het af bent van het hele Feyenoord, PSV en Ajax geneuzel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Felix Magath zou wel een goeie zijn voor die slappe watjes.. rondjes rennen met 50 kilo stenen op je rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |