Scrollen door al jouw aangemaakte topics in een tijdsbestek van 2 maanden is wel heel veel werk hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:32 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand het topic vinden van me na de aanstelling van Hiddink ?
quote:Op woensdag 10 september 2014 00:11 schreef Kansenjongere het volgende:
Fred Rutten schijnt binnenkort beschikbaar te zijn.
Dit ja, bijna lachwekkend al die paniek meteen.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:40 schreef Vasion het volgende:
Land ook weer helemaal in paniek
Met Louis verloren we van Belgie () en de kwalificatie daarna tegen Turkije krijg je alle geluk van de wereld dat je die wint. Of zijn we dat weer vergeten?
Portugal verliest van Albanie, thuis. Maar ook zij zullen er weer gewoon bij zijn hoor komend EK, net als Nederland die zich als nummer 1 gaat plaatsen.
Net als Dunga bij Braziliequote:Op woensdag 10 september 2014 22:07 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Bert van Marwijk moet terug komme. Bert oooh Bert
Hij is toch verantwoordelijk. Je kunt moeilijk zeggen dat we een matige selectie hebben. Het is aan hem om dat tot een goed draaiend geheel te smeden. Dat lukt blijkbaar niet. Als dat de volgende interlandperiode nog niet is gelukt dan kun je wel stellen dat hij ongelofelijk faalt ja.quote:
Kan wel wezen, maar de spelers moeten het uiteindelijk doen. Zo heel anders zijn deze eerste 11 niet vergeleken met de eerste 11 van het WK. En dan zouden ze nu ineens geen pepernoot meer kunnen raken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is toch verantwoordelijk. Je kunt moeilijk zeggen dat we een matige selectie hebben. Het is aan hem om dat tot een goed draaiend geheel te smeden. Dat lukt blijkbaar niet. Als dat de volgende interlandperiode nog niet is gelukt dan kun je wel stellen dat hij ongelofelijk faalt ja.
Nee, dus is er blijkbaar iets in de aanpak verandert waardoor ze zo matig presteren. Bij hun clubs doen ze het, met uitzondering van Van Persie, gewoon heel goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar de spelers moeten het uiteindelijk doen. Zo heel anders zijn deze eerste 11 niet vergeleken met de eerste 11 van het WK. En dan zouden ze nu ineens geen pepernoot meer kunnen raken?
Ik snap je wel hoor en er zal wel een kern van waarheid inzitten, absoluut. Maar ik denk dat na zo'n WK de samba er ook wel een beetje uit is, opnieuw opstarten voor kwalificatie lijkt mij dan sowieso iets minder motiverend terwijl ook dat niet altijd makkelijk is zoals we kunnen zien (en ik heb het dan over de motivatie bij de spelers zelf).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, dus is er blijkbaar iets in de aanpak verandert waardoor ze zo matig presteren. Bij hun clubs doen ze het, met uitzondering van Van Persie, gewoon heel goed.
Die kijkt wel beter uit. net als huntelaar moet je lekker bedanken voor Oranjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef Copthorne het volgende:
Eens! Hiddink weg en Ronald Koeman als nieuwe bondscoach bitte.
Koeman zou die functie best kunnen combineren met zijn baan bij Southampton.
Je bedoelt Kuyt? Huntelaar zit er nog steeds bij, toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kijkt wel beter uit. net als huntelaar moet je lekker bedanken voor Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |