wel heel ergquote:
Dit doet me denken aan een filmpje waar een auto net paste en de deur in de woonkamer open moest.quote:
om te jankenquote:
Lijkt me niet voor de lolquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:38 schreef Eerin het volgende:
Zit die slang in dr neus wel aangesloten?
Jaaa dat mannetje was schattig <3quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:38 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een filmpje waar een auto net paste en de deur in de woonkamer open moest.
Oude man claimt tuin van buurvrouw.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik val wat later in. Heeft Regenjas een te kleine tuin of zoiets?
Right. Dank! Nu hopelijk meer uitleg in de hoorzittingquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef Eerin het volgende:
[..]
Oude man claimt tuin van buurvrouw.
Nee, want de gemeentepapieren kwamen van overbetuwe.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Toch Nijmegen misschien, hoorzitting is in Elst.
leg dus niet aan mijquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Binnenkort even het kadaster laten langskomen om te kijken welke buurman er met jetske's tetten vandoor is, duidelijk dat daar het nodige van is afgesnoept
Medelijden met de nieuwequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef Woelwater het volgende:
Wat een geluk voor dat mens dat ze gaan verhuizen.
Ja zoiets. De rechtzaak kost 800quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:50 schreef AF_ het volgende:
Begrijp ik het goed. Het gaat om 11 euro?
nee, 15quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:50 schreef AF_ het volgende:
15quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:50 schreef AF_ het volgende:
11 euro 25quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:50 schreef AF_ het volgende:
Ik zou gewoon 11 euro door de brievenbus duwen en hopen dat ze de kop houdenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:50 schreef AF_ het volgende:
11 jaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:50 schreef Eerin het volgende:
Hoe lang was de man dood toen de buren kwamen met geneuzel?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ja zoiets. De rechtzaak kost 800
quote:
quote:
quote:
quote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zou gewoon 11 euro door de brievenbus duwen en hopen dat ze de kop houden
Maar goed, in principe al sinds de jaren 70, en roept dat zure wijf gelijk dat ze zelf 15 per jaar niet wil betalen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:50 schreef AF_ het volgende:
Wat ik ervan begrijp zou het om 11,25 gaan als Team Neusslang een punt had gehad, maar dat is niet het gevalquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:50 schreef AF_ het volgende:
Randy,s buik is een paar meterquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef Cassius het volgende:
Oekraïne is ook een paar meter grond kwijt en zo
Deze zal vast nooit meer voorkomenquote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Samenvatting: die man dacht dat de buurvrouw een stuk grond van hem had, maar feit is dat het niet zo is??
jupsquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Samenvatting: die man dacht dat de buurvrouw een stuk grond van hem had, maar feit is dat het niet zo is??
Klopt. En haar man is recentelijk overleden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En daarom mag je haar niet tegenspreken blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Klopt. En haar man is recentelijk overleden.
Je zou het haast gaan denkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zal hij hier eens stiekem meegelezen hebben?
De link zal vast al 1000x gestuurd zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zal hij hier eens stiekem meegelezen hebben?
Ik vond het beetje gay klinken hoe hij dat zo zei.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou die Van Lieshout een flinke knie in zijn noten geven, dan mocht hij me een stoute meid noemen.
Die vent spoort ook niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik vond het beetje gay klinken hoe hij dat zo zei.
Welke volwassen kerel zegt dat nou op tv tegen een oude buurvrouw.
Wanneer komen ze schutting om jou heen zetten?quote:Op woensdag 10 september 2014 01:20 schreef golfer het volgende:
Slappe uitzending die na het opmeten door het kadaster al duidelijk was qua uitspraak.
Hilarisch.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer komen ze schutting om jou heen zetten?
Elst is deel van Overbetuwequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:46 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nee, want de gemeentepapieren kwamen van overbetuwe.
+ 3 nogwat, per jaar, maar hij had er geen eens recht op want die grond is nooit van hem geweest.quote:
Ik begreep ook eerlijk gezegd niks meer van de discussie in de studio vlak voor de uitspraak, over of hij nou wel of niet over die 15 euro per jaar moeilijk mocht doen. Het was toch al duidelijk dat het helemaal niet aan de orde was?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
Dit had nooit voor de rijdende rechter moeten komen. 1x cadaster laten komen (en ik denk dat die vrouw daar best aan mee had willen betalen) en het was opgelost. Waar die 15m2 dan in zat? Zal de achtertuin wel zijn zeker.
Jury spoel ik altijd door (ik begin 15 min later met kijken, tijdens het opnemen) want dat voegt sowieso niks toe.
Het was trouwens wel een heel smerig mannetje met z'n "je bent een stoute meid"
Het mooiste van alles is dat hij het 'van horen zeggen' van de gemeente heeft, maar volgens die vrouw roept hij het al jaren. Volgens mij heeft die man zijn kans schoon gezien toen de buurman overleed om alsnog het oud zeer op te rakelen. Hij bleek echter ongelijk te hebben.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik begreep ook eerlijk gezegd niks meer van de discussie in de studio vlak voor de uitspraak, over of hij nou wel of niet over die 15 euro per jaar moeilijk mocht doen. Het was toch al duidelijk dat het helemaal niet aan de orde was?
Het heeft ook geen enkele functie, want ze hebben geen invloed op wat dan ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:59 schreef FoXje het volgende:
Wanneer stoppen ze nou met dat stomme panel. Ik spoel het altijd door, wie zit hier op te wachten ?
Ik was voor niemand meer nadat ze 10 x had gezegd dat haar man dood is.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:26 schreef Pulzzar het volgende:
Ik zit nu net het begin van de uitzending op Gemist te kijken. Ik ben nu op dit moment voor die vrouw met het zwarte haar.
Waarom mag ze dat niet zeggen?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik was voor niemand meer nadat ze 10 x had gezegd dat haar man dood is.
1 x is ook wel genoeg hoor.
Omdat het wel erg is, maar niet terzake doet en het leek alsof ze zielig gevonden wilde worden.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Waarom mag ze dat niet zeggen?
Ik vond die familie van Lieshout en met name die vrouw met dat zuurstofslangetje in haar neus erg onsympathiek.
En dat die andere vrouw ging huilen tijdens die hoorzitting, was wel echt. Dat kon je zien en je zag ook dat mr Visser er echt door werd geraakt.
Ik kreeg rillingen bij die uitspraakquote:Op woensdag 10 september 2014 16:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
'nu ben jij een hele stoute meid'![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk wel het is een potentiële leuke zaak.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
Dit had nooit voor de rijdende rechter moeten komen. 1x cadaster laten komen (en ik denk dat die vrouw daar best aan mee had willen betalen) en het was opgelost. Waar die 15m2 dan in zat? Zal de achtertuin wel zijn zeker.
Jury spoel ik altijd door (ik begin 15 min later met kijken, tijdens het opnemen) want dat voegt sowieso niks toe.
Het was trouwens wel een heel smerig mannetje met z'n "je bent een stoute meid"
Heb begin van programma gemist, maar ik kreeg de indruk dat buurman eerst gewacht had tot man net dood was en toen pas met issue bezig is gegaanquote:Op woensdag 10 september 2014 23:24 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind het te simpel gedacht dat ze uit op aandacht is door te koop te lopen met haar verdriet betreffende haar overleden man en broer. Het lijkt me behoorlijk zwaar en als je dan ook nog buren hebt die elke keer zeiken dat een stuk van haar garage, bijkeuken en tuin op hun grond staat en dat ze daarvoor moet betalen, kan ik me voorstellen dat er iets bij haar knapt. Misschien niet de slimste keus van haar om het publiekelijk uit te vechten op TV bij de Rijdende Rechter, maar ik kan me wel voorstellen dat ze zoiets doet omdat ze radeloos is.
Nee, hij had het er ook al over gehad toen die man nog leefde.quote:Op donderdag 11 september 2014 06:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb begin van programma gemist, maar ik kreeg de indruk dat buurman eerst gewacht had tot man net dood was en toen pas met issue bezig is gegaan
Tydens deze uitspraak kreeg zijn impotente plassertje een opleving van 3 secquote:Op woensdag 10 september 2014 16:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
'nu ben jij een hele stoute meid'![]()
![]()
![]()
![]()
Exact.quote:Op maandag 15 september 2014 17:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dit zou zomaar eens kunnen uitdraaien op verjaring
je meester visser is oud, dus oude spellingquote:
Laagste gradatie wellicht.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef Bomzor het volgende:
Blijkt dus dat die kerel daadwerkelijk ook nog echt een rechter is ook
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef Bomzor het volgende:
Blijkt dus dat die kerel daadwerkelijk ook nog echt een rechter is ook
Hij was kantonrechter, die behandelen meestal geen moordzakenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Laagste gradatie wellicht.
Niemand zal hem serieus nemen bij een moordzaak ofzo.
Nee hij doet geen uitspraak als rechter, ze sluiten een vaststellingsovereenkomst af.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Was kantonrechter?
Nu niet meer? Hij is niet meer in functie?
Ik heb weleens gehoord dat zijn uitspraak geen juridische waarde heeft, maar puur leidt tot een afspraak tussen de 2 partijen.
Kantongerecht, civiel dus.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Laagste gradatie wellicht.
Niemand zal hem serieus nemen bij een moordzaak ofzo.
Coniferen en de plek waar ze staan zijn altijd weer goed voor een mooie uitzending.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond dus weer ouderwets bekvechten om een coniferenhaag en 70cm grond.
Ik zeg tijd voor een schutting.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Coniferen en de plek waar ze staan zijn altijd weer goed voor een mooie uitzending.
Wel eerst op laten meten door kadaster uiteraard.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zeg tijd voor een schutting.
En Gerda's genuanceerde mening daarover natuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Coniferen en de plek waar ze staan zijn altijd weer goed voor een mooie uitzending.
Juist niet, het gaat om een afspraak tussen twee broers, zonder kadestrale inschrijving en geen verjaring.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wel eerst op laten meten door kadaster uiteraard.
En Mr. Visser die, tevergeefs, probeert de gemoederen te bedaren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:22 schreef OProg het volgende:
Gewoon elkaar niet alleen verbaal te woord gaan, maar ook gewoon fysiek.
Omdat het kan.
Mooi vermaak tijdens de reclame, dank.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:12 schreef Bomzor het volgende:
Ach ik vond die ene aflevering ook zo mooi. Je weet wel, die ene.
http://www.eerstehulpbijr(...)an-doodt-acht-vogels
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef OProg het volgende:
Dat prikkeldraad had hij nog uit 40-45.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef OProg het volgende:
Dat prikkeldraad had hij nog uit 40-45.
player ariequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef NoCigar het volgende:
Hij heeft wel een te jonge vrouw vind ik.
Kritiek is prima, maar nu ga ik aangifte doen.quote:
Ja wat vindt het waterschap hiervan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef OProg het volgende:
Ze hebben dus een sloot eruit gemikt.
Van wie was die sloot dan? Niet gewoon van Rijkswaterstaat?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:37 schreef Cheiron het volgende:
Oudjes zijn wel chronisch vervelend in deze show he..
Die ouderen hebben gewoon tijd teveel, het pensioen moet maar afgeschaft worden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:37 schreef Cheiron het volgende:
Oudjes zijn wel chronisch vervelend in deze show he..
Ik heb het idee dat dit een vreemd verhaal gaat worden hierdoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat vindt het waterschap hiervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |