Tydens deze uitspraak kreeg zijn impotente plassertje een opleving van 3 secquote:Op woensdag 10 september 2014 16:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
'nu ben jij een hele stoute meid'![]()
![]()
![]()
![]()
Exact.quote:Op maandag 15 september 2014 17:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dit zou zomaar eens kunnen uitdraaien op verjaring
je meester visser is oud, dus oude spellingquote:
Laagste gradatie wellicht.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef Bomzor het volgende:
Blijkt dus dat die kerel daadwerkelijk ook nog echt een rechter is ook
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef Bomzor het volgende:
Blijkt dus dat die kerel daadwerkelijk ook nog echt een rechter is ook
Hij was kantonrechter, die behandelen meestal geen moordzakenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Laagste gradatie wellicht.
Niemand zal hem serieus nemen bij een moordzaak ofzo.
Nee hij doet geen uitspraak als rechter, ze sluiten een vaststellingsovereenkomst af.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Was kantonrechter?
Nu niet meer? Hij is niet meer in functie?
Ik heb weleens gehoord dat zijn uitspraak geen juridische waarde heeft, maar puur leidt tot een afspraak tussen de 2 partijen.
Kantongerecht, civiel dus.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Laagste gradatie wellicht.
Niemand zal hem serieus nemen bij een moordzaak ofzo.
Coniferen en de plek waar ze staan zijn altijd weer goed voor een mooie uitzending.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond dus weer ouderwets bekvechten om een coniferenhaag en 70cm grond.
Ik zeg tijd voor een schutting.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Coniferen en de plek waar ze staan zijn altijd weer goed voor een mooie uitzending.
Wel eerst op laten meten door kadaster uiteraard.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zeg tijd voor een schutting.
En Gerda's genuanceerde mening daarover natuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Coniferen en de plek waar ze staan zijn altijd weer goed voor een mooie uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |