Zoiets jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Samenvatting: die man dacht dat de buurvrouw een stuk grond van hem had, maar feit is dat het niet zo is??
jupsquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Samenvatting: die man dacht dat de buurvrouw een stuk grond van hem had, maar feit is dat het niet zo is??
Klopt. En haar man is recentelijk overleden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En daarom mag je haar niet tegenspreken blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Klopt. En haar man is recentelijk overleden.
Je zou het haast gaan denkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zal hij hier eens stiekem meegelezen hebben?
De link zal vast al 1000x gestuurd zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zal hij hier eens stiekem meegelezen hebben?
Ik vond het beetje gay klinken hoe hij dat zo zei.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou die Van Lieshout een flinke knie in zijn noten geven, dan mocht hij me een stoute meid noemen.
Die vent spoort ook niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik vond het beetje gay klinken hoe hij dat zo zei.
Welke volwassen kerel zegt dat nou op tv tegen een oude buurvrouw.
Wanneer komen ze schutting om jou heen zetten?quote:Op woensdag 10 september 2014 01:20 schreef golfer het volgende:
Slappe uitzending die na het opmeten door het kadaster al duidelijk was qua uitspraak.
Hilarisch.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer komen ze schutting om jou heen zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |