SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verderoh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef Tjacka het volgende:
Wat een mooie TT ben diep onder de indruk divje.
Ja heel tof die serie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind The Blacklist echt heel tof Fylax.
Zag laatst een aflevering over een soort virus die bizar veel leek op Ebola.
Sorry, m'n sarcasme detector ging loeien. Zal 'm snel reparerenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg je een keer een complimentje is het alweer niet goed.
Nou nouquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh sorry.
Dan hebben wij bij deze ook oorlog.
Oké, stel he. Stel.quote:
Oh maakt niet uit Scrummie, Divje, Insomnia_ en theguyver houden ook niet van voetbal.quote:
Ik ga daar niet uit kiezen want 1. ik hou dus niet van voetbal. 2. heb er geen verstand van. 3. Ik vind ruzies maken omdat iemand voor een andere club is achterlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Oké, stel he. Stel.
Stel je nou eens voor dat je moet kiezen uit 2 clubs, anders mag je nooit meer series kijken. Welke club kies je.
Feyenoord of Ajax?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit Scrummie, Divje, Insomnia_ en theguyver houden ook niet van voetbal.
Dus je bent zeker niet de enige in deze sc.
Eikelquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit Scrummie, Divje, Insomnia_ en theguyver houden ook niet van voetbal.
Dus je bent zeker niet de enige in deze sc.
Haha oké. Bij deze heeft Under The Dome je gered!quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga daar niet uit kiezen want 1. ik hou dus niet van voetbal. 2. heb er geen verstand van. 3. Ik vind ruzies maken omdat iemand voor een andere club is achterlijk.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Eikel
[..]
Haha oké. Bij deze heeft Under The Dome je gered!
Komt wel. Geloof me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zit al 2 maanden in GRTD en hij mag me nog steeds niet.
Hoef je je niet druk om te maken joh.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zit al 2 maanden in GRTD en hij mag me nog steeds niet.
Dat wilde ik ook net vragen. Komt ze nog wel op GRTD Tjack?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:21 schreef Divje het volgende:
Over GRTD gesproken. Waar is Ess gebleven?
Ik zou het niet weten. Zij heeft sowieso heel vaak stop en post periodes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net vragen. Komt ze nog wel op GRTD Tjack?
I envy herquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Zij heeft sowieso heel vaak stop en post periodes.
Die heeft wel een leven zeg maar.
Nope, nog niet helemaal. Maar kan snel gebeuren, heb wat lijntjes uitstaan. Even afwachtenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al alles op de rit divje?
zuchtquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Zij heeft sowieso heel vaak stop en post periodes.
Die heeft wel een leven zeg maar.
Volgens mij is ze vooral heel creatief bezigquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dan gaat het wel goed met haar
Ik hoorde juist van Lav dat je niet moest gaan snuiven...quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope, nog niet helemaal. Maar kan snel gebeuren, heb wat lijntjes uitstaan. Even afwachten
Oh nee zeker niet. Dat doen we via de postquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoorde juist van Lav dat je niet moest gaan snuiven...
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet. Dat doen we via de post
Nee toch? Wij pesten niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We hebben fylaxgod toch niet weggepest hé?
Vast niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We hebben fylaxgod toch niet weggepest hé?
Ach jij bent f'noorder dan heb je ook geen enkele reden om te pesten.quote:
We zullen zien jongen, we zullen zien..quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach jij bent f'noorder dan heb je ook geen enkele reden om te pesten.
En die schulden en boetes van die gast. Dat dat meisje daar ingetrapt is. Getrouwd en zijn schulden zijn nu ook haar schulden 25.000. En ze hebben ook een kind en vier katten terwijl ze geen nagel meer hebben om hun gat te krabben. En hij heeft rotte tanden. Kortom: dat komt niet goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:48 schreef Tjacka het volgende:
Nu op RTL4.
Zo'n programma met schulden etc. Ik vind het echt onbegrijpelijk hoe je je huid kan verkopen als de beer nog niet geschoten is. Vooral als je banen hebt waarbij je niet de luxe heb om twee hypotheken te nemen. Maar ach dat zou wel aan mij liggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heuu .. wat? Oja, voetbal! Hoeveel staat het?
Sorry was ff afgeleid, na de 1-0 tv uitgezetenn spoilertje voor Fylax!
oh ah toma toma vem vem vem vem
Blijft toch leuk vermaak. Maar eigenlijk is elk programma hetzelfde. Het scoort blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die schulden en boetes van die gast. Dat dat meisje daar ingetrapt is. Getrouwd en zijn schulden zijn nu ook haar schulden 25.000. En ze hebben ook een kind en vier katten terwijl ze geen nagel meer hebben om hun gat te krabben. En hij heeft rotte tanden. Kortom: dat komt niet goed.
Nope momenteel niet in dienst als leraarquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:55 schreef Fylax het volgende:
Volgens mij zit mijn geschiedenisleraar op FOK! en in BNW.
Hij zat over allemaal onderwerpen te praten waarover het in BNW gaat.
Hoi meneer.
Oh okequote:Op woensdag 10 september 2014 09:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope momenteel niet in dienst als leraar![]()
Al ben ik er wel voor afgestudeerd![]()
* theguyver zit al 10 dagen thuis, en gaat er pas volgende week mee beginnen, op een basis school
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef Divje het volgende:
[..]hoeft niet in spoiler hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heuu .. wat? Oja, voetbal! Hoeveel staat het?
Sorry was ff afgeleid, na de 1-0 tv uitgezetenn spoilertje voor Fylax!
(she/her)
Maar over wie spreek je jou vermoeden?quote:
Ik heb geen idee.Dankjeequote:Op woensdag 10 september 2014 09:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar over wie spreek je jou vermoeden?
En zit hij hier al lang? en welkom Fylax
Zeg datquote:
quote:
FB topic daar volgens mijquote:Op woensdag 10 september 2014 19:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Liet zich zeker weer gaan in het fey topic?
Als hij het maar niet voor HMF heeft opgenomen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:27 schreef Divje het volgende:
[..]
FB topic daar volgens mijheb het gemist. Iets met een tong en HMF.
Dunno, denk t wel. Maar wat we doen nu is ook illegaalquote:Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als hij het maar niet voor HMF heeft opgenomen.
Ach die regel slaat nergens op.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Dunno, denk t wel. Maar wat we doen nu is ook illegaalbans bespreken enzulks hehe.
True. Deze bans ook niet echt. Wie wordt er nou niet gestoord van die topics van tong in VBLquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
True. Deze bans ook niet echt. Wie wordt er nou niet gestoord van die topics van tong in VBLdamn.
Ja oke, als je er niet meer op klikt dan erger je je er ook niet zo aanquote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ik stoor mij sowieso nooit aan iemand op een forumpje. Alleen heel soms op BNW dan en als iemand over voetbaal of hooligans praat maar er totaal niks van begrijpt.
Sorryquote:Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ik stoor mij sowieso nooit aan iemand op een forumpje. Alleen heel soms op BNW dan en als iemand over voetbaal of hooligans praat maar er totaal niks van begrijpt.
Ik doel niet op jou. Ik doel op mensen die denken dat ze het licht hebben uitgevonden wat betreft voetbal. Of zeggen dat alle mensen die naar uitwedstrijden gaan doorgesnoven hooligans zijn. Daar kan ik echt heel boos om worden.quote:
Awwww Scrummiequote:Op woensdag 10 september 2014 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal op de SC een knuffel van Scrummie
Slaap lekker Lavquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doel niet op jou. Ik doel op mensen die denken dat ze het licht hebben uitgevonden wat betreft voetbal. Of zeggen dat alle mensen die naar uitwedstrijden gaan doorgesnoven hooligans zijn. Daar kan ik echt heel boos om worden.
lekker wakker word nummerquote:
Geeft niks hoor, hoi Taradoquote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef Tarado het volgende:
Ik ben niet zo muzikaal maar wel een goeie middag allemaal
Hi Lavenderrquote:
Vanavond etentje + housewarming dus zin in. Neem speciaalbiertjes voor hem mee, hij is nogal een liefhebber.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hi Lavenderrik heb al een weekendgevoel, wel wat vroeg en morgen (ochtend) toch nog wel wat doen, vanavond dan maar vast een biertje doen
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 september 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond etentje + housewarming dus zin in. Neem speciaalbiertjes voor hem mee, hij is nogal een liefhebber.
Had al Palm gekocht met een mooi bierglas maar heb nu ook nog biertjes uit allerlei landen gekocht.quote:
Ik heb er echt geen verstand van, ik weet wel dat als ik iets speciaals drink wel sneller dronken wordtquote:Op donderdag 11 september 2014 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had al Palm gekocht met een mooi bierglas maar heb nu ook nog biertjes uit allerlei landen gekocht.
De man bij G&G zei dat het laaggistend bier is. Of hoog, ik weet het niet meer.
We gaan het vanavond ondervindenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen verstand van, ik weet wel dat als ik iets speciaals drink wel sneller dronken wordt
jij ookquote:
Het was zo leuk en de biertjes vielen zo in de smaak.quote:
Awwquote:Op donderdag 11 september 2014 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Div! Wilde net naar bed gaan maar nu blijf ik nog even
Ja, heb zo'n leuke avond gehad.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Awwda's lieff. Alles goed met vrouwe Lav?
Ik las hetquote:Op donderdag 11 september 2014 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heb zo'n leuke avond gehad.
Housewarming en lekker etentje erbij. Die jongen kan zo kok worden. Heerlijke gekruide kip en een topsalade en knoflookaardappeltjes uit de oven.
En hij vond de biertjes ook heel tof.
Ja, echt leuk was het .
Ja, zeker!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik las hetMooi dat het leuk was!
Klinkt goed dat etenal is elk gerecht met kip en knoflook voor mij geslaagd
Altijd leuk he als je cadeau gewaardeerd wordt
Dat hebben ze goed geregeld danquote:Op donderdag 11 september 2014 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zeker!
En zijn huis zo leuk ingericht. Hij heeft het mooi voor elkaar. Woont samen met een huisgenoot in een ruime flat . Mooie vloeren en mooie badkamer. Zo samen kunnen ze precies de huur opbrengen. Goede afspraken gemaakt en ze kunnen ook goed samen opschieten, en dat is toch wel heel belangrijk.
Nou Div, nu ga ik echt pitten. Tot morgen?
Slaap lekker
Echt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:56 schreef Fylax het volgende:
Waarschijnlijk 2 Nederlanders bezmet met ebola..
Leukquote:Op donderdag 11 september 2014 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was zo leuk en de biertjes vielen zo in de smaak.
En hij had zo heerlijk gekookt. Had ik nooit verwacht! Onvermoede talenten
Ben je weer helemaal beter Tjack?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:03 schreef Tjacka het volgende:
Vanmiddag sporten met mijn dikke vriend.
Vanmiddag een terrasmiddag met een oude vriendquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:03 schreef Tjacka het volgende:
Vanmiddag sporten met mijn dikke vriend.
Je boft met het weer. Zon volop. Dat wordt genietenquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vanmiddag een terrasmiddag met een oude vriend
Ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je weer helemaal beter Tjack?
Ja pittig kut.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja mooi he. Wat zitten er momenteel trouwens veel spinnen overal
Heb er al weer wat in mijn stofzuiger zittenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja mooi he. Wat zitten er momenteel trouwens veel spinnen overal
Wat doe je zoal?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Smaak te pakken gekregen van fitness
Gewoon full body workout eerste 4 weken. Ga nu 4x in de week toch niks te doen.quote:
's avonds toch he?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon full body workout eerste 4 weken. Ga nu 4x in de week toch niks te doen.
Oh jee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:55 schreef Resonancer het volgende:
Nog even snel batterijen opladen.
http://enenews.com/govt-i(...)e-collapse-blackouts
Ja. Telkens had ik er geen zin in. En ineens word ik fanatiek.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
's avonds toch he?
Overdag school?
Yes! Hoe is het Henk?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:15 schreef hENKIE8 het volgende:
Hoi. Deel 155 dus ik kan niet ontbreken !
Nee niet gezien, maar ik denk dat ik niet veel gemist hebquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:30 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
gaat goed hooren metjou ? Nederlands elftal nog wel gezien dinsdag ?
behalve die dramatische 2e tegengoal niet neequote:Op zaterdag 13 september 2014 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee niet gezien, maar ik denk dat ik niet veel gemist heb
Benieuwd wat AZ/Heerenveen wordt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:53 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
behalve die dramatische 2e tegengoal niet nee
Ook goeiemorgen Tarado. Wat zijn we vroeg he?quote:
Ik heb toch de wekker niet gezet, ik had trek, een paar keer omdraaien is altijd wel prettig inderdaadquote:Op zondag 14 september 2014 09:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen Tarado. Wat zijn we vroeg he?
Moet zometeen op visite, dus moest er wel uit. En juist dan lig je altijd zo lekker he?
Nou, eerst maar veeldan.
Ik reed vanmorgen langs het AZ-stadion en zag dat er iemand buiten geinterviewd werd. Kon niet goed zien wie. Zien we vanavond wel in één van de sportprogramma's.quote:Op zondag 14 september 2014 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb toch de wekker niet gezet, ik had trek, een paar keer omdraaien is altijd wel prettig inderdaad
zal wel over Van Basten gaanquote:Op zondag 14 september 2014 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik reed vanmorgen langs het AZ-stadion en zag dat er iemand buiten geinterviewd werd. Kon niet goed zien wie.
Ook lekker.quote:Op zondag 14 september 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed! Slaperig duf dagje. Heerlijk
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 15 september 2014 11:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey meneer de radiopresentator
Jij weet me wel door de maandag heen te slepen.quote:
haha Ja ik dacht dat een planning was om naar feestje te gaan in de stad, maar ik werd zelf een keer verrast en Mevr had dus voor mij wat geplanned dit keer, naar een bungelow geweest met sauna zwembad etc, even een heel fijn weekendje gehad superchill geen hondjes dreumes bij opa even gezellig met zijn 2en telefoon ook helemaal uit heerlijk!!!quote:Op maandag 15 september 2014 11:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
leuk weekend gehad?
feestje zeker, je was zo stil hier
Wat leuk! Goed geregeld van mevrouwquote:Op maandag 15 september 2014 13:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha Ja ik dacht dat een planning was om naar feestje te gaan in de stad, maar ik werd zelf een keer verrast en Mevr had dus voor mij wat geplanned dit keer, naar een bungelow geweest met sauna zwembad etc, even een heel fijn weekendje gehad superchill geen hondjes dreumes bij opa even gezellig met zijn 2en telefoon ook helemaal uit heerlijk!!!
was echt superverrast
quote:Op maandag 15 september 2014 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk! Goed geregeld van mevrouw
Ik vind het bizar . Ze zijn knetter geworden hier met hun polcor-gedoe. Met dank aan Quinsy Gario.quote:Op maandag 15 september 2014 15:29 schreef Fylax het volgende:
We hadden het vandaag bij Geschiedenis over die nieuwe sinterklaasliedjes, toen zei de leraar dat ze eigenlijk de basisschoolkinderen aan het hersenspoelen zijn door die nieuwe liedjes en veranderingen, zodat als wij dood zijn niemand meer weet van hoe de oude piet was ofzo.
Is dit zo?
Maar vind jij het ook hersenspoelen ?quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het bizar . Ze zijn knetter geworden hier met hun polcor-gedoe. Met dank aan Quinsy Gario.
Ja in zekere zin wel. Hoe moet je het anders noemen als dit verplicht wordt?quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar vind jij het ook hersenspoelen ?
Weet niet. Ik vind het ook hersenspoelingquote:Op maandag 15 september 2014 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja in zekere zin wel. Hoe moet je het anders noemen als dit verplicht wordt?
Kinderen hoef je dat helemaal niet uit te leggen. Daar gaan de polcor-people al de mist in. Kinderen vinden ZwartePiet gewoon het einde.quote:Op maandag 15 september 2014 15:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet niet. Ik vind het ook hersenspoeling
Als ik later kinderen heb laat ik ze echt niet zo hersenspoelen, vertel ze gewoon hoe het echt zit.
Maar mijn kinderen leven misschien in een tijd dat Zwarte Piet niet meer zwart is, geen knecht meer genoemd word enz.quote:Op maandag 15 september 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kinderen hoef je dat helemaal niet uit te leggen. Daar gaan de polcor-people al de mist in. Kinderen vinden ZwartePiet gewoon het einde.
Oh zo.quote:Op maandag 15 september 2014 15:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar mijn kinderen leven misschien in een tijd dat Zwarte Piet niet meer zwart is, geen knecht meer genoemd word enz.
Dus daarom leg ik ze later uit hoe het echt zit.
quote:Op maandag 15 september 2014 15:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar mijn kinderen leven misschien in een tijd dat Zwarte Piet niet meer zwart is, geen knecht meer genoemd word enz.
Dus daarom leg ik ze later uit hoe het echt zit.
Een nichtje van een goede vriendin van mij heeft in de Mcdonalds moeten huilen omdat ze schrok van Ronald Mcdonald, ze noemde hem zwarte piet, en vond zwarte piet maar niets (zoals zo veel kinderen dat hebben)quote:Op maandag 15 september 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kinderen hoef je dat helemaal niet uit te leggen. Daar gaan de polcor-people al de mist in. Kinderen vinden ZwartePiet gewoon het einde.
Ik had een tijdje geleden de RTL XL app geïnstalleerd om iets terug te kijken, zelfs die app vroeg of het gebruik mocht maken van mijn microfoonquote:Op maandag 15 september 2014 15:50 schreef Fylax het volgende:
Dit is trouwens ook wel eng.. Zoals jullie weten vraagt Facebook sinds kort om toegang tot de microfoon, wat in mijn ogen afluisteren is.
Nu komt WhatsApp (wat nu van Facebook is) binnenkort met de functie om te bellen via internet.
En wat vragen ze? Inderdaad.. Toegang tot de microfoon.
Zodat RTL XL kan horen waar je naar kijkt en zo informatie kan geven over de uitzending, poll's kan laten zien etc.quote:Op maandag 15 september 2014 15:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden de RTL XL app geïnstalleerd om iets terug te kijken, zelfs die app vroeg of het gebruik mocht maken van mijn microfoon![]()
Waarom ?
Hmm, blij dat ik het niet heb geaccepteerd.quote:Op maandag 15 september 2014 15:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zodat RTL XL kan horen waar je naar kijkt en zo informatie kan geven over de uitzending, poll's kan laten zien etc.
zeggen ze
Of,quote:Op maandag 15 september 2014 16:19 schreef theguyver het volgende:
Ik ga komend jaar op dak zitten verkleed als zwarte piet en pepernoten naar beneden gooien in een drukke winkel straat, FUCK dat gezeik over zwarte Piet!!
Het is wel gewoon 100% terecht.quote:Op maandag 15 september 2014 16:19 schreef theguyver het volgende:
Ik ga komend jaar op dak zitten verkleed als zwarte piet en pepernoten naar beneden gooien in een drukke winkel straat, FUCK dat gezeik over zwarte Piet!!
Alleen het Sinterklaas feest is een achterlijk feest ?quote:Op maandag 15 september 2014 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is wel gewoon 100% terecht.
Sinterklaas is een achterlijk feest.
was niet zo goed van az . Maar psv ook slecht dit weekendquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Benieuwd wat AZ/Heerenveen wordt.
Nee.quote:Op maandag 15 september 2014 17:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alleen het Sinterklaas feest is een achterlijk feest ?
ga lekker terug naar je eigen land dan als je het niet begrijpt !!1quote:Op maandag 15 september 2014 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is wel gewoon 100% terecht.
Sinterklaas is een achterlijk feest.
Waar het vandaan komt is gewoon zo onduidelijk, dat het gezeik er over gewoon nergens op slaat, knal rode lippen pikzwart kroes haar zwarte handschoenen grote oorbellen en een kleurrijk pak aan, als jij een negert kent die er ZO specifiek uit ziet mag je van mij part het hele sinterklaas feest rascistisch vinden!quote:Op maandag 15 september 2014 17:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Maar wat maakt dat nou uit. Het feest heeft gewoon een racistische lading. Of is hij echt zwart door het roet uit de schoorsteen?
Nee, sommige mensen máken er wat racistisch van.quote:Op maandag 15 september 2014 17:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Maar wat maakt dat nou uit. Het feest heeft gewoon een racistische lading. Of is hij echt zwart door het roet uit de schoorsteen?
Het is wat wij er van maken, en wij maken er al tien talle jaren van dat het roet is, als jij zo graag met je mede aanhangers wilt blijven geloven dat het feest beoordeeld moet worden door volwassen en die dan moeten vinden dat het slaven zijn die zwart van huidskleur zijn, dan mist er toch wat aan het vermogen van een paar medelanders.quote:Op maandag 15 september 2014 17:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Zeer onduidelijk inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 17:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waar het vandaan komt is gewoon zo onduidelijk, dat het gezeik er over gewoon nergens op slaat, knal rode lippen pikzwart kroes haar zwarte handschoenen grote oorbellen en een kleurrijk pak aan, als jij een negert kent die er ZO specifiek uit ziet mag je van mij part het hele sinterklaas feest rascistisch vinden!
Ik weet niet anders dat zwarte piet gewoon een vrolijk hulpje is van sinterklaas en niemand hield het voor rascistisch tot de zeurpieten zelf iets uit 150jaar geleden opdoken wat die link legde, dus gewoon gehypte BULLshit!
Maar goed ik ben zelf meer van het kerstfeescht vreten op aarde dus boeie
quote:Op maandag 15 september 2014 18:12 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ben geen 'donker persoon' maar heb wel mijn pieten diploma behaald op de basis school.
Moet dat dan nu ook betekenen dat ik een 'donker persoon' ben (neger?)
Kom op zeg.
Het lijkt er sterk op dat je het gewoon niet anders wilt horen en of weten.quote:
Prima hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen máken er wat racistisch van.
Kinderen vinden het een geweldig feest. En het is hun feestje toch?
Waarom? Men probeert het nu onhoudbaar te maken. Een heel klein groepje mensen.quote:Op maandag 15 september 2014 18:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Prima hoor.
Maar je kan toch niet ontkennen dat het hele feest in huidige vorm onhoudbaar is geworden?
Dat kan ik wel, omdat volwassen temperen met een kinderfeest, kinderen zien pieten helemaal niet als 'negers'.quote:Op maandag 15 september 2014 18:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Prima hoor.
Maar je kan toch niet ontkennen dat het hele feest in huidige vorm onhoudbaar is geworden?
niemand lijkt er op dus houd het op een sprookjes figuur zodra je het gaat vergelijken met iemand en het gaat vergelijken met een Neger dan ( wat ze zelf doen) dan ben je een rascist!quote:Op maandag 15 september 2014 18:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeer onduidelijk inderdaad.
Een neger met kroes haar en rode dikke lippen en een hulpje van een blanke man. Is zeer onduidelijk ja. Vooral als je weet dat het feest ongeveer 150 jaar terug voor het eerst was. Ik zou niet weten waar dat op moet wijzen.
I think we can shake hands on this one.quote:Op maandag 15 september 2014 19:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
niemand lijkt er op dus houd het op een sprookjes figuur zodra je het gaat vergelijken met iemand en het gaat vergelijken met een Neger dan ( wat ze zelf doen) dan ben je een rascist!
Een klein kind van 3 a 4 kan natuurlijk zich eens vergissen, maar als je jezelf laat beledigen door een kind van 3 of 4 ben je zelf dom!!!
Eeen klein kind vloept er van alles uit, als je dat al beledigend vind dan ben je gewoon niet goed wijs!
Want daar gaat het om!
De aanklager zelf die quincy flapdrol krijgt nu door dit meer haat over zich heen dan ooit te voren!
En daar heb ik ook totaal geen meedelijden mee, als ik hem zie ga ik hem gewoon KEIHARD uitlachen!
Ik vind hem gewoon zielig!
quote:Op maandag 15 september 2014 19:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
I think we can shake hands on this one.
Het is wat wij er zelf van maken inderdaad. Blijkbaar vraagt een groepje in de maatschappij om verandering. Die toch ook zeker deel uitmaken van "wij". Kom op, een paar aanpassingen en iedereen is tevreden. Maar voor de chauvinistische Nederlander gaat dat al te ver.quote:Op maandag 15 september 2014 18:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is wat wij er van maken, en wij maken er al tien talle jaren van dat het roet is, als jij zo graag met je mede aanhangers wilt blijven geloven dat het feest beoordeeld moet worden door volwassen en die dan moeten vinden dat het slaven zijn die zwart van huidskleur zijn, dan mist er toch wat aan het vermogen van een paar medelanders.
Dit sinterklaas gedoe is ook een goed voorbeeld van hoe Amerikanen zelf racisme instand houden.
Door dingen te censuren en weg te laten geef je aan dat iets slecht is, dus is het voor middel jongeren stoer om bepaalde dingen te zeggen of te doen.
Zwarte piet heeft roet in zijn gezicht door de klusjes die hij graag doet voor Nicolaas, aangezien Nicolaas hen geeft wat ze willen, eten, drinken, slaapplaats, werken ze graag voor Nicolaas.
Daarbij komt ook nog eens dat hij kinderen helpt die wel een verzetje kunnen gebruiken.
Maar oke, als jij liever een negatieve insteek blijft volgen die wordt aangekaart door een minderheid, dan moet je dat vooral doen, maar moet jij ook niet gek opkijken als de meerderheid van de Nederlanders het niet met je eens zijn.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja toch? Soms ben je het gewoon niet eens met elkaar. Moet kunnen toch?
Hahahaquote:Op maandag 15 september 2014 23:04 schreef theguyver het volgende:
[..]ja dat heb je soms
http://www.upcoming.nl/ra(...)il-article-to-friend
leuk nieuws berichtje kreeg ik net door gestuurd![]()
![]()
![]()
Het heerst volgens mij..quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook al? Hoor net van iemanddie hier ook post maar nu even niet dat hij ook grieperig is.
Jawel moet wel naar school..quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus geen school voor jou vandaag?
Precies, daarom is het soms ook niet handig om door te gaan in een discussie, zodra je elkaars mening wilt veranderen in een discussie gaat het fout.quote:Op maandag 15 september 2014 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja toch? Soms ben je het gewoon niet eens met elkaar. Moet kunnen toch?
lieve L. :×quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:33 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me af hoe het met Blaadjes gaat. Zou hij al stiekem vertrokken zijn zonder ons gedag te zeggen?![]()
B laat eens wat van je horen man of heb je het gewoon te druk om nog te Fokken?
ik graaide net mis .. 3 maand voor die regeling nieuwe id gehaaldquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, daarom is het soms ook niet handig om door te gaan in een discussie, zodra je elkaars mening wilt veranderen in een discussie gaat het fout.
Verschil van mening houd het bruisend.
En oja, één goede middag!
Zometeen nieuwe ID kaart afhalen bij het gemeentehuis, 52 euro...![]()
Enige voordeel, hij is nu 10 jaar geldig
Ben wel benieuwd wat die kaart 5 jaar geleden moest kosten?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, daarom is het soms ook niet handig om door te gaan in een discussie, zodra je elkaars mening wilt veranderen in een discussie gaat het fout.
Verschil van mening houd het bruisend.
En oja, één goede middag!
Zometeen nieuwe ID kaart afhalen bij het gemeentehuis, 52 euro...![]()
Enige voordeel, hij is nu 10 jaar geldig
Hey B , hehe eindelijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
lieve L. :×
Het gaat prima hoor! Met jou....jullie ook?
het is zo eind jaren 90 begin 2000 maar....druk druk druk
tis vaak thuis komen slapen, paar dingen ondernemen en dan weer werken.
Maar komt goed wordt nu rustiger. Wel nacht maar korter en meer dagen vrij.
behoorlijke ongelukken hier he in zeeland?
geen zorgen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B , hehe eindelijk. Begon me zorgen te maken.
Maar druk druk druk dus nog steeds. Het is al half september! Het einddoel komt steeds dichterbij![]()
Ja, wat een vreselijk ongeluk zeg bij jullie. Wat erg
150 auto's bij betrokkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
geen zorgen.
Mn zwager was er net voorbij gelukkig. Maar ik moet zeggen dat het aantal gewonden meevalt als je eerst hoort 150 auto's.
heb je al kwartels?
ja schatjes zijn hetquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
150 auto's bij betrokkendacht het eerst verkeerd te verstaan.
Gelukki dat je zwager het ongeluk net voor was. Je gaat toch onmiddellijk het rijtje van familie en kennissen af he?
Nee nog geen kwartels, maar het blijven mijn lievelingsvogels
Heerlijk weer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja schatjes zijn het
wat een weertje he?
Formidabel guyvie.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:56 schreef theguyver het volgende:
[..]hey vakantieganger alles goed daar?
Eh waarom zou je niet welkom zijn?quote:
Zekers waar ben je nu?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Formidabel guyvie.
Hier alles goed.
Chicago.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey InsoNog steeds in Cleveland of alweer verder ?
Heb je het naar je zin?
Grapje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh waarom zou je niet welkom zijn?
[..]
Zekers waar ben je nu?
Post als je er weer bent ook wat mooie foto's?
Ben super jaloers op je roadtrip
Had serieus erger verwachtquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd.
Al veel guyvies (fatties) gespot?
Valt mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het vermoeiend of valt dat mee?
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee.
Slaap wel tamelijk slecht.
Geen idee. Ben ook niet moe ofzo, maar elke ochtend tegen uur of 6-7 wel wakker.quote:
Nog slechter dan thuis?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee.
Slaap wel tamelijk slecht.
Geen idee. Geen voetbal gekeken of iets gevolgd of iets meegekregen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:35 schreef Tjacka het volgende:
Wat hoorde ik inso?
Is er verdeeldheid in het legioen?
Dus eigenlijk gaat het op dat punt beter.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, wel beter.
Alleen standaard kort.
Oh schijnen vechtpartijen tussen eigen supporters te zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee. Geen voetbal gekeken of iets gevolgd of iets meegekregen.
Oh die had het aan het hart ofzo he. Raar allemaal.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat het op dat punt beter.
Ben je op de hoogte van het gedoe bij AZ?
Van Basten doet stapje terug en Pastoors komt in zijn plaats.
Niets van broertje gehoord in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh schijnen vechtpartijen tussen eigen supporters te zijn.
Eet ze en een heel fijne dag gewenst in Chicagoquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh die had het aan het hart ofzo he. Raar allemaal.
Maar ik ga maar eens ontbijten en er weer tegenaan.
Spreek jullie
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd.
Al veel guyvies (fatties) gespot?
Have fun kerelquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh die had het aan het hart ofzo he. Raar allemaal.
Maar ik ga maar eens ontbijten en er weer tegenaan.
Spreek jullie
Iew!quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:50 schreef theguyver het volgende:
Lavje niet naar brazilie gaan het kan er SPINNEN regenen
Hier regende het een uurtje geleden ineens. Van die grote druppels. Was ook zo weer over.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:07 schreef Tjacka het volgende:
Warm in huis.
Zou bijna buiten gaan zitten.
Ja hoor gaat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Alles kits met Tjacka?Goed weekend gehad?
Hoi Lavquote:
Trek je niets van die mensen aan! Maar hoezo uitgelachen in het Ajax-topic?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hoor gaat.
Alleen ik word uitgelachen vanwege zwarte pietendiscussie en in het Ajax topic.
Ach, als Ajax wint lach jij die lui weer uit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hoor gaat.
Alleen ik word uitgelachen vanwege zwarte pietendiscussie en in het Ajax topic.
Soms kan een jointje heel raar vallen he?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoi LavGaat weer beter. Pro-tip: Rook nooit een jointje met een onbekende in een ongure buurt terwijl je al dronken bent[ afbeelding ]. Gister hele dag van 't paadje geweest
Met jou alles goed?
[..]
Trek je niets van die mensen aan! Maar hoezo uitgelachen in het Ajax-topic?
Pff vreselijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms kan een jointje heel raar vallen he?
Kun je idd effe behoorlijk de weg kwijt zijn.
Heeft wel 10 minuten geduurd voordat ik het er normaal op had staanquote:
Ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Heeft wel 10 minuten geduurd voordat ik het er normaal op had staan
Ik heb het gevoel dat PSG na 0-1 niet door gaat drukken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoi LavGaat weer beter. Pro-tip: Rook nooit een jointje met een onbekende in een ongure buurt terwijl je al dronken bent[ afbeelding ]. Gister hele dag van 't paadje geweest
Met jou alles goed?
[..]
Trek je niets van die mensen aan! Maar hoezo uitgelachen in het Ajax-topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |