We gaan het vanavond ondervindenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen verstand van, ik weet wel dat als ik iets speciaals drink wel sneller dronken wordt
jij ookquote:
Het was zo leuk en de biertjes vielen zo in de smaak.quote:
Awwquote:Op donderdag 11 september 2014 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Div! Wilde net naar bed gaan maar nu blijf ik nog even
Ja, heb zo'n leuke avond gehad.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Awwda's lieff. Alles goed met vrouwe Lav?
Ik las hetquote:Op donderdag 11 september 2014 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heb zo'n leuke avond gehad.
Housewarming en lekker etentje erbij. Die jongen kan zo kok worden. Heerlijke gekruide kip en een topsalade en knoflookaardappeltjes uit de oven.
En hij vond de biertjes ook heel tof.
Ja, echt leuk was het .
Ja, zeker!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik las hetMooi dat het leuk was!
Klinkt goed dat etenal is elk gerecht met kip en knoflook voor mij geslaagd
Altijd leuk he als je cadeau gewaardeerd wordt
Dat hebben ze goed geregeld danquote:Op donderdag 11 september 2014 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zeker!
En zijn huis zo leuk ingericht. Hij heeft het mooi voor elkaar. Woont samen met een huisgenoot in een ruime flat . Mooie vloeren en mooie badkamer. Zo samen kunnen ze precies de huur opbrengen. Goede afspraken gemaakt en ze kunnen ook goed samen opschieten, en dat is toch wel heel belangrijk.
Nou Div, nu ga ik echt pitten. Tot morgen?
Slaap lekker
Echt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:56 schreef Fylax het volgende:
Waarschijnlijk 2 Nederlanders bezmet met ebola..
Leukquote:Op donderdag 11 september 2014 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was zo leuk en de biertjes vielen zo in de smaak.
En hij had zo heerlijk gekookt. Had ik nooit verwacht! Onvermoede talenten
Ben je weer helemaal beter Tjack?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:03 schreef Tjacka het volgende:
Vanmiddag sporten met mijn dikke vriend.
Vanmiddag een terrasmiddag met een oude vriendquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:03 schreef Tjacka het volgende:
Vanmiddag sporten met mijn dikke vriend.
Je boft met het weer. Zon volop. Dat wordt genietenquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vanmiddag een terrasmiddag met een oude vriend
Ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je weer helemaal beter Tjack?
Ja pittig kut.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja mooi he. Wat zitten er momenteel trouwens veel spinnen overal
Heb er al weer wat in mijn stofzuiger zittenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja mooi he. Wat zitten er momenteel trouwens veel spinnen overal
Wat doe je zoal?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Smaak te pakken gekregen van fitness
Gewoon full body workout eerste 4 weken. Ga nu 4x in de week toch niks te doen.quote:
's avonds toch he?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon full body workout eerste 4 weken. Ga nu 4x in de week toch niks te doen.
Oh jee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:55 schreef Resonancer het volgende:
Nog even snel batterijen opladen.
http://enenews.com/govt-i(...)e-collapse-blackouts
Ja. Telkens had ik er geen zin in. En ineens word ik fanatiek.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
's avonds toch he?
Overdag school?
Yes! Hoe is het Henk?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:15 schreef hENKIE8 het volgende:
Hoi. Deel 155 dus ik kan niet ontbreken !
Nee niet gezien, maar ik denk dat ik niet veel gemist hebquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:30 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
gaat goed hooren metjou ? Nederlands elftal nog wel gezien dinsdag ?
behalve die dramatische 2e tegengoal niet neequote:Op zaterdag 13 september 2014 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee niet gezien, maar ik denk dat ik niet veel gemist heb
Benieuwd wat AZ/Heerenveen wordt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:53 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
behalve die dramatische 2e tegengoal niet nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |